3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 28 mei 2010 om 16:18
vrijdag 28 mei 2010 om 16:20
Hallo, ik denk dat ik wel weet wel topic jullie bedoelen.
Freak gefeliciteerd met je (tijdelijke ?) rijkdom.
Ga je straks met Boarder en mij naar Club Med (als wij de vergoeding van onze geknipte amandelen binnen hebben)
Ik heb iets geks, namelijk mijn teen is onder zomaar blauw geworden, echt blauw, terwijl ik bij de kassa stond te wachten
Ga je straks met Boarder en mij naar Club Med (als wij de vergoeding van onze geknipte amandelen binnen hebben)
Ik heb iets geks, namelijk mijn teen is onder zomaar blauw geworden, echt blauw, terwijl ik bij de kassa stond te wachten
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 28 mei 2010 om 16:23
quote:mamalief schreef op 28 mei 2010 @ 16:19:
Ik kom even dag zwaaien want als er een angel alles nagaat lezen ben ik ff weg van hier.
Heb in 1 post iemand sneuerd, zielepiet en huilie genoemd, volgens mij mag dat niet he? Ooh, 3 dingen da's jammer als het nou nog 2 negatieve dingen waren geweest was het weer positief geworden. Maar 3, nee helaas dat wordt gelijk weer negatief en da's toch echt een ban(netje).
Ik kom even dag zwaaien want als er een angel alles nagaat lezen ben ik ff weg van hier.
Heb in 1 post iemand sneuerd, zielepiet en huilie genoemd, volgens mij mag dat niet he? Ooh, 3 dingen da's jammer als het nou nog 2 negatieve dingen waren geweest was het weer positief geworden. Maar 3, nee helaas dat wordt gelijk weer negatief en da's toch echt een ban(netje).
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 28 mei 2010 om 16:24
quote:stratego schreef op 28 mei 2010 @ 16:20:
Ik heb iets geks, namelijk mijn teen is onder zomaar blauw geworden, echt blauw, terwijl ik bij de kassa stond te wachten Is een of andere bejaarde er met de rollator overheen gereden, zou zo maar kunnen met die supermarkt-hangouderen. Of was het zo'n lief klein kindje met zo'n k*tkarretje met een vlaggetje?
Ik heb iets geks, namelijk mijn teen is onder zomaar blauw geworden, echt blauw, terwijl ik bij de kassa stond te wachten Is een of andere bejaarde er met de rollator overheen gereden, zou zo maar kunnen met die supermarkt-hangouderen. Of was het zo'n lief klein kindje met zo'n k*tkarretje met een vlaggetje?
vrijdag 28 mei 2010 om 16:29
vrijdag 28 mei 2010 om 16:32
quote:vivafreak1 schreef op 28 mei 2010 @ 16:26:
Zo gekeken, nog steeds niets gestort. Wanneer heb jij het verstuurd?[/quote]
Half maart!mmm, wij pas rond de 28e, dat zou het verklaren. Nou ja, nog maar een paar weekjes wachten dan. Gelukkig is het vakantiegeld gestort.
Zo gekeken, nog steeds niets gestort. Wanneer heb jij het verstuurd?[/quote]
Half maart!mmm, wij pas rond de 28e, dat zou het verklaren. Nou ja, nog maar een paar weekjes wachten dan. Gelukkig is het vakantiegeld gestort.
vrijdag 28 mei 2010 om 17:47
Hoi allemaal, bedankt voor de felicitaties.
Ik zit in een identiteitscrisis , heb 3½ uur bij de kapper gezeten vanmiddag en ben van donkerbruin naar lichtblond gegaan
't is ff wennen maar ik vind het wel leuk geloof ik. Nu de reacties van de visite maar afwachten vanavond (mijn moeder wordt gillend gek vrees ik )
Ik ga happies maken, fijne avond allemaal en tot later.
Ik zit in een identiteitscrisis , heb 3½ uur bij de kapper gezeten vanmiddag en ben van donkerbruin naar lichtblond gegaan
't is ff wennen maar ik vind het wel leuk geloof ik. Nu de reacties van de visite maar afwachten vanavond (mijn moeder wordt gillend gek vrees ik )
Ik ga happies maken, fijne avond allemaal en tot later.