Wanneer snapt hij het nou eindelijk?

24-05-2010 22:30 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen geheim meer, ik vind mijn collega leuk.

Hij is al eens komen eten (samen met een andere collega). We zoeken elkaar op de zaak vaak op. En smsen regelmatig, tijdens en na werktijd, over niet werk gerelateerde zaken.

Maaaaaaar... Daar blijft het bij, en dat ben ik zat.

Ik vind hem leuk, daar hoef ik niet omheen te draaien. Dat heb ik niet letterlijk tegen hem gezegd maar het zou wel duidelijk moeten zijn. Hij onderneemt verder alleen niets, of hij snapt het niet.

Dat kan hij natuurlijk ook van mij denken, hij smst mij natuurlijk ook.

Dus..? Zelf de volgende stap ondernemen. Maar wat is een logische volgende stap?

En hoe pak ik dit slim aan zodat wanneer hij mij nix blijkt te vinden ik hem toch nog onder ogen durf te komen?
"Durf te zeggen: Dit is wat ik kies. Ik ben niet bang om niet de allerbeste keuze te maken"

Je eigen motto....
Nope
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 25 mei 2010 @ 16:40:

"Durf te zeggen: Dit is wat ik kies. Ik ben niet bang om niet de allerbeste keuze te maken"

Je eigen motto.... Precies
Jammer moet nu weg, maar wil morgen hier goed nieuws lezen!
Ik heb een sms verstuurd maar wel veranderd.

Ik heb gesmst; Naam, heb je zin om donderdag avond wat te gaan drinken.

Als hij nou nee zegt of wat dan ook dan kan ik er nog bij verzinnen dat ik in de buurt zou zijn (wat ik dus misschien ook wel ben want ga naar satc 2).

Maar ik sta echt te bibberen!!
Dat hoort erbij Goed gedaan, yeah!
Goede actie!
Goed gedaan Nici!
Goed zo! Ben benieuwd naar z'n antwoord....
Hij wil niet
wil of kan niet?
Hij denkt dat het niet zon goed idee is..
Weet je wel zeker dat hij single is?
O bugger! Da's wel een duidelijk antwoord. Flinke klap voor je vlinders.

Echt jammer voor je, superdapper dat je het hebt gedaan, anders was je er ook maar mee blijven rondlopen. Baal je nou van je sms of ben je blij (oké, op dit moment natuurlijk sowieso niet) met de duidelijkheid?
Oh, dat is kut. Dan wil hij dus niet meer dan wat jullie al hebben. Dat is jammer. Maar ik vind het wel stoer van je dat je hem een sms hebt gestuurd.

Nee hoor ik vind het niet erg hij reageerde heel netjes.

Hij stuurde terug dat hij niet precies weet waarom ik hem vraag, maar dat hij bang is dat het niet zon goed idee is.

Daarop heb ik hem gesmst dat ik natuurlijk ook niet weet aan welke reden hij denkt maar dat het niet uit maakt.

Waarop hij weer een sms stuurde om naar de reden te vragen
En wat is jouw antwoord daarop? Je zou kunnen zeggen dat het laatst zo gezellig was en dat je zin had in een gezellige avond. Houd je het een beetje in het midden.
Hij woont ik een grote stad dus heb terug gestuurd;

Ik ga donderdag met een vriendin winkelen, de bank van mijn ouders heb ik nu wel gezien en jij bent een prima alternatief.
Nou is de titel zo niet meer van toepassing
Aaaaah, jammer! Maar nou weten we nog niet waarom hij het geen goed idee vindt. Vindt hij jou ook leuk maar wil hij geen relatie met een collega? Vindt hij jou ook leuk, maar denkt hij dat z'n vriendin het niet zo leuk vindt?
Heb je niet gevraagd waarom hij het geen goed idee vind? Misschien is hij wel intrested maar denkt die dat het moeilijk wordt omdat jullie collega's zijn
Ik zou niet vragen waarom hij het geen goed idee vindt. Dat is vragen om pijnlijke situaties. Dat komt over als aandringen, en die indruk wil je niet maken hoor.

Als hij stapeldol op je is maar alleen bang is iets met een collega te beginnen, dan zou je het wel merken. Begin nooit een relatie waarbij je de ander moet overhalen.
Case closed.
Dank jullie, maar meer dan jammer is het ook niet hoor

Geen tranen

Iemand nog leuke broers, vrienden, neefjes in de aanbieding
Zou het zo kunnen zijn dat de andere collega wat in je ziet en dat hij is meegegaan ter versterking?
Ik heb trouwens een hele leuke broer in de aanbieding. Ik geloof alleen niet dat hij het zo leuk zal vinden als ik hem in de aanbieding doe. En daarbij moet je écht uit mijn omgeving komen, want ik wil mijn broertje dicht in de buurt houden (hoe egoïstisch... )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven