Wanneer snapt hij het nou eindelijk?

24-05-2010 22:30 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen geheim meer, ik vind mijn collega leuk.

Hij is al eens komen eten (samen met een andere collega). We zoeken elkaar op de zaak vaak op. En smsen regelmatig, tijdens en na werktijd, over niet werk gerelateerde zaken.

Maaaaaaar... Daar blijft het bij, en dat ben ik zat.

Ik vind hem leuk, daar hoef ik niet omheen te draaien. Dat heb ik niet letterlijk tegen hem gezegd maar het zou wel duidelijk moeten zijn. Hij onderneemt verder alleen niets, of hij snapt het niet.

Dat kan hij natuurlijk ook van mij denken, hij smst mij natuurlijk ook.

Dus..? Zelf de volgende stap ondernemen. Maar wat is een logische volgende stap?

En hoe pak ik dit slim aan zodat wanneer hij mij nix blijkt te vinden ik hem toch nog onder ogen durf te komen?
Ik kan me vergissen maar had ik me er niet 3 pagina's geleden er al over heen gezet.

Ik heb hem voor een drankje gevraagd, hij wil niet.. Prima. Ik vond het even jammer maar meer niet hoor.
quote:Nici007 schreef op 28 mei 2010 @ 01:06:

Ik kan me vergissen maar had ik me er niet 3 pagina's geleden er al over heen gezet.

Ik heb hem voor een drankje gevraagd, hij wil niet.. Prima. Ik vond het even jammer maar meer niet hoor.
Ik moet toch ff melden dat ik het vannacht hilarisch vond, dat hij me smste omdat hij (collega dus) het een goed idee vond dat ik ff langs kwam

Ik heb zoals jullie begrijpen natuurlijk meteen mijn spullen bij elkaar geraapt en ik ben er zo hard als ik kon naar toe gecrosst
Ga dan eens eten alleen met hem en laat hem blijken dat je hem leuk vind..
quote:Nici007 schreef op 13 juni 2010 @ 13:17:

Ik moet toch ff melden dat ik het vannacht hilarisch vond, dat hij me smste omdat hij (collega dus) het een goed idee vond dat ik ff langs kwam

Ik heb zoals jullie begrijpen natuurlijk meteen mijn spullen bij elkaar geraapt en ik ben er zo hard als ik kon naar toe gecrosst Kan overigens ook gewoon betekenen dat hij zin had in seks, maar verder geen behoefte aan jou heeft. Alles laten vallen en direct naar hem toecrossen, maakt van jou wel een heel gemakkelijk iemand. Maar als jij je daar goed bij voelt.
quote:Christiane04 schreef op 13 juni 2010 @ 13:27:

[...]

Kan overigens ook gewoon betekenen dat hij zin had in seks, maar verder geen behoefte aan jou heeft. Alles laten vallen en direct naar hem toecrossen, maakt van jou wel een heel gemakkelijk iemand. Maar als jij je daar goed bij voelt.Euhm, volgens mij bedoelde ze het zeker wel sarcastisch hoor!
quote:Christiane04 schreef op 13 juni 2010 @ 13:27:

[...]

Kan overigens ook gewoon betekenen dat hij zin had in seks, maar verder geen behoefte aan jou heeft. Alles laten vallen en direct naar hem toecrossen, maakt van jou wel een heel gemakkelijk iemand. Maar als jij je daar goed bij voelt.Het was uiteraard (zie smiley) zeer sarcastisch bedoeld! Ik ben allicht gewoon lekker in mijn bed blijven liggen en heb hem terug gesmst, dat het me niet zo'n goed idee leek.
quote:mellie001 schreef op 13 juni 2010 @ 13:31:

[...]

Euhm, volgens mij bedoelde ze het zeker wel sarcastisch hoor!Was al bang dat het niet over kwam
quote:Nici007 schreef op 13 juni 2010 @ 13:17:

Ik heb zoals jullie begrijpen natuurlijk meteen mijn spullen bij elkaar geraapt en ik ben er zo hard als ik kon naar toe gecrosst Pffff..... Nici... ik nam het te letterlijk, gelukkig maar.
Christiane, ik denk dat je de smiley mist.....

Nici, het is nu dus definitief bewezen dat hij wel lef heeft
quote:bergamot schreef op 13 juni 2010 @ 13:34:

Christiane, ik denk dat je de smiley mist.....

Nici, het is nu dus definitief bewezen dat hij wel lef heeft Jah idd! Ik ben benieuwd of hij dat maandag als hij me weer onder ogen moet komen ook nog heeft!
Inderdaad smiley niet goed begrepen. Sorry. Je zou overigens niet de eerste op het forum zijn die als lady wanhoop wel zo had gereageerd.
quote:Christiane04 schreef op 13 juni 2010 @ 15:00:

Inderdaad smiley niet goed begrepen. Sorry. Je zou overigens niet de eerste op het forum zijn die als lady wanhoop wel zo had gereageerd.Hahah nou zeker, had hem eerst ook niet begrepen hoor, maar dacht agh laat maar! Maar je moet ze te kost nemen die het wel zouden doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven