Good Luck!!!
zondag 30 mei 2010 om 12:17
Ik koop (bijna) altijd biologische melk bij de Appie Suze. En je hebt er ook biologische kaas,maar die vind ik niet zo heeeel lekker. Mijn ouders wel, maar ik vind het niet zo heel smaakvol. Mss wennen hoor.
Doe er wat mee idd
Bio yoghert, vanille yoghert, melk en karnemelk hier dus. Maar wel gewone yoghi en chocomelk als ik dat koop....
Doe er wat mee idd
Bio yoghert, vanille yoghert, melk en karnemelk hier dus. Maar wel gewone yoghi en chocomelk als ik dat koop....
zondag 30 mei 2010 om 13:11
Wij hebben ook zo'n blije koe in de vriezer. Ik ben niet zo heel precies met biologische producten maar wel steeds meer. Ik vind het ook nog vaak te duur en niet altijd even lekker.
Biologische kip is trouwens HEEL erg lekker maarja, achterlijk duur. Dus ik heb nu de kiloknallerkipstukjes gekocht weer bij de Appie. Want om nu voor 8 euro kip door m'n nasi te pleuren, neuh. We eten trouwens wel veel minder vlees sinds een jaar of wat.
Er staat nu lekker een pan te trekken met een blijekoeschenkel erin en die krijgt straks lekker blijekoegehaktballetjes erin.
Varkensvlees eten we bijna niet meer. Yorkham voor op de tosti nog en soms hamblokjes in de nasi.
Rund, kip en vis eten we meestal.
Biologische kip is trouwens HEEL erg lekker maarja, achterlijk duur. Dus ik heb nu de kiloknallerkipstukjes gekocht weer bij de Appie. Want om nu voor 8 euro kip door m'n nasi te pleuren, neuh. We eten trouwens wel veel minder vlees sinds een jaar of wat.
Er staat nu lekker een pan te trekken met een blijekoeschenkel erin en die krijgt straks lekker blijekoegehaktballetjes erin.
Varkensvlees eten we bijna niet meer. Yorkham voor op de tosti nog en soms hamblokjes in de nasi.
Rund, kip en vis eten we meestal.
zondag 30 mei 2010 om 14:10
zondag 30 mei 2010 om 14:13
Suus, lekker nachtje dus weer. Veel huilen kleine Meetje vanwege snot?
Eetje was, komt ie he, niet gaan lachen 7400 gram en 67 cm. Ik krijg ze gewoon niet groter. Nieuwe kunstje is handjes klappen, te schattig.
Biologische melk scharrelt toch wel? Nou ja, de koeien dus?
Biologische kip is inderdad erg duur, 1 kipfiletje is een euro of 6/7/8/ inderdaad, maar zeker van kip koop ik altijd biologisch.
Eetje was, komt ie he, niet gaan lachen 7400 gram en 67 cm. Ik krijg ze gewoon niet groter. Nieuwe kunstje is handjes klappen, te schattig.
Biologische melk scharrelt toch wel? Nou ja, de koeien dus?
Biologische kip is inderdad erg duur, 1 kipfiletje is een euro of 6/7/8/ inderdaad, maar zeker van kip koop ik altijd biologisch.
zondag 30 mei 2010 om 16:53
Liever voor 8 euro kip door de nasi dan een kip die niet eens heeft kunnen bewegen Ik vind het belachelijk dat vlees in de aanbieding komt af en toe, echt heel erg.
Ik koop ook vaak voor roerbakdingen tofublokjes oid. Elke dag vlees is totaal overbodig en dat niet biologische vlees zit ook nog eens vol met rare hormonen en antibiotica (!!!) waardoor je daar ook nog eens resistent voor wordt.
En als je 1 of 2x per week geen vlees eet kan je die andere keren een duurder stukje pakken. En als je dan iets minder door het eten doet scheelt het ook weer.
Zo, ik lijk wel van de partij voor de dieren haha.
Verder niet zo milieubewust hoor
Ik koop ook vaak voor roerbakdingen tofublokjes oid. Elke dag vlees is totaal overbodig en dat niet biologische vlees zit ook nog eens vol met rare hormonen en antibiotica (!!!) waardoor je daar ook nog eens resistent voor wordt.
En als je 1 of 2x per week geen vlees eet kan je die andere keren een duurder stukje pakken. En als je dan iets minder door het eten doet scheelt het ook weer.
Zo, ik lijk wel van de partij voor de dieren haha.
Verder niet zo milieubewust hoor
zondag 30 mei 2010 om 17:09
Ik ben te 'boers' voor de armekipgevoelens. Ik heb vroeger bij de slager gewerkt en ik chopte al die beesten zonder enige gevoelens erbij in stukjes. En ik was ook de enige die naar het slachthuis mocht om dingen op te halen omdat ik het wel interessant vond om te kijken hoe die varkens het hoekje om werden geholpen.
Het smaakargument is bij mij meer doorslaggevend. Ik vind het vaak lekkerder.
Het smaakargument is bij mij meer doorslaggevend. Ik vind het vaak lekkerder.
zondag 30 mei 2010 om 17:15
Knap Cin, ik zou helemaal geen hap meer door mijn keel krijgen als ik het 'echt' gezien zou hebben. In die zin ben ik wel van kop in het zand, ook heel slecht. Het liefst zou ik vega eten, maar ik heb altijd een slap excuus: geen idee wat te eten dan, tofu komt ook mijn neus uit, nu zwanger dus dan moet ik weer goede vleesvervangers bedenken enzovoort.
Ik vind het ook veel lekkerder, maar dat is ook deels het idee.
Ik vind het ook veel lekkerder, maar dat is ook deels het idee.
zondag 30 mei 2010 om 17:51
quote:Star schreef op 30 mei 2010 @ 14:52:
Mal, waar ben je? Heb je gisteravond ook al gemist op topic!Ik had vanmiddag verjaardag, en ik ben bezig met het tijdschrift 22 pagina's af van de 64. Nu kan ik ook niet meer verder, dus ik hoop dat morgen weer nieuwe mapjes voor me klaar staan
Mal, waar ben je? Heb je gisteravond ook al gemist op topic!Ik had vanmiddag verjaardag, en ik ben bezig met het tijdschrift 22 pagina's af van de 64. Nu kan ik ook niet meer verder, dus ik hoop dat morgen weer nieuwe mapjes voor me klaar staan
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 30 mei 2010 om 19:30
Jeetje, wat een geklets in die paar dagen! Sorry, ben even afwezig geweest, heb even wat anders aan de kop. Ik ga proberen te reageren.
Bam, nog van harte met de trouwdag! Hoe was de braderie?
Bridges, leuk jurkje. Staat je vast heel mooi op dat slanke figuurtje.
Compu, een leuk rompertje en zacht broekje voor de baby?
Suze, klote van die fiets. Echt om te balen ja. Arm kleintje met snot.
Amalia, jemig asbest, zit je echt op te wachten. Heel vaag van die ombouw van de vorige bewoners.
Star, zo irritant als mensen dat doen! Ik had het laatst gewoon op straat. Hangt een vent uit zijn auto (echt een vage actie) om snoep te geven aan mijn venten. Ik zeg nee bedankt, liever niet is ie gepikeerd. Ja hallo, ik ga ze toch niet leren dat ze snoep van vreemden moeten aannemen? Lullo .
Enka, fijne vakantie!!!!!
Cin, nee nog niet gestemd. Ik heb broer gemachtigd, die gaat op pad. Ik heb ook stoere spijkerbroeken van de WE soms voor de heren. Erg handig en niet zo duur en niet alles is leuk, maar er zitten wel erg leuke tussen.
Bam, nog van harte met de trouwdag! Hoe was de braderie?
Bridges, leuk jurkje. Staat je vast heel mooi op dat slanke figuurtje.
Compu, een leuk rompertje en zacht broekje voor de baby?
Suze, klote van die fiets. Echt om te balen ja. Arm kleintje met snot.
Amalia, jemig asbest, zit je echt op te wachten. Heel vaag van die ombouw van de vorige bewoners.
Star, zo irritant als mensen dat doen! Ik had het laatst gewoon op straat. Hangt een vent uit zijn auto (echt een vage actie) om snoep te geven aan mijn venten. Ik zeg nee bedankt, liever niet is ie gepikeerd. Ja hallo, ik ga ze toch niet leren dat ze snoep van vreemden moeten aannemen? Lullo .
Enka, fijne vakantie!!!!!
Cin, nee nog niet gestemd. Ik heb broer gemachtigd, die gaat op pad. Ik heb ook stoere spijkerbroeken van de WE soms voor de heren. Erg handig en niet zo duur en niet alles is leuk, maar er zitten wel erg leuke tussen.
zondag 30 mei 2010 om 19:32
zondag 30 mei 2010 om 19:58