Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
Als dat is wat je je hele jeugd heb gehoord......
nou zeg ik het even cru: en daarom pik jij 4,5 aan kloten met en over jou van zo een hork meid. En dan voel je je nog schuldig ook terwijl je gewoon een aangeleerd partroon wat een beetje werkte uit je jeugd herhaalt.
een mengeling van dat en misschien nog wel issues sarama. Beetje te veel om op een openbaar forum te bspreken denk ik.

YES!
he sarama, ik en ik denk allen met mij die hier schrijven vinden jou denk ik echt heel leuk en ook een heel leuk persoontje. Ik vind je zelfs een type waar veel pit in zit.
Niet meer doen heh!?

Ik geef nr 2 een nieuwe naam: Hork Kwak!
sorry ik zit je wel even flink op je nek he, maar als je mij de moeite niet eens waard zou zijn dan zou ik het niet eens doen
Ben ook niet het type om vreemd te gaan eigenlijk.
Ik vind het prima dat je even flink in mijn nek zit!!
jij bent het meest slechte type om vreemd te gaan, je zoekt eerder een soort liefde of bevestiging maar toevallig krijg je dat dan van de verkeerde en gelooft er ook nog een tijd in.
Komen toch wel een paar dingen van nr 2 naar boven die echt maar dan ook echt veel te ver gingen!!!!!!!!!! Geen respect!
jij bent meer gebaat bij "kom jij eens lekker bij mij en kruip eens gewoo veilig in mijn armen" dan een hand op je borst
GELOOFDE maar eigenlijk ook allang tegen beter weten in!!!!!!!!!!!
Maar daar ben ik nu te groot voor gegroeid......op schoot kruipen.....duim in mijn mond hahahahha!
sarama weet je eigen man wel dat jij die arm en knuffel eigenlijk vaker en meer meer nodig hebt dan wat bedprestaties?
Te groot voor ... de meeste anderen hier zulklen ouder dan jou zijn maar zouden het, inclusief mij horo, maar wat fijn vinden om soms gewoon even weg te kunnen kruipen bij iemand je je gewoon vertrouwd
of te wel: naar mate je leeftijd veranderen gevoelens niet. Eeen oma/opa van 75 kan nog net zo verliefde zijn als een meid/jongen van16, hooguit gaat ze er door haar levenservaring en de mogelijke kansnen op geen succes anders mee om
Ja nr 1 weet er alles van..........zelfs een klein beetje van nr 2!!

Bij hem mag ik wel op schoot hoor zonder dat hij er meer van verwacht!!!!!!!!!!
Okay leg ik de 4e er alleen in he. Je bent een mamma en die mogen niet af en toe meer meisje van vroeger zijn met alle gevoelens van toen want dat is me toch een potje onverantwoordelijk gedrag. Ongeacht wat er vroeger gebeurd is moet je als mam gewoon volwassen zijn en zulk gedrag ook 24 uur 7 dagen per week tonen.
Ja nr 1 weet er alles van..........zelfs een klein beetje van nr 2!!

Bij hem mag ik wel op schoot hoor zonder dat hij er meer van verwacht!!!!!!!!!!

Dan heb je een uitzonderlijke nr 1 die heel veel begrip voor je heeft. Geen idee wat zijn leeftijd dan is maar zijn inlevingsvermogen in jouw is dan enorm. En nog ... hoe komt dat dan ?
Ik weet niet wat je bedoeld met hoe komt dat dan?

En 24/7 mam klopt! Geen tijd meer voor rare fratsen! Adult!
hoe het komt dat je naar meer verlangt naast een nr 1 die je schijn te begrijpen en gewoon leif voor je is (ik ga gewoon even uit van wat jij schrijft)
wat een kutvragen stel ik he.
Ikkezelf ik vind je wel een rare vogel dat je hier zoveel energie in steekt hoor. Een psycholoog verdient er bakken geld mee!!

Ken geen man behalve mss beroepsmatig die zo reageerd als jij!
Ideaalbeeld van nr 2, opgebouwd in?
Waarom tja???? Als ik dat wist!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven