Kinderwens en werk

18-10-2007 13:09 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een tijdje met de gedachte te spelen om aan mijn eerste kind te beginnen. Maar nu is het zo dat ik net een nieuwe baan heb en dus nog geen vaste aanstelling heb. Maar ik weet niet of ik nog zo lang wil wachten met het nemen van een kind. Ik heb een jaarcontract dus een evt. vaste aanstelling is pas over een klein jaar. Ik wil gewoon die zekerheid hebben. Stel dat ik net na de bevalling niet meer aan het werk kan dan wil ik wel enig beroep kunnen doen op inkomen.

Wat adviseren jullie mij?

Liefs Sara
Zegt degene die gelijk begint met 'KRENG'quote:fleurtje schreef op 18 oktober 2007 @ 13:49:

Tering Sara, jij leest gewoon écht niet. Jij leest nieteens de namen van de schrijvers hier. Doe éven normaal. Léés wat er staat, tel tot tien, rook een sigaret en kom dan weer even terug. Mijn god...
quote:sara80 schreef op 18 oktober 2007 @ 13:51:

Maar niet hier als je begrijpt wat ik bedoel...

[...]

Pfffff, en dát probeerde ik je al vanaf het begin al duidelijk te maken: schrijf gewoon, men weet heus wel wat je bedoelt en degene die over zo'n opmerking valt heeft dan gewoon pech gehad.

Nu ga ik het niet nog een keer uitleggen hoor.
Nou Sara, als je al zo uit je panty schiet als je er alleen maar op attent wordt gemaakt dat dit stukje mensen tegen de borst kan stuiten, dan is het nog niet eens zo'n dom idee om ook buiten projectplannen om wat doordachter te schrijven....
quote:sara80 schreef op 18 oktober 2007 @ 13:53:

Zegt degene die gelijk begint met 'KRENG'

[...]

Stomme stomme Koe! Ik heb het daar over de posting van Krengiserweer! LE-ZEN!
Zegt onze voorbeeld mama, die gelijk begint te schelden. Heb je wel goed nagedacht voordat je aan een kind begon, of was het een soort opwelling?quote:fleurtje schreef op 18 oktober 2007 @ 13:52:

Als ik Sara was, zou ik eerst maar es een cursus Begrijpend Lezen gaan volgen bij de Loi, anders weet ze straks de zwangerschaptest nieteens juist te interpreteren.
[quote]Krengiserweer schreef op 18 oktober 2007 @ 13:19:

Ik hoop voor jou dat je volgens je planning een kind mag krijgen. quote]

Kijk Sara, hierop doelde ik.

Moet ik het nu nog gaan spellen? Denk je dat je het zo begrijpt?

Sara, een tijdje terug heb ik een topic geopend met een soortgelijke vraag. Hij staat bij de pijler Werk & Studie en heet "zwangerschap en tijdelijk contract" (iets in die trant) Er zijn toen aardig wat reacties op gekomen, misschien heb je er wat aan.
quote:fleurtje schreef op 18 oktober 2007 @ 13:56:

[quote]Krengiserweer schreef op 18 oktober 2007 @ 13:19:

Ik hoop voor jou dat je volgens je planning een kind mag krijgen. quote]

Kijk Sara, hierop doelde ik.

Moet ik het nu nog gaan spellen? Denk je dat je het zo begrijpt?

Quote is niet zo mooi geworden, maar goed.

Nav van deze posting vroeg ik dus aan kreng: van wie KRIJG je dan een kind?
Tja, als je al 2, 3 jaar bezig bent met zwanger worden dan wete je inderdaad alles op het gebied van de zwangerschapstesten.quote:bridges6 schreef op 18 oktober 2007 @ 13:53:

Die hebben ze ook met een smiley, lachend = zwanger, verdrietig = niet zwanger...\\:-)//
Dank je wel revival. Eindelijk een normaal iemand...
Ik heb hem voor je geupt.
Lieve Sara,

Ik ben nooit zo lang bezig geweest. Niet praten over dingen waar je niets van af weet.
quote:sara80 schreef op 18 oktober 2007 @ 13:59:

Dank je wel revival. Eindelijk een normaal iemand...Sara, heb je nou echt niet door dat ik het vanaf de eerste posting voor je opgenomen heb?
Dat arme kind straks...
Ik wilde reageren maar ik ga er maar niet eens op in.

Speel lekker verder met je idee om aan je kind te beginnen en veel plezier met je smileys!
Fleurtje,

Dan heb je wel een hele aparte manier van communiceren.
quote:fleurtje schreef op 18 oktober 2007 @ 13:37:

Zo. Heeft deze keer 20 minuten geduurd voordat iemand over de uitdrukking 'een kind nemen' valt.

Kreng, kun jíj me dan uitleggen wat hier nog niemand gelukt is? Van wie KRIJG je dan een kind?

Wat is hier apart aan? En heb je nou trouwens eindelijk door dat die poster Kreng heette? Of vergeet je dat voor het gemak maar even?

Ik hou me hart vast voor dat toekomstige kind van jou. Sjeeee, arm kind. Arme vent ook, die de vader moet worden.

Ik laat het hier nou maar bij.
Dank je wel Bridges 6. Veel succes met 'zwanger worden'...
Nee Sara, jij hebt een aparte manier van lezen.
en ik licht het nog even duidelijker toe: kreng slaat dus op de posting voor krengiserweer, kreng is daar dus een afkorting van...

Zo!
quote:sara80 schreef op 18 oktober 2007 @ 14:03:

Fleurtje,

Dan heb je wel een hele aparte manier van communiceren.

Valt mee hoor! Lees de eerste reacties van Fleurtje maar eens terug, die zijn echt heel normaal en goed bedoeld. Alleen het lijkt erop dat jij het anders interpreteert....?? Later wordt Fleurtje wat kribbiger, maar daar heeft ze klaarblijkelijk haar redenen voor.

Heb je mn topic nou al gelezen? Staan ws. zinniger reacties dan hier.
Fleurtje,

Je kunt echt niet schrijven!
Ik ga maar weer es op mn handen zitten.
Misschien moet je eerst een partner zoeken Sara???
Revival, ik ga nu die topic lezen. Succes verder hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven