Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik heb tot een uur of half 4 buiten gelegen,toen was ik gebraden aan alle kanten,kreeg een beetje het croma-gevoel

Daarna lekker een tukje gedaan en daarna De Film opgezet: Komt een vrouw bij de dokter..echt niet te filmen en niet te vergelijken met het boek.Wel even emo

Oh Eef, zijn ze eruit?? Het optreden was niet super vond ik. Maar dat dat nou de doorslag heeft gegeven...

Het verandert wel vind ik. Dony verveelt (helaas!) en ik vond Kelvin zo goed met zijn laatste nummer. Heb je al een hh gezien??

Luni, ik denk dat onze nieuwe buren ook GEK worden daar..

Het hele huis is gestript. Er is vandaag asbest weggehaald en CV ligt nu in coma zo'n beetje.

Oeh, die film durf ik niet aan hoor. Hoe vond J. hem?

Mokkie, is MB een held op de kermis? Of gaat hij eerst staan kijken?

Juultje, alle caches gevonden?

Ik voel me wel schuldig, ben naar het strand geweest en het was daar toch lekker!!! Supertemperatuurtje.
Oja, Eef wat een schatje van een kleindochter heeft je vriendin!! Om op te eten!!
Oei, ja, kan me voorstellen dat je niet erg happy was met je klussende buren, maar ja, als je door de week werkt moet je toch wat.

Hoe lang blijft J weg?

Jammer dat ze eruit zijn Eef. Ik kijk niet, dus eigenlijk geen idee wie ze zijn, sorry...

Schuldig? Omdat CV klust en jij niet? Jij kan niet zo veel nu, jammer, maar helaas.

Cache gisteren en vandaag gevonden. Broer heeft ons opgezadeld met een moeilijke.

Logo's zoeken. We missen nog 4, 8, 18, 25, 26, 27, 30, 33, 34, 36, 41, 43 en 45. Als iemand een idee heeft???
Goeiemorgen

Ja,dat is ook zo,vh klussen,ik ben daar wat ouderwets in.Heb nog steeds moeite om bijv was of dekbed uit te hangen op zondag/feestdag.Gratis meegekregen van oma zaliger

Ik ga vandaag weer een strandwandeling maken met de activiteitenclub,wel wat eerder weg want het zal drúk zijn die kant op!

Fijne dag

P.s Compu,niet schuldig voelen joh,ben je mal! Je hebt gewoon even erg goed voor jezelf,CZ2B en CG gezorgd!!!
O ja, de activiteitenclub, was het leuk?

Ik heb daar geen enkel probleem mee om te klussen op een zon- of feestdag eigenlijk.
Zo is het ook. Schuldgevoel is helemaal niet nodig en nuttig.

Juultje, logo's.. Echt iets voor (een fitte) CV!! Ik zie er eentje, dat is de laatste, Iam's (dierenvoeder).

Luni, hoe was het op het strand? Net zo lekker als gisteren?

CG en ik waren naar de open boerderijdag, het was erg leuk!

Nu CV ophalen en dan spinazie, aard., gehaktbal eten.
Als hij eens een blik zou willen werpen, zou leuk zijn, Compu!

Je bedoelt het allerlaatste logo? Lam's kan ik niet vinden.

Leuk naar de open boerderijdag!
T'is Iam's Juultje,hoofdletter i aan het begin

Het was erg leuk,superlekker weer ook! Ik mail al een maandje met een vrouw hier uit een nabijgelegen dorp en ik had haar gevraagd of ze mee wilde.Ik vond het zeker goed klikken,we hebben honderduit gekletst.We waren nu met 6 dames,sowieso veel gekakel

Ik had nog een stunt vandaag,had mn auto in een parkeergarage gezet,er stond buiten op een bord dat het zondag gratis was(ik had ook wel gewoon betaald hoor,had alleen geen kleingeld om elders te kunnen parkeren,vandaar. Ik ben erin gereden) T is zo'n garage waar de hekken opengaan als je ervoor staat) en op de knop gedrukt voor een kaartje. Maar die kwam niet.Omdat het zondag vrij parkeren is zeker?

Maar ja,bij het uitrijden gingen de hekken dus níet open

Had ik toch een kaartje nodig gehad zeker...pfff tel-nummer gezocht maar was van het gemeentehuis daar(beheerder) Dus maar politie gebeld en doe gaven me het privénummer van de beheerder,erg prettig.Ik zag ondertussen andere mensen wel betalen en uitrijden dus ws geldt het vandaag niet als zondag?

Binnen 10 minuten kwam er een bijzonder aardige man die het hek voor me open deed,lekker gevoel joh

En alsnog gratis geparkeerd! Raar verhaal toch..ik vond het wel een beetje genant! Zij moest er gelukkig om lachen(reed mee)

Daarna lekker gegeten bij mn vader,vega want hij was even vergeten dat ik geen varkensvlees eet dus ik heb de varkenshaas teruggegeven.De rest smaakte goed

Leuk zeg die open boerderij-dag,hier in de buurt ook veel boerderijen die meededen
Goed lezen, Juultje hihi.

Had gisteren ruzie met hem, maar ga de logo's vandaag voorleggen.

Gedoe met dat parkeren zeg!

Ik sta hier ook voortdurend in de garage en maak ook veel mee. Vorige week gingen de slagbomen niet open, omdat je niet door die doorgang mocht i.v.m. reparatie. Maar toen ik erin reed stond hij zeker op groen, was dus net op rood gegaan. Dat werd natuurlijk niet geloofd door de geirriteerde gealarmeerde man (natuurlijk een man).
Hier een boze JD op de mat (JZ slaapt, dus trap is even geen optie) en een zwaar over de zeik mama.... Morgen een blauwe plek op mijn arm denk ik, zo hard heeft ze geknepen

Wat een gedoe zeg, met parkeren. Als er geen kaartje komt kun je er ook weinig aan doen. Leuk dat het zo gezellig was!

Ruzie weer bijgelegd, Compu?

Logo lijkt inderdaad goed te zijn, alleen de kleur niet helemaal. Ik heb 'm aan broer doorgemaild.

(ik moet hier zo weer even ingrijpen geloof ik, krijg hoofdpijn van het gegil...)
Ooooh wat stout, Juultje. Ik word hier ook af en toe mishandeld. En ik heb haar laatst een klap gegeven. Is dat jou al overkomen?

(hoop dat ik je niet op een idee breng)

Sterkte hoor met het mormeltje vandaag!

Is ze trouwens nog vrij??

CV heeft excuus aangeboden en ik nam het morrend aan.
Als je Iams googelt op afbeeldingen, krijg je allerlei verschillende kleuren te zien..
Studiedag vandaag (helaas), dus vrij. Hele week trouwens, maar verder gaat ze naar de bso. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn vingers af en toe jeuken, maar slaan doe ik niet. Wel zet ik haar af en toe stevig neer, als ze het vertikt op de trap/mat te blijven zitten.
Moeilijk hoor zo'n puberende kleuter

Hier druk gehad! Eerst gewerkt tot 1 uur,daarna naar huis,klein boodschapje gehaald en op tijd thuis om te douchen en om te kleden voor een bruiloft van vrienden(zij die zwanger is) Niet dus,ik had me een uur vergist dus snel een lik make-up opgesmeerd,schone blouse en nieuwe laarzen aan en in sneltreinvaart(veel stof achter de auto) richting Woerden/Utrecht en kwam daar een minuut voor tijd aan.Was best leuk maar ik kreeg vanavond de poezen-oppassen op bezoek voor uitleg etc. De dochters van een vriendin doen het nu,mn nichtje haar paard is niet lekker dus ze blijft liever bij hem in de buurt Ik kan dus niet op haar rekenen.....
Wordt nog wat als ze echt puber is...

Dat is wel heel erg net op tijd! Mooi dat je het toch nog gered hebt en dat je op tijd van je werk weg was gegaan.

Wanneer gaan jullie ook weer? Jammer dat je nichtje het niet kan doen, woont ze zo ver bij jullie vandaan dan? Ik dacht dat dat wel meeviel.
Texel,je zou t moeten kruipen Mn andere nichtje(dochter van mn zus) is pas 14,is een beetje jong om de hele week alleen in huis te zijn

Mn nichtje van Texel is de dochter van mn oom en tante,schnappie?

Ja,dat wordt wat als ze echt puber is! Het lijkt me dat een tik op de vingers geen meppen is,wel corrigerend.Maar ja,ik ben geen moeder

Truste!
Oeps, nee, dat is wel erg ver! Ik had je andere nichtje in gedachten.

JD begint al te krijsen als ik haar bovenarmen vastpak en haar stevig op de billen zet, laat staan een tik op de vingers.
Hebben jullie al mail gehad? SPANNEND!!!!

Juultje, ze zeggen wel dat een lastige kleuter vaak een rustige puber wordt. Dan hebben ze hun 'tegendraadse tijd' al vroeg gehad.

Dat geeft dan weer hoop
Dat geeft idd hoop, Mokkie!

Hoe is het met MB trouwens?

Ja, mail gehad, ik ben benieuwd!
Ik ook,wat moeten jullie meenemen?

Ik een bloemkool,broccoli etc

Dat is misschien wel een verrassing, Luni? Ik in ieder geval andere dingen.
Mogge!
Hoi hoi,

Juultje, heb je mijn sms nog gehad?

Zo, ik heb het zitten op de familie. Zal er even niet over uitwijden hier, maar ben ze even helemaal zat! Was ook te voorspellen in deze situatie hoor..
Ja, sorry, zag 'm vanmorgen, bedankt! We moeten er nog 10 nu.

Familie of schoonfamilie?

Ik zat net even in de stress, kan er wat lastig over uitwijden, in ieder geval moet iemand regelen dat er contracten worden getekend en dat gaat op het laatste moment aankomen. Niet goed voor mijn hart zulk soort dingen. Zal wel even een leuk iets op h zetten dat hiermee verband houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven