LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Die tweede letter is trouwens de tweede letter van alle pebbeltjes .
quote:lilalore schreef op 28 mei 2010 @ 10:07:

Die tweede letter is trouwens de tweede letter van alle pebbeltjes .

Ja, inderdaad! Grappig.

En dank voor de felicitaties.

Ik weet nog dat Nathjes nicht beviel, en dat jij toen ook zo blij was .
Ja, dat is zo. Grappig.
Gefeliciteerd, Morrie.

Die naam hebben we de laatste tijd al vaker voorbij zien komen op de geboortekaarten. Grappig, want ik kende de naam niet echt.

Mijn visitekaartjes en flyers zijn binnen.

Mooi! Ben er heel blij mee. Als de site online is kan ik los en ik kan niet wachten
Schorrie had er een op het kdv. Dat heb ik ook al weleens aan mijn nichtje verteld . Maar een oudcollega van mij heeft er ook een. Ik ken de naam wel al een paar jaar.
Wat heb je dan voor flyers Wind en wat ga je ermee doen?
Snel geregeld trouwens.

Ben benieuwd naar je logo (en site), sneak preview op SG?
Ooit zat ik op een september 2003 groepje en daar was ook een jongetje met die naam.
Morrie, ga je je site ook nog linken op twitter?
quote:Pebbles schreef op 28 mei 2010 @ 14:24:

Wat heb je dan voor flyers Wind en wat ga je ermee doen?

Ik ga ze op de schoorsteenmatel zetten.

Nou eh... flyeren!

Ik ga naar een bepaald gebied hier in de omgeving waar veel MKB'ers zitten, binnen lopen (zodat ze een gezicht hebben), verhaal doen en flyer en visitekaartje achter laten.

De flyers zijn A5 formaat en dubbelzijdig bedrukt.

Op de flyer heb ik aangegeven waar ik voor in te zetten ben. Welke dienstverlening etc.
quote:Pebbles schreef op 28 mei 2010 @ 14:25:

Snel geregeld trouwens.

Ben benieuwd naar je logo (en site), sneak preview op SG?

Site komt volgende week online.

Liever geen sneak preview (wel leuk dat je geïnteresseerd bent hoor!) zodat je het geheel kunt zien, oké?
Ook niet van logo? Ah?

Ah duidelijk. Is ook wel logisch uiteraard.
Zo, weer een rondrij dag van Amsterdam naar Utrecht (althans in de buurt) en weer terug. Nog deel van de BBQ spullen gehaald, nu kipspiezen maken en dan kooltjes en kinderen halen (in willekeurige volgorde ).

En ik heb verzonnen dat ik hoe dan ook in september niet mee ga naar HvS, althans, heb zitten rekenen. Zelfs als ik meteen weer een opdracht heb is het gewoon te duur voor een extraatje. Als jullie wel gaan begrijp ik dat prima, maar ik word nu zenuwachtig van de kosten. Als jullie in maart gaan kan ik nog wat langer sparen, maar ik ben voor polderen hoor, dus als de rest in september wil, helemaal prima.
Leuk idee Wind, dat flyeren. Ik zou dat werkelijk absoluut niet durven, suf maar waar .
Overigens heb ik dan laatst stiekem een sneak preview gehad, kennelijk heeft de site al wel live gestaan, want ik heb je logo al gezien, ik vond het mooi!
quote:Pebbles schreef op 28 mei 2010 @ 14:26:

Ooit zat ik op een september 2003 groepje en daar was ook een jongetje met die naam.Ik denk dat dat dezelfde is als van Schorries kdv.
quote:Morrie schreef op 28 mei 2010 @ 16:05:

[...]

Ik denk dat dat dezelfde is als van Schorries kdv.Oh ja joh? Kwam wel uit Noord Holland geloof ik. Was van forum. Even naar SG.
Ik ben voor het verzetten van de weekend-HvS-plannen zodat we met z'n allen kunnen. Liever iets later (zodat we het allemaal kunnen permitteren) dan niet compleet. Toch?

Lien, ik heb mijn logo gewijzigd. Was het een mannetje/vrouwtje logo? Want die heb ik niet meer En heb je ook al gelezen?
Ik ben ook voor verzetten want moet ook zuinig doen. Krijg er de kriebels van dat ik helemaal geen zicht heb op inkomsten Sjaak, en dat we eigenlijk gewoon doorleven zoals we altijd deden maar dat terwijl er eigenlijk minder binnen zou moeten komen (of we meer apart zouden moeten zetten). Dus later = beter .

Verder een drukke dag hier, allemaal leuke dingen gedaan maar nog steeds niet puingeruimd en ook nog niet gekookt. Net wel met drie kinderen boodschappen gedaan, geen aanrader (maar dat wisten we al ).

Dim heeft net de kookwekker gezet. "En als ie gaat wat doen we dan mamma?" "De computer uit Dim". "Heel goed mamma" Ik heb nog een kwartier maar is echt iets te ruimhartig van hem . Toedeloe dus!
Haha, die DIm.

Ik stem in met verzetten. Dan is alles in huize Pebbles misschien ook wat stabieler en laat ik het wat makkelijker achter.

Gaan we ook nog ergens een date met kinderen doen?
Missschien moet een date met kinderen wat spontaner als het mooi weer is zonder al te veel vooruit te plannen.

Ik geloof dat wij de laatste 2 weken van juli op vakantie gaan.

Maar waarheen? In NL of Belgische Ardennen.
Kijk eens aan, bijna allemaal moeten we op de financieën letten. Als dat een afspiegeling is dan begrijp ik dat het rustig is in winkel en online! (hoewel ik vandaag best wat verkocht heb overigens).
Nou inderdaad Pebbles! Ik heb ook wel een beetje het idee dat 'de crisis' nu pas echt voelbaar wordt voor de meeste 'gewone mensen'. Maar dat is puur boerenfluitjesverstand, vast niet economisch onderbouwd.

Ik ben een hartige taart aan het maken. Ik vind dat de jongens de laatste tijd zo slecht groente eten, en merk dat ik daarom steeds vaker maar gewoon sla maak want tomaat en komkommer gaat er altijd wel in. Maar slaat natuurlijk nergens op, tot voor kort aten ze prima. Dus nu quiche, met courgette en paprika en wortel, ben benieuwd...
En LLL, hebben ze het opgegeten?

Hier gaat het eten best goed, we dwingen Schorrie nu ook wel een beetje. Hij begint elke keer met dat hij iets niet lust maar uiteindelijk eet hij er dan toch van.
Nathje, hele fijne vakantie!!! Geniet er van, je hebt het verdient.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven