Wanneer snapt hij het nou eindelijk?

24-05-2010 22:30 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen geheim meer, ik vind mijn collega leuk.

Hij is al eens komen eten (samen met een andere collega). We zoeken elkaar op de zaak vaak op. En smsen regelmatig, tijdens en na werktijd, over niet werk gerelateerde zaken.

Maaaaaaar... Daar blijft het bij, en dat ben ik zat.

Ik vind hem leuk, daar hoef ik niet omheen te draaien. Dat heb ik niet letterlijk tegen hem gezegd maar het zou wel duidelijk moeten zijn. Hij onderneemt verder alleen niets, of hij snapt het niet.

Dat kan hij natuurlijk ook van mij denken, hij smst mij natuurlijk ook.

Dus..? Zelf de volgende stap ondernemen. Maar wat is een logische volgende stap?

En hoe pak ik dit slim aan zodat wanneer hij mij nix blijkt te vinden ik hem toch nog onder ogen durf te komen?
Spannend Nici!!
Oh zelfs ik vind het helemaal spannend :D sms hem anders NU maar gewoon, voor de kijkers thuis!
quote:Yiha schreef op 25 mei 2010 @ 14:38:

Oh zelfs ik vind het helemaal spannend :D sms hem anders NU maar gewoon, voor de kijkers thuis!Jaaaaa!
IK DURF NIET!

Wat nou als hij nee zegt?

Ik gedraag me echt als een kleuter!
quote:Phoebexx schreef op 25 mei 2010 @ 14:43:

[...]

Jaaaaa! ik stem voor!
quote:Nici007 schreef op 25 mei 2010 @ 15:46:

IK DURF NIET!

Ik gedraag me echt als een kleuter!

Als hij nee zegt, op je sms uitnodiging, dan is het mooi dat je hem deze week niet op het werk ziet, volgende week zie je wel weer verder

Ik zou dit ook superspannend vinden hoor!
quote:Nici007 schreef op 25 mei 2010 @ 15:46:

IK DURF NIET!

Ik gedraag me echt als een kleuter!Waarom zou iemand 'nee' zeggen tegen 'n uitnodiging om te komen eten, terwijl ie al 'n keer bij je is komen eten met 'n collega en dat al gezellig vond? En als ie je niks vond, zou ie je ook niet extra opzoeken op 't werk. Als je 'n keer 1 op 1 afspreekt kun je tenminste uitzoeken of er meer in kan zitten dan gewoon vriendschappelijk/collegiaal met elkaar omgaan.
quote:Nici007 schreef op 24 mei 2010 @ 23:30:

Geef me maar een schop onder mijn reet als ik het niet heb gedaan!

Wie niet waagt, wie niet wint!Nou, bukken maar dan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja, ik zou gewoon sms'en :-) iets grappigs in de lijn van: 'Het is maar saai op't werk zo hoor. Zin om anders deze week wat te gaan drinken?'

Of die met dat afwassen vond ik ook heel leuk :-)!
Zou het ook vreselijk eng vinden hoor Maar ja.. je kan het gewoon luchtig houden toch? Het is nu nog lekker weer. Je kan smsen: ik heb zo´n zin om een terrasje te pakken. Heb je zin om even een drankje te doen? Dat hoeft niet intimiderend ofzo te zijn. Gewoon een drankje...
Heb je de sms al verstuurd?

Goed punt trouwens van Elninjoo.
Okeej, sms staat klaar voor verzending, ik moet alleen nog op versturen drukken.

Ik heb erin gezet dat ik donderdag bij hem (bij zijn huis) in de buurt ben (naar de bios) en of hij zin heeft om daarna een drankje te doen.

Letterlijk;

Ik ga donderdag in ... naar de bios, heb je zin om daarna nog even een terrasje te pikken?

Bibber bibber bibber bibber bibber bibber!
Waaaah spannend Nici! Maar heel goed van je dat je het doet!

Ik duim voor je!
Al op verzenden gedrukt?
Jaaa goedzo, send! Send!

Heb je al send gedaan?
Nee hahahahaha
En, en, en, heb je 'em al verstuurd?
Doe niet zo flauw, gewoon versturen. NU!
Verstuur maar.. druk het knopje maar in...
quote:Nici007 schreef op 25 mei 2010 @ 16:20:

Nee hahahahahaNAAAAh haha SEND... sendsendsend.. Je kunt het!
Wij hebben maar makkelijk praten he Nici?
Ja dat is natuurlijk zo, maar dit sms'je kan echt wel, is redelijk nonchalant, leuk als ie erop ingaat en als hij nee zegt en geen alternatief verzint, dan weet je dat ook weer En je hoeft je sowieso nergens voor te schamen, het is geen misdaad om iemand leuk te vinden.

Send! Send!
Zend alsjeblieft, ik wil het nou ook weten!
quote:Puck9 schreef op 25 mei 2010 @ 16:33:

Ja dat is natuurlijk zo, maar dit sms'je kan echt wel, is redelijk nonchalant, leuk als ie erop ingaat en als hij nee zegt en geen alternatief verzint, dan weet je dat ook weer En je hoeft je sowieso nergens voor te schamen, het is geen misdaad om iemand leuk te vinden.

Send! Send!Mee eens. send send!!
Ik denk dat Nici even niet kan reageren omdat ze het te druk heeft met het versturen van het sms'je .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven