Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 1 juni 2010 om 13:38
Goed van je dat je een collega in vertrouwen hebt genomen Zoeb. En een vriendin. Van je af praten is alleen maar fijn.
Leuk Coe.
Maar niet heus
Ik moet straks even naar de C1000, nog meer bier halen.
Ja, we hebben binnenkort een feestje . Goldman is dan jarig en Oudste hoopt geslaagd te zijn voor school en rijbewijs.
Leuk Coe.
Maar niet heus
Ik moet straks even naar de C1000, nog meer bier halen.
Ja, we hebben binnenkort een feestje . Goldman is dan jarig en Oudste hoopt geslaagd te zijn voor school en rijbewijs.
dinsdag 1 juni 2010 om 13:56
Boro, fijn dat je zo genoten hebt (vooraan staan is leuk, vent is niet aantrekkelijk of zo maar kijken naar hoe 'ie met die gitaar in de weer is lijkt me ook wel wat )
Zoebie, man is stoer dat 'ie toch maar is gaan werken. Dat pakt die rotziekte hem nooit meer af, dat hij zich weer helemaal gewoon heeft gevoeld. En voor jezelf is het ook fijn dat je met meerdere mensen kunt praten.
Coebergh, die veertjes zijn schattig Wat een naar bericht over de man bij het water. Ik hoop dat hij niet een helse doodsstrijd heeft hoeven leveren daar, een beetje rustig is heengegaan of zo.
Fussel, leuk, een opleiding, maar timing is inderdaad wat beroerd.
Yonna, Xje op de buik leggen? Pff, op een gegeven moment legde ik een zwaar kussen op het ruggetje en beentjes van Middelste, dan kon 'ie zich in elk geval niet wakker woelen. En verder heel veel er heel dichtbij blijven zodat sussen in elk geval niet te veel moeite en slaap kost. Een paar maanden 's nachts rondlopen moest ook -slik- Het is nu een engeltje
MissM, beterschap
Gelfling, sterkte met je strakke nieuwe voornemen.
Zeven uur is toch niet heel vroeg mensen? Nou ja, ik was te laat wakker om nog serieus wat te kunnen studeren, en ik had nog een paar minuutjes voordat Muis gewekt zou moeten worden. Oudste was met zijn spreekbeurt bezig.
Vandaag:
Schoonmaakster
Een paar telefoontjes
Was
Rust (daar mag ik dan nu wel eens aan beginnen)
Gesprek met pleegouders Middelste
Zoebie, man is stoer dat 'ie toch maar is gaan werken. Dat pakt die rotziekte hem nooit meer af, dat hij zich weer helemaal gewoon heeft gevoeld. En voor jezelf is het ook fijn dat je met meerdere mensen kunt praten.
Coebergh, die veertjes zijn schattig Wat een naar bericht over de man bij het water. Ik hoop dat hij niet een helse doodsstrijd heeft hoeven leveren daar, een beetje rustig is heengegaan of zo.
Fussel, leuk, een opleiding, maar timing is inderdaad wat beroerd.
Yonna, Xje op de buik leggen? Pff, op een gegeven moment legde ik een zwaar kussen op het ruggetje en beentjes van Middelste, dan kon 'ie zich in elk geval niet wakker woelen. En verder heel veel er heel dichtbij blijven zodat sussen in elk geval niet te veel moeite en slaap kost. Een paar maanden 's nachts rondlopen moest ook -slik- Het is nu een engeltje
MissM, beterschap
Gelfling, sterkte met je strakke nieuwe voornemen.
Zeven uur is toch niet heel vroeg mensen? Nou ja, ik was te laat wakker om nog serieus wat te kunnen studeren, en ik had nog een paar minuutjes voordat Muis gewekt zou moeten worden. Oudste was met zijn spreekbeurt bezig.
Vandaag:
Schoonmaakster
Een paar telefoontjes
Was
Rust (daar mag ik dan nu wel eens aan beginnen)
Gesprek met pleegouders Middelste
dinsdag 1 juni 2010 om 15:09
Die merels waren gewoon binnen komen tippelen Zoeb.
Weer eens wat anders dan mieren,duiven of kikkers.
Fijn dat je je gedachten even kunt verzetten.
Jonna,bij middelste hier hielp het om heel zachtjes de radio aan te zetten,als hij maar geluiden hoorde om hem heen dan sliep ie wel.
Mamz,wanneer zouden wij het gasfornuis kunnen komen brengen?Komt het zaterdag uit?Of volgende week een keer?Ik hoop ook dat de man rustig is heengegaan,al hoorde ik vanochtend alweer vertellen(roddellen dus)dat ie zelfmoord heeft gepleegd.Vraag me dan toch af hoe ze dat weten want hij heeft geen briefje ofzoiets achtergelaten.Weet ook niet of er nog sectie gepleegd wordt aangezien de politie ervan uitgaat dat het geen misdrijf was.
Fijn dat je je gedachten even kunt verzetten.
Jonna,bij middelste hier hielp het om heel zachtjes de radio aan te zetten,als hij maar geluiden hoorde om hem heen dan sliep ie wel.
Mamz,wanneer zouden wij het gasfornuis kunnen komen brengen?Komt het zaterdag uit?Of volgende week een keer?Ik hoop ook dat de man rustig is heengegaan,al hoorde ik vanochtend alweer vertellen(roddellen dus)dat ie zelfmoord heeft gepleegd.Vraag me dan toch af hoe ze dat weten want hij heeft geen briefje ofzoiets achtergelaten.Weet ook niet of er nog sectie gepleegd wordt aangezien de politie ervan uitgaat dat het geen misdrijf was.
dinsdag 1 juni 2010 om 16:59
quote:druifje76 schreef op 01 juni 2010 @ 16:45:
Wij eten vanavond aardappel Anders met doperwten en rundervinken...
Meiden noemen dat laatste altijd piemelvlees, heel leuk. totdat 't middelstee meisje laatst in de c1000 hard riep: 'Mam, wanneer eten we weer eens piemelvlees?' Ze kunnen je soms zo lekker voor schut zetten hé.
Wij eten vanavond aardappel Anders met doperwten en rundervinken...
Meiden noemen dat laatste altijd piemelvlees, heel leuk. totdat 't middelstee meisje laatst in de c1000 hard riep: 'Mam, wanneer eten we weer eens piemelvlees?' Ze kunnen je soms zo lekker voor schut zetten hé.
dinsdag 1 juni 2010 om 17:01
Mag ik even een (liefdevol ) schopje komen halen voor het laatste uurtje van mijn werkdag . Het heeft me heeeeeeel wat doorzettingsvermogen gekost maar ik heb vandaag bijna een taak afgerond waar ik echt al weken tegenaan zit te hikken. Vandaar ook mijn zelfopgelegde forum-verbod
Ik denk dat als ik me nog ff een uurtje kwaad maak dat het echt helemaal af is maar, maar, maar... ik heb echt ff een schop nodig dus kom maar op!!
Ik denk dat als ik me nog ff een uurtje kwaad maak dat het echt helemaal af is maar, maar, maar... ik heb echt ff een schop nodig dus kom maar op!!
dinsdag 1 juni 2010 om 17:27
dinsdag 1 juni 2010 om 17:57
Fijn Gelfje! :duim omhoog:
Ik heb tot nu toe eigenlijk maar bar weinig gebezemd vandaag:
Geholpen op de sportdag
80 cd's uitgezocht
Met de swiffert rond geweest.
Bier gehaald.
Troela opgehaald bij vriendin.
Eten gemaakt voor Troela, die eet apart ivm dansles.
Ruilen Coe? Nee sorry, vanavond even niet want het is mijn eerste keer dit jaar dat ik asperges ga eten maar jou eten klinkt ook helemaaaal niet verkeerd hoor!
Ik heb tot nu toe eigenlijk maar bar weinig gebezemd vandaag:
Geholpen op de sportdag
80 cd's uitgezocht
Met de swiffert rond geweest.
Bier gehaald.
Troela opgehaald bij vriendin.
Eten gemaakt voor Troela, die eet apart ivm dansles.
Ruilen Coe? Nee sorry, vanavond even niet want het is mijn eerste keer dit jaar dat ik asperges ga eten maar jou eten klinkt ook helemaaaal niet verkeerd hoor!
dinsdag 1 juni 2010 om 18:19
Goed gewerkt Gelfje!Morgen weer?
Ik hoop dat je er heerlijk van smult Goldie!
Druifje,ik heb dat nog nooit op dat aardappel anders?is t wat?Ja natuurlijk anders zou je het niet op tafel zetten.
Ik heb een zakje nootjes,schoteltje water voor de vogels weggezet.Sta in de aanslag met mijn fototoestel,vliegen ze weg!
Ik hoop dat je er heerlijk van smult Goldie!
Druifje,ik heb dat nog nooit op dat aardappel anders?is t wat?Ja natuurlijk anders zou je het niet op tafel zetten.
Ik heb een zakje nootjes,schoteltje water voor de vogels weggezet.Sta in de aanslag met mijn fototoestel,vliegen ze weg!
dinsdag 1 juni 2010 om 19:45
Fornuis op zaterdag lijkt me prima, Coebergh, ik hoor dan wel op welke tijd..
Oudste heeft bijna onder de tafel gelegen over het piemelvlees. Hij was toch al geweldig in the mood want hij had een nieuw engels scheldwoord geleerd en dat moest Middelste natuurlijk *oepsie* ook weten.
Fussie, leuk, die zelfgebreide/haakte/frutste spulletjes voor baby.
Pffft, Muis heeft samen met zijn vriendje in een modderpoel gelegen. Moeder van vriendje was not amused en ik nadat het eindelijk een beetje doordrong dat hij schijt had gehad aan haar regels ook niet.
Oudste heeft bijna onder de tafel gelegen over het piemelvlees. Hij was toch al geweldig in the mood want hij had een nieuw engels scheldwoord geleerd en dat moest Middelste natuurlijk *oepsie* ook weten.
Fussie, leuk, die zelfgebreide/haakte/frutste spulletjes voor baby.
Pffft, Muis heeft samen met zijn vriendje in een modderpoel gelegen. Moeder van vriendje was not amused en ik nadat het eindelijk een beetje doordrong dat hij schijt had gehad aan haar regels ook niet.
dinsdag 1 juni 2010 om 19:50
*noteert* Rundervinken nooit piemelvlees noemen ivm met genante uitspraken in supermarkt..
Mijn god, ik kreeg Poessekind net afgeleverd incl. spuitluier...
Dat was dus meteen het bad in.. tjeee zo erg heeft ie het nog nooit gehad, tot aan zijn oksels!
Dus de wasmasjien mag weer draaien...
En nu moet ik nog eten, Poessieman zit op school, zal wel zo thuis zijn aangezien de organisatie zo belabberd is dat ie daar voor jan met de korte achternaam zit..
Nu eerst Poessekind op bed leggen.
Tot later!
Mijn god, ik kreeg Poessekind net afgeleverd incl. spuitluier...
Dat was dus meteen het bad in.. tjeee zo erg heeft ie het nog nooit gehad, tot aan zijn oksels!
Dus de wasmasjien mag weer draaien...
En nu moet ik nog eten, Poessieman zit op school, zal wel zo thuis zijn aangezien de organisatie zo belabberd is dat ie daar voor jan met de korte achternaam zit..
Nu eerst Poessekind op bed leggen.
Tot later!
anoniem_95233 wijzigde dit bericht op 01-06-2010 19:57
Reden: noteerd/noteert het is maar 1 letter verschil
Reden: noteerd/noteert het is maar 1 letter verschil
% gewijzigd