Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Och kind, ik ben ook helemaal in de herfst-blues.

Deze is best lekker om op te janken. joe tjoep- Pink, Mr Pres.

Heb 'm al 3 keer gedraaid. Alle onrecht afschuiven, slachtofferrol, en zo.

En gewoon nog steeds NIETs aan het huis gedaan. En er is bij mij echt veel meer dan een bommetje ontploft.
Ik denk dat het vandaag niet helemaal meer gaat lukken, maar ik ben vrijdag ook nog vrij. Ik heb deze kamer nog twee weken, dus dat scheelt.

Ik merk ook dat ik altijd ontzettend veel moet. Ik leg de lat te hoog, zodat het onmogelijk is om het te halen en ik al bij voorbaat afhaak. Ondertussen ben ik 23, afgestudeerd en heb ik best een goede baan gevonden, maar dat verlies ik dan weer uit het oog. Of dan vraag ik me af waarom ik op mijn 23e nou al fulltime aan het werk ben. Dus ik moet ook gaan uitvogelen wat ik wil. Ik lag daar vannacht over te piekeren (ik heb vreemd gedroomd, over een geest van een kat die in mijn muur zat) en moest toen denken aan een zin in het liedje 'Everbody's free (to wear sunscreen)' Van Baz Luhrmann waarin gezegd word: Don’t feel guilty if you don’t know what you want to do with your

life…the most interesting people I know didn’t know at 22 what they

wanted to do with their lives, some of the most interesting 40 year

olds I know still don’t.' :-)

Ik ga 's koffie zetten en uit het raam hangen. Dan duurt het altijd nog langer voordat mensen komen.
Haha Kjong, bij mij zag het eruit alsof Iran dan toch eindelijk de atoombom gegooid had. Maar aangezien mijn moeder zo komt, heb ik toch wat orde gecreëerd (voor zover dat gaat in een verhuizing) anders gaat zij dingen voor me opruimen en dan vind ik het nóóit meer terug.
Ik ben de hinkstapsprong aan het oefenen, zónder dat ik erbij op de bank kan ploffen. Want álles vol.

En gek genoeg, het is een geordende chaos. Alleen wil ik er niet aan.

Net zoals ik eigenlijk naar de fysio moet, van wie ik helegaar niet mag hinkstapspringen, maar ook daar mijn schouders voor op haal.

Ik wil niet.

Nou en?

Ik wil gewoon niet.
boeie, doe je 't toch lekker niet?

Voor die paar dagen maakt 't toch geen zak uit, en als je weg bent heb je er ook geen last van \\:-)//
Kom even snel hallo zeggen, want nog steeds geen internet en baanloos. Morgen wel een gesprek en eind deze week ook nog.

Maar met Y en mij gaat het erg goed op de bivak!
Geen bijzonderheden
Nog 49 uur.
dát is 't betere aftelwerk.

Oh wauw, wat super weer!

(ik weet wel dat ik heel debiel klink en ik wil echt niet meer terug naar 'vroeger' maar ik mis sommige ldr-dingetjes echt wel! Die altijdsuperspannendevlinders voor vertrek, elkaar met zweetoksels heel erg omhelzen (thuis óntzettend zoenen want daar kunnen die Marokkanen niet tegen in 't openbaar), zeer heftige iedere keer 1e keer sex, heel blij worden van smsjes op de raarste tijden, dat is echt nét wat anders dan moe uit je werk naar huis rijden, een kerel op de bank voor voetbal-op-tv vinden (oh fuck, ik kan ook niks negatiefs bedenken ). Anyway: die heel erge ldr-spanning mis ik wel 'n beetje soms. (Maar dan ook alleen maar díe))
Ha! Ik heb overwonnen! Samen met mijn vader. In de strijd tegen het bedspiraal en het te kleine trapgat! Wiehoe! We hadden de strijd vanmiddag al opgeven en wilden het via het balkon doen, maar mensen met toegang tot de steeg ernaast waren er niet. Nouja, om een lang verhaal kort te maken, we hebben nog één poging gewaagd en jawel. Het feit dat ik over een week in een heerlijk tweepersoonsbed slaap, met goed, hetzij ietwat muf, matras, houdt me nog wel even op de been. Alhoewel ik niet weet waar mijn kleding is.

Kjong, zit je al te soppen op je stoel? Leuk man.

Isiss, dat is inderdaad leuk aan ldr (elk nadeel heb 'n voordeel, is het niet?). En tussen die omhelzing: zoekend rondkijken in de mensenmassa op het vliegveld/station en dan elkaar zien en dan zijn hele gezicht zien oplichten.

Nu ik er zo over schrijf weet ik toch wel weer wie ik in dat tweepersoonsbed, met ietwat muf matras, wil hebben.
Hoi dames,

Ik ben weer illegaal hier.. Pfff ben best moe. Ben sinds 4.30 deze morgen opgestaan en sinds 5u onderweg, maar toch nog ff een berichtje typen...

Gisterenavond beetje liggen kletsen op bed met kaarsje enzo... En moest ik weer ff m'n onzekerheid tonen en dingen oprakelen van vroeger en hij z'n fouten goedpraten... En ik had het laatste woord... En toen was hij stil (en dacht allicht dat ik sliep)... ff aan het denken... En dan begon ie heel lichtjes mee te zingen met het muziekje van bij de buren en ik hoorde dat z'n stem af en toe verschoot en bibberde.. En toen ging ie ff op het terras sigaretje roken en toen ie merkte dat ik wakker was kwam hij weer naast me... En hij zei:

"Weet je nog ramadan vorig jaar?? Toen jij vertrokken was en ik thuis kwam en onze puppy alles stuk gebeten had?? Wel.. Toen had ik veel zin op te huilen... Jij bent altijd thuis als ik er ben en je was er neit... "

En hij keek zo triest met z'n lieve puppyogen en ik had zo'n zin om hem kapot te knuffelen... Daarna ging ie verder met lieve leuke dingen te zeggen, maar met z'n heel zachte stem, die hij niet zoveel boven haalt. En daarna als een blok in slaap gevallen.

Deze ochtend dan de wekker om 4.30 de wekker... Tegelijkertijd de oproep tot het gebed... Snel ontbeten, hij heeft me een broodje gemaakt voor onderweg. Daarna kwam de taxi ons ophalen... ff nog onderweg koffie gedronken.. En veel gekletst onderweg (zodat ik m'n gedachten kon verzetten). En toen kwam de luchthaven... Nog ff sigaretje gerookt samen... Geknuffeld;.. Maar hij wou snel weg, denk dat hij een eventuele huilbui wou ontlopen... En damn, hij zag er zo sexyyyyy uit in z'n allernieuwste jellaba.

En op de luchthaven weer de bekende gezichten gezien... Elke flik heeft me gevraagd of ik nu eindelijk al getrouwd was... lol.. En ben erin geslaagd niet te huilen..

Daarna thuis komen... Lekker eten (savooistamppot met hamburger, typisch van hier ). En ik durfde hem niet bellen... De laatste keer dat ik naar België kwam was ie al ladderzat voor ik thuis aankwam en ik was echt bang voor een confrontatie... Maar later op de avond overwon m'n nieuwsgierigheid het op m'n angst.. En ik kreeg een opgewekt klinkend antwoord... Hij had lekker ons appartement helemaal gepoetst, de was opgeplooid enzo... Hij had me zelf gebeld (maarw as vergeten dat m'n marokkaanse nummer hiern iet werk )... Wie weet komt het allemaal goed... Ik blijf er in geloven...

Morgen ga ik ff een paar instaties aflopen om hulp voor m'n echtscheiding... Als dat al in gang wordt gezet is m'n grootste probleem van de baan...

Verder niet veel te melden... Iedereen blij dat ik terug ben.. (ikzelf allicht het minst). Morgen komt me grootmoeder langs. En m'n moeder wil dat ik volgende week naar m'n vader ga, die heb ik al 9 maanden niet gezien en heb er niet echt zin in... Maar ja.. M'n moeder vi ndt dat ik (nog maar eens) de eerste stap moet zetten... Dus we zien wel hoe het loopt.
quote:taromit schreef op 15 oktober 2007 @ 21:58:

En damn, hij zag er zo sexyyyyy uit in z'n allernieuwste jellaba.

.

Legendarisch dit! Je hebt mijn avond gemaakt!!!!

Kjong, ik tel mee, hoeveel uur nog? Goed dat je gaat! Gaat het nageslacht ook mee of is 't meer een romantisch rendez-vous?
Hoi idereen,

Ik ben nieuw hier op het forum (eigenlijk helemaal nieuw op de vivasite) en ook erg onervaren in LDR. Heb sinds Augustus een LDR met een Duitser (München).

Het ene moment vind ik het helemaal geweldig en het andere moment vraag ik me af waar ik in godsnaam mee bezig ben en waarom ik er niet gewoon een punt achter zet en iemand in NL zoek...

Ik vind het dan ook erg leuk en interessant om jullie ervaringen te lezen!

groetjes Flip
met mijn voornemen meer te gaan schrijven is nog weinig van terecht gekomen! ...

Ben momenteel in Nederland, maar vlieg morgen weer terug. Heb echt even op kunnen laden, psychisch dan, want ben weer niet lekker! Ik ben zo vreselijk veel afgevallen! En zou eigenlijk in Nederland weer even bij eten, maar er is weer een kilo af! Nu ben ik 1.72 en woog altijd 60 kilo. Nu liet de weegschaal vanochtend 55 zien! Zo weinig heb ik niet meer gewogen sinds de middelbare school 10 jaar geleden! Misschien dat ik vandaag een dokter bel omdat een vriendin zei dat het niet helemaal normaal was.

Het leuke is dat ik nóg een keer naar NL ga komen, van 29 okt tm 7 november! Habibi gaat een reis begeleiden (die ik altijd doen, maar ik kon niet omdat ik een andere doe) van 3 weken en daardoor zit ik 2 weken alleen in Agadir, en daar had ik geen zin in! Dus vlieg ik weer naar NL (op kosten van mijn werk), Wel lekker wat een weekje hier was veel te kort!

Maar goed, genoeg over mij.

Kjong: bijna!

Etosha (pfff, ik had bijna de andere nick geschreven, is het zo goed?): wat fijn dat je helemaal verhuisd bent en dat het toch allemaal is goed gekomen! Nu nog een ticket naar Zuid Afrika

Margaretha: hoe bevalt het jou daar? Heb je lief al gezien?

Fille: fijn dat jij ook verhuisd bent! Je klonk weer wat vrolijker! Wanneer ga je weer naar Berlijn?

Flip: welkom!

Meer weet ik zo even niet....

O ja, Issis: dat herken ik wel van die LDR dingen. Habibi en ik hebben ook afgesproken dat we dat erin willen laten. Nu dat ik reizen begeleid en in Marokko woon zien we elkaar natuurlijk veel meer, maar nog steeds niet erg veel en dat houdt het gewoon wel heel erg leuk! We willen dat er toch in houden; dat we allebei later eens in de zoveel tijd een reisje ofzo begeleiden. Even weg zonder die ander, volgens mij is dat wel goed voor je relatie!
Hey nemo, mij is dat ook gebeurd! Ik ben 1.75 ongeveer en weeg nu zo rond de 57. Dat komt vanzelf wel weer goed denk ik In Guate had ik dat ook (maar okee dat was nog tenminste een arm land). Hier weet ik niet goed wat lekker is om te snacken of tussendoor te eten, dus ik eet gewoon alleen de maaltijden en blijkbaar val je daar dus van af (of beter gezegd, blijkbaar zit ik in nederland dus zoveel te vreten dat ik tot 10 kg zwaarder ben geweest!). 55 vind ik wel weinig bij jouw lengte, maar ziekelijk niet meteen (weet natuurlijk niet echt hoe je eruit ziet, bij mij steken de botten er bv. nog niet uit, en ik kan nog steeds hier en daar wat vastpakken). Wel op je ontlasting letten, of je geen wormen hebt, of je wel regelmatig kan gaan, en verder zou ik gewoon gaan sporten (niet marathonlopen natuurlijk maar iets waar je een beetje body mee kweekt).

Succes ermee!!!

Ik ben nu desperately op zoek naar een vlucht voor aankomend weekend want vriend en ik moeten onze vlucht verzetten wegens omstandigheden. Nu kan ik er natuurlijk geen één vinden die zaterdagavond of zondagochtend vroeg gaat, dus dan ben je ook nog de zondag kwijt. Daar baal ik wel van, want om alleen maandag in Nederland te zijn (di. ochtend gaan we weer terug) vind ik wel tien keer niks! En ik had nog wel kaartjes voor de Efteling voor zondag!!!!!!!! (heb ik me zó op verheugd!)
jeetje, schrieliepielie's!

Ik doe 't gewoon andersom: verhuizen naar 'n ander land waardoor ik bijna alles met auto MOET doen i.p.v. midden in stad wonen met alleen maar fiets & benenwagen. Dus nu 2 uur per dag in de auto zitten i.p.v. verplicht 'n uur fietsen & lopen per dag. M'n strakke spijkerbroek van vorig jaar past niet meer.

(en ja, ik ben te lam om te gaan sporten, als slechte vervanger lopen we iedere avond na 't eten 'n half uurtje, maar daar krijg ik die broek niet meer mee aan)
oh ja: ik wil niet de indruk wekken dat d'r niks spannends meer aan is nu we samenwonen hoor. Heb 't echt prima naar m'n zin met die kerel thuis

(herinnert me er nu wel aan dat die 3cm lange haren op m'n benen er ook weer 'ns afmoeten)
Ik zeg weer snel even hallo en doei.

Wat een ramp zonder internet en zonder baan waar je rustig kon internetten...

Zit even bij mijn moeder.

Nou doegels maar weer.

Ps het samenwonen op de bovenverdieping gaat heel goed, maar toch wilde ik dat alles klaar was en ik al mijn Afrikaspulletjes weer kan uitstallen en mijn boeken.

27 oct kan ik het app leeghalen, de godenzijgedankt, en dan moet daar de vloer er nog uit en in het nieuwe huis erin en och, er is nog zoveel te doen, maar dat gaat wel goedkomen.

XXX
Geen bijzonderheden
Yaiks. Ik heb laatst voor 't eerst de epilady geprobeerd, dat was enggg.
Dat meen je niet! Iedere maand van voor tot achter laten harsen, en dan epilady eng vinden, da's 'n goeie.

Hier ben ik dan ervaringsdeskundige in: hoe vaker je 't doet, hoe minder zeer en hoe minder haren (eigenlijk net als met harsen ). Je moet er wel voor zorgen dat je er met je lange hoofdharen niet tussenkomt, dat is iets vervelender.
Vandaag moment of truth, over enkele uren weet ik of ik hier in Mexico kan blijven, of dit ik binnen 10 dagen uit het land ben! Vind het zoooooooo spannend. Denk steeds wat als ze nee zeggen, terwijl ze natuurlijk gewoon ja gaan zeggen, maar toch? Wat als ze nee zeggen, whaaaahhhaaa. Nog een paar uur.

Kjong: Veel plezier! Gaan de kinders ook mee?
Oh gelukkig, we zijn weer bij ons aloude onderwerp: ontharen. Ik heb de wax nog steeds niet aangedurfd.

Marg, wat een gedoe. Zouden jullie vrijdag gaan?

Flip, welkom.

Nemo, wat naar dat afvallen? Misschien heb je wel een lintworm. Zo ja, mag ik 'm na jou?

Ik ben trouwens nog niet helemaal verhuisd. Vrijdag. Hoor net ook dat het vrijdag echt moet.

Rianne, spannend zeg! Ik hoop dat het allemaal goed komt.

Isiss, je haar in de epi-dinges. Dat klinkt naar. En alsof het mij ook zou kunnen gebeuren.
Rianne: ik duim mee!

Flip: welkom idd. Vertel meer!

Kjong: -ze!

Fille: haren in dat ding is niet fijn nee.
Haha ja ik weet niet waarom dat enger is, waarschijnlijk omdat 't langer duurt, zo'n wax strip is er in één tel af. Ik heb mijn benen wel vaker geharst en dat vond ik ook minder vervelend dan de epilady! Maarrrr ik vind dat zo'n gedoe en zo duur worden al die waxstrips, en altijd als ik 't zelf doe blijven er haartjes achter, dus ik dacht, ik heb die epilady toch liggen want die zat tien jaar geleden bij mijn eerste ontharingssetje, samen met de ladyshave die ik nog steeds gebruik en de gezichtsonthaarder die ik godzijdank nooit nodig heb gehad

Maar even 't aloude onderwerp: ik ben naar de kapper geweest hier! Er is een flink stuk af!!!! Wel vertrouw ik de kappers hier meer dan in Nederland want ik zie hier veel meer meiden met véél langer haar dan ik (in Nederland vertrouwde een kapster mij eens toe dat ze lang haar eigenlijk niet mooi vindt, wat meteen mijn vermoeden over kappers in 't algemeen bevestigde).

En, het belangrijkste, ik heb een creme gekregen (okee gekocht) die mijn haren uit de war houdt! Ik kan nu gewoon met los haar de straat op, ook als 't een beetje waait, zonder dat ik met coupe ragenbol aankom. Wauwww!!! Dat is me nog nooit gebeurd (maar ik moet wel bekennen dat toen ik hier net aankwam ik al vertwijfeld aan mijn vader vroeg hoe 't kwam dat andere meiden met net zulke stijle haren als ik hun haar gewoon recht konden houden in plaats van in de klit zoals bij mij gebeurt).

Welke van mijn favoriete onderwerpen zullen we nog meer bespreken?
Fille: oh.. dacht dat je helemaal al verhuisd was.. succes dan vrijdag! PS vraag wel even of ze mn lintworm op de kweek zetten

Margaretha: balen dat je je ticket moet veranderen, maar de bedoeling is dus dat je met vriendjelief naar NL komt? En plannen voor de Efteling? Habibi is ook nog nooit in de Efteling geweest, dat staat ook echt op mijn lijstje om met hem een keer te doen (ooit als hij weereens hier naar toe kan komen en de financien beter gaan!)

En tja, ontharen, ik lees heel dapper jullie verhalen, maar blijf een verstokte scheerder (op het ontharen van mijn bikinilijn met een pincet na). Mijn kapper was er overigens niet deze week (flink balen). Haar moeder was overleden (dat was natuurlijk veel erger dan mijn balen dat ze er niet was). Maar goed.. geen haar verven, dat durf ik alleen maar aan bij haar!

Maar.. omdat ik toch weer terug kom van 29 okt tot en met 7 november (had ik al gezegd he?) kan ik hopelijk dan nog even!

Nou ik ga slapen want moet om 3.30u mijn bed uit (snap niet dat vliegtijden altijd zo absurt moeten zijn!) Maar.. morgen wel weer lekker met mn Habibi in mijn bed.. al is het maar voor 1 nachtje.

Oh ja Yasmijn: succes met het vinden van een baan en blij dat het zo goed gaat met jullie!!!
Marg, ik heb dus precies het tegenovergesteld bij kappers hier. Als mijn haar lang is en ik vraag ze om een flink stuk eraf te halen, krijg ik eerst grote ogen en een 'écht? Weet je het zeker?!' Als ik ze dan verzekerd heb dat ik het zeker weet, halen ze er alsnog bijna niks vanaf. Misschien moet ik volgende keer aan het einde gewoon heel hard: 'WAT ZEI IK NOU?' schreeuwen. Dat zal ze leren.

Nemo, bikinilijn met pincet? Auw.

Slaap lekker en goede reis morgen.

Ik ben net op het idee gekomen dat Berliner en ik elkaar natuurlijk ook eens halverwege kunnen gaan treffen. Voordeel: hotel = privacy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven