Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 27 mei 2010 om 12:09
donderdag 27 mei 2010 om 12:31
Ik heb even het verjaarscadeau van schoondochter ingepakt. Dat staat al de hele week in de gang te vragen om een cadeaupapierke.
Het is zo supergroot dat er een rol inpakpapier voor nodig was. Dus daar liep de hond nog even lekker overheen want er lag een speeltje van hem achter Toen kon ik het begin van het plakband niet meer vinden. Irritant is dat zeg. En vervolgens stoot ik keihard mijn kop aan de lamp want ik had even de tafel opgeschoven om het op het vloerkleed in te pakken. Er ligt nogal wat stof op de grond.
Ik ga die schoppen maar eens innen.
Het is zo supergroot dat er een rol inpakpapier voor nodig was. Dus daar liep de hond nog even lekker overheen want er lag een speeltje van hem achter Toen kon ik het begin van het plakband niet meer vinden. Irritant is dat zeg. En vervolgens stoot ik keihard mijn kop aan de lamp want ik had even de tafel opgeschoven om het op het vloerkleed in te pakken. Er ligt nogal wat stof op de grond.
Ik ga die schoppen maar eens innen.
donderdag 27 mei 2010 om 12:34
Bij mij liggen er 4 tuinstoelkussens op (op tafel dus) en schoolboeken van Oudste. En dan ook nog gewoon de fruitschaal die er altijd staat. Geen gezicht dus.
Goedendag buy the way
Tjeesis wat is er veel gepost.
Fijn om te lezen dat het zo goed met je/jullie gaat Rainzje
Leuke lijst heb jij Zoeb.
Je bent wel goed bezig met het opzeggen van al die abonnementen.
Geniet van je verlof Fussje!
Spannend de dag 'voor'. Ik kan me over mijn 'dag voor' weinig meer herinneren. Maar goed, dat is natuurlijk ook al een tijdje geleden
Ik ben natuurlijk te laat om Nikki te feliciteren, maar misschien leest ze het op een of andere manier toch nog wel: Geflissiteert lieverd!
Ik heb vanmorgen al getennist en heel decadent op een koffievisite gezeten. Tussen allemaal van die ehh... 'echte dames' ... En ook al schaar ik mezelf daar niet onder, ik voelde me opmerkelijk genoeg toch best op mijn gemak
Vandaag op de lijst:
Tennis.
Koffieleut.
Tuinstoelkussens naar de schuur brengen.
Keuken aan kant maken.
Stofzuigen
Pan spaghetti maken.
Avond-4-daagse lopen.
Goedendag buy the way
Tjeesis wat is er veel gepost.
Fijn om te lezen dat het zo goed met je/jullie gaat Rainzje
Leuke lijst heb jij Zoeb.
Je bent wel goed bezig met het opzeggen van al die abonnementen.
Geniet van je verlof Fussje!
Spannend de dag 'voor'. Ik kan me over mijn 'dag voor' weinig meer herinneren. Maar goed, dat is natuurlijk ook al een tijdje geleden
Ik ben natuurlijk te laat om Nikki te feliciteren, maar misschien leest ze het op een of andere manier toch nog wel: Geflissiteert lieverd!
Ik heb vanmorgen al getennist en heel decadent op een koffievisite gezeten. Tussen allemaal van die ehh... 'echte dames' ... En ook al schaar ik mezelf daar niet onder, ik voelde me opmerkelijk genoeg toch best op mijn gemak
Vandaag op de lijst:
Tennis.
Koffieleut.
Tuinstoelkussens naar de schuur brengen.
Keuken aan kant maken.
Stofzuigen
Pan spaghetti maken.
Avond-4-daagse lopen.
donderdag 27 mei 2010 om 12:38
Mijn tafel is ook vol. Wat daar allemaal op ligt. Absurd gewoonweg. Een fruitschaal met appels en mandarijnen. Twee snoeppotten. Eén met chocolade pinda's en een met chocolade toffees. (Zijn van manlief hoor, ik snoep niet). Mijn camera, een lege plastic doos. Een leren riem die geruild moet worden, kaartjes voor de Tribute band van de Cats. (Die spelen in juli hier in de straat). Een doos oud papier, mijn map met notulen die ik nog moet uitwerken, nog meer oud papier, schaaltjes die nog in de servieskast moeten. Mijn GSM ligt er ergens tussen en kabels van telefoons, Een doos negerzoenen en cakejes (Ook van manlief jaja). Ook nog twee glazen kaarsenhouders. Verder zwerven er nog 2 zonnebrillen, aanstekers en een Mp3 speler tussen.
Och jullie tafels zijn er niets bij.
Och jullie tafels zijn er niets bij.
donderdag 27 mei 2010 om 12:42