Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Amai Claudiaake,

Ik mag toch hopen dat als jij een partner hebt, die beter is voor jou dan die lamlul van een Niekoolaai. Sjek nog eens wat afleveringen dan zie je hoe bot, brutaal, lui, eigengereid, arrogant, zelfingenomen en dom hij is.

Arme arme Debbeke. En met 2 van zulke etterbakken van kinderen had ik mijn 3e burn-out al klaarstaan.

Weet iemand of en hoe ze gereageerd heeft op dat mooie interview van haar schatteke?

Saluukes he?

Monique
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of Debby daarop heeft gereageerd. Heb wel ergens gelezen (misschien wel hier) dat JM er niet zo over te spreken was.

Overigens vind ik Carmen als ze naar een feestje oid gaat er meestal wel leuk uitzien.
Ach Carmen doet d'r best. En van de Pfaffs kun je veel zeggen, maar dat ze nou stijl en klasse uitstralen. Allez, met geld is niet alles te koop he?

Tot subietekes he?

TAAAAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (mijn vader en ik zeggen dit tegenwoordig tegen elkaar als we weggaan. Schattig he?

M.
Carmen is een schat van een moeder en oma, maar ik vind dat ze haar wel vaak waar nemen. Vooral in de eerste series werden de kleinkinderen bij oma en opa gedumpt, woonde iedereen daar in huis, kookte ze voor iedereen.
wat maken jullie druk om het uiterlijk van carmen? wat maakt mij dat uit hoe ze eruit ziet het is een lief warm mens daar gaat het tenslotte om ze heeft precies dezelfde karakter als mijn oma en voor iedereen klaarstaan supermens.
[quote]parel27 schreef op 02 juni 2010 @ 21:25:

Nou ik zat me ook gek te ergeren aan lindsay met dr chagarijnige smoel.

Je kunt iemand toch gewoon gedag zeggen in je trainingspak?!

Arme carmen.... alsof ze niet al genoeg aan haar hoofd heeft.

Foei Parel, Amaai zeg, Fay is een prinses, en dat maakt van lyndsey automatisch een koningin.

En bij een koningin aantreden, doe je niet te laat,en al helemààl niet te vroeg!!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:louisavuitton schreef op 02 juni 2010 @ 23:43:

[...]

Begrijp ook nietdat Kelly en Debby hun moeder wat meer tips geven om wat beter voor de dag te komen.

Ik had nog een vraagje over de late uitzending van vorige week vrijdag.

Kan iemand mij vertellen wat JM deed bij die enorme boor van de Noord/Zuidlijn in Amsterdam? Hij was daar uitgenodigd door een vriend in Nederland die daar ook werkt, hij praatte nog even JM/deutsch met een of andere Duitse professor ingenieur (dat gesprek ging natuurlijk over de grootste keeper van de heeeele wereld) en bij die enorme boor stonden champagne glazen waar JM nauwelijks van af wist te blijven.

Iedereen geeft de schuld aan de zachte grond of Cohen....nou ik weet dus wel wie de schuldige is van het debacle Noord/Zuidlijn in Amsterdam...

Enneh....Bergje..Ik heb het in mijn agenda gezet...over 8 jaar krijg jij van mij een permaban. Nog wel even van tevoren een fotootje plaatsen, kunnen wij hier even bepalen of je er net zo uitziet

Louisa, leuk dat je hier aan refereert, want ik heb het mij ook afgevraagd.

Wat doet J.M. bij de noord- zuidlijn.???.

Ongetwijfeld op uitnodiging, maar van wie???

Hebben wij hier in Amsterdam al niet problemen genoeg???

Saluukes hè..............
quote:lima28 schreef op 03 juni 2010 @ 13:30:

wat maken jullie druk om het uiterlijk van carmen? wat maakt mij dat uit hoe ze eruit ziet het is een lief warm mens daar gaat het tenslotte om ze heeft precies dezelfde karakter als mijn oma en voor iedereen klaarstaan supermens.Lima, het is een beetje een afscheiktopic, dus maak je niet druk. We gaan nog steeds met z'n allen naar de Bruiloft van onze Deb & Nicolasssssssssssss (over deze laatste zijn we wel altijd heel aardig, zijn er zelfs een beetje verliefd op)
Maar waar ik voor kwam, even een vraagje: Heb een tijdje niet gekeken de hh, maar er was 1 sjiewawwa bij Carmen en JM en nu twee, hebben zij die van Sammeke en Kelly erbij gekregen?
volgens mij wel Jala...die van Sam en Kelly 'scheet' waarschijnlijk teveel in huis.

Ik vind het zo gek met Bruce, die heeft gewoon een tijdje een hele dwarse periode gehad geloof ik. Recent valt hij toch wel mee?!

En dan dat jasje van dat zoontje van Debby (weet opeens de naam niet meer) "nee...niet uit doen!", "neehee, jas aanhouden!" en wie heeft er vervolgens zijn jas uit!?
quote:zonnestraaltje71 schreef op 03 juni 2010 @ 20:40:

volgens mij wel Jala...die van Sam en Kelly 'scheet' waarschijnlijk teveel in huis.

Ik vind het zo gek met Bruce, die heeft gewoon een tijdje een hele dwarse periode gehad geloof ik. Recent valt hij toch wel mee?!

En dan dat jasje van dat zoontje van Debby (weet opeens de naam niet meer) "nee...niet uit doen!", "neehee, jas aanhouden!" en wie heeft er vervolgens zijn jas uit!? De vervelende Liam, "ik luister toch niet!!".
quote:Jala5 schreef op 03 juni 2010 @ 20:01:

Maar waar ik voor kwam, even een vraagje: Heb een tijdje niet gekeken de hh, maar er was 1 sjiewawwa bij Carmen en JM en nu twee, hebben zij die van Sammeke en Kelly erbij gekregen?

Nee, de sjiewawwa van Sam en Kelly heet Juicy (is een vrouwtje) en de sjiewawwaas (dan zal dit wel het meerv. zijn) van Carmen en JM heten Diva en Nathan (een vrouwtje en een mannetje). Later in de serie krijgt Diva twee pups, bij de bevalling legt ze bijna het loodje, omdat ze zo groot zijn, en krijgt het beestje een keizersnee.

En wil iemand Nicolas van dat arme paard afhalen, wat zat hij te trekken in de mond van dat beest zeg, niet normaal.
Ik zat keihard stilletjes te hopen, dat dat paard 'm er toch van af sodemieterde.
Met een rot gang, welteverstaan.
Reisa, sjiewawwaas.
Wij hebben ons rotgelachen hoe hij op dat paard zat te hobbelen.

En die ree dan?!....aaaghhh...zielig!
Ja, zielig van die ree, maar van dode dieren blijf je af. Daar ga je toch niet zo aanzitten.
Niekoolaai zegt alles ook met zo'n grijns, alsof hij denkt dat iedereen thuis voor den buis hem erg grappig vind.

Over dat vlees van die ree. Wat en zielige gedachte. Hij weet het en toch zegt hij het. Alsof hij een soort statement wil maken ofzo. Van 'kijk mij eens stoer zijn'. Terwijl het juist het tegenovergestelde is.

Arme Debby arme Debby. Heej, zullen we anders naar Brasschaat gaan om de wedding te boycotten? Zullen we verzamelmateriaal meenemen van onze Niekoolaai om zo Debby te overtuigen dat ze niet met hem moet trouwen? IK kan nu niet meer gewoon in de kerk zitten en niet reageren als er gevraagd wordt of iemand bezwaar maakt tegen het huwelijk.

M.
"Binkie14, Jeetje jij zegt wat ik gisteren dacht, ik had me rotgelachen als hij hem er zo vooraf gedonderd had...

Zag het al helemaal voor me....
quote:amarna schreef op 03 juni 2010 @ 11:37:

Is Carmen pas 53 ? Ik hoop dat ik er over 2 jaar niet zo uitzie. Ze kleedt zich ouwelijk, vind ik, daardoor lijkt ze ouder. Tuttige deux pieces met bloemenprint, pastelkleuren, beige, saaie truien en broeken. En die highlights maken haar bleek. Om over de lichtroze parelmoer lipstick maar niet te spreken.

Kelly ziet er altijd leuk uit. Kan die haar moeder niet eens wat tips geven.

en niet te vergeten Burberry!

Salutekes he, tot subietekes, dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik heb het nog even opgezocht. Carmen is afgelopen maart 54 geworden. Ze ziet er behoorlijk oud uit maar eerlijk is eerlijk, ze heeft het niet makkelijk. Elke dag als vangnet te moeten fungeren voor 13 personen.

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff (aff)

quote:mjdh schreef op 04 juni 2010 @ 08:51:

Niekoolaai zegt alles ook met zo'n grijns, alsof hij denkt dat iedereen thuis voor den buis hem erg grappig vind.

Over dat vlees van die ree. Wat en zielige gedachte. Hij weet het en toch zegt hij het. Alsof hij een soort statement wil maken ofzo. Van 'kijk mij eens stoer zijn'. Terwijl het juist het tegenovergestelde is.

Arme Debby arme Debby. Heej, zullen we anders naar Brasschaat gaan om de wedding te boycotten? Zullen we verzamelmateriaal meenemen van onze Niekoolaai om zo Debby te overtuigen dat ze niet met hem moet trouwen? IK kan nu niet meer gewoon in de kerk zitten en niet reageren als er gevraagd wordt of iemand bezwaar maakt tegen het huwelijk.

M.

Dat lijkt mij een strak plan, Moniekske, hier ga ik even contact over opnemen, met onze achterban Louisa, en Tjala, en ik kom hier subiet op terug!!. Neem mij niet kwalijk dat ik een beetje in verkiezingstaal praat!

Dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, goe weekend hè!
quote:ayra xx schreef op 04 juni 2010 @ 12:37:

"Binkie14, Jeetje jij zegt wat ik gisteren dacht, ik had me rotgelachen als hij hem er zo vooraf gedonderd had...

Zag het al helemaal voor me.... Stom jong, met zijn gekke gehobbel, leek nergens op.
quote:binkie14 schreef op 04 juni 2010 @ 15:33:

[...]

Dat lijkt mij een strak plan, Moniekske, hier ga ik even contact over opnemen, met onze achterban Louisa, en Tjala, en ik kom hier subiet op terug!!. Neem mij niet kwalijk dat ik een beetje in verkiezingstaal praat!

Dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, goe weekend hè!

Tjala ben ik neem ik aan , ik ga even opzoek of we de burberrie spulletjes nog terug kunnen geven aan de winkels (eventjes bonnetjes zoeken) en verder moet de auto even afgezegd worden, wie had die ookal weer geregeld?

Maar ik kan mijn mooie kleedje toch nog wel aan het bij de protest mars. Ik ga gelijk knutselen voor een spandoek, of protestbord.

Iets in de geest van: Debby doe het niet, doe het niet., maar ga nog wel iets creatiefs verzinnen,

Wel jammer van mijn ABC, ik was al bij de K.
Jalaatje,

Ik neem een scherm en beamer mee zodat we Debby alle opnames van Niekoolaai kunnen laten zien. Dan zal ze toch zelf wel het besef krijgen er niet mee door te gaan?

Zeker nu Lins en JM zich tegen hem hebben gekeerd. Misschien heeft Dave nog een broerke. Dat gun ik Debby. Een fijne vent.

Het plan broedt verder............

M.

ps, dat ABC kun je ook voor Jolanthe en Wes verder maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven