Wonen Den Bosch
dinsdag 1 juni 2010 om 14:22
In verband met werk en studie ga ik waarschijnlijk in den bosch wonen. ik heb een optie op een woning in de omgeving van de Koestraat. Ik kan helaas weinig op internet vinden over de leefomgeving en veiligheid in deze buurt. Graag ontvang ik van jullie informatie over het wonen in deze buurt. alvast bedankt voor jullie reacties.
dinsdag 1 juni 2010 om 14:40
Ik heb het even opgezocht, het is toch vlak bij de Brabant Hallen? Daar is pasgeleden iemand neergeschoten bij de coffeeshop. Misschien krijg je dat wel gevonden via google?
Ik heb een paar jaar wat dichter bij het station gewoont en nooit ergens last van gehad maar ik woonde dan ook aan de buitenrand van de wijk. Wel is in die tijd om de hoek een man vermoord in zijn huis. Het klinkt bijna als een grap zoals ik het opsom alleen dat is het niet. Vergeet ik nog de uitgebrande kapper (of telefoonzaak) nadat daar een drugszaak was opgerold.
Tja het is niet de meest geweldige wijk om te wonen maar ongetwijfeld krijg je ook verhalen van mensen die het geweldig vinden/vonden.
Ik heb een paar jaar wat dichter bij het station gewoont en nooit ergens last van gehad maar ik woonde dan ook aan de buitenrand van de wijk. Wel is in die tijd om de hoek een man vermoord in zijn huis. Het klinkt bijna als een grap zoals ik het opsom alleen dat is het niet. Vergeet ik nog de uitgebrande kapper (of telefoonzaak) nadat daar een drugszaak was opgerold.
Tja het is niet de meest geweldige wijk om te wonen maar ongetwijfeld krijg je ook verhalen van mensen die het geweldig vinden/vonden.
dinsdag 1 juni 2010 om 15:23
quote:Miss Moneypenny schreef op 01 juni 2010 @ 15:19:
Geen goede wijk, geen ov in de buurt, geen winkels dichtbij.5-10 minuten lopen van centraal station met winkeltjes. Turkse supermarkt even ver. Friettent en shoarmatent om de hoek. Coffeeshop ook. Lidl 5 minuten autorijden, winkelcentrum 7 minuten. Sportschool 10 minuten lopen.
Geen goede wijk, geen ov in de buurt, geen winkels dichtbij.5-10 minuten lopen van centraal station met winkeltjes. Turkse supermarkt even ver. Friettent en shoarmatent om de hoek. Coffeeshop ook. Lidl 5 minuten autorijden, winkelcentrum 7 minuten. Sportschool 10 minuten lopen.

woensdag 2 juni 2010 om 09:35
Ik had een appartement gezien wat ik wilde huren, in de Koestraat. Tot ik erachter kwam dat het tegenover de Expreszo lag (de coffeeshop waar iemand is doodgeschoten). Toen hoefde ik het niet meer zo nodig
Heb nu een andere woning en die bevalt me prima. Lekker rustig, 5 min van het station en het centrum af, en in de buurt van diverse supermarkten en winkels.
Heb nu een andere woning en die bevalt me prima. Lekker rustig, 5 min van het station en het centrum af, en in de buurt van diverse supermarkten en winkels.
woensdag 2 juni 2010 om 15:06
woensdag 2 juni 2010 om 16:23
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben op zoek naar een 2 kamer appartement niet al te duur max 800,00 incl G/W/L. Verder niet al teveel eisen. Het gaat mij erom dat ik me er prettig moet voelen, dat je 's avonds over straat durft etc....en lieftst centrum redelijk makkelijk bereikbaar. 10- 15 minuten fietsen ook geen probleem. Kreeg nu ook aanbieding admiraliteitslaan, maar volgens mij is Kruiskamp ook niet geweldig.
woensdag 9 juni 2010 om 07:29