Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:sweetcandy schreef op 30 mei 2010 @ 22:22:

PS: er is als het goed is een lijstje ook wie-wie al heeft gehad met de hyvesruil. Ik hoop dat de persoon die het als laatste heeft georganiseerd dit ook gewoon heeft bijgehouden Wel zo leuk om steeds verschillende mensen te krijgen.Zit er een systeem in? Dat zou wel makkelijk zijn.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:StefanieV schreef op 30 mei 2010 @ 23:42:

Ligaa met wat meedoen? Een hyvesruil? Count me in dan :-)

Ja, een hyves ruil.

Beterschap voor de zieken hier!!
Even snel: Hyves-ruil doe ik ook graag mee.

Later op de dag meer. Alle zieken, beterschap.

Lampje
Ik heb mijn eerste kaartje op mijn nieuwe adres binnen, woehoe!! Het was een erg leuk kaartje, met een zwemmend baby-eendje (zo'n lekkere fluffy eend, zo schattig). Het kwam uit Duitsland.

Ik ga vandaag weer een nieuw adres aanvragen. Mijn kaart naar Thailand staat nu op 52 dagen dus die zal wel voor de ''expired'' gaan....
Kaatje: wowww, eindelijk een kaartje op je nieuwe adres. Gefeliciteerd en helemaal tof dat het een leuke kaart is!

Ligaa: ik doe mee met de hyvesruil. ik zal eens even die hyves gaan opzoeken!
Ligaa, ik heb je gemaild. Wil graag aanhaken bij de hyves-ruil

Kozoo, wat leuk dat je met je tulpen-kaart de spijker zo op zijn kop sloeg!

Chayuz, ook al zo'n leuke Huray, grappig

Beterschap voor iedereen die in de lappenmand zit!
Stay with me, let\'s just breathe.
Ligaa, heb je voor mij je email? Ik heb alles in schema staan voor de ruil dus kan het niet kopieren in een hyves mail. Als je mij via de hyves even je email door mailt dan stuur ik het je aan het eind van de middag dan ben ik weer thuis!
Heb de postzegels netjes afgegeven aan harja.. met pijn in mijn hart hahaha . Mijn postzegels voor binnen europa zijn alweer bijna op, bestel dan zo voor mezelf weer nieuwe...

Zo had er nog maar 2 onderweg, 1 was er aangekomen, dus nieuwe adressen aangevraagd. Daar komt de lijst :

Singapore is 18 dagen onderweg de rest 1:

Belarus

Finland

Japan

Duitsland

Italie ( de nummer 2 )

Tsjechie

Canada

China

USA

Estland

Rusland

Japan.

Geen een naar NL... hahaha die had ik wel verwacht. Maar ja. Heb ze nu alle 13 onderweg dus nu maar weer afwachten.

Alle zieken beterschap!! Nog even en we hebben weer mooi weer, dus dat moet goed gaan.

Oja ik wil ook wel mee doen aan de hyvesruil!!
By the way, ik doe uiteraard ook graag mee aan de hyvesruil!
Voor alle zieken beterschap!

Nog geen post hier en ook geen hurray's.

En ik doe ook heel graag weer mee met de hyves/viva-ruil.
Kaatje, super zeg. Eindelijk.

Weer een hurray dus dan maar 5adressen aangevraagd, allemaal leuk gelukkig. Ze gaan naar Nederland, Duitsland, UK, Polen en..........Israel (wauw). Gescand en nu schrijven.
Wow, Justme! Lekker bezig deze ochtend, megaveel adressen aangevraagd. Wel leuke profielen?

Steph: Israel, leuk!
Een kaart uit Nederland die maar een kaart stuurde met haar levenspassie (muziek). Ik heb maar in de hurray gezegd dat ik niet wist dat ik een moeilijk profiel heb. Omdat ze op de kaart schreef dat ze niet wist wat voor een kaart ze moest sturen..

En een RR van Unesco, 6kaarten. Helaas had ik ze al allemaal.
Ik heb net mijn nieuwe adres aangevraagd, deze kaart mag helemaal naar Canada ik zat echt zo achter de PC: niet naar china, niet naar china, niet naar china dus ik was helemaal blij. Heb nog nooit een kaartje naar Canada mogen sturen.
Ik heb ook even wat kaarten geschreven, unofficials, naar familie en vrienden. De omaatjes mogen wel weer eens een kaart ontvangen en een kennis die alleen is. I love to write postcards!
1 kaart in mn brievenbus uit Leeuwarden, waar afgelopen zaterdag een forummeeting was!
Kaatje, gelukkig niet China zeg. Hopelijk komt Canada snel aan.

JJ, leuk van een meeting een kaart krijgen.

De kaart die ik ontving straks deed er 12 dagen over...zeker blijven liggen thuis.
Zo leuk, heb net een kaartje ontvangen van een 8 jarig meisje uit North Carolina

Mooie kaart en zo schattig geschreven!
Stay with me, let\'s just breathe.
Hier nog geen hurrays.. Of er post is weet ik niet.. Nog even aant werk.

Toadette, wat leuk zeg! Wat voor kaartje was het?

Chrisy1, al post??

Steph, Israel, gaaf zeg! En wat raar hoe ze dat op die kaart schreef zeg... Heb zei geen fantasie ofzo...

Kaatje, gaaf Canada! Hoop voor je dat hij snel aan komt!! Heb je een leuke passende kaart gevonden?

JJ, me to:) Sinds ik aan postcrossing doe scrhijf ik ook aan familie veel mee kaartjes! Jou familie is ook vast weer blij met jou en de kaartjes:)

Nou nog even een spelletje met de kits en dan zit het er weer op voor vandaag!
Haha, wat schattig hè dat sommige van die kids zelf de kaartjes schrijven, Toadette.
Jaja heel druk mee geweest hahaha... Bijna allemaal wel leuke profielen, zat er niet een bijtussen waar ik dacht van.. wat moet ik daaaaaaar nu weer mee..

Leuk hoor dat ze zelf die kaartjes schrijven, doet mijn dochter van 8 ook. Alleen schrijf ik het adres en ID nummer, anders zou het jammer zijn als dat niet te lezen is ;)
Hier geen post vandaag en zoals het eruit ziet ook geen hurray's. Die 2 worden gewoon vet expired. China en Australie al 41 dagen en krijg ook geen reactie als k zelf een pb stuur naar Australie. China is iedere dag online dus denk dat die er gewoon nog niet is..
Geen post vandaag maar wel een leuke Hurray van het hartenmeisje uit Taiwan! Die heeft er 13 dagen over gedaan, dat valt me reuze mee!

Nu snel koken want ik ga vanavond skeeleren.... het is ruim 10 jaar terug dat ik het voor het laatst gedaan heb maar de skeelers heb ik nog..... verslag volgt later vanavond!
quote:justme80 schreef op 31 mei 2010 @ 11:23:

Heb de postzegels netjes afgegeven aan harja.. met pijn in mijn hart hahaha .

Toadette, ik heb je mail, bedankt!
quote:kaatje_85 schreef op 31 mei 2010 @ 08:47:

Ik heb mijn eerste kaartje op mijn nieuwe adres binnen, woehoe!! Het was een erg leuk kaartje, met een zwemmend baby-eendje (zo'n lekkere fluffy eend, zo schattig). Het kwam uit Duitsland.

Ik ga vandaag weer een nieuw adres aanvragen. Mijn kaart naar Thailand staat nu op 52 dagen dus die zal wel voor de ''expired'' gaan....

Jeeee!! Ein-de-lijk!!!

Oh, balen die bijna expired...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven