M-06 Lopend de herfst tegemoet!!
vrijdag 19 oktober 2007 om 16:58
Wat een gezellig drukte hier vandaag
Lynn was vandaag met man thuis, die hebben eens in de 2 weken een vrijdag samen. Naar het bos geweest en daarna naar bed, maar dat vond Lynn blijkbaar geen goed plan. Na een uur krijsen heeft hij haar er maar uit gehaald, ze heeft dus niet geslapen vandaag. En ze is niet eens idioot moe
Lekker Andjo en Frans, een weekend weg! Delft is wel een mooie oude stad volgens mij, wordt vast leuk.
albert.nl overweeg ik ook wel eens, onze buren gebruiken die ook elke week. Op zaterdagochtend komt er altijd een wagen van albert voorrijden. Ik vind alleen het bezorgen nog best prijzig.
Ga je nog naar de dierentuin, Scooby?
Lachen van je moeder Xop, zou hier ook kunnen gebeuren
Lynn was vandaag met man thuis, die hebben eens in de 2 weken een vrijdag samen. Naar het bos geweest en daarna naar bed, maar dat vond Lynn blijkbaar geen goed plan. Na een uur krijsen heeft hij haar er maar uit gehaald, ze heeft dus niet geslapen vandaag. En ze is niet eens idioot moe
Lekker Andjo en Frans, een weekend weg! Delft is wel een mooie oude stad volgens mij, wordt vast leuk.
albert.nl overweeg ik ook wel eens, onze buren gebruiken die ook elke week. Op zaterdagochtend komt er altijd een wagen van albert voorrijden. Ik vind alleen het bezorgen nog best prijzig.
Ga je nog naar de dierentuin, Scooby?
Lachen van je moeder Xop, zou hier ook kunnen gebeuren
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 19 oktober 2007 om 19:21
Lynn om 19 uur op bed gelegd, toen was ze echt doodmoe. Nu slaapt ze lekker. Hopelijk slaapt ze dan morgenochtend ook wat langer, omdat ze haar middagdut heeft overgeslagen.
Man is naar een receptie van een collega, ik hoop dat hij snel thuiskomt, ik moet ook nog eten, heb op hem gewacht.
Man is naar een receptie van een collega, ik hoop dat hij snel thuiskomt, ik moet ook nog eten, heb op hem gewacht.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 19 oktober 2007 om 20:58
Eet smakelijk Juultje.
Merel, Valentijn en familie, goede vlucht gehad??? (bent nog onder weg denk ik)
Kreeg vandaag post thuis van het ZH. Wordt doorgestuurd naar interne maag,lever,darm poli. Kan 11 dec. terecht. Dus morgen even ristelen of er iemand kan ruilen.
Da's handig boodschappen laten bezorgen. Doen we trouens bij ons op het werk ook.
Nou nu snel ff de afwas afdrogen en opruimen. bleh rot klusje.
Merel, Valentijn en familie, goede vlucht gehad??? (bent nog onder weg denk ik)
Kreeg vandaag post thuis van het ZH. Wordt doorgestuurd naar interne maag,lever,darm poli. Kan 11 dec. terecht. Dus morgen even ristelen of er iemand kan ruilen.
Da's handig boodschappen laten bezorgen. Doen we trouens bij ons op het werk ook.
Nou nu snel ff de afwas afdrogen en opruimen. bleh rot klusje.
zaterdag 20 oktober 2007 om 08:31
GM Allemaal,
Pfff Yuma nu derde nacht op een rij om 2u wakker. Waarom???? Geen idee. 's Nachts echt erg verdrietig of overstuur. En 's morgens enorm vrolijk, druk en actief.
Volgende week belt het CB. Maken dan een afspraak, om advies te geven wat ik van Yuma mag eisen / verwachten. (van een anderhalf jarige met gebruiksaanwijzing hihi)
Ook bespreken we dan met het CB en de dieetiste wat we met Yuma's voeding doen. Kans is groot dat we nog een stapje terug doen.
Brrr echt koud. Heb de verwarming hoog aangezet. Ga dadelijk lekker met Yuma in bad. Heb net alleen met kay effe een ronde gefietst, vond het te koud voor Yuma. Maar vroor bijna vast. brrrr
Tot straks!!!
Pfff Yuma nu derde nacht op een rij om 2u wakker. Waarom???? Geen idee. 's Nachts echt erg verdrietig of overstuur. En 's morgens enorm vrolijk, druk en actief.
Volgende week belt het CB. Maken dan een afspraak, om advies te geven wat ik van Yuma mag eisen / verwachten. (van een anderhalf jarige met gebruiksaanwijzing hihi)
Ook bespreken we dan met het CB en de dieetiste wat we met Yuma's voeding doen. Kans is groot dat we nog een stapje terug doen.
Brrr echt koud. Heb de verwarming hoog aangezet. Ga dadelijk lekker met Yuma in bad. Heb net alleen met kay effe een ronde gefietst, vond het te koud voor Yuma. Maar vroor bijna vast. brrrr
Tot straks!!!
zaterdag 20 oktober 2007 om 08:38
Ohja Andjo, heb het schema aangepast!!
Pips heb jij nog nieuwe gegevens? Denk dat Pipsie ook wel gegroeid is toch??
Frans, heb ik hem van jou ook gemist?
Volgende week komen ze neiuwe foto's maken van ons huis. Hebbenw e gevraagd, geeft mensen toch altijd weer een frisse kijk.
Ook heeft manlief besloten om te zakken met de prijs, we willen echt weg nu. Dus hopelijk gaat het dan wel lukken. Houd jullie op de hoogte
Uhm ff denken, wilde nog iets schrijven......denk denk denk....
Pips heb jij nog nieuwe gegevens? Denk dat Pipsie ook wel gegroeid is toch??
Frans, heb ik hem van jou ook gemist?
Volgende week komen ze neiuwe foto's maken van ons huis. Hebbenw e gevraagd, geeft mensen toch altijd weer een frisse kijk.
Ook heeft manlief besloten om te zakken met de prijs, we willen echt weg nu. Dus hopelijk gaat het dan wel lukken. Houd jullie op de hoogte
Uhm ff denken, wilde nog iets schrijven......denk denk denk....
zaterdag 20 oktober 2007 om 08:49
Hai allemaal,
Leuk Frans, Delft, daar werk ik! Echt een hele leuke stad hoor, met leuke winkeltjes, leuke kroegjes enzo. Hoop dat jullie lekker weer hebben!
JOEPIE Ik hbe vakantie!!! Ga woensdag emt mijn moeder weg en dan vrijdag naar LAndall. Echt heerlijk. Vooral twee daagjes lekker uitslapen, want Melle gaat niet mee naar Maastricht, echt heerlijk... Hij is nogal een ochtendmens, Slapen gaate cht prima, 's avonds en 's nachts nooit een probleem maar tussen 6 en 7 is hij gewoon wakker. En ik vind dat zooooo vroeg...@-( Hoe laat doen jullie de kleintjes allemaal in bed? Melle gaat rond 7 uur slapen, hij is dan vaak wel nog gezellig maar ook wel moe en eerlijk gezegd vind ik het dan gewoon zooo lekker als hij naar bed is... erg he?
Goed, ga even huishouden,....
Leuk Frans, Delft, daar werk ik! Echt een hele leuke stad hoor, met leuke winkeltjes, leuke kroegjes enzo. Hoop dat jullie lekker weer hebben!
JOEPIE Ik hbe vakantie!!! Ga woensdag emt mijn moeder weg en dan vrijdag naar LAndall. Echt heerlijk. Vooral twee daagjes lekker uitslapen, want Melle gaat niet mee naar Maastricht, echt heerlijk... Hij is nogal een ochtendmens, Slapen gaate cht prima, 's avonds en 's nachts nooit een probleem maar tussen 6 en 7 is hij gewoon wakker. En ik vind dat zooooo vroeg...@-( Hoe laat doen jullie de kleintjes allemaal in bed? Melle gaat rond 7 uur slapen, hij is dan vaak wel nog gezellig maar ook wel moe en eerlijk gezegd vind ik het dan gewoon zooo lekker als hij naar bed is... erg he?
Goed, ga even huishouden,....
zaterdag 20 oktober 2007 om 10:47
Indian, hoop voor je dat het helpt nieuwe foto's en vraagprijs naar beneden. Het is echt koud vanochtend. Brr... Wij liepen ook rond 9 uur buiten. Kids lekkere warme jassen aan. Toen ging het wel.
Wel balen dat Yuma nu 3 nachten achter elkaar wakker wordt. Dromen misschien?
Lekker andjo op de hort met je moeder en daarna nog naar landal. Geniet ze!
Juul, heeft Lynn langer geslapen vanochtend? Hier werkt dat helaas niet bij Jasper. Lag er gisteravond pas om 21.00u in. Toch om 7.20 wakker. Hij haalt het vaak s'middags in. Slaapt ie 3 uren ipv 2 uren. Laura slaapt altijd wel langer. Die werd nu ook pas om 8.30 wakker.
Was trouwens erg leuk: Dierentuin in het donker. Je waande je in afrika, overal mooie gekleurde lampen, vuurkorven en afrikaanse mensen die muziek maakten op djembe's. Die klanken hoorde je door het hele park. Ik had het heel druk verwacht maar het was er superrustig. Laura was nog gesminkt als afrikaanse prinses.
Ga nog ff verder internetten.
zaterdag 20 oktober 2007 om 14:49
Selamat malam!
Ik ben er, of beter gezegd, we zijn er! Reis van ruim 24 uur, toch lang maar alles ging super. Valentijn kreeg toch nog een basinet. Tot max 15 kg, maar zijn lengte was natuurlijk veel langer dan de basinet. Jullie kunnen dus wel nagaan hoe dat eruit zag! Wel lekker tukkies gedaan dus. Er zaten ook gezinnen onderweg naar Australie en die kinderen waren helemaal hieperdepiep en gingen NOOOOIt meer slapen. Zielig best wel. Wij hadden echt een modelkind. Hij ligt nu ook te slapen, wij gaan er ook zo in, kijken of dit werkt om m op deze manier in de Bali tijd te krijgen, dat is altijd een uitdaging en op een of andere manier lukt het nooit zoals je het bedenkt, maar uiteindelijk zit hij dan toch in het ritme.
Vanmiddag al even op het strand geweest voor een sunset biertje, erg gezellig met een van mijn vrienden die hier woont. Valentijn was helemaal gepaneerd in het zand.....
Net lekker eten gehaald, sate en gado-gado en duik zo het bed in. HEERLIJK.
Ga dus niet op iedereen reageren, want menomen, wat is er in 2 dagen opeens veel bij. Ik ga herstellen van de jetlag en kom snel weer buurten!
Merel
Ik ben er, of beter gezegd, we zijn er! Reis van ruim 24 uur, toch lang maar alles ging super. Valentijn kreeg toch nog een basinet. Tot max 15 kg, maar zijn lengte was natuurlijk veel langer dan de basinet. Jullie kunnen dus wel nagaan hoe dat eruit zag! Wel lekker tukkies gedaan dus. Er zaten ook gezinnen onderweg naar Australie en die kinderen waren helemaal hieperdepiep en gingen NOOOOIt meer slapen. Zielig best wel. Wij hadden echt een modelkind. Hij ligt nu ook te slapen, wij gaan er ook zo in, kijken of dit werkt om m op deze manier in de Bali tijd te krijgen, dat is altijd een uitdaging en op een of andere manier lukt het nooit zoals je het bedenkt, maar uiteindelijk zit hij dan toch in het ritme.
Vanmiddag al even op het strand geweest voor een sunset biertje, erg gezellig met een van mijn vrienden die hier woont. Valentijn was helemaal gepaneerd in het zand.....
Net lekker eten gehaald, sate en gado-gado en duik zo het bed in. HEERLIJK.
Ga dus niet op iedereen reageren, want menomen, wat is er in 2 dagen opeens veel bij. Ik ga herstellen van de jetlag en kom snel weer buurten!
Merel
zaterdag 20 oktober 2007 om 22:44
Zier er heerlijk uit Merel. Ennuh onze maart (en 12april beebs) zijn gewoon super model, kids. Doen alles kei goed!!!!
Ansjo, Yuma ging eerst alijd tussen 18:30 en 18:45uur. Was meestal dichter bij half 7. Soms zelfs iets eerder.
maar omdat hij nu geen eten meer krijgt op het kdv hebben we zijn tijden verlegt.
Hij gaat nu tussen 19-19:30uur Meestal rond 19, want hij is dan echt moe. Maar omdat hij nu dus neit meer om 17u kan eten hebben we het wat verlegd.
Maar ook ik (wij) vinden het heerlijk als hij op bed ligt. Je hebt toch tijd voor jezelf nodig. Toch!!
Scooby, had gebeld naar die dublo trein. Zegt die ei*el dat we donderdag maar terug moeten bellen,want hij wil kijken hoeveel er geboden wordt. met andere woorden hij wil er de hoodprijs voor hebben. No way dat wij terug bellen.
Welterusten allemaal, kom morgen weer.
Ansjo, Yuma ging eerst alijd tussen 18:30 en 18:45uur. Was meestal dichter bij half 7. Soms zelfs iets eerder.
maar omdat hij nu geen eten meer krijgt op het kdv hebben we zijn tijden verlegt.
Hij gaat nu tussen 19-19:30uur Meestal rond 19, want hij is dan echt moe. Maar omdat hij nu dus neit meer om 17u kan eten hebben we het wat verlegd.
Maar ook ik (wij) vinden het heerlijk als hij op bed ligt. Je hebt toch tijd voor jezelf nodig. Toch!!
Scooby, had gebeld naar die dublo trein. Zegt die ei*el dat we donderdag maar terug moeten bellen,want hij wil kijken hoeveel er geboden wordt. met andere woorden hij wil er de hoodprijs voor hebben. No way dat wij terug bellen.
Welterusten allemaal, kom morgen weer.
zondag 21 oktober 2007 om 10:53
Ziet er goed uit Merel, wat goed dat Valentijn zich zo goed gedragen heeft tijdens de reis. Geniet ze daar...enne logisch dat je niet op iedereen reageert. Ga lekker genieten daar. Vind het alleen al leuk om af en toe van je te lezen hoe het daar is.
Indian, nou wie weet heeft ie er donderdag niet de hoofdprijs voor gekregen en wil ie er dan toch wel van af. Wandel ze en jij ook een fijne dag!
Iedereen fijne zondag!
zondag 21 oktober 2007 om 13:53
Hihi, ik ben er nog hoor. Errug drukke week gehad, ben nu weer thuis maar ziek. Ben vanaf harderwijk doorgegaan naar stage afspraak. Vanaf daar even naar mn ouders om Marit af te leveren en daarna naar een vriend (ja die ene) gegaan, die heeft een nieuw huurhuis gekregen dus ging ik helpen klussen.
De meeting was erg leuk!!! Ook heel leuk om alle kindjes bij elkaar te zien zo! Ik heb nog wel wat foto's, maar de camera is niet op deze pc geinstalleerd, foto's houden jullie dus nog even tegoed.
Ik ga mn koortsige gammele lijf weer even richting bank verslepen, nog heeeeeeeeeel even genieten van de rust, kind slaapt nog. Marit begint nu verkouden te worden ook, errug gezellig is het hier, hihi. Tot later!
De meeting was erg leuk!!! Ook heel leuk om alle kindjes bij elkaar te zien zo! Ik heb nog wel wat foto's, maar de camera is niet op deze pc geinstalleerd, foto's houden jullie dus nog even tegoed.
Ik ga mn koortsige gammele lijf weer even richting bank verslepen, nog heeeeeeeeeel even genieten van de rust, kind slaapt nog. Marit begint nu verkouden te worden ook, errug gezellig is het hier, hihi. Tot later!
maandag 22 oktober 2007 om 09:52
*kijkt jaloers naar de foto van Merel*
Goedemorgen!!
Tiraaa, jeuujj je bent toch niet spoorloos . Aah maar wel ziek, beterschap!
*perst een sinaasappel uit en zet een mandje fruit neer* *oh ja en vermaak voor Marit*
Merel, oooh klinkt lekker zeg! Ik hoop voor jullie dat Valentijn snel in een lekker ritme zit. Jullie lekker genieten en zonnen en niksen en strand enzo. Leuk leuk!!
Scoob, dierentuin in het donker klinkt harstikke leuk!
Andjo, jij ook veel plezier met je vakantie en weekendjes weg!! Delft is zeker een leuk stad! Hartstikke mooie gebouwen, leuke reastaurantjes en cafeetjes en winkeltjes! Nou we hebben het echt zooo leuk gehad!
Indian, 11 december duurt nog best lang he? Moet je nu nog steeds wachten ook met het proberen voor een tweede?
Nieuwe foto's van een huis wil het wel eens doen he? Net als zakken met de vraagprijs, misshcien kom je nu ook in een andere zoekcategorie terecht of binnen een budget van mensen! Ik hoop dat het snel verkocht wordt, want kan me voorstellen dat je het echt niks vindt zo!
Succes met trein scoren!
Juul, Lena slaat tegenwoordig ook wel eens een middagslaapje over. Of ze slaapt wel een heel kwartier ofzo. Ben ik ook echt blij mee, not. Dan weet je gewoon dat ze om 5 uur een draak is
Weekendje weg was heeeeeeeeeeeerlijk! Oeh zo lekker even samen en dan heel relaxt mooie huisjes kijken, winkelen, praten, sexen (oeh en nog geklop op de deur door schoonmakers terwijl we bezig waren, bah). Gewoon heel gezellig en relaxt. Ik vinnum weer helemaal leukl!
Leentje had het ook goed gedaan bij tante. Was helemaal moe toen we haar gisteren gingen ophalen. Ze vannacht ook voor het eerst weer doorgeslapen!! Jee, lucky us!
Goedemorgen!!
Tiraaa, jeuujj je bent toch niet spoorloos . Aah maar wel ziek, beterschap!
*perst een sinaasappel uit en zet een mandje fruit neer* *oh ja en vermaak voor Marit*
Merel, oooh klinkt lekker zeg! Ik hoop voor jullie dat Valentijn snel in een lekker ritme zit. Jullie lekker genieten en zonnen en niksen en strand enzo. Leuk leuk!!
Scoob, dierentuin in het donker klinkt harstikke leuk!
Andjo, jij ook veel plezier met je vakantie en weekendjes weg!! Delft is zeker een leuk stad! Hartstikke mooie gebouwen, leuke reastaurantjes en cafeetjes en winkeltjes! Nou we hebben het echt zooo leuk gehad!
Indian, 11 december duurt nog best lang he? Moet je nu nog steeds wachten ook met het proberen voor een tweede?
Nieuwe foto's van een huis wil het wel eens doen he? Net als zakken met de vraagprijs, misshcien kom je nu ook in een andere zoekcategorie terecht of binnen een budget van mensen! Ik hoop dat het snel verkocht wordt, want kan me voorstellen dat je het echt niks vindt zo!
Succes met trein scoren!
Juul, Lena slaat tegenwoordig ook wel eens een middagslaapje over. Of ze slaapt wel een heel kwartier ofzo. Ben ik ook echt blij mee, not. Dan weet je gewoon dat ze om 5 uur een draak is
Weekendje weg was heeeeeeeeeeeerlijk! Oeh zo lekker even samen en dan heel relaxt mooie huisjes kijken, winkelen, praten, sexen (oeh en nog geklop op de deur door schoonmakers terwijl we bezig waren, bah). Gewoon heel gezellig en relaxt. Ik vinnum weer helemaal leukl!
Leentje had het ook goed gedaan bij tante. Was helemaal moe toen we haar gisteren gingen ophalen. Ze vannacht ook voor het eerst weer doorgeslapen!! Jee, lucky us!
maandag 22 oktober 2007 om 11:04
Oh jaaa...die pads! Ik zal zo het winkelcentrum eens ingaan. Goed idee, Frans. Ik gebruik tot nu toe altijd Zovirax zolang er nog blaasjes zijn, en Akolop als de blaasjes opengesprongen zijn. Maar beide werkt slechts redelijk.... Die pads heb ik nog niet geprobeerd; was vergeten dat dat op de markt gekomen was, eigenlijk.......
maandag 22 oktober 2007 om 12:47
Hier ook alles ok. We genieten volop, vanmiddag lekker gemasseerd, alhoewel, het kan nog beter. Deze mevrouw trok mn haren er zowat uit op het laatst Ach geen hand vol maar een land vol masseurs zal ik maar zeggen. Valentijn zit net als vorig jaar onder de bulten, we denken dat het van de zonnemelk komt, dus nu wat ander testen. Ook de warmte en het spul in het zwembad helpen niet heel erg mee. Ach komt vast goed. Op het strand gaat hij helemaal los. zo leuk om te zien. Wij hebben het er wel druk mee. Valentijn is trouwens de enige die doorslaapt s nachts, wij hebben allemaal een jetlag.....
Frans, lekker hoor een weekendje zonder kind. Kom je cht van bij.
Xop, beterschap met de koortslip, bleeeeh naar hoor.
Indian, heb j m al gescoord die duplotrein bij Intertoys? Wat kosten ze ongeveer?
Ik ga weer op de veranda hangen...Valentijn is even boodschappen doen met de oma's. Het leven is mooi.......
Merel
Frans, lekker hoor een weekendje zonder kind. Kom je cht van bij.
Xop, beterschap met de koortslip, bleeeeh naar hoor.
Indian, heb j m al gescoord die duplotrein bij Intertoys? Wat kosten ze ongeveer?
Ik ga weer op de veranda hangen...Valentijn is even boodschappen doen met de oma's. Het leven is mooi.......
Merel
maandag 22 oktober 2007 om 15:52
Zo heb een trein gekocht. Weet nog niet wanneer hij de krijgt. manlief wou het voor zijn verjaardag doen, maar ik wil hem nu al wel uitpakken, hihi. Hij is leuk!!!!
Zal een plaatje zoeken.
Hihi zit ik te zoeken, zie ik dat iemand hem 2de hands aanbiedt voor net geen 100,00 ik heb er 80,99 voor betaald. Scheeld nogal.
Hhmmm lukt niet. Het is de luxe treinset nr 3772
Merel, je krijgt nu 10% korting van LEGO, omdat ze uhm 50jr dacht ik, bestaan.
We moeten niet wachten met een zwangerschap, dat heeft hij altijd gezegd, maar omdat het nu weer zo slecht gaat, is het beter van wel.Zowel voor mij als voor de kleine, ivm opname voedingstoffen en zo. En als het erg slecht gaat mag ik niet alle medicatie gebruiken. Het heeft uiteindelijk 3 weken goed gegaan vanaf december. Dus dat schiet niet lekker op.
En ja 11 dec. duurt nog erg lang, maar helaas zit er niks anders op.
Vind het eigenlijk niet zo erg dat we nu nog niet zwanger of bevallen zijn (wat wel de planning was) Als ik kijk wat een pittig karakter Yuma heeft, heb ik weinig tijd voor een 2de nu. Hij spuugt af en toe nog net geen vuur. Hihi.
Klein gifkikkertje is het. Gaat netzoals die reclame, van die moeder, op de grond liggen krijsen als het meneer niet zind.
Wat ook fijn is dat de 2de er nog niet is, is dat ze dan straks neit bij elkaar in de klas komen. Waar ons neiuwe huis staat, wonen erg weinig mensen, en ze hebben daar combinatie klassen. Dus groep 1 en 2, groep 3 en 4 etc. Ook erg weinig kinderen, Yuma komt in een kals met 10 kinderen. En de grootste klas was 16 kinderen,dat was erg groot, zei 1 van de moeders waar Yuma uiteindelijk bij in de klas komt. hihi 16 kinderen. Dat is weinig. Maar komt nog wel een klasje bij,is maar 1 groep.
Merel, klinkt lekker!! Hihi en wel fijn, dat valentijn in ieder geval door slaapt.
En wat vervelend al die bulten.
Tiramam, heel veel beterschap!!!
Xop, bah een koortslip, nooit leuk. Hopelijk is het snel over.
Andjo, alsnog een hele fijne vakantie gewenst!
Frans, fijn dat het weekendje weg geslaagd was.
Ja hopelijk wordt ons huis nu snel verkocht. morgen komen ze foto's maken,
Denk dat het met mij ook stukken beter gaat als het huis verkocht is.
Ook voor Yuma en Kay.
Kay heeft van het weekend de hele poort gesloopt, omdat hij bang was (denk ik) dat we hem hier achter hadden gelatene n dat wij naar het neiuwe huis waren ofzo. In ieder geval is het voor hem ook heel onduidelijk.
En door de spanning / stress die manlief en ik toch bewust en onbewust hebben, heeft dit denk ik ook invloed op Yuma.
Hij sliep trouwens gister tot half 4 en toen tot 8:45u. Tenminste manlief en ik waren enit eerder wakker. En Yuma zat lekker te spelen in bed.
En vannacht was het 5u. Hem een flesje gegeven en weer gaan slapen, en mams was wederom pas weer om 8:45u wakker. En Yuma weer lekker aan het spelen. Hihi (schaam schaam)
maandag 22 oktober 2007 om 16:04
Hey Indian, lekker toch dat je zo laat wakker was. Enne als Yuma het niet naar zijn zin heeft in bed, dan hoor je dat echt wel! Kan me voorstellen dat het niet verkopen van jullie huis van invloed is op je darmen. Bij mij slaat stress altijd meteen op mijn darmen in ieder geval!
Jammer dat jullie je tweede plannen moeten uitstellen. Gelukkig dat je nu zelf wel zegt dat het toch niet zo makkelijk zou zijb geweest als je nu zwanger was. Dat heb ik nu ook helemaal. Ik wilde eerst zo graag een tweede, maar nu.. Ik zou dat echt niet trekken, dus beter om nog even te wachten. Ach en wat meer leeftijdsverschil heeft vast ook weer zijn voordelen.
Merel, oeh Valentijn onder de rode bulten. Zieltje! Haha wel beetje grappig dat hij de enige is die geen last heeft van jetlag.
Ik ga snel weer verder. moet nog een opdracht maken voor half 5!
doeidoei
Jammer dat jullie je tweede plannen moeten uitstellen. Gelukkig dat je nu zelf wel zegt dat het toch niet zo makkelijk zou zijb geweest als je nu zwanger was. Dat heb ik nu ook helemaal. Ik wilde eerst zo graag een tweede, maar nu.. Ik zou dat echt niet trekken, dus beter om nog even te wachten. Ach en wat meer leeftijdsverschil heeft vast ook weer zijn voordelen.
Merel, oeh Valentijn onder de rode bulten. Zieltje! Haha wel beetje grappig dat hij de enige is die geen last heeft van jetlag.
Ik ga snel weer verder. moet nog een opdracht maken voor half 5!
doeidoei
maandag 22 oktober 2007 om 20:49