De Pfaff´s
woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
donderdag 27 mei 2010 om 17:44
Ik vond 't ook echt sneu voor Carmen, die val.
En inderdaad, ze doet ècht alles, voor de (klein)kinderen.
Zo ging ze zo lief wandelen, met Feeke, 's morgens vroeg, om de ouders uit te laten slapen.
Echt lief.
Jammer dat die Lyndsey, met 'r chagerijnige smoel gezichtje uit bed, de boel kwam verpesten.
Het valt mij op, dat er dan ook geen bedankje afkan. Alles vindt zij maar normaal.
Jaja, eens in de zoveel tijd, wordt Carmen in het zonnetje gezet, om haar te eren.
Maar over het algemeen, vind ik, dat die drie meiden, alles maar als vanzelfsprekend beschouwen.
En er dan vaak nog zo lelijk bij kijken, nee Bah.
En nu die Lyndsey maar blèèèèrren, dat haar moeder haar schouder is verwond!
Aanstellerig wicht!!
Tot Subiekes hè............................
En inderdaad, ze doet ècht alles, voor de (klein)kinderen.
Zo ging ze zo lief wandelen, met Feeke, 's morgens vroeg, om de ouders uit te laten slapen.
Echt lief.
Jammer dat die Lyndsey, met 'r chagerijnige smoel gezichtje uit bed, de boel kwam verpesten.
Het valt mij op, dat er dan ook geen bedankje afkan. Alles vindt zij maar normaal.
Jaja, eens in de zoveel tijd, wordt Carmen in het zonnetje gezet, om haar te eren.
Maar over het algemeen, vind ik, dat die drie meiden, alles maar als vanzelfsprekend beschouwen.
En er dan vaak nog zo lelijk bij kijken, nee Bah.
En nu die Lyndsey maar blèèèèrren, dat haar moeder haar schouder is verwond!
Aanstellerig wicht!!
Tot Subiekes hè............................
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
donderdag 27 mei 2010 om 18:28
Trouwens, wat was "ons" Sammeke, gister handig met klussen hè??.
Tjongejonge wàt een vakmannetje is dat.
Als ik ooit geld genoeg heb om mij in Brasschaat te vestigen, en ik zoek een verdomd handige klusser, nou, dan weet ik waar ik moet zijn!!.
Saluukes maar weer!...........................
Tjongejonge wàt een vakmannetje is dat.
Als ik ooit geld genoeg heb om mij in Brasschaat te vestigen, en ik zoek een verdomd handige klusser, nou, dan weet ik waar ik moet zijn!!.
Saluukes maar weer!...........................
donderdag 27 mei 2010 om 21:51
Ik ben het met jullie eens hoor, het is heel sneu voor Carmen en zij zorgt zo goed voor iedereen, maar amai, die quasi leuke opmerkingen die zij soms plaatst.
W
'Ik dacht dit ik moest lachen voor de foto' daarmee bedoelende de röntgenfoto'
Als je ligt te kermen van de pijn 'hebben de hondjes nog gepoept'
Echt Carmen, ik vind het heel sneu voor je, maar laat die opmerkingen maar achterwege.
W
Echt Carmen, ik vind het heel sneu voor je, maar laat die opmerkingen maar achterwege.
donderdag 27 mei 2010 om 23:02
quote:louisavuitton schreef op 27 mei 2010 @ 21:51:
Ik ben het met jullie eens hoor, het is heel sneu voor Carmen en zij zorgt zo goed voor iedereen, maar amai, die quasi leuke opmerkingen die zij soms plaatst.
W
Er lacht toch niemand om.
Ben het met je eens, hoor.
W
Er lacht toch niemand om.
Ben het met je eens, hoor.
vrijdag 28 mei 2010 om 11:06
Carmen is echt een verzorgend type. Idd de hele tijd maar voor de kiendjes zorgen. Nu ze zelf hulp nodig heeft kan ze het moeilijk aanvaarden. Ze voelt zich volgens mij bezwaard anderen tot last te zijn en gaat daarom maar van die opmerkingen maken.
Zoals met alle Pfaffs hebben ze allemaal wel positieve als negatieve dingen daarom blijft het boeiend.
Ik vind Lyndsey toch ook wel leuk hoor. Zij is het minst diva en kan echt wel werken. Ik vind eigenlijk helemaal niet dat ze veel zaagt.
Van de schoonzonen vind ik Sammeke leuk met de kinders omgaan, maar dat gedoe met uit bed komen is echt niet normaal! Den Dave dat vind ik unne goeie.
Zoals met alle Pfaffs hebben ze allemaal wel positieve als negatieve dingen daarom blijft het boeiend.
Ik vind Lyndsey toch ook wel leuk hoor. Zij is het minst diva en kan echt wel werken. Ik vind eigenlijk helemaal niet dat ze veel zaagt.
Van de schoonzonen vind ik Sammeke leuk met de kinders omgaan, maar dat gedoe met uit bed komen is echt niet normaal! Den Dave dat vind ik unne goeie.
vrijdag 28 mei 2010 om 13:43
Arme Carmen, ik vind het echt zielig! En wat lijkt me dat pijnlijk.
Die slaapkamer van J.M. en Carmen was tijdens die opnames toch recent opgeknapt? Ik vind persoonlijk die kastjes zo vreselijk leluk
Als ik zou moeten kiezen met wie ik bijvoorbeeld een dagje zou gaan stadten, dan zou dat toch ook Lyndsey zijn (ik zou me bij die andere 2 een prop voelen ) en ze lijkt me toch wel lief en lekker gewoon.
Die slaapkamer van J.M. en Carmen was tijdens die opnames toch recent opgeknapt? Ik vind persoonlijk die kastjes zo vreselijk leluk
Als ik zou moeten kiezen met wie ik bijvoorbeeld een dagje zou gaan stadten, dan zou dat toch ook Lyndsey zijn (ik zou me bij die andere 2 een prop voelen ) en ze lijkt me toch wel lief en lekker gewoon.
vrijdag 28 mei 2010 om 15:17
quote:mjdh schreef op 28 mei 2010 @ 14:57:
Nou, Zon, ik ben niet zo'n Lins fan. Dat gezeik de hele avond over het weer, het eten, de muziek, de andere gasten, over het volk, Dave, dat de stoelen niet lekker zitten, of de rekening wel goed is, de wijn etc etc etc..
M.
Ach, van mij fleurt ze wel op en anders stoppen we een prop in haar mond..
Vergeet niet dat ze het zwaar heeft met Chuckie-Bruce en Fay (?)
(ach die kinderennnnn)
Nou, Zon, ik ben niet zo'n Lins fan. Dat gezeik de hele avond over het weer, het eten, de muziek, de andere gasten, over het volk, Dave, dat de stoelen niet lekker zitten, of de rekening wel goed is, de wijn etc etc etc..
M.
Ach, van mij fleurt ze wel op en anders stoppen we een prop in haar mond..
Vergeet niet dat ze het zwaar heeft met Chuckie-Bruce en Fay (?)
(ach die kinderennnnn)