Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder

donderdag 3 juni 2010 om 23:35
Mein Gott! Ik kan jullie ook geen dag alleen laten, of de drank vloeit en de nieuwe topic rollen
Slaap lekker meisjes! Heb morgen weer een presentaazie (had me dus helemaal niet met discussies moeten bemoeien vanavond ) en die moet net zo soepel gaan als van de week.
Hopelijk gaat het goed met jullie, van het weekend lees ik weer
Slaap lekker meisjes! Heb morgen weer een presentaazie (had me dus helemaal niet met discussies moeten bemoeien vanavond ) en die moet net zo soepel gaan als van de week.
Hopelijk gaat het goed met jullie, van het weekend lees ik weer
donderdag 3 juni 2010 om 23:40
donderdag 3 juni 2010 om 23:46
quote:Kletsmajoor schreef op 03 juni 2010 @ 23:44:
Ik reserveerde daar meteen een bericht na de openingspost voor Mag je net zo lang over doen als je wilt dan ;)Die tegenwoordigheid van geest had ik dus even niet. Zoals ik ook niet had bedacht dat iedereen allang kon zien dat het nieuwe topic geopend was
Ik reserveerde daar meteen een bericht na de openingspost voor Mag je net zo lang over doen als je wilt dan ;)Die tegenwoordigheid van geest had ik dus even niet. Zoals ik ook niet had bedacht dat iedereen allang kon zien dat het nieuwe topic geopend was
donderdag 3 juni 2010 om 23:48
quote:biebelie schreef op 03 juni 2010 @ 23:36:
Mylene,waar blijven de hapjes???
Hahahahah, met al die lekkere hapjes wil jij dat niet weten.
Zit ik lekker op de bank met laptop en een roseetje, komt Bo letterlijk aan mijn arm trekken, de bak moest verschoont worden.
Ik die bak doen, naar die container lopen die zo ver lijkt met die zak met grit. Kom ik terug, hebben ze allemaal al weer gepoept op de bak.
Oja, eet ze, ik neem ook een hapje hahahahahah.
Mylene,waar blijven de hapjes???
Hahahahah, met al die lekkere hapjes wil jij dat niet weten.
Zit ik lekker op de bank met laptop en een roseetje, komt Bo letterlijk aan mijn arm trekken, de bak moest verschoont worden.
Ik die bak doen, naar die container lopen die zo ver lijkt met die zak met grit. Kom ik terug, hebben ze allemaal al weer gepoept op de bak.
Oja, eet ze, ik neem ook een hapje hahahahahah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.