Reality check nodig!
woensdag 26 mei 2010 om 12:33
Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee , maar zoals zo vele nog nooit wat gepost..
Maar heb ook een probleem zoals zo vele al gehad hebben.
Kriebels van een andere man!
Ik heb een relatie van 7 jaar nu en het gaat gewoon goed.
Het is echt een schat en heb in moeilijkle tijden heel veen steun gehad bij hem.
We wonen samen en hebben alles wat ons hartje begeert.
Maar nu dus die andere man.
Hij geeft totaal geen aanleiding hoor hij is keurig getrouwd maar MAN wat een lekker ding!
Ik weet het,het is absoluut niet netjes maar ik kan er niks aan doen
Iemand wel eens kriebels gehad van een andere man?
En wat heb je toen gedaan?
Groetjes,
Son
Ik lees al een tijdje mee , maar zoals zo vele nog nooit wat gepost..
Maar heb ook een probleem zoals zo vele al gehad hebben.
Kriebels van een andere man!
Ik heb een relatie van 7 jaar nu en het gaat gewoon goed.
Het is echt een schat en heb in moeilijkle tijden heel veen steun gehad bij hem.
We wonen samen en hebben alles wat ons hartje begeert.
Maar nu dus die andere man.
Hij geeft totaal geen aanleiding hoor hij is keurig getrouwd maar MAN wat een lekker ding!
Ik weet het,het is absoluut niet netjes maar ik kan er niks aan doen
Iemand wel eens kriebels gehad van een andere man?
En wat heb je toen gedaan?
Groetjes,
Son
woensdag 26 mei 2010 om 12:36
woensdag 26 mei 2010 om 12:47
quote:Vlammetje1203 schreef op 26 mei 2010 @ 12:36:
kriebels ja.
gedaan: niets.
Lekker laten kriebelen.
idem....
Zie in dat je een ander leuk vindt, als je bij je partner wilt blijven moet je zorgen dat dit kriebels niet overgaan in verliefdheid. Dan is er niks aan de hand.
Als je niet bij je partner wilt blijven, dan zou ik trouwens ook niks doen met een getrouwde man..... tenzij je graag ongelukkig wordt natuurlijk
kriebels ja.
Lekker laten kriebelen.
idem....
Zie in dat je een ander leuk vindt, als je bij je partner wilt blijven moet je zorgen dat dit kriebels niet overgaan in verliefdheid. Dan is er niks aan de hand.
Als je niet bij je partner wilt blijven, dan zou ik trouwens ook niks doen met een getrouwde man..... tenzij je graag ongelukkig wordt natuurlijk
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 26 mei 2010 om 12:48
Helemaal mee eens, getrouwde mannen is no go!
Maar ik wou dat mijn gevoel dat ook gewoon begreep
Het maakt wel dat ik veel kritischer naar mijn eigen relatie kijk.
Ja we houden van elkaar en we hebben het leuk samen.
Maar spatten de vonken nog....
Ik weet dat dit zeker niets oplost , vraag me alleen af of zo iets een gevoel van onvrede trigeert bij mij..
Of praat ik nu heel warrig?
Maar ik wou dat mijn gevoel dat ook gewoon begreep
Het maakt wel dat ik veel kritischer naar mijn eigen relatie kijk.
Ja we houden van elkaar en we hebben het leuk samen.
Maar spatten de vonken nog....
Ik weet dat dit zeker niets oplost , vraag me alleen af of zo iets een gevoel van onvrede trigeert bij mij..
Of praat ik nu heel warrig?
woensdag 26 mei 2010 om 12:51
Je relatie blijft nu eenmaal niet je leven lang vonken en spetteren zoals in het begin (mss enkele gelukkige uitzonderingen daar gelaten). Je went aan elkaar, je leeft je leven en dat kan soms saai zijn. Maar om daar nou je relatie voor op te geven? Ook met die andere vent zal je op een gegeven moment in deze fase komen, zo werkt het nu eenmaal. Je kunt ervoor kiezen om van je relatie een wegwerpartikel te maken, je kunt er ook voor kiezen om de relatie met je vriend weer wat op te frissen en te genieten van wat je hebt. Tenzij het gewoon fundamenteel fout zit, maar daar lijkt het niet echt op. You don't know what you've got untill it's gone, en dan is het te laat!
woensdag 26 mei 2010 om 12:56
Gras lijkt altijd groener aan de overkant.
Ik ben dolgelukkig met mijn vriend, ook bijna 7 jaar samen.
Maar ik krijg ook weleens kriebels van andere mannen. Doe ik daar wat mee? nee.
Waarom niet? Omdat wat ik met mijn vriend heb veel te bijzonder is om over te laten gaan door een paar kriebels, een zoen of wat dan ook.
Ik ben dolgelukkig met mijn vriend, ook bijna 7 jaar samen.
Maar ik krijg ook weleens kriebels van andere mannen. Doe ik daar wat mee? nee.
Waarom niet? Omdat wat ik met mijn vriend heb veel te bijzonder is om over te laten gaan door een paar kriebels, een zoen of wat dan ook.
Poelepoelepoelepoes!
woensdag 26 mei 2010 om 13:06
woensdag 26 mei 2010 om 13:48
Ik ben dus wel vreemdgegaan. En heb het besproken met mijn man en dat is boven verwachting best prettig gegaan eigenlijk. En nu, jaren later, hebben we een soort van 'open relatie'.
De man in kwestie was vrijgezel. Ik heb ook wel eens gezoend met een getrouwde man, maar dat zat me niet lekker aangezien hij niet eerlijk was t.o. zijn vrouw.
Als ik het terug kon draaien had ik het nooit gedaan. Het was heerlijk rustig in mijn hoofd toen. Nu ben ik vaker onrustig en heb ik weer van die puberale onzekerheden: vind die vreemde man me wel leuk?
Mijn advies: fantaseren en het daarbij laten.
De man in kwestie was vrijgezel. Ik heb ook wel eens gezoend met een getrouwde man, maar dat zat me niet lekker aangezien hij niet eerlijk was t.o. zijn vrouw.
Als ik het terug kon draaien had ik het nooit gedaan. Het was heerlijk rustig in mijn hoofd toen. Nu ben ik vaker onrustig en heb ik weer van die puberale onzekerheden: vind die vreemde man me wel leuk?
Mijn advies: fantaseren en het daarbij laten.
woensdag 26 mei 2010 om 13:52
quote:Vlammetje1203 schreef op 26 mei 2010 @ 12:36:
kriebels ja.
Lekker laten kriebelen.
Dit lijkt me een prima advies. Natuurlijk maakt een relatie je niet blind voor andere mannen, maar dat houdt niet in dat je je eigen exemplaar gelijk moet inruilen.
Als het gras groener lijkt bij de buren, kun je ook je eigen tuintje wat extra aandacht geven.
kriebels ja.
Lekker laten kriebelen.
Dit lijkt me een prima advies. Natuurlijk maakt een relatie je niet blind voor andere mannen, maar dat houdt niet in dat je je eigen exemplaar gelijk moet inruilen.
Als het gras groener lijkt bij de buren, kun je ook je eigen tuintje wat extra aandacht geven.
woensdag 26 mei 2010 om 14:08
Ik heb al elf jaar een relatie en ik heb ook wel eens kriebels voor een collega gehad (2x). Heb er verder niets mee gedaan en het is vanzelf weer overgegaan. Ik realiseerde mij heel goed hoe leuk mijn eigen vent is, maar soms kun je er gewoon niets aan doen en is het er ineens. Zaak is dan om er niets mee te doen, dan gaat het vanzelf weg.
woensdag 26 mei 2010 om 15:22
Ik heb geleerd om mezelf zo te 'ontnuchteren / reality-checken':
Greenleaf, het zijn hormonen.
De natuur detecteert een geschikte kandidaat om voort te planten.
Door de hormonen krijg ik zweverig-verliefde gevoelens.
Dan kan ik 'erlangs' kijken, en zien dat los van die hormonale reactie, er ook nog een nuchtere waarneming is, waarin ik op andere manieren keuzes maak als in zo'n toestand.
Greenleaf, het zijn hormonen.
De natuur detecteert een geschikte kandidaat om voort te planten.
Door de hormonen krijg ik zweverig-verliefde gevoelens.
Dan kan ik 'erlangs' kijken, en zien dat los van die hormonale reactie, er ook nog een nuchtere waarneming is, waarin ik op andere manieren keuzes maak als in zo'n toestand.