Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
Alle reacties Link kopieren
*daar heb ik even geen zin in*

Nou Lui, laat even maar weg.
Henk en Linda hadden er echt vanaf het begin in moeten zitten! Goed bezig!
Hahaha, die vent met z'n garde aflikken.
Ahh tenenkrommend is het.

Dennis uit telkens maar verkapte ergernissen... en Martine heeft het niet door?

Dennis: Je hebt de hele dag geshopt! (en nog geen traphekje...maw: wat heb je dan uitgevoerd?)

Dennis: We zorgen wel dat we met zn tweeen het appartement leeg halen (maw: jij mag niet uitslapen, en je doet ook eens wat)

Dennis: Je gaat toch niet zeggen dat ik weer alles moet sjouwen.... (Spreekt voor zich)
ah pauze... gelukkig maar... stel je voor dat ik langer dan 20 minuten door kan kijken....
Huh? Waar gaat Linda nu om huilen?
Ik verstond: "Het is niet stijl genoeg"

Maar dat zal t wel niet zijn geweest 8-|
of sjouwen met de tegels? je weet dat ik dat niet kan tja wat kan je dan wel? neem een voorbeeld aan mij sta gewoon met een whiplash te behangen en het is mooi geworden haha
quote:miss_understood schreef op 02 juni 2010 @ 21:11:

Huh? Waar gaat Linda nu om huilen?volgens mij ziet ze familie staan (ik tel nu twee voorstukjes met andere beelden bij elkaar op) dit en de spanning.. zou ik me zo in kunnen denken
Oh Milaantje dat heb ik gemist, kan ik me idd wel iets bij voorstellen
Als Martine nu eens, als ze naar bovenkwam na haar ik heb geshopt maar kon niks vind dagje al eens direct een pakje tegels had meegenomen..

En elke keer als ze naar beneden gaat een vuilniszak rommel...zo moeilijk is dat toch niet te snappen, nooit met lege hande de trap op en af loipen?
monique slaat nu echt door... "alsof je met vakantie bent en nog niet naar huis wil"
Huh? Eerst een trap en dakterras bestellen en dan zeggen dat je geen geld hebt? Ben het zelf anders gewend, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Trap en dakterras waren al ingepland volgens mij. Het afmaken van het terras is niet meer mogelijk.
Ok, Martine is echt te lui en Dennis te lief voor haar. Je kan toch inderdaad een paar keer lopen met tegels?? Wat een onzin zeg. Zou echt gek worden met zo iemand als partner.

En Linda gaat lekker mekkeren zo, omdat het niet af is. DUUH, dat wíst je toch, dat dat haast onmogelijk zou zijn!

Ben heel benieuwd naar de veilig! Vorige keer werd maar 1 appartement met winst verkocht, dat was wel sneu.
En Henk en Linda krijgen dan ook nog eens niet de makelaar die ze niet willen...
Dennis lijkt nu daadwerkelijk door te werken!
Lekker comfortabel op zo'n houten bankje...
Nou jaaaaaaaa nou doet Lui alsof ze moe is!
Plastic bekertjes met zo'n mooie koffiezetter. Grappig contrast.
En Maarten is een bikkel!
Maarten rules.
En Monique ook. De hele nacht door met z'n 2-tjes. RESPECT.
Maarten en monique hebben bij mij niet de sympathie maar wel de klusfactor. Miek en Nienke vind ik echt grappig!
Ik kan me niet voorstellen dat Haar en Lui nog lang bijelkaar blijven....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven