Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 26 mei 2010 om 10:59
woensdag 26 mei 2010 om 11:12
Heel erg spannend Zoeb.
En dat je dan nog bijna een week op de uitslag moet wachten.
Ze zijn besteld!!!
Wel eng hoor en helemaal niet leuk eigenlijk, zo alleenig een kleur moeten kiezen...
Nou, ja nu moet iedereen het gewoon doen met wat ik gekozen heb.
Ik vond het mooi, dus.
Nu wacht ik even tot het weer wat opklaart. Dan moet ik echt boodschappen halen. Er is nog brood, dus tussen de middag hebben we nog wel wat te eten.
En dat je dan nog bijna een week op de uitslag moet wachten.
Ze zijn besteld!!!
Wel eng hoor en helemaal niet leuk eigenlijk, zo alleenig een kleur moeten kiezen...
Nou, ja nu moet iedereen het gewoon doen met wat ik gekozen heb.
Ik vond het mooi, dus.
Nu wacht ik even tot het weer wat opklaart. Dan moet ik echt boodschappen halen. Er is nog brood, dus tussen de middag hebben we nog wel wat te eten.
woensdag 26 mei 2010 om 11:55
Joehoe, ik heb mijn te dure zonnebril weer gevonden!
Ben helemaal blij!
En ik heb twee broeken gevonden waar ik het bestaan niet van wist.
Broek 1 past prima, doe ik morgen aan. Broek 2 is te klein maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik 'm aan moet naar het feest van Sportman zijn werk, begin september.
De kaartjes zaten er nog aan en ik wist wel dat ik ze had, maar had ze lang niet gezien.
En ze lagen niet eens bij de zonnebril.
Ben helemaal blij!
En ik heb twee broeken gevonden waar ik het bestaan niet van wist.
Broek 1 past prima, doe ik morgen aan. Broek 2 is te klein maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik 'm aan moet naar het feest van Sportman zijn werk, begin september.
De kaartjes zaten er nog aan en ik wist wel dat ik ze had, maar had ze lang niet gezien.
En ze lagen niet eens bij de zonnebril.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 26 mei 2010 om 18:19
Lijstje is afgewerkt, op zich waren de kinderen prima met zichzelf bezig maar wat een herrie in de tent, en je kunt er niks aan doen als het regent. Oudste was met het bootje weg en heeft zich prima vermaakt op het water. En ben ongeveer een halve middag bezig geweest met rondrennen voor een gekneusde vinger, die uiteindelijk alleen maar in mooie oranje tape zit. Morgen toch maar een afspraakje met de dokter, het is al sinds zaterdag hommeles met die vinger (of Middelste is een piepert).
Goldie, waarom eigenlijk niet de rolgordijnen uitgekozen samen met een huisgenoot (al is het maar Troela)?
Zoebie, 'iets' op de lever klinkt niet leuk.
Goldie, waarom eigenlijk niet de rolgordijnen uitgekozen samen met een huisgenoot (al is het maar Troela)?
Zoebie, 'iets' op de lever klinkt niet leuk.
woensdag 26 mei 2010 om 19:20
Mogge. Even een snelle ego-post hoor, want ik kom maar niet aan forummen toe. Ja, gister, maar toen zat ik op het songfestivaltopic
Da's mijn favoriete jaarlijkse zelfkastijding, ofzo. Want ik vind het ver-schrik-ke-lijk, maar ik kijk elk jaar. Leg dat eens uit?
Lijstje voor vandaag;
- werken (done)
- naar de stad voor mascara en outfit (done)
- koken (done)
- afwassen (done)
- naar schoonouders wat rommel ophalen
- stofzuigen.
En ik ga toch maar vandaag stofzuigen, dan is het netjes. Tenminste, als ik straks de fut nog heb....
Da's mijn favoriete jaarlijkse zelfkastijding, ofzo. Want ik vind het ver-schrik-ke-lijk, maar ik kijk elk jaar. Leg dat eens uit?
Lijstje voor vandaag;
- werken (done)
- naar de stad voor mascara en outfit (done)
- koken (done)
- afwassen (done)
- naar schoonouders wat rommel ophalen
- stofzuigen.
En ik ga toch maar vandaag stofzuigen, dan is het netjes. Tenminste, als ik straks de fut nog heb....
668, the neighbour of the Beast
woensdag 26 mei 2010 om 19:24
Zo,toch wel weer een heel ander ritme met zo'n prul erbij!Wel heel gezellig!Morgenvroeg word ze weer opgehaald.
Gold,vrijdag heb ik begrafenis van oom van vriend in Drenthe dus ben er mooi de hele dag zoet mee.Door alle shit wilde vriend eerst niet gaan.Maar vandaag zei hij dat hij toch wilde gaan en of ik mee wilde.Volgende week zou wel kunnen.
Mamz,gekneusde vingers kunnen wel erg pijn doen!
Ik ga nog even aantutten en dan gaan de kleinsten zo naar bed.Rust
Gold,vrijdag heb ik begrafenis van oom van vriend in Drenthe dus ben er mooi de hele dag zoet mee.Door alle shit wilde vriend eerst niet gaan.Maar vandaag zei hij dat hij toch wilde gaan en of ik mee wilde.Volgende week zou wel kunnen.
Mamz,gekneusde vingers kunnen wel erg pijn doen!
Ik ga nog even aantutten en dan gaan de kleinsten zo naar bed.Rust
woensdag 26 mei 2010 om 19:50
Neuh Marels,ik heb die goeie man 3 keer gezien!Maar vriend had wel alleen met die oom,van de 13,een goed contact.Hij stuurde wel altijd kaartjes,ook als ik jarig was
Ik zie enorm tegen de confrontatie met zijn ouders op.Ben van plan om mijn mond te houden en ze links te laten liggen maar dat kreng kan zo het bloed onder je nagels vandaan halen....
Hoe gaat het met de verkoop van huis?
Ik zie enorm tegen de confrontatie met zijn ouders op.Ben van plan om mijn mond te houden en ze links te laten liggen maar dat kreng kan zo het bloed onder je nagels vandaan halen....
Hoe gaat het met de verkoop van huis?
woensdag 26 mei 2010 om 20:57
Toch vervelend Coe, een begrafenis.
Met mij meeten zou leuker zijn, maar dat stellen we dan nog maar een weekje uit. Geeft niks.
Mamz, ik had wel kunnen wachten tot er wel iemand mee kon, maar ik kon het gewoon niet meer ophouden
Wij hebben net een rondje avond-4-daagse gelopen. Het weer werkte fijn mee, het was zelfs best lekker.
Met mij meeten zou leuker zijn, maar dat stellen we dan nog maar een weekje uit. Geeft niks.
Mamz, ik had wel kunnen wachten tot er wel iemand mee kon, maar ik kon het gewoon niet meer ophouden
Wij hebben net een rondje avond-4-daagse gelopen. Het weer werkte fijn mee, het was zelfs best lekker.
woensdag 26 mei 2010 om 21:08
Ohja Coe, ik was ff je schoonouders vergeten.
Sterkte ermee, negeernegeernegeer, zenzenzen.
De laatste was zit in de machine, ik ga straks de één na laatste was opvouwen, de koffers zijn klaar, we hebben vakantie!
En het lijstje is ook nog helemaal af!
Als ik een internetcafé vind kom ik ff langs om te kletsen, als ik die niet vind, zien jullie me 17 juni weer!
Sterkte ermee, negeernegeernegeer, zenzenzen.
De laatste was zit in de machine, ik ga straks de één na laatste was opvouwen, de koffers zijn klaar, we hebben vakantie!
En het lijstje is ook nog helemaal af!
Als ik een internetcafé vind kom ik ff langs om te kletsen, als ik die niet vind, zien jullie me 17 juni weer!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 26 mei 2010 om 21:22
Nee joh, da's voor de show dat we al maanden over de bruiloft van Its bezig zijn
Verkoop van het huis is saai, er gebeurt niks
Wel vandaag opgegeven voor advertentie in het woonkrantje, wie weet komt daar wat uit.
Geen vriendjes met je schoonmoeder dus Coe?
Ben niet van de hele situatie op de hoogte geloof ik. Balen wel dat dat zo moeilijk ligt!
Verkoop van het huis is saai, er gebeurt niks
Wel vandaag opgegeven voor advertentie in het woonkrantje, wie weet komt daar wat uit.
Geen vriendjes met je schoonmoeder dus Coe?
Ben niet van de hele situatie op de hoogte geloof ik. Balen wel dat dat zo moeilijk ligt!
668, the neighbour of the Beast