Postcrossing 5
donderdag 27 mei 2010 om 15:57
Dag allemaal,
Ik ben 28 dagen aan het postcrossen
Heb 7 kaartjes verstuurd welke al ontvangen zijn. Ze zijn gegaan naar: Finland, Duitsland, Taiwan, Rusland en Spanje
Er zijn er nog 5 onderweg naar: Duitsland, Finland, Taiwan, USA en China.
En dan heb ik er zelf ook al 6 ontvangen vanuit: Wit-Rusland, USA, Japan, Finland en Polen.
De Witte Rus heeft de kaart helemaal in het Nederlands geschreven, erg leuk!
De Japanse kaart is echt zooo mooi.
Tot nu toe vind ik het erg leuk!
Ik ben 28 dagen aan het postcrossen
Heb 7 kaartjes verstuurd welke al ontvangen zijn. Ze zijn gegaan naar: Finland, Duitsland, Taiwan, Rusland en Spanje
Er zijn er nog 5 onderweg naar: Duitsland, Finland, Taiwan, USA en China.
En dan heb ik er zelf ook al 6 ontvangen vanuit: Wit-Rusland, USA, Japan, Finland en Polen.
De Witte Rus heeft de kaart helemaal in het Nederlands geschreven, erg leuk!
De Japanse kaart is echt zooo mooi.
Tot nu toe vind ik het erg leuk!
Stay with me, let\'s just breathe.
donderdag 27 mei 2010 om 18:39
JJ, het is wat met die Chinezen hoor.
Ook mijn handschrift werd weer geprezen in de hurray die ik net kreeg,
Kaartje heeft er maar 9 dagen over gedaan om in China te komen.
Hier verder geen post voor mij vandaag.
Wel nog kaarten gekocht.
Bij de AH pakje wenskaarten met leuke gekleurde kinderkaarten, 8 stuks voor 1,99 en net kwam er een mevrouw aan de deur voor een goed doel die kaarten verkocht.
Ook een setje gekocht.
Ik kan dus weer even vooruit en als ik ze niet voor pc gebruik dan zijn ze zeker ook leuk voor kinderverjaardagen.
Ook mijn handschrift werd weer geprezen in de hurray die ik net kreeg,
Kaartje heeft er maar 9 dagen over gedaan om in China te komen.
Hier verder geen post voor mij vandaag.
Wel nog kaarten gekocht.
Bij de AH pakje wenskaarten met leuke gekleurde kinderkaarten, 8 stuks voor 1,99 en net kwam er een mevrouw aan de deur voor een goed doel die kaarten verkocht.
Ook een setje gekocht.
Ik kan dus weer even vooruit en als ik ze niet voor pc gebruik dan zijn ze zeker ook leuk voor kinderverjaardagen.
donderdag 27 mei 2010 om 18:44
Postbode bracht een official uit Polen met het presidentieel paleis erop en een leuke kaart van een Russische meeting in Moskou met 18 namen erop. Ook een hurray uit Oekraïne binnen, de nieuwe kaart gaat naar een beginnende PC-er uit NL.
Kaatje > Geduld, geduld... Heb je al kaarten gekocht bij de adresjes die ik je had gegeven?
Chayuz > piri-piriclown, heb je lekker vergaderd of ben je weer geëxplodeerd?
JJ > ik snapte niks van dat 'on strike' topic. Een hoop anarchie om niks, gewoon lekker flauw
Alsof de Chinese kalligrafie niet 'cute' is...
Amapola > welkom hier. Heb je de kaarten wel juist gefrankeerd?
Op mijn adres staan 3 profielen (de kids et moi) genoteerd. Geen enkel probleem bij het aanmaken.
Toadette > ook welkom! Kan je die Japanse kaart niet even showen?
Nu snel even eten klaarmaken, om half acht aan tafel. Latersz!
Kaatje > Geduld, geduld... Heb je al kaarten gekocht bij de adresjes die ik je had gegeven?
Chayuz > piri-piriclown, heb je lekker vergaderd of ben je weer geëxplodeerd?
JJ > ik snapte niks van dat 'on strike' topic. Een hoop anarchie om niks, gewoon lekker flauw
Alsof de Chinese kalligrafie niet 'cute' is...
Amapola > welkom hier. Heb je de kaarten wel juist gefrankeerd?
Op mijn adres staan 3 profielen (de kids et moi) genoteerd. Geen enkel probleem bij het aanmaken.
Toadette > ook welkom! Kan je die Japanse kaart niet even showen?
Nu snel even eten klaarmaken, om half acht aan tafel. Latersz!
donderdag 27 mei 2010 om 19:23
Jokejacket, ik moet toegeven dat het boek beter is en daarin had ik ook veel meer snikmomentjes, maar toch, in de film had ik ook wel wat traantjes (vooral op het laatst toen ze in gesprek was met haar moeder, snif)
en wat de meeting betreft, haha ik weet het echt niet, vind het echt wel griezelig zoiets!
Ligaa denk wel aan jezelf he! dat je jezelf niet over je kop werkt, ziek is ziek!
Amapola, nou ik moet zeggen dat dat inderdaad wel heel lang duurt, Welkom trouwens, ik hoop dat je snel een hurray mag ontvangen (heb je wel een goed emailadres opgegeven?? of in je Spam gekeken? wie weet komt alle mail daarin!)
Toadette, welkom, leuk die kaart helemaal in het nederlands! altijd tof als iemand daar tijd aan besteed!
Neferisis, haha ik heb de vergadering overleefd en mij neus zit er nog aan! Je bent me er eentje, eet smakelijk!!
Owjah ik heb vndaag ook nog een kaart uit het o zo originele USA ontvangen
en wat de meeting betreft, haha ik weet het echt niet, vind het echt wel griezelig zoiets!
Ligaa denk wel aan jezelf he! dat je jezelf niet over je kop werkt, ziek is ziek!
Amapola, nou ik moet zeggen dat dat inderdaad wel heel lang duurt, Welkom trouwens, ik hoop dat je snel een hurray mag ontvangen (heb je wel een goed emailadres opgegeven?? of in je Spam gekeken? wie weet komt alle mail daarin!)
Toadette, welkom, leuk die kaart helemaal in het nederlands! altijd tof als iemand daar tijd aan besteed!
Neferisis, haha ik heb de vergadering overleefd en mij neus zit er nog aan! Je bent me er eentje, eet smakelijk!!
Owjah ik heb vndaag ook nog een kaart uit het o zo originele USA ontvangen
donderdag 27 mei 2010 om 19:30
chayuz ik vond het ook eng hoor, die meeting, maar heb het ook overleefd Heb er zelfs helemaal geen trauma's van haha
amapola, dat duurt lang zeg! ben je wel zeker dat je ze gepost hebt en dat ze niet ergens onder liggen (sorry dat ik het vraag hoor maar het gebeurt soms ) Je e-mail zal trouwens niet verkeerd zijn, aangezien ik veronderstel dat je wel de adressen via mail hebt gekregen. Ik duim voor hoor (zijn het allemaal verre landen mss? )
amapola, dat duurt lang zeg! ben je wel zeker dat je ze gepost hebt en dat ze niet ergens onder liggen (sorry dat ik het vraag hoor maar het gebeurt soms ) Je e-mail zal trouwens niet verkeerd zijn, aangezien ik veronderstel dat je wel de adressen via mail hebt gekregen. Ik duim voor hoor (zijn het allemaal verre landen mss? )
donderdag 27 mei 2010 om 19:41
Hellllpppppppppppppp, ik heb ook het virus opgelopen.......
Ik had vandaag 2 hurrays, een uit NL en een uit Australië. Allebei heel leuke bedankjes. Toen gelijk maar nieuwe adressen aangevraagd en die mogen naar ZuidAfrika en naar Australië..... naar Laurent 6
Verder ook nog een leuke kaart uit Finland gekregen met een grappige postzegel. Een fee met een hartje in haar handen en onder de glitters.
Ik had trouwens vorige week ook een leuke postzegel. Een brok chocolade dat ook nog ruikt naar chocolade.
Oww, ik kan nu even niet lezen wie het vroeg maar de zuignappen blijven redelijk goed zitten. Heel af en toe laat er eentje los maar dat valt tot nu toe heel erg mee.
Ik had vandaag 2 hurrays, een uit NL en een uit Australië. Allebei heel leuke bedankjes. Toen gelijk maar nieuwe adressen aangevraagd en die mogen naar ZuidAfrika en naar Australië..... naar Laurent 6
Verder ook nog een leuke kaart uit Finland gekregen met een grappige postzegel. Een fee met een hartje in haar handen en onder de glitters.
Ik had trouwens vorige week ook een leuke postzegel. Een brok chocolade dat ook nog ruikt naar chocolade.
Oww, ik kan nu even niet lezen wie het vroeg maar de zuignappen blijven redelijk goed zitten. Heel af en toe laat er eentje los maar dat valt tot nu toe heel erg mee.
donderdag 27 mei 2010 om 20:49
@ Toadette, welkom
@ Anita. 9 dagen naar China? Daar gaat mn record
@ c_estelle, ook al het Laurent-virus, sterkte ermee!
Toen ik thuis kwam lag er een official uit Belarus op me te wachten. Een mooie kaart en ze had er opgeschreven wat het allemaal was. Ze had haar postbusnummer erop geschreven en ik heb even op haar profiel gekeken. Ze blijkt kaarten met egels te sparen. Daar ga ik voor kijken en stuur haar een kaartje terug. De kaart heeft er maar 6 dagen over gedaan.
Geen hurrays nog binnen, maar die had ik ook niet verwacht.
@ Anita. 9 dagen naar China? Daar gaat mn record
@ c_estelle, ook al het Laurent-virus, sterkte ermee!
Toen ik thuis kwam lag er een official uit Belarus op me te wachten. Een mooie kaart en ze had er opgeschreven wat het allemaal was. Ze had haar postbusnummer erop geschreven en ik heb even op haar profiel gekeken. Ze blijkt kaarten met egels te sparen. Daar ga ik voor kijken en stuur haar een kaartje terug. De kaart heeft er maar 6 dagen over gedaan.
Geen hurrays nog binnen, maar die had ik ook niet verwacht.
donderdag 27 mei 2010 om 20:53
donderdag 27 mei 2010 om 21:47
donderdag 27 mei 2010 om 22:08
Snjokorn, mijn kaart naar Rusland is ook al een hele tijd aan het travellen.
Zouden ze het gezellig hebben samen die kaarten van ons.
Ligaa, geen idee hoe ik een plaatje bij mijn naam zet eigenlijk.
En ik durf vanavond echt geen kaart meer aan te vragen hoor.
Straks word ik ook besmet.
Wacht het weekend wel af ofzo.
Ga zo lekker mijn bed in.
Welterusten voor allemaal.
Zouden ze het gezellig hebben samen die kaarten van ons.
Ligaa, geen idee hoe ik een plaatje bij mijn naam zet eigenlijk.
En ik durf vanavond echt geen kaart meer aan te vragen hoor.
Straks word ik ook besmet.
Wacht het weekend wel af ofzo.
Ga zo lekker mijn bed in.
Welterusten voor allemaal.