* 185 * Bar Too Much * 185 *
vrijdag 28 mei 2010 om 15:44
Middag!
Yetteke, wie komen er eigenlijk allemaal?
Wies, dat oud papier wordt door allerlei verenigingen in de stad op gehaald, met de vuilniswagens van Twente Milieu. Daar krijgen ze geld voor en zo kunnen ze clubkas mooi spekken.....
Zo, controle bij de uroloog is weer helemaal okidoki, zoontje hoeft pas over een half jaartje weer terug te komen. Yes,yes, er gebeuren gelukkig ook positieve dingen....
Much, vetkut, dat van Bibi.....
Yetteke, wie komen er eigenlijk allemaal?
Wies, dat oud papier wordt door allerlei verenigingen in de stad op gehaald, met de vuilniswagens van Twente Milieu. Daar krijgen ze geld voor en zo kunnen ze clubkas mooi spekken.....
Zo, controle bij de uroloog is weer helemaal okidoki, zoontje hoeft pas over een half jaartje weer terug te komen. Yes,yes, er gebeuren gelukkig ook positieve dingen....
Much, vetkut, dat van Bibi.....
vrijdag 28 mei 2010 om 16:11
vrijdag 28 mei 2010 om 19:09
Mij zal het ook bedingessen zondag.
Als je wilt kan je trouwens meeëten Bloe. En kinderen zijn tuuk ook welkom
Ik ga iets doen met een meute mensen en bossen achterlijke gladiolen. Heb er weinig zin in, ben bang dat ik Miniman er kwijt raak. Maar ja, kan Dochter moeilijk aan haar lot overlaten terwijl de rest wel wordt ingehaald.
Als je wilt kan je trouwens meeëten Bloe. En kinderen zijn tuuk ook welkom
Ik ga iets doen met een meute mensen en bossen achterlijke gladiolen. Heb er weinig zin in, ben bang dat ik Miniman er kwijt raak. Maar ja, kan Dochter moeilijk aan haar lot overlaten terwijl de rest wel wordt ingehaald.
zaterdag 29 mei 2010 om 10:58
Mmmmmmmm, een lekkere goede morgen Wies!
Tja, zal wel een lekkere baklucht hangen daar bij jou in huis!
Hier is het grijs, niet koud, maar hopelijk nog wel een poosje droog. Heb nogal wat was wat droog moet en binnen hangen vinnik geen optie in de lente/zomer....
Wies, gaan jullie met de tuut morgen of met de trein?
Ik twijfel nog een beetje....
Tja, zal wel een lekkere baklucht hangen daar bij jou in huis!
Hier is het grijs, niet koud, maar hopelijk nog wel een poosje droog. Heb nogal wat was wat droog moet en binnen hangen vinnik geen optie in de lente/zomer....
Wies, gaan jullie met de tuut morgen of met de trein?
Ik twijfel nog een beetje....