MacGyver

01-06-2010 16:43 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Hahaha, o hoe herkenbaar!

Je hebt natuurlijk je avondjurk aan en naast je zit James Bond. Dus het enige wat je hoeft te doen is elegant neerzijgen en daarna door het raampje toekijken hoe 007 en de boef het uitvechten op een vleugel van het vliegtuig. En om 59.59.57 slaat de boef overboord en ontploft spectaculair in de lucht.

McGyver zou denk ik de bom onschadelijk maken met twee paperclips en een stukje touw.

Wat zou Ray Mears doen?
mahna mahna tuduuuudududu
/
welnee, Ray heeft een parachute en survival kit mee. Hij neemt je in zijn armen en samen spring je uit het vliegtuig en jullie landen natuurlijk op een paradijselijk eiland waar het heel goed overleven is.

Handige Ray bouwt mbv zijn Zwitsers zakmes een mooie boomhut van bamboe en lianen.

Jammer dat McGyver er niet bij is trouwens...hij kon van een leeg colablikje wel een laptop met internetverbinding maken zodat je ook op dat eiland het Vivaforum niet hoeft te missen.

(meest ideaal zou er dus een man die het midden houdt tussen James Bond, McGyver en Ray Mears aan boord moeten hebben)
Zo, dat is dan ook weer opgelost. Heb je nog meer problemen Conundrum?

Ik weet nog dat ik ten tijde van die enge Oostenrijker met zijn gezin in de kelder (argh, hoe heette hij ook alweer?) hele ontsnappingsplannen heb liggen bedenken in bed.
Beeldmateriaal lijkt me cruciaal voor dit topic:

Geen Ray Mears foto! Geen Ray Mears foto!

(doet snel ogen dicht
*
/
*
De man zelf onklaar maken (fuck ethiek) en het cabinepersoneel waarschuwen dat de piloot een noodlanding moet maken. In 30 minuten moet dat lukken. Als de bom er ingewikkeld uitziet; zoveel mogelijk dempende kussens, jassen etc. om de bom binden. Of inderdaad de man met bom en al het vliegtuig uitwerpen, maar dat kan alleen als het vliegtuig niet op grote hoogte vliegt.
/
Speciaal voor Feesie

Nee, niet de knapste man op aarde, maar handiger om bij je te hebben in de bush dan een Zwitsers zakmes.
Volgens mij is het zo dat als je op grote hoogte een vliegtuigdeur openmaakt; de cabinedruk wegvalt en er van alles de deur uitvliegt en er ook onvoldoende zuurstof is. Dat moet je niet hebben.
Starshine, echt ... je bent te aardig!

Ik wil Ray Mears altijd slaan, ik weet ook niet waarom. Dus die nemen we niet mee.

Wat denken jullie van die overenthousiaste krokodillenknuffelaar uit Australie? Han Solo (ik stem voor)? Superman?

Eigenlijk wil ik zelf een Charlie's Angel worden, wie doet er mee?
quote:Feesie schreef op 01 juni 2010 @ 17:41:

Starshine, echt ... je bent te aardig! you're welcome

Ik wil Ray Mears altijd slaan, ik weet ook niet waarom. Dus die nemen we niet mee. Tja, hij komt wat sullig over, maar ik vind hem wel lief. Ik krijg bij Ray altijd hetzelfde gevoel als bij puppies, die wil ik knuffelen en over hun bol aaien.

Wat denken jullie van die overenthousiaste krokodillenknuffelaar uit Australie? Steve Irwin, maar die is dood. Han Solo mag van mij altijd mee (ik stem voor)? Superman? nah

Eigenlijk wil ik zelf een Charlie's Angel worden, wie doet er mee?
Ik vind jullie allemaal heerlijk grappig. Op deze stomme dag toch een glimlach!
/
En Bear Gryls? Leuk om naar te kijken, die karate-et die bommenmakerT eerst bewusteloos en maakt de bom onschadelijk. Beetje jammer alleen dat hij daarna een bom uitholt om er in te plassen en dit op te drinken, in het gangpad poept en de ingewanden van de bommenmakert gebruikt om een hangmat van de knuppen oid.
Best leuk om naar te kijken...

Maar ja...

Als ik Bear Grylls zie wil ik gaan slaan.

Ik vind hem een naar mannetje
quote:Conundrum schreef op 01 juni 2010 @ 18:53:

Als we de tips opvolgen van Mieomij, dan hebben we geen man nodig! Eh, alleen iemand met een vliegbrevet.

Zuurstofflessen en parachutes

Han Solo

en een gewoon zwitsers zakmesDit dan weer wel. Oja, en dat paradijselijk eiland hè.
*
*
check!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven