Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
Een houten spatel ikke,likt inderdaad het lekkerst..

Maarre...je heb het maar druk hier om het hele harem in het gareel te houden.
Ikke, jij verdient het dus volgens mij net zo goed om te bekijken of je die waardevolle vriendschap kan opbouwen met haar.....
He dames, ik zag geen enkele reply dan die van mij dat ik het maar even wat bot vond dat die floeperd samar nog even mailde of hij langs kon komen om haar een beurt te geven. Vinden jullie zulke botte uitspraken van nr's 2 een teken van liefde of zo of denken jullie dat je haar daarmee even down laat als je daar iets op te zeggen hebt?
@Katara, nou, voor een harem ben ik niet in hoor...dan was ik dus wel met een steenrijke arabier getrouwd.....
En je weet nog maar een klein stukje dus maar half hoe een hork het is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hij hield mij vlgs mij net zo voor de gek als zijn nr 1!!!!!!!!!!

Hij gaat zelfs op internet vreemd........tja hij gebruikte ons voor elkaar aangemaakte mail adres voor bepaalde zaken.......
Don't worry i did it safe! Long time ago.

Dat stukje had ik vorig jaar september al afgerond.
@Samara Ben je daar achter gekomen nadat je hem hebt verteld dat het over was tussen jullie??

Lijkt me toch behoorlijk moeilijk te verkroppen en wees maar blij dat je hem kwijt bent dan!
katara, volgens mij zijn het allemaal gewoon schatten van vrouwen. Ik hoef niet eens mijn beste beentje voor te zetten met als doel hun in bed te krijgen. Ik mag ze gewoon heel leuke mensen vinden met net zulke zwaktes als die ik af en toe zelf in mijn eigen leven ook vertoon. Hooguit dat ik die menselijke zwaktes met wat inspanning wat meer beheers op grond van bepaalde zaken, omstandigheden en het feit dat ik er gewoon voor zou kunnen gaan omdat ik aan niemand verantwoording zou zijn.
Nee ondertussen.......hij lulde zich er altijd met een smoesje weer uit......

Deed hij heel vaak bij z'n nr ! Terwijl hij met mij was......zonder blikken of blozen......

Heb zelfs een beetje medelijden met haar........

Miss Oogklep!
saram, wordt eens ontzettend lekker kwaad meid, het mag best ook op mij hoor, per saldo ben je het op je eigen maar voor alles wat je geflikt hebt is er ook weer best een reden. Volgens mij ben je bij die reden al dicht bij maar heb je die nog juist even niet helder voor ogen.
Heeey ikkezelf ik ga zeker niet zomaar met een man naar bed!! Zeker niet met een oude lul (zijn jouw woorden heh).
Miss Oogklep!= sarama (overvliegende asbakken alarm)
Ik kan moeilijk boos worden.............mocht niet vroeger en kan ik nu nog niet. Hoe kan jij dat zo snel weten????
Heeey ikkezelf ik ga zeker niet zomaar met een man naar bed!! Zeker niet met een oude lul (zijn jouw woorden heh).

shit zijn mij kansen al helemaal verkeken, knipoog helppppppppppppp
Whahahahahahahahahahahahahaha Pas op daar kom m'n servies aan!!!!!!!!!!!
Ik kan moeilijk boos worden.............mocht niet vroeger en kan ik nu nog niet. Hoe kan jij dat zo snel weten????

Je bent zo lief doorzichtig. Ik ga er hier effe niet verder openbaar op in maar je bent zelf verrekt kort in de buurt van waar het uit komt dat je het allemaal geaccepteerd hebt jongedame. leuk om te zien hoe snel jij er aan toe komt om het allemaal helemaal zelf te gaan begrijpen.
@Samara Jouw hork is dus een nr2 die je echt liever kwijt moet zijn dan rijk...vind het wel vreemd dat je dus al veel langer geen sex meer met hem had als ik het goed begrijp? Waarom heb je de relatie dan niet eerder verbroken?

@Ikke, droom lekker verder....
Zo snel is dat niet hoor, ben er tenslotte al 4,5 jaar mee bezig!!

Vroeger thuis was het KUT! Bedoel je dat??
saram ik zet ehem even zo neer (niet hem he) als ik maar lief ben, als ik nog liever ben, als ik mog liever wordt want ik ben nog niet lief genoeg dannn. zullen ze ook wel lief voor mij zijn
@ purplelady

Bang om los te laten iets te verliezen wat je misschien niet kwijt wil bang dat ik niet zonder kon..............???

Gebrek aan liefde vroeger thuis nu in willen halen?? Ik weet het niet.......
ik ben blijkbaar nog niet lief genoeg, stomme ik, laat ik nog maar eens wat liever worden want anders verdien ik toch niet dat de ander lief voor mij is
wat geef ik het klote weer he (mannen( maar zit er niet ver naast denk ik
saram ik zet ehem even zo neer (niet hem he) als ik maar lief ben, als ik nog liever ben, als ik mog liever wordt want ik ben nog niet lief genoeg dannn. zullen ze ook wel lief voor mij zijn

Zit wel wat in.............ik mocht niet lastig zijn ( wat ik overigens ook zeker niet was vroeger!!)

Alleen lief zijn zodat je niet lastig bent!! Niet lief zijn= hele boze moeder!!!!!!!!!!!!!!!!
Bang om los te laten iets te verliezen wat je misschien niet kwijt wil bang dat ik niet zonder kon..............???

Gebrek aan liefde vroeger thuis nu in willen halen?? Ik weet het niet.......

een mengeling van dat en misschien nog wel issues sarama. Beetje te veel om op een openbaar forum te bspreken denk ik.
Als dat is wat je je hele jeugd heb gehoord.......was ik niet leuk/lief genoeg nee........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven