M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo, Merel is voglens mij al weg nu toch? Goede reis in ieder geval en heel veel plezier! Ben weer terug van kamp, was errug gezellig! Maar zijn wel weer allerlei ontwikkelingen op school, mijn collega die ziek is (van ook een bovenbouwgroep) komt voorlopig niet terug maar haar klas heeft de invaller weggepest. Ik ben nu gevraagd om die groep over te nemen (ik heb de naam goed om te kunnen gaan met lastige groepen) tot de kerst. Dat is wel gek, want dan laat ik mijn eigen groep over aan een invaller... Toch ga ik het doen,vind het wel een utidaging van een niet-lopende club weer een geheel te maken. En omdat mijn duo-collega, met wie ik de klas heb, blijft is er toch ook continuiteit in mijn klas. Goed, genoeg over werk, oh nee, nog even dit: morgen nog werken end an HERFSTVAKANTIE!

Ga met mijn moeder drie dagen naar maastricht en met familie van manlief weekendje landall, direct erna. Echt heerlijk.

Melle zegt trouwens nog niet zo veel hoor, wel meer dan drie woorden maar volgens mij stort hij zich meer op het motorische. Had ik nou al verteld dat hij 11,1 kilo was en 83 centimeter, laatste keer op CB?
Nou ik heb me vandaag toch een blunder / baal dag.

Begon vanmorgen al, ging zwemmen en had vergeten om een t-shirt mee te nemen voor Yuma en mij. Was kabouter zwemmen, en de juf had gevraagd of iedereen een t-shirt aan wilde doen.

Daarna zegt manlief om 11:30uur dat ik om 10:50uur een afspraak had voor Yuma bij de dieetiste. Ik zeg nog zo mooi dat het volgende week pas de 18de is. Maar helaas, was dus vandaag. Na telefonisch overleg met de dietiste toch nog wat dingen af kunnen spreken.

Nou vanmiddag werken, vergeet ik mijn eten. Ben de hele avond mijn telefoon kwijt, zat gewoon onder in mijn tas.

En ik ging ervan uit dat ik om 20:30uur klaar was, maar moest tot 22u werken. Dus ook dat viel tegen.

Ben benieuwd hoe nu de rest van de avond nog gaat lopen.

Andjo zal het morgen aanpassen in het schema. Oke?!

Reageer morgen weer.

Doei!! Welterusten allemaal

Goedemorgen!

Oeh met een kater hiero. Gelukkig heeft Lena afgelopen nacht voor het eerst sinds weken weer doorgeslapen, JEUJJJ. Wel vroeg wakker, helaas. Ik ben te oud om laat naar bed te gaan! Lekker met vriendin uit eten geweest, bioscoop en daarna nog wat wat gedronken, Erg gezellig!

Indian, oeh er zijn van die dagen he? Die kun je dan maar beter overslaan. En je weet het sochtends vaak al, als je voor de tiende keer je teen stoot en al een gevallen pak hagelslag weer bij elkaar mag gaan zoeken en je kind zijn drinken al omgegooid heeft.., Hopenlijk heb je vandaag een betere dag!

Andjo, wow wat een goede naam heb jij dan met betrekking tot moeilijke groepen! Knap hoor. Welke groep is het? Ik ben benieuwd hoe het zal gaan!
Wat een dag Indian, daar moet je er ook niet te veel van hebben!

Dat is zeker een uitdaging, Andjo, knap hoor, dat je dat kunt.

Arme Sophie, Xop, is het nu weer over? Heb je nog een lepel appelstroop gegeven tegen het bloeden?

Ik ben naar Burger's Zoo geweest, Scooby, das het dichtste bij. Ouwehand is ook niet zo ver hoor, maar Burger's vind ik leuker. Ouwehand is over een paar jaar wel leuk denk ik, daar zit ook een grote binnenspeeltuin bij.

Lynn heeft alweer 4 nachten heerlijk geslapen (hoewel man zegt haar al 2 nachten even gehoord te hebben, ik slaap nogal diep geloof ik...), het feest van vorige week kwam dus echt door het ziek zijn.

Ik ging gisteren Lynn ophalen van het kdv en de leidster vertelde me dat ze bijna Lynns haar af hadden moeten knippen... Ze schaamde zich bijna om het te vertellen, maar ze was aan het kleien geweest en toen de leidsters even niet opletten had ze haar hele haar volgesmeerd met klei... Het stond rechtovereind, ze waren heel erg geschrokken, bang om het er niet meer uit te krijgen. Gelukkig is het wel gelukt, met een kam en borstel, maar supervet natuurlijk, dat haar. Gisteravond lekker in bad geweest, haar grondig gewassen, maar zelfs daarna zag het er net nog wat vettig uit. Vanavond nog maar een keer doen.

Ik moest er toch ook wel erg om lachen hoor, wat een troela he? Ze hadden nog even overwogen om een foto te maken, maar durfden niet goed, voor als ze de klei er niet meer uit zouden krijgen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Lekker Frans, dat Milena doorgeslapen heeft!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Is Merel al weg? Heb ik nu wel gezegd succes met inpakken en geen fijne vakantie gewenst? Hmm. Nou ja alsnog dan: een hele fijne vakantie!!

Wij gaan komend weekend weg. Lena gaat bij haar tante logeren. Ze is daar nog nooit langer dan een nachtje (en dan savonds brengen einde van de ochtend ophalen) geweest, dus ik ben heel benieuwd! Ik heb wel zin in lekker een weekendje samen met man weg te gaan. Het loopt een beetje stroef en we hebben geen tijd om een en ander eens lekker relaxed door te spreken.
Hey Juul, goedemorgen!

Haha LYnn met die klei. Jammer dat ze er geen foto van hebben. Ik kan me voorstellen dat je schrikt dan als leidster. Haha kijk je even 1 seconde de andere kant op en heeft een kindje zich helemaal volgesmeerd met klei Grapjas!

En lekker Lynn ook aan het doorslapen! Ha nou Leentje gaat nu logeren, dus de komende 2 nachten mag ze nog spoken , daarna niet meer

Oww die Lynn. Tja klei is dan wel rotspul. Ik had er wel een foto van willen zien. Erg grappig. Wel lief dat de leidsters zo bezorgd waren.

Aha Burgers. Leuk al die dierentuinen en parken bij jullie in de buurt. Heb je een abonnement?

Indian, wat een vervelende dag. Soms als je slecht begint komt het de hele dag niet meer goed...

Frans, wat lekker joh dat jullie ff weg gaan. Waar ga je heen? Jullie hebben het ook zo druk gehad met het klussen, verhuizen en nu je man elke keer op de hort. Oja en er schuift ook nog zo'n kleine wurm over de grond. Lekker ff tijd voor elkaar. Geniet ze!

Ik zit op kantoor en Scoobman is thuis bij kids. Moet ik nog een beetje aan wennen. Voelt ook wel prettig dat de kids lekker thuis zijn en niet op kdv. Normaal als ik werk zijn ze altijd op kdv. AF en toe eens bij papa. Dat gaat alleen maar meer worden als Laura naar school gaat.

Volgens mij nog niet verteld: Jasper wilde brokjes aan pluto geven. Mag ie de bak met brokken op z'n plek zetten. Ondertussen draai ik me even om en praat wat met laura. Komt ie terug is ie lekker op de brokken aan het kauwen en heeft er nog een paar in zijn hand. Het smaakte wel geloof ik. Laura vond het erg vies wat ie deed. Ik moest heel hard lachen.

Heeee Andjo! Geniet maar fijn van je vakantie, en laad je maar lekker op! Dat zul je straks wel nodig hebben, met die "moeilijke" klas!! Dapper dat je het gaat doen, maar heeee.... als het lukt, is het wel een enorm compliment aan je adres, en natuurlijk heel bevredigend! Goed, man!!

Bij ons is na deze week de vakantie weer afgelopen, trouwens. Jammer, want het was lekker rustig op de weg.... (oh nee, dat mag ik niet zeggen, want hier in het Noorden is het natuurlijk eigenlijk altijd rustig.... 3 Keer voor een verkeerslicht wachten heet hier een file!)

Ha, die Lynn! Hihihi, arme leidsters; wat zullen ze geschrokken zijn. Ik zie dat meisje van je gewoon voor me... Dat ze met haar mooie pretoogjes naar de leidsters keek van :" Kijk mij eens mooi zijn?!" Hihi, geweldig!

Frans, lekker eventjes weg met manlief. Is bij ons eigenlijk ook wel nodig, maar komt er eventjes niet van. Nah ja, half november gaan we met zijn vieren een weekendje naar een huisje. Ook leuk, maar toch anders als dat je met zijn tweeen gaat, vind ik.... Maar ja; manlief is zo gehecht aan zijn kindjes dat ie niet zonder weg wil. Ik wel hoor, maar hij is zelfs met rode-oortjes-beloftes van mijn kant niet te vermurwen!!!!!! .

Indian...grinnik... hoe is je dag geeinigd?? Dat zijn van die dagen dat je eigenlijk gewoon je kop weer onder het dekbed moet trekken om daar pas 24 uur later weer onder vandaan te komen..... Brrr!

Nou, ik moet toch eens even wat nuttigs gaan doen! Ladies, als ik hier niet meer kom; een heeeeeeeel fijn weekend voor iedereen!!! Andjo een heel fijn weekend in Maastricht en een leuke vakantie op Landal. Merel zal sowieso wel genieten aldaar . Lekker hoor!
Heeee Scoob! Goeiemorgen!!
quote:xop720 schreef op 19 oktober 2007 @ 08:35:

Heeee Scoob! Goeiemorgen!!Jeeetje.... griezelgatverrillllrilll ieks.... Nah ja, had ie zijn eiwitten weer binnen voor vandag!!
Huh? Hier ging iets fout..... had niet willen quoten, maar had willen aanvullen....

He Xop goeiemorgen. Jee man is alweer een week geleden dat we elkaar zagen. Ik snap 'm. Had ie dat maar weer binnen idd...

Jeetje, ja, deze week is wel snel gegaan, eigenlijk.....

Gisteravond paste mijn moeder even op. Dat doet ze al tijden, iedere donderdagavond. En nooit ziet ze Lieke of Sophie; die pitten dan gewoon. En iedere keer is ze weer enigszins teleurgesteld, hahaha. Nou, gisteravond kwamen wij thuis, zit ze stralend op de bank met Sophie op de arm. Huh? Jaaaa, zegt ze, Sophie huilde wat en toen ik een speentje wilde geven, hoorde ik haar buikje rommelen. Ze heeft vast last van de buik!

....

Sophie keek me met moeie oogjes aan, zei "Mama", en ging heeeel lief bij mij zitten. Geen centje pijn, alleen maar heeeeel moe. Toen ik vroeg: "Zal mama jou naar bedje brengen?" keek ze me heel dankbaar aan. Op bed gelegd en niet weer gehoord!

Oma's!!! Oh oh!

Overigens is dit geen klacht naar oma toe hoor! Mijn moeder is gewoon de liefste oma die mijn kinderen zich kunnen wensen!!! Dus ik pik dit helemaal van d'r, hoor!
Heb je het rustig Xop??

Ik zit ondertussen gesprekken te luisteren. Lukt wel aardig tegelijk.

Lachen dat Oma met Sophietje op de arm zat. Ik vind dat wel schattig dat ze dan zo graag die kleintjes willen zien. Maakt het uit joh. Ik doe daar ook niet zo moeilijk over.

Wat spoken jullie elke donderdagavond uit dan??
Valt het op, dat het rustig is? Gniffelgniffel.... (Weet je, soms doe ik echt heeeeel veel metingen voor externe bedrijven (en "verdien" dus veel voor eigen vakgroep "bij"), maar tijdens die metingen zit ik te .... wachten. En dus te forummen! Dus echtechtecht, soms heb ik het retedruk, maar toch 100x gepost op Viva.)

Oh nee, hoor, wij doen daar inderdaad ook helemaal niet moeilijk over. Toch hartstikke mooi dat oma zo gek is met de kleinkids, en ze zo graag ziet en knuffelt?! Laar 'r d'r maar van genieten!

Haha, nou, die donderdagavond is niet zo kinky of superleuk als ik wel zou willen, hoor! Wij ..... werken! Zonder gekheid; maandag- of woensdagavond doe ik het grootste gedeelte van de administratie van bedrijf van manlief, en donderdagavond ronden we alles af, en doen de dingen waar manlief echt bij moet zijn! Saaaaaaaaai, he?
Hoi, heb gister avond maa rnik smeer gedaan, kon er ook weinig mis gaan. Hihi.

Xop wel errug lief, hihi. Hoe is sophieke vandaag gestemd? Toch nog voldoende geslapen?

Kom straks nog even terug, meot nu echtd e boodschappen gaan opruimen.
Hai!

Haha die oma van Sophie. Grappig, dat zou mijn moeder ook kunnen doen! Ik zou er ook gene punt van maken hoor! Sjonge Xop en wat heb ik toch een bewondering voor jouw energie. Manman je werkt zoveel! En dan ben je toch nog zo'n lieve geduldige mama!

TIRAAAAAAAAA???? waar ben je? Hoe is het met je badkamer? Ik vertelde net nog tegen een vriendin (slempvriendin was blijven slapen) hoe jij buiten stond terwijl Marit de deur op slot had gedaan. Oeh zo erg!

Scoob, hai. Haha Jasper die hondenbrokjes eet! Had Lynn nou niet ook een keer een kattenbrokje geproefd? Vond ie het lekker trouwens?

Oeh ik heb zin in weekend! Wij gaan naar Delft in een hotel. Ik ben er nog nooit geweest en het trekt me als strad ook niet echt. Maar man wilde er heel graag heen en ach ik ga wel mee hoor! Schijnt wel een mooie stad te zijn.

Vanochtend op de kinderboerderij geweest. Het was zo leuk, Milena is zo aan de stap. Oh ik ben echt apetrots als ik dat prachtige meisje zo zie rondstappen!!
En potverdorie trouwens Xop dat jouw man zelfs na een rode oortjes voorstel geen weekendje weg wil!
Ja, snap je dat nou????

Delft lijkt me mooi om eens te zien!
Nee!

Jullie kindjes zijn gewoon te leuk denk ik
Delft is toch een prachtige oude stad? Die Milena zo aan de wandel. Loopt ze nu dan ook zelf?

Ja ik vroeg me ook al af waar Tira is. Ze is verdwenen sinds de meeting.... straks komen we nog in vermist....haha.. zal wel druk zijn met van alles. Ojee, bedenk ik me, dan ben ik de laatste die haar gezien heeft. De reden waarom ik haar voor het laatst gezien heb: op station afgezet. Dat is toch wel een heeeel algemeen excuus...dat wordt nooit geloofd. Dus Tira meldt je!!

Indian, boodschappen weer uitgepakt?

Jullie nog leuke weekend plannen?? Wij gaan mis. vanavond wel even naar dierentuin. Hebben ze Boo at the Zoo! In het donker naar de dierentuin. Lijkt me wel sfeervol. Eerst vanmiddag even kijken hoe fit ze zijn.

Morgen gaan we gezellig naar vrienden in N-H. Hebben we leuk concept bedacht: spreken we rond uurtje of 4 a 5 af. Kunnen de kids nog ff gezellig spelen met elkaar. Kids daarna pannenkoeken ofzo eten en naar bed. Daarna kunnen wij met z'n 4-en gezellig lang tafelen. Zonder gestoord te worden door kids. Zij hebben een adoptiemeisje uit china. is 2,5 jr. Zit net tussen Laura en Jasper in. Laura vind haar altijd helemaal geweldig.

Dan plukken we s'nachts kids uit bed en die slapen thuis zo weer verder. Zo hebben we leuke verdeling tussen tijd met kids en tijd met z'n 4-en. Dan kun je tenminste nog even normaal kletsen. Ze wonen vlakbij strand. Dus wie weet gaan we daar eerst nog even heen.

Genoeg gekletst weer!
Zeker!

Ik denk dat ik strakjes een uurje opneem; even boodschappen doen zonder kids. Is wel zo rustig!!

Een heeeeel fijn weekend, iedereen! Andjo en Frans; geniet van je dagen weg!
Hihi, mijn vorige berichtje sloeg op Frans.....
doe graag mee hoor!

Succes met boodschappen doen. Altijd fijn ff zonder kinderen.

Heb ik dat wel eens verteld dat ik dat heel decadent bij Albert.nl doe Die leveren waarschijnlijk niet bij jou in de buurt Xop (huilende smilie lukt niet) Elke week komt er bij ons een vrachtauto voorrijden. En worden mijn boodschappen tot in de keuken gebracht. Aangezien wij een speeltuin voor de deur hebben scheelt dat mij een hoop gesjouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven