datingbureau

23-05-2010 10:24 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met datingbureaus?
Nope.
waarom niet via internet?
Internet is goedkoper en beter resultaat.

(Vroegere vriendin heeft het geprobeerd, maar was alleen veel geld kwijt. Geen resultaat.)

Op TV was er een programma over. Daar werden oudere mannen aan veel jongere vrouwen gekoppeld. Geloof niet dat daar iets blijvend geluk uit voort is gekomen.
Mijn moeder heeft haar vriend 'gekocht' () bij Up2Date.

Voor haar was het de eerste date die ze via dat bureau had, haar vriend had al 2 dates achter de rug toen ze aan elkaar gekoppeld werden.

Maar euhm, dat is ook het enige wat ik weet.

Wat wil je precies weten Vinobianco?
op2date staat erg slecht aangeschreven. Google maar eens.

Just 2 match is volgens mij beter.
Internet site Paiq.

Heb bijna alweer een jaar met mijn liefste!

(je moet ook maar net geluk hebben en je juiste treffen)
http://www.datingwebsites.nl

Bovenstaande link geeft veel informatie over datingsites. Er staat een gigantische hoeveelheid reviews op. Misschien heb je er wat aan. Bij de meeste is er wel de mogelijkheid om een gratis profiel aan te maken en er een klein beetje rond te kijken.

Ik voeg deze toe, omdat hier de tip meerdere keren werd gegeven voor internet.
Over daten via internet heb ik zo mijn twijfels. Het schijnt dat je dan ook mannen tegen kan komen die al een relatie hebben. Of dat je op een gegeven moment met iemand aan het daten bent en dat hij rustig doorgaat met daten met anderen via internet. Ik heb zelf het idee dat als je bij een datingbureau komt dat de mannen in elk geval serieuzer zijn (juist omdat ze moeten betalen) en dat je via zo'n bureau meer kans hebt op een goede match. Verder denk ik dat via internet je meer kans hebt om van die losers of nerds te ontmoeten en daar heb ik niet zoveel zin in. Het liefst ontmoet ik natuurlijk iemand gewoon zo, dat was ik ook gewend, maar ja ik loop nu niet zo snel meer een discotheek binnen...........en ik ben misschien een beetje veeleisend ook
Maar diezelfde mannen van internet kom je ook via de datingbureaus tegen. Zij zijn geen garantie voor eerlijk en betrouwbare mannen. Ik weet niet van welke leeftijd je bent, in welke regio je zoekt en of je als doelgroep een bepaalde achtergrond wil hebben. Het loont wel om eerst even daar ook te kijken wat er zoal is.

Bij internet-daten moet je zelf selecteren. Dat doe ik graag zelf, want ik moet er niet aan denken om gelinkt te worden aan een of andere man waarvan ik zelf eigenlijk al weet dat het geen match is.

Zo'n bureau is net zo commercieel als de bedrijven die faciliteiten voor internet-daten leveren.

Ze moeten ook maar de juiste mensen in hun bestand hebben zitten. Als ze dat niet hebben dan heb je daar ook niets aan.

Als je nog niet zo oud bent dan zou ik persoonlijk naar leuke reizen gaan kijken en er dan eentje proberen te vinden waarvoor ook mannen boeken. Gewoon bij een reisbureau langs gaan en even informeren. Volgens mij kost dat net zoveel als een datingbureau. Anders heb je daar ook nog kans om nieuwe mensen te leren kennen die een leuke broer hebben

Het is en blijft een kwestie van geluk hebben.

Veel succes en plezier met zoeken!
Dank je dating_vrouw.

Ik denk dat ik toch maar liever iemand gewoon zo tegenkom in real life. Iemand zei hier eerder iets over een datingbureau op tv. Dat was het programma millionaire's club, een datingbureau die voor rijke mannen en vrouwen werkt. Ik heb een paar afleveringen gezien en het gaat net zo vaak wel goed als niet goed, maar ik dacht goh misschien is dat ook wel wat voor mij. Omdat ik de indruk had dat ze goed keken wie bij elkaar pasten. Maar goed, ik ga er gewoon lekker op uit en kom van zelf die nieuwe lover tegen.

Groetjes
Ik reageer nu nog even, omdat op die site enkele bureaus staan.

In het wild echt lopen toch de betere exemplaren rond

Daar zijn ze ook beter in hun element en komen ze beter tot hun recht. Ze zijn ook nog eens aardiger dan op internet.

Heel veel plezier in elk geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven