3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 26 mei 2010 om 13:06
quote:Sophiepapa schreef op 26 mei 2010 @ 09:32:
Ik las op Een vers Napraattopic in posts van BAM en Minny op p,113 26-05-2010 01:55 en 02:15 over privacy.
Zouden jullie mij er ook op willen wijzen als ik privacy gevoelige info schrijf?Tuurlijk. En in het kader daarvan, ik meen te weten dat jij een dochter hebt die Sophie heet.
Ik las op Een vers Napraattopic in posts van BAM en Minny op p,113 26-05-2010 01:55 en 02:15 over privacy.
Zouden jullie mij er ook op willen wijzen als ik privacy gevoelige info schrijf?Tuurlijk. En in het kader daarvan, ik meen te weten dat jij een dochter hebt die Sophie heet.
woensdag 26 mei 2010 om 13:48
quote:mamalief schreef op 26 mei 2010 @ 13:42:
[...]
Sherlock Minny hoe wéét je dat? Daar heeft uren van diepgravend onderzoek in gezeten. Na uitgebreide analyse van alle feiten en informatie bleven er twee opties over: Een zoon die Timmy heet of een dochter die Sophie heet. En ik heb puur op instinct gekozen voor de Sophie optie.
[...]
Sherlock Minny hoe wéét je dat? Daar heeft uren van diepgravend onderzoek in gezeten. Na uitgebreide analyse van alle feiten en informatie bleven er twee opties over: Een zoon die Timmy heet of een dochter die Sophie heet. En ik heb puur op instinct gekozen voor de Sophie optie.
woensdag 26 mei 2010 om 17:30
Hello all!
Even een groet vanuit Callantsoog!
Gisteren lekker op het strand gelegen en vandaag gruwelijk gewinkeld met moeders.
Heb alles voor de bruiloft! Haarsieraden, corrigerend broekje (moest van moeders, om mn tattoo's op rug te verbergen ) en sexy lingerie met jarretelles en kousen! En nog veel meer maar ga nu ff in mn boek kruipen, ik ben kapot van al dat lopen
Tot morgen! Fijne dag!
Even een groet vanuit Callantsoog!
Gisteren lekker op het strand gelegen en vandaag gruwelijk gewinkeld met moeders.
Heb alles voor de bruiloft! Haarsieraden, corrigerend broekje (moest van moeders, om mn tattoo's op rug te verbergen ) en sexy lingerie met jarretelles en kousen! En nog veel meer maar ga nu ff in mn boek kruipen, ik ben kapot van al dat lopen
Tot morgen! Fijne dag!
woensdag 26 mei 2010 om 17:30
En zo breng jij je gast-kinderen naar de peuterzaal?
hahaha, hebben ze geen politie in Fr^yslân?
HIer is een plant uit zijn/haar pot gesprongen.
Vergeten water te geven (al heel lang) en is met wortel en al omgevallen.
Nu is dochter hem/haar aan het redden met een gietertje
hahaha, hebben ze geen politie in Fr^yslân?
HIer is een plant uit zijn/haar pot gesprongen.
Vergeten water te geven (al heel lang) en is met wortel en al omgevallen.
Nu is dochter hem/haar aan het redden met een gietertje
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 26 mei 2010 om 17:39
quote:appeltjesgroen25 schreef op 26 mei 2010 @ 17:35:
straat de plantenkiller
Ik ben zo slecht met groen s' binnenshuis
En dat terwijl ik een verwaarloosde plant van een vriendin hier in huis heb genomen..... Die het overigens hier wel een stukje beter doet dan bij haar
Ik ga pannekoeken bakken
straat de plantenkiller
Ik ben zo slecht met groen s' binnenshuis
En dat terwijl ik een verwaarloosde plant van een vriendin hier in huis heb genomen..... Die het overigens hier wel een stukje beter doet dan bij haar
Ik ga pannekoeken bakken
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.