Good Luck!!!
donderdag 3 juni 2010 om 13:44
quote:amalia schreef op 03 juni 2010 @ 13:17:
[...]
Die 10,5 kilo ( ) moeten er wel weer af straks. En dan het liefst nog 10 die er al teveel opzaten...
School is idd niet zo ver. Nu wel te ver om te waggelen, maar hemelsbreed zo'n 700 meter ofzo. 600 kan ook.
O dat valt mee. Die 700 meter dan, die 20 kilo
School van Ceetje is 1.8 km. Dus 3.6 heen en terug, vind je het gek dat ik het warm had?
[...]
Die 10,5 kilo ( ) moeten er wel weer af straks. En dan het liefst nog 10 die er al teveel opzaten...
School is idd niet zo ver. Nu wel te ver om te waggelen, maar hemelsbreed zo'n 700 meter ofzo. 600 kan ook.
O dat valt mee. Die 700 meter dan, die 20 kilo
School van Ceetje is 1.8 km. Dus 3.6 heen en terug, vind je het gek dat ik het warm had?
donderdag 3 juni 2010 om 16:12
Ik zit vaak in dezelfde ruimte met hen en dan hoor ik over de rit naar school toe. Zo van; 'daar ging het net goed' etc.
Ze hebben bepaalde vakken waarop ze parkeren en die had ik in het begin nog niet in de smiezen. Het staat met wit op de grond aangemerkt en met de sneeuw toen was het niet leesbaar.
Dus ik vertelde dat ik geen vakken voor de bus had gezien aan een chauffeuse die nogal kwaad was. Toen hoorde ik haar het verhaal later aan haar collega's vertellen, dat ze nog nooit zo'n smoes had gehoord zoals net. Ik zat op dat moment in dezelfde ruimte. Toen ben ik daar weer even op in gegaan.
Verder weet ik ook verhalen van kinderen die hun handen plotseling voor de ogen van de chauffeurs doen tijdens het rijden. Of kinderen die zich gaan uitkleden tijdens het rijden..
Nouja, het is duidelijk dat ik (en CG vooral) even een knop moet omzetten.
Ze hebben bepaalde vakken waarop ze parkeren en die had ik in het begin nog niet in de smiezen. Het staat met wit op de grond aangemerkt en met de sneeuw toen was het niet leesbaar.
Dus ik vertelde dat ik geen vakken voor de bus had gezien aan een chauffeuse die nogal kwaad was. Toen hoorde ik haar het verhaal later aan haar collega's vertellen, dat ze nog nooit zo'n smoes had gehoord zoals net. Ik zat op dat moment in dezelfde ruimte. Toen ben ik daar weer even op in gegaan.
Verder weet ik ook verhalen van kinderen die hun handen plotseling voor de ogen van de chauffeurs doen tijdens het rijden. Of kinderen die zich gaan uitkleden tijdens het rijden..
Nouja, het is duidelijk dat ik (en CG vooral) even een knop moet omzetten.
donderdag 3 juni 2010 om 17:26
Oh irritant die buschauffeurs. Hier worden de kinderen voor de naschoolse opgehaald met een bus en soms zitten 2 kinderen even in die bus te wachten omdat ze van een andere school zijn. Laatst zag ik er 2 toch ruzie maken! Het kan mss niet anders, maar ik zou het niet relaxt vinden dat er kinderen alleen achterblijven in de bus... helemaal niet als het mijn eigen kind is.
En hier rijden op de busjes voor SO vooral oudere mensen van connexxion en die rijden soms hard!!!! Althans, als ze hard rijden of afsnijden dan zijn het altijd die ouderen die erop rijden,
Maar dat is bij jullie vast niet zo hoor
En hier rijden op de busjes voor SO vooral oudere mensen van connexxion en die rijden soms hard!!!! Althans, als ze hard rijden of afsnijden dan zijn het altijd die ouderen die erop rijden,
Maar dat is bij jullie vast niet zo hoor
donderdag 3 juni 2010 om 17:42
Ik wil ook niet dat Mr J in een bus zit zonder extra begeleiding hoor. Zo'n buschauffeur kan ook niet elke keer omkijken of hij wel of geen epilepsie heeft. De kinderen in de busjes van het KDV zijn allemaal wel heel lief hoor, maar ja, zijn ook allemaal onder de 5, dus die zijn ook wel makkelijker denk ik
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 3 juni 2010 om 18:22
Dat is mss ook wel het beste. Want met nog zes(?) andere kinderen in de bus is het handiger door te rijden. Anders krijg je mss nog paniek ofzo...
Vraag me af of Het begonnen is: steken onderin, harde buiken zodra ik sta... Kind beweegt nog wel, meestal zijn ze heel rustig dan toch? Komt niet goed uit nu: heel juni mag maar niet de vierde.. Dochter van m'n zus jarig. Dan moet het voor twaalf uur vannacht hoor. Dus: doen jullie of een schiet op dans of een hou je rustig dans voor me??!?
Vraag me af of Het begonnen is: steken onderin, harde buiken zodra ik sta... Kind beweegt nog wel, meestal zijn ze heel rustig dan toch? Komt niet goed uit nu: heel juni mag maar niet de vierde.. Dochter van m'n zus jarig. Dan moet het voor twaalf uur vannacht hoor. Dus: doen jullie of een schiet op dans of een hou je rustig dans voor me??!?
donderdag 3 juni 2010 om 18:34
donderdag 3 juni 2010 om 19:04
quote:Star schreef op 03 juni 2010 @ 18:56:
Hoorde net van mijn broertje dat het nichtje van zijn vriendin in het ziekenhuis ligt want ze had lampolie gedronken. Arm ding Och jee, ernstig? Zoontje van vriendin kennis had paar jaar terug fles terpentine aan mond gezet en alleen de dampen binnengekregen, die lag een paar dagen op het randje.
Hoorde net van mijn broertje dat het nichtje van zijn vriendin in het ziekenhuis ligt want ze had lampolie gedronken. Arm ding Och jee, ernstig? Zoontje van vriendin kennis had paar jaar terug fles terpentine aan mond gezet en alleen de dampen binnengekregen, die lag een paar dagen op het randje.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
donderdag 3 juni 2010 om 19:51
Oh zou het hier gaan beginnen? Spannend!!! ik doe wel even een cheer! (Hmmm... moet die roze even zoeken!)
Star: oh bah wat naar! Hopelijk knapt ze in ziekenhuis snel op...
Amalia: bikkel hoor, zo heen en weer! Al is het dan klein stukje, dat scheelt. Ties fietst ook op zijn nieuwe fietst! vandeweek is kleine fietsje stuk gegaan (zadel brak af) toen hij tegen stoep aan fietste, dus nu moest hij wel!
BusjeS: hmmm dat klinkt best heftig Compu! En mal, idd zonder begeleiding lijkt me ook niks!
Mal: balen van de aanval! Vandaag wel goed gegaan?
Compu: fijn weekend!
Suus: ah lekker fietsen! Foto?
Star: wanneer komt de bakfiets? Al iets meer gehoord?
Star: oh bah wat naar! Hopelijk knapt ze in ziekenhuis snel op...
Amalia: bikkel hoor, zo heen en weer! Al is het dan klein stukje, dat scheelt. Ties fietst ook op zijn nieuwe fietst! vandeweek is kleine fietsje stuk gegaan (zadel brak af) toen hij tegen stoep aan fietste, dus nu moest hij wel!
BusjeS: hmmm dat klinkt best heftig Compu! En mal, idd zonder begeleiding lijkt me ook niks!
Mal: balen van de aanval! Vandaag wel goed gegaan?
Compu: fijn weekend!
Suus: ah lekker fietsen! Foto?
Star: wanneer komt de bakfiets? Al iets meer gehoord?
donderdag 3 juni 2010 om 19:58
Wat goed Brigdes, zonder zijwielen?? Of is dat nou weer een beetje jammere vraag ?
Nou ik weet het niet hier hoor. Dame is wel erg druk in m'n buik. Ik denk eerder aan een acute blaasontsteking, zou ook nog kunnen... Gaan jullie je maar ergens anders op concentreren.
Heb wel zangles afgebeld. Jammer, we zouden een uur hebben ipv half uur omdat we nog wat moesten inhalen. Half uur is alitjd net te kort. Gisteren ook al een inhaalles, wel een half uur, en toen had ik geen klachten maar dat voelde ook al niet zo prettig. Dus ik dacht; een uur ga ik niet halen.
Jammer de bammer maargoed... goed doel
Nou hop dame nu eruit of hou je koest. Je hebt nog precies 4 uur haha.
Nou ik weet het niet hier hoor. Dame is wel erg druk in m'n buik. Ik denk eerder aan een acute blaasontsteking, zou ook nog kunnen... Gaan jullie je maar ergens anders op concentreren.
Heb wel zangles afgebeld. Jammer, we zouden een uur hebben ipv half uur omdat we nog wat moesten inhalen. Half uur is alitjd net te kort. Gisteren ook al een inhaalles, wel een half uur, en toen had ik geen klachten maar dat voelde ook al niet zo prettig. Dus ik dacht; een uur ga ik niet halen.
Jammer de bammer maargoed... goed doel
Nou hop dame nu eruit of hou je koest. Je hebt nog precies 4 uur haha.