Twee liefdes..... deel 2
zondag 30 mei 2010 om 21:58
He dames, ik zag geen enkele reply dan die van mij dat ik het maar even wat bot vond dat die floeperd samar nog even mailde of hij langs kon komen om haar een beurt te geven. Vinden jullie zulke botte uitspraken van nr's 2 een teken van liefde of zo of denken jullie dat je haar daarmee even down laat als je daar iets op te zeggen hebt?
zondag 30 mei 2010 om 21:59
En je weet nog maar een klein stukje dus maar half hoe een hork het is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij hield mij vlgs mij net zo voor de gek als zijn nr 1!!!!!!!!!!
Hij gaat zelfs op internet vreemd........tja hij gebruikte ons voor elkaar aangemaakte mail adres voor bepaalde zaken.......
Hij hield mij vlgs mij net zo voor de gek als zijn nr 1!!!!!!!!!!
Hij gaat zelfs op internet vreemd........tja hij gebruikte ons voor elkaar aangemaakte mail adres voor bepaalde zaken.......
zondag 30 mei 2010 om 22:05
katara, volgens mij zijn het allemaal gewoon schatten van vrouwen. Ik hoef niet eens mijn beste beentje voor te zetten met als doel hun in bed te krijgen. Ik mag ze gewoon heel leuke mensen vinden met net zulke zwaktes als die ik af en toe zelf in mijn eigen leven ook vertoon. Hooguit dat ik die menselijke zwaktes met wat inspanning wat meer beheers op grond van bepaalde zaken, omstandigheden en het feit dat ik er gewoon voor zou kunnen gaan omdat ik aan niemand verantwoording zou zijn.
zondag 30 mei 2010 om 22:08
zondag 30 mei 2010 om 22:11
Ik kan moeilijk boos worden.............mocht niet vroeger en kan ik nu nog niet. Hoe kan jij dat zo snel weten????
Je bent zo lief doorzichtig. Ik ga er hier effe niet verder openbaar op in maar je bent zelf verrekt kort in de buurt van waar het uit komt dat je het allemaal geaccepteerd hebt jongedame. leuk om te zien hoe snel jij er aan toe komt om het allemaal helemaal zelf te gaan begrijpen.
Je bent zo lief doorzichtig. Ik ga er hier effe niet verder openbaar op in maar je bent zelf verrekt kort in de buurt van waar het uit komt dat je het allemaal geaccepteerd hebt jongedame. leuk om te zien hoe snel jij er aan toe komt om het allemaal helemaal zelf te gaan begrijpen.
zondag 30 mei 2010 om 22:13
zondag 30 mei 2010 om 22:18
saram ik zet ehem even zo neer (niet hem he) als ik maar lief ben, als ik nog liever ben, als ik mog liever wordt want ik ben nog niet lief genoeg dannn. zullen ze ook wel lief voor mij zijn
Zit wel wat in.............ik mocht niet lastig zijn ( wat ik overigens ook zeker niet was vroeger!!)
Alleen lief zijn zodat je niet lastig bent!! Niet lief zijn= hele boze moeder!!!!!!!!!!!!!!!!
Zit wel wat in.............ik mocht niet lastig zijn ( wat ik overigens ook zeker niet was vroeger!!)
Alleen lief zijn zodat je niet lastig bent!! Niet lief zijn= hele boze moeder!!!!!!!!!!!!!!!!
zondag 30 mei 2010 om 22:18
Bang om los te laten iets te verliezen wat je misschien niet kwijt wil bang dat ik niet zonder kon..............???
Gebrek aan liefde vroeger thuis nu in willen halen?? Ik weet het niet.......
een mengeling van dat en misschien nog wel issues sarama. Beetje te veel om op een openbaar forum te bspreken denk ik.
Gebrek aan liefde vroeger thuis nu in willen halen?? Ik weet het niet.......
een mengeling van dat en misschien nog wel issues sarama. Beetje te veel om op een openbaar forum te bspreken denk ik.