Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.

dinsdag 1 juni 2010 om 07:22
Wat fijn om te lezen dat het helemaal naar je zin is gegaan. Zo kan het dus ook gelukkig. En dat als het niet gelukt is dat er een herkansing komt. Wanneer hoor je wat?
Vandaag blijf ik ook nog thuis. Ik ga het niet eens meer proberen om naar mijn werk te gaan. Morgen misschien weer. Bieb, wat doe jij? Blijf je ook thuis?
Vandaag toch proberen om eens wat meer in het huishouden te doen. Niet meer de hele dag achter de computer. Of even de stad in lopen. Kijken of ik nog wat leuks kan scoren. Heb de smaak van geld uitgeven weer helemaal terug
Vandaag blijf ik ook nog thuis. Ik ga het niet eens meer proberen om naar mijn werk te gaan. Morgen misschien weer. Bieb, wat doe jij? Blijf je ook thuis?
Vandaag toch proberen om eens wat meer in het huishouden te doen. Niet meer de hele dag achter de computer. Of even de stad in lopen. Kijken of ik nog wat leuks kan scoren. Heb de smaak van geld uitgeven weer helemaal terug
dinsdag 1 juni 2010 om 08:21
dinsdag 1 juni 2010 om 08:45
Moge Tetters,
Wat goed Kat, wanneer hoor je ervan?
Splint, sterkte bij de ha.
Presentatie van Delph heb ik even gemist.
TH nog even doorzetten.
Even naar de overkant zwaaien naar Ann. Heb jij nog sneeuw? Wij krijgen deze week 25 graden. Bah, van mij hoeft het niet zo warm hoor.
Wat goed Kat, wanneer hoor je ervan?
Splint, sterkte bij de ha.
Presentatie van Delph heb ik even gemist.
TH nog even doorzetten.
Even naar de overkant zwaaien naar Ann. Heb jij nog sneeuw? Wij krijgen deze week 25 graden. Bah, van mij hoeft het niet zo warm hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 1 juni 2010 om 09:29
Oh ik baal verschrikkelijk. Gisteravond zaten bo en kane zo grappig voor het raam samen, dus ik snel een foto maken. Waarschijnlijk liep er een kat ofzo. Gaan ze opeens alle 2 rennen naar de andere kant, en gooien een lamp om, kapot. Er zijn van 2 kanten het glas kapot, het is van dat witte glas. Vandaag maar opmeten en bellen of zulke glasplaatjes te koop zijn. Baal als een stekker.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 1 juni 2010 om 09:34
Goedemorgen allemaal!
Kat, wat fijn dat het zo gegaan is. Dan blijkt het dus ook gewoon zo te kunnen hè, met zorg en aandacht. Geeft een heel ander gevoel, denk ik.
Ratteke, heel goed dat je thuis blijft. Alles stap voor stap!
Delphi, zet ´m op! Als je nou heel slim en geleerd kijkt, dan zijn ze vast onder de indruk (wat ze natuurlijk inhoudelijk ook al zijn).
En TH, vandaag wordt het gewoon een leuke dag. Het scheelt al als je iets meer zin hebt, toch?
Ik ben zo weg, na de HA kom ik niet meer thuis, dus vanavond pas een update.
Fijne dag allemaal!
Kat, wat fijn dat het zo gegaan is. Dan blijkt het dus ook gewoon zo te kunnen hè, met zorg en aandacht. Geeft een heel ander gevoel, denk ik.
Ratteke, heel goed dat je thuis blijft. Alles stap voor stap!
Delphi, zet ´m op! Als je nou heel slim en geleerd kijkt, dan zijn ze vast onder de indruk (wat ze natuurlijk inhoudelijk ook al zijn).
En TH, vandaag wordt het gewoon een leuke dag. Het scheelt al als je iets meer zin hebt, toch?
Ik ben zo weg, na de HA kom ik niet meer thuis, dus vanavond pas een update.
Fijne dag allemaal!
dinsdag 1 juni 2010 om 10:57
Boog ik zat te hengelen onder de bank naar Tipsy. Daarbij kon ik wel wat hengeltips gebruiken Was een beetje flauw van mij
Kat: Fijn dat je in ieder geval iemand hebt getroffen die je serieus neemt. Ik hoop op een goede uitslag!
Balen Myleen... Tipsy heeft vannacht een spiegel omgegooid in mijn slaapkamer. Gelukkig brak hij heel netjes dus niet in 20.000 stukjes. Vond het wel een prestatie van die rustige dame want dit is zelfs Blanche en dochter nog niet gelukt om die spiegel te slopen
Ik ga straks maar even goed onder het bed checken voor plasjes.
Vanochtend was het een ware invasie van katten die opeens allemaal mijn kamer op moesten toen dochter er nog even bij kwam liggen. Zijn ze niet meer gewend, een dichte deur. Maar nu heb ik nog geen idee of Tipsy wel gegeten heeft. Ze zit nu onder de kast in de keuken.
Missie slapend vriendjes sluiten heeft nog wat tijd nodig.
Kat: Fijn dat je in ieder geval iemand hebt getroffen die je serieus neemt. Ik hoop op een goede uitslag!
Balen Myleen... Tipsy heeft vannacht een spiegel omgegooid in mijn slaapkamer. Gelukkig brak hij heel netjes dus niet in 20.000 stukjes. Vond het wel een prestatie van die rustige dame want dit is zelfs Blanche en dochter nog niet gelukt om die spiegel te slopen
Ik ga straks maar even goed onder het bed checken voor plasjes.
Vanochtend was het een ware invasie van katten die opeens allemaal mijn kamer op moesten toen dochter er nog even bij kwam liggen. Zijn ze niet meer gewend, een dichte deur. Maar nu heb ik nog geen idee of Tipsy wel gegeten heeft. Ze zit nu onder de kast in de keuken.
Missie slapend vriendjes sluiten heeft nog wat tijd nodig.
dinsdag 1 juni 2010 om 11:05
Kat, wat fijn dat het gisteren zo goed is verlopen. Dat is wel wat anders dan hiervoor hè. Wanneer krijg je de uitslag?
Splinter, je leest dit vanavond pas maar met terugwerkende kracht nog veel succes bij de HA en veel plezier vandaag! Enne...Scapino is wel ballet, alleen geen klassiek ballet. Vriendin van mij heeft jarenlang bij Scapino gedanst. We hebben 1 jaar bij elkaar in de klas gezeten op de balletschool in Den Haag, ik moest er af en zij heeft de opleiding wel afgemaakt.
Ratteke, goed dat je om jezelf denkt en vandaag iig nog thuis blijft. Rustig aan hè
Bieb, hoe is het met jou vandaag? Ben je gaan werken?
Hoeraaaaaa, de zon komt hier ineens door, net was het nog helemaal mistig!
Splinter, je leest dit vanavond pas maar met terugwerkende kracht nog veel succes bij de HA en veel plezier vandaag! Enne...Scapino is wel ballet, alleen geen klassiek ballet. Vriendin van mij heeft jarenlang bij Scapino gedanst. We hebben 1 jaar bij elkaar in de klas gezeten op de balletschool in Den Haag, ik moest er af en zij heeft de opleiding wel afgemaakt.
Ratteke, goed dat je om jezelf denkt en vandaag iig nog thuis blijft. Rustig aan hè
Bieb, hoe is het met jou vandaag? Ben je gaan werken?
Hoeraaaaaa, de zon komt hier ineens door, net was het nog helemaal mistig!
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 1 juni 2010 om 11:14
dinsdag 1 juni 2010 om 11:19
Klets, gedeeltelijk wel. Ik ben nl. tegen het hypermobiele aan dus ik ben wel heel lenig maar had/heb te weinig kracht om bijv. mijn benen lang in de lucht te houden. Bovendien had ik niet genoeg vorderingen gemaakt volgens de enorm strenge regels van de school. Ik vond nl. andere dingen ook erg leuk, ik was niet alleen maar bezig met ballet-ballet-ballet, wat wel eigenlijk van je verwacht wordt, ook al ben je nog maar 11 jaar.
Je kan dus vanaf je 10e naar het conservatorium, ik kwam er in de 6e klas (groep 8) op. Ik was gek op ballet, deed het graag en was er erg goed in maar ik had er geen rekening mee gehouden dat er dus ook een behoorlijke gedragsaanpassing van je wordt verwacht.
Je kan dus vanaf je 10e naar het conservatorium, ik kwam er in de 6e klas (groep 8) op. Ik was gek op ballet, deed het graag en was er erg goed in maar ik had er geen rekening mee gehouden dat er dus ook een behoorlijke gedragsaanpassing van je wordt verwacht.
Ik ben mijn eigen bananenschil

dinsdag 1 juni 2010 om 11:51
Hoi Klets,
zo te horen gaat het wel een heel lang duren voordat Tipsy de boel een beetje gaat vertrouwen. Sneu hoor. Maar ja, ze zal wel buiten geboren zijn en natuurlijk ook altijd buiten geleefd en is geen mensen en huis gewend. Misschien komt dit nooit goed. Misschien is het voor bepaalde, wilde katten gewoon beter om geneutraliseerd te worden om daarna weer uitgezet te worden.
zo te horen gaat het wel een heel lang duren voordat Tipsy de boel een beetje gaat vertrouwen. Sneu hoor. Maar ja, ze zal wel buiten geboren zijn en natuurlijk ook altijd buiten geleefd en is geen mensen en huis gewend. Misschien komt dit nooit goed. Misschien is het voor bepaalde, wilde katten gewoon beter om geneutraliseerd te worden om daarna weer uitgezet te worden.
dinsdag 1 juni 2010 om 12:03
Slof, het is nog nooit voorgekomen dat ze een kat die beter uitgezet had kunnen worden naar Nederland hebben gestuurd. Er wordt nu nog gevraagd naar meer informatie over Tipsy. Het kan zijn dat er een foutje is gemaakt(?) maar misschien is het ook echt de lange reis geweest... Of misschien heeft ze gewoon geen klik met mij/deze plek als gastgezin?
Ze wordt in ieder geval niet geplaatst tot ze hier een beetje uit haar schulp is gekropen.
Gisteren zat ze klem tussen de muur en de bank in een vreemde houding. Kop naar beneden, achterpoten in de lucht en geen kik geven. Het is dat ik zelf ging kijken anders had ze misschien wel een tijdje verticaal naast de bank geplakt gezeten.
Olijf: Ik word wel altijd een beetje jaloers hoor van die balletvoorstellingen. Ik ben dan wel een hark
Ze wordt in ieder geval niet geplaatst tot ze hier een beetje uit haar schulp is gekropen.
Gisteren zat ze klem tussen de muur en de bank in een vreemde houding. Kop naar beneden, achterpoten in de lucht en geen kik geven. Het is dat ik zelf ging kijken anders had ze misschien wel een tijdje verticaal naast de bank geplakt gezeten.
Olijf: Ik word wel altijd een beetje jaloers hoor van die balletvoorstellingen. Ik ben dan wel een hark

dinsdag 1 juni 2010 om 12:19

dinsdag 1 juni 2010 om 12:35
quote:Kletsmajoor schreef op 01 juni 2010 @ 10:57:
Boog ik zat te hengelen onder de bank naar Tipsy. Daarbij kon ik wel wat hengeltips gebruiken Was een beetje flauw van mij
Naja, aan mij heb je ook niet zoveel dan, want ik ben volgens mij geen erg goeie hengelaar.. maar heb je Tipsy inmiddels wel onder de bank uit gekregen?.. Ik denk dat ze ook maar lastig kan wennen aan al die katten bij jou in huis.. da's ook nogal beangstigend natuurlijk..
Naja, aan mij heb je ook niet zoveel dan, want ik ben volgens mij geen erg goeie hengelaar.. maar heb je Tipsy inmiddels wel onder de bank uit gekregen?.. Ik denk dat ze ook maar lastig kan wennen aan al die katten bij jou in huis.. da's ook nogal beangstigend natuurlijk..

dinsdag 1 juni 2010 om 12:39
quote:Olijfje_ schreef op 01 juni 2010 @ 11:05:
Vriendin van mij heeft jarenlang bij Scapino gedanst.
Ik danste laatst ook door de Scapino.. was nieuwe schoenen aan het passen, kreeg de linkerschoen niet aan.. verloor op een gegeven moment m'n evenwicht en maakte een paar hele rare sprongen en een pirouette en belandde uiteindelijk in het kinderspeelhoekje.. legostenen alle kanten op!
Vriendin van mij heeft jarenlang bij Scapino gedanst.
Ik danste laatst ook door de Scapino.. was nieuwe schoenen aan het passen, kreeg de linkerschoen niet aan.. verloor op een gegeven moment m'n evenwicht en maakte een paar hele rare sprongen en een pirouette en belandde uiteindelijk in het kinderspeelhoekje.. legostenen alle kanten op!