Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
Heb hem wel wat teruggestuurd maar dan afstandelijk en heel duidelijk.

Krokus, verleidelijk he. Hij stuurt wat, jij stuurt wat terug, eigenlijk (begrijpelijk) wil je diep van binnen ook weer wat terug ontvangen en zo gaat dat nog even door. Ineens bam de stekker er echt uit trekken is moeilijk he, zeker als je er alleen voor staat en het in je naaste omgeving met niemand kan delen.

Krokus, ik gok/generaliseer weer even. Als je zo een man als vrouw dumpt omdat het niet op schiet dan neem je alle controle van hem over. Waarschijnlijk raakt dat zijn mannelijke ego en had hij liever dat hij degene is/was geweest die de stekker er uit trekt. Dat zou beter zijn voor zijn eigenwaarde. Mannen blijven nu eenmaal simpele sukkels.
quote:ikkezelf schreef op 30 mei 2010 @ 18:15:

Mannen blijven nu eenmaal simpele sukkels.Blij dat een man dit schrijft
Krokus, daarnaast is het natuurlijk ook goed voor jouw eigenwaarde en vrouwelijkheid dat hij nog een sms stuurt en het niet zo maar op geeft. Beetje bevestiging dat het toch wel allemaal echt gemeend was. Je mag naar mij reageren in de trant van "jij ... sukkellllll" en heftiger mag ook wel.

Stel je het even voor. Zijn vrouw zegt zoiets als "wil je een lekker kopje koffie dan zet ik dat even". "Ja graag schat ga ik eerst even plassen". Mobieltje mee en de arme sloeber rammelt snel een smsje naar jou er uit op het toilet (bril niet eens omhoog). Daarna gaat ie gezellig koffie drinken en verder zijn ding doen.
quote:ikkezelf schreef op 30 mei 2010 @ 18:25:

Stel je het even voor. Zijn vrouw zegt zoiets als "wil je een lekker kopje koffie dan zet ik dat even". "Ja graag schat ga ik eerst even plassen". Mobieltje mee en de arme sloeber rammelt snel een smsje naar jou er uit op het toilet (bril niet eens omhoog). Daarna gaat ie gezellig koffie drinken en verder zijn ding doen.ha ha ik lig bijna onder de bank van het lachen. Maar je hebt gelijk, zo gaat het. Maar, don't worry, het is echt over en uit.
Blij dat een man dit schrijft

wij zijn zo simpel krokus, als je moeder bent van een paar kids (zoon kan voordeel hebben) dan zou je het allemaal moeten weten. Als vrouw ben je zonder meer altijd stappen voor hem want wij kunnen maar 1 ding tegelijk.

Ik wil best wonen met jou in een armzalig hutje op de hei en dan zouden we kunnen leven op onze wederzijdse intense liefde (zegt vrouw).

Hij: Ik ook met jou schat (mits ik mijn auto daar maar kan stallen, mijn led-tv stroom heeft, internetverbining, afwasmachine en allerlei zaken waardoor ik verder geen gezuer aan mijn kop hebetc. ) zegt hij niet.
Haha, ja, Ikke, het lijkt er wel op moet ik zeggen. En eerlijk waar denk ik dat je ergens ook wel een beetje gelijk hebt. Maar dat komt niet alleen door mij maar ook door de geschiedenis die nr2 en ik hebben van 30 jr geleden...

Hij heeft toegegeven mij al die jaren niet te hebben (kunnen) vergeten...

Bij mij is de vlam aangewakkerd door hem en inderdaad zijn de rollen nu verdeeld zoals jij ze schetst. Misschien heb ik wel teveel testosteron, wie zal het zeggen?

Dus is het ook heel logisch dat ik zeker beste vrienden met hem wil blijven, en ik hoop van onze sexuele ontmoetingen genoeg afstand te kunnen nemen zodat het een bijkomstigheid blijft van onze zeer diepe vriendschap...

Maar jij laat me dus gewoon in de spiegel kijken op een manier die ik zelf nooit gezien zou hebben, waarvoor mijn dank!

En ja, mannen zijn simpele sukkels, maar ik noem ze toch liever "ongecompliceerde mensen".....
@Knip en Ikke,

Nee, hoef geen bonus hoor, heb nog een leuke woning te koop staan op het platteland....

als jullie me daar vanaf helpen is dat bonus genoeg.....!
Krokus, volgens mij komen we bijna op het punt (weet ik veel maar ik denk gewoon). De andere vrouw is zo anders dan ik gewend ben/was. Ze is zo spanned, zo sexy, zo vrolijk, zo meegaand, zo mij vererend en mij waarderend, zo mij op handen dragend ........... bla bla bla zo anders dan in mijn jarenlange dagelijkse leven als husbandje en pap en werknemer met klote collega's en een baas die me ook nog niet eens waardeerd terwijl ik toch geweldige kwaliteiten heb.

Dat ging enkele maanden goed en ik had de regie in handen en full control. De kleren werden me bijna van mijn lijf gescheurd op het moment dat ik aangaf dat ik weer eens even tijd kon jatten van mijn gezin of baas om haar lekker stiekum te ontmoeten. Mijn opofferingsgezindheid om dat toch maar even vanuit een zo complex zijnde prive situatie te regelen werd sterk gewaardeerd. Echte liefde moest dat volgens haar wel zijn. Zoolmaten die elkaar gevonden hebben (vrij vertaald). Het liep eigenlijk wel lekker en ik bepaalde hoe, wat waar en wanneer en zij probeerde zich daar aan aan te passen. Haar thuisrelatie niet zo optimaal en natuurlijk zal ik niet vertellen dat ik op details na net zo een sukkel van een man ben dan de hare. Dat zou mijn vrouw haar wel kunnen vertellen maar gelukkig hebben die 2 geen contact samen want anders viel ik accuut door de mand.

En toen begon ze meer te willen, eisen te stellen, het werd minder leuk, ik moest de verdediging in, vragen beantwoorden die ik helemaal niet wou beantwoorden. Ze ging (terecht) aan mij en mijn huidige intenties twijfelen. Alleen de gezamenlijke lusten en daar af en toe van genieten gingen over in ook lasten en vorderingen bij mij neerleggen. Die had ik thuis al ook al, al sprak ik ze daar nooit uit. Van de regen in de drup geraken zag ik ook niet zitten. Maar hoe vertel je dat nu op een beetje aardige manier zodat je er mee weg komt. Kinderen-kleinkinderen, materiele situatie, pappen en nat houden zo lang het zou nog kunnen duren. Een hoop verwarring in mijn hoofd maar nooit en te never een dusdanige verwarring dat ik echt heb gedacht "ik ga er voor en we zien wel waar het schip gaat stranden". Deed het mij niets ? ja het deed mij wel wat maar na deze ervaring ben ik mij er ook terdege bewust van wat ik wel heb en wat ik nooit en te never kwijt wil raken.
Nee, hoef geen bonus hoor, heb nog een leuke woning te koop staan op het platteland....

purple, geschikt voor zorgboederij voor opvang van ....? Knippp wat zal ik bieden (jij betaald natuurlijk 80% want je nr 2 moet die 30% maar ophoesten waardoor zijn geheim zijn geheim kan blijven) . Purple hoe is het om met een arabier van koninklijke afkomst getrouwd te zijn? Lijkt me een heel gedoe om smorgens al aan het ontbijtje over olie en de prijs per vat te moeten praten.
Nou, moet je helaas teleurstellen, het is geen buitenlander...en met een arabier zou ik al helemaal niet trouwen...hoewel, al die kamelen.....of dat goud......

Maar kan niet teveel zeggen over mijn woonsituatie/land, aangezien ik ook liever niet te herkenbaar ben voor de mensen die hier lezen/posten..you never know!

Maar eh, ik ben jarenlang vrijwilliger geweest op een zorgboerderij, dus als jullie hulp nodig hebben in de toekomst hoor ik het wel!!

Trouwens, mijn nr2 is een man die niets heeft met al die hebbedingetjes, en dat is iets wat ik ook zeer in hem waardeer...
ha ha ik lig bijna onder de bank van het lachen. Maar je hebt gelijk, zo gaat het. Maar, don't worry, het is echt over en uit.

krokus stel je het even nog e(rger)chter voor, na het heerlijke kopje koffie met koekje sloft ie op zijn sokken naar achter en hij weet precies waar zijn slofjes staan. Schuift die aan zijn voeten. Zet zijn petje op (how sexy) en verwijnt in zijn vinexwijkschuurtje voor de rest van de dag totdat er geroepen wordt dat zijn lievelingsmaaltijd gereed is. Gehaktballen met saus (wat doe je daarbij/naast ... macaroni?) en precies op de temperatuur die hij al zo veel jaren gewend is. Ook niet te zout ...

Het leven is zo slecht nog niet. Zou ze nog een keer gesmst hebben? Ze was wel een beetje bot in haar laatste reactie maar dat is een kwestie van gewoon even laten. Dat kennen we al
Ondertussen mijmert zijn vrouw weg bij de gedachte aan Henkie van vroeger uit het dorp die de eerste was, en een stevige indruk na liet, welke zijn handen zo maar pardoes liet dwalen onder haar shirtje achter de sporthal in het donker toen ze juist 16 was.
Je bent echt erg IZ
Jeetje, Ikke, je kan toch beter dat boek schrijven dan een zorgboerderij beginnen geloof ik....

Bij gehaktballen eten wij altijd gekookte aardappels hoor...

maar ja, hier hebben we geen halfomhalf natuurlijk, dus maak ik niet vaak gehaktballen!

En vinex??? Never...
Bij gehaktballen eten wij altijd gekookte aardappels hoor...

thanks zat even te dubben bij mijn gehaktrollen (aanbieding he), juist op tijd (na de strijkwas doen)

En vinex??? Never...

inderdeed, dat woord kent men hier niet eens denk ik, toch meer hutje op de hij figuur
welke zijn handen zo maar pardoes liet dwalen onder haar shirtje achter de sporthal in het donker toen ze juist 16 was.

enige wat ik echt gedaan heb, rest is gewoon verzonnen.Toch nog een hele prestatie op 16 jarige leeftijd vind ik (laat me effe). Mijn zoon had er wat meer tijd voor nodig maar zijn fun was er niet minder om.
@Krokus, hoop echt dat hij het snapt hoor...je weet het nooit met mannen. Zijn toch soms zo op zichzelf gericht dat ze ervan overtuigd zijn dat je op een gegeven moment toch weer voor ze valt...dus vooral sterk blijven!

En ja, als je je nr2 zo voor je ziet als Ikke beschrijft dan hoef je hem vast nooit meer te zien....haha
En ja, als je je nr2 zo voor je ziet als Ikke beschrijft dan hoef je hem vast nooit meer te zien....haha

wel strategisch van mij he, ik moet te lang wachten op Knip met al haar liefdes en voor dat gedoe bij haar eens voorbij is dus in de tussentijd....
De sporthal, jeetje, daar ging ik ook altijd heen toen ik 16 was....maar was niet op de hei...

op zondagmiddag, met een heel stel, wel gezellig hoor...
Ja, Ikke, moest gisteren even aan je manier van schrijven wennen en reageerde misschien wat te heftig, maar na vandaag kan je bij mij niet meer stuk hoor!! Een kritische man, met goed advies en humor??? Wat doe je hier???

Oja, ik weet het alweer, het is een keuze.....
De sporthal, jeetje, daar ging ik ook altijd heen toen ik 16 was....maar was niet op de hei...

ik vond het gezelliger als het eenmaal donker was "ga je mee naar buiten even wandelen met mij" Na uren stom gelul van mijn kant. 300 keer thuis geoefend voor de spiegel, 15 telefoonnummers van therapeuten en ook het noodnummer van de toenmalige crisisdienst van de Riagg op een briefje in mijn zak want stel dat het antwoord heftig NEE zou zijn. Er zat geen verder plan achter. Ja het was wat kouder. Op haar vraag of ik koude handen had stamelde ik iets van god weet wat gestuntel terwijl ik van angst me de tering zweette. "dan leg je je handen maar HIER neer"en bam daar werden ze heen gedirigeerd. Ze hadden nog geen spierverslappers destijds want anders had ik ze misschien de komende 5 minuten ook nog eens bewogen.
quote:purplelady schreef op 30 mei 2010 @ 19:39:

@ Purple: Ff alleen tussen jou en mij maar mijn nr 2 woont niet in een vinex en maakt zelf zijn gehaktballen!

Moest wel lachen over het shirtje en 16 jaar....ik was ook 16....zeg IZ in welk deel van het land woon je
zuid krokus, was jij het haha ? naam begint ook met een K dus natuurlijk klopt het
Ik woon ook in het zuidelijk deel maar zijn naam begon met een R en de connectie was de sport....who knows!
Wat betreft sport zitten we dan helemaal scheef want ik ben al geboren met een allergie voor ballen, balsportenen zeker teamsporten waarbij men elkaar even verrot scheld omdat er iemand is die mee doet maar het even wat minder kan. Paardensport dan weer wel want dat was mijn passie al had ik er geen zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven