Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Ik heb net het kippenverhaal aan Olief voorgelezen, die zei: hoe verzínt ze het, wahahaha.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Na mijn ballenspam hou ik me ff rustig Splint
quote:Splinter02 schreef op 04 juni 2010 @ 00:45:

En ook allemaal nieuwe tetters, gezellig!

Welkom [afbeelding]

Sabeltand, ik heb eerder over Foppe gelezen en je schrijft echt geweldig! Leuk als je mee komt doen.

En Kiekeboow, prachtige beestjes heb je. Je snapt het gelijk: lekker spammen!

(*hint voor de anderen *)Komt helemaal goed, dat beloof ik je:P Hier kan ik tenminste ongestoord mijn foto's rondstrooien.. Zal zo de andere topics nog even teruglezen.. ben ook benieuwd naar jullie beestjes:)
Splint, ik heb nieuwe foto's van eergister, net van 2 min voordat ze mijn mooie lamp onder het rennen kapot hebben gemaakt.

Zal die morgen even op de pc en internet zetten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het gaat wel snel hier, typ me n ongeluk:P
quote:Kiekeboow schreef op 04 juni 2010 @ 00:48:

[...]

Komt helemaal goed, dat beloof ik je:P Hier kan ik tenminste ongestoord mijn foto's rondstrooien.. Zal zo de andere topics nog even teruglezen.. ben ook benieuwd naar jullie beestjes:)Laat dat 'even' maar weg, we zijn geloof ik aan deel 6 deel 7 bezig
quote:Olijfje_ schreef op 04 juni 2010 @ 00:49:

[...]

Laat dat 'even' maar weg, we zijn geloof ik aan deel 6 bezig [afbeelding]hihi ja tot die ontdekking kwam ik net ook.. dat wordt nachtwerk:P
Oh K.boow, jij bent echt een dy-hard of hoe zeg je dat. Met 6 delen hiervoor zit je nog wel even vannacht na te lezen hahahah.

Ik zeg alvast truste, ik kom zo misschien nog terug maar dan heb ik het alvast gezegd. Mijn luiken kunnen soms zo sluiten voor ik er erg in heb.
En wat betreft de ´ouwe tetters´: weer een veelbewogen dagje zeg.

TH, ik hoop dat je inmiddels lekker slaapt en morgen een betere dag hebt. Deze moet je maar snel uit je agenda schrappen. Balen dat je pas eind van de maand terecht kunt. Ik zal het goed onthouden: de dag dat wij terugkomen van vakantie, mag jij naar de kaakchirurg. Vinden we allebei niet leuk (hoewel ik liever niet in jouw schoenen sta.....)

Mylene, wat een nare toestand zeg. Kan me voorstellen dat je er de rillingen van krijgt. En dat bovenop dat stomme tandarts verhaal. Ook al zo´n dag om niet meer over te doen....

Gelukkig positief bericht van Anneke. Klinkt echt heel goed! Zo te horen had ze snel door wat voor een lieverd jij bent. En zoals je de functie beschrijft, zie ik het je al helemaal doen!

Bieb, goed gescoord vandaag!!

Olijf, ik vind beide oorbellen leuk, zou ze ook allebei nemen als ik jou was (en de pas van man had).

Pff, de rest weet ik al niet meer. Dus ga ik gewoon de rest even dom toezwaaien
Ik vertrek ook zo richting bedje Slaap lekker allemaal!
quote:mylenevalerie schreef op 04 juni 2010 @ 00:51:

Oh K.boow, jij bent echt een dy-hard of hoe zeg je dat. Met 6 delen hiervoor zit je nog wel even vannacht na te lezen hahahah.

Ik zeg alvast truste, ik kom zo misschien nog terug maar dan heb ik het alvast gezegd. Mijn luiken kunnen soms zo sluiten voor ik er erg in heb.haha uhmm... ik denk toch dat ik zo eerst maar eens mijn bedje ga opzoeken, dan kan ik er morgen lekker uitgerust en gemotiveerd tegenaan:P
quote:mylenevalerie schreef op 04 juni 2010 @ 00:40:

Splint, je weet toch dat je je irl moet inleveren als je bij de Tetterettes komt .

IRL? Wasda? Maar dit was niet gepland hoor: we moest vanavond in Brabant zijn en toen we terug gingen was de snelweg afgesloten en moesten we zo ver omrijden dat een ritje van normaal 40 minuten, nu dik anderhalf uur duurde. Ik baalde zo enorm!

quote:Olijfje_ schreef op 04 juni 2010 @ 00:47:

Na mijn ballenspam hou ik me ff rustig Splint

Ben ik nog steeds zwaar van onder de indruk! Is hij er nog steeds cool onder?

Hopelijk kan ik ook nog wat leuke foto´s spammen. Ga nog even zoeken morgen ofzo.

Voor iedereen die gaat slapen: truste!
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 04-06-2010 01:03
Reden: wispelturige tetteraar ;-)
% gewijzigd
Hee Olijf, niet stiekem je plaatje veranderen hè!!

Potver, moet ik mijn tekst weer aanpassen.....
Ik kom voordat ik m'n bed induik nog heel even meetetteren - nou ja eigenlijk alleen even een foto spammen van onze geweldige nieuwe half-jaar-oude ADHD'ers, Henk (rechts, in de hoedanigheid van fotomodel) en Ingrid (Henk's enthousiaste groupie), hier op hun favoriete plekje: bovenop het hok.

Zijn overigens beide mannetjes, die ondertussen redelijk aan hun rol binnen hun tweepersoonshuishoudentje beginnen te wennen. Henk probeert een beetje aardig te blijven voor zijn broer, Ingrid heeft een cursusje assertiviteit achter de rug, en nu loopt het allemaal op rolletjes. Ik kan er echt te hele dag naar kijken .
Moge, oh waarom ben ik zo vroeg wakker, 5 uur slaap is echt niet genoeg.
Ik open maar een tweede schermpje om te reageren, 6 pagina's sinds ik naar bed ben gegaan!!! Als het zo doorgaat halen we een nieuw record wel.

Olijfje: ik heb wel een horloge, een hele mooie ook nog van Fossil maar daar krijg ik plotseling uitslag van. Dus ik draag geen horloge meer. Gelukkig weet ik eigenlijk altijd wel hoe laat het is.

STC: Heerlijk beschreven, ik zie het helemaal voor me! Vooral dat schoonzwemmen met kleine badmutsjes op en een knijper op de neus.

Pooky en Notebook, gewoon meedoen hoor, het is hartstikke gezellig! En niet durven schrijven? Wat een onzin. Iedereen mag hier meedoen. Bijten doen we niet en katten ook niet

Ha, Kiekeboow, je hebt ons gevonden zie ik. En gelijk goed begonnen met spam. Jij mag blijven Wat is James een schatje zeg. Hele lichte ogen heeft ie. En je dikke zwarte

Ik had je gewaarschuwd, het gaat snel. Zie het als een stel vriendinnen die gezellig op een terrasje zitten of bij iemand thuis, wijntje er bij, hapje, beesten en kletsen maar! We heten niet voor niets de Tetteraars. Ik hoop dat je het bij kan houden!

En nog een nieuwe! Hallo Fleecevest. Wat een mooie koppel konijnen! Mooie kleur. Geweldige namen ook.

Wat dachten jullie, nieuw topic en nu ga ik meedoen? Mag hoor, is alleen maar leuk en gezellig.

He Myleen, akelig he, vroeg wakker zijn en niet meer kunnen slapen. Ik was ook al weer vroeg wakker.

Maculata is weer binnengeslopen vanochtend. Dat ze nu nog niet door heeft dat de hond er niet is als ik haar roep... Dom ding, lief maar een beetje dom.

En het wordt prachtig mooi weer vandaag!
anoniem_84155 wijzigde dit bericht op 04-06-2010 08:38
Reden: Letter te veel.
% gewijzigd
goedemorgen

Happy new topic

Welkom aan alle nieuwkomers, gezellig dat jullie er zijn

Sabeltand, je maakt mijn ochtend goed met je heerlijke verhaal. Ik zie nu kippen in je tuin rondzwemmen.

Myleentje wat ben jij weer vroeg wakker

Ik zwaai en zeg tot later. Ik ga naar de dierentuin
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Veel plezier Its!
Voor Sabeltand:

Er is zelfs een boek voor (je moet er blijkbaar vroeg meebeginnen):

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Alweer een nieuw topic, wat gaan we snel, ongelofeloos.

Wat een boel nieuwe namen:

Fleece, Kiekeboe, Pooky en Notebook, allemaal

Ik heb een lang dagje, moet vannacht werken en dan morgenochtend om half twaalf weer, ik heb nog geprobeerd te pitten vanmiddag maar was te druk in mijn koppie.

Over poep/pies poezen; onze Toulouse piest in de voerbakken vd honden! Nou ja zeg! Belachelijk beest, klopt ook niks van, de honden kijken een potje dom naar die kater die met zijn achterpoten in de voerbak met z'n ogen dicht staat te lozen! Tsssss.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Sabeltand:

iedereen

Anneke: Dat boek! Lekker dan van die Toulouse..

Tipsy is vannacht op bed komen liggen. Was alleen een beetje jammer dat ze heel erg bij mn voeten was gaan liggen. Ze heeft per ongeluk een trap gekregen en verdween toen weer onder het bed.

Ik heb net weer een sollicitatie verstuurd.
Deel 7?

Echt?!

Wat tetteren jullie veel!

(leuk dus)

Ik tetter even veel over gezond eten en ben nog steeds niet over het verlies van mijn lievelingspoes heen, vooral omdat er niks wordt gedaan door de instanties.

Maar ik lees wel mee hoor!
Hallo allemaal!

Ik kan even niet bijlezen hoor. Gisteren hele dag werk + eindexamenfeest, vandaag schoolfeest. Morgen en zondag ook weer op pad.. Ik zoek wel de samenvatting op

Voor allemaal een knuf en maandag ben ik weer aanwezig!
He Leo, fijn weer wat van je te horen. Afvallen is een serieuze bezigheid. Ik lees af en toe mee, het gaat best goed zo te lezen. Met alle anderen ook die daar schrijven. Je hebt heel wat los gemaakt. Maar je hebt wel gelijk. Eetproblemen ontstaan vaak in je hoofd en die moeten daar ook opgelost worden. Je bent goed bezig!

En dat je er nog niet overheen bent dat is niet zo raar hoor. Een vriendin van mij heeft op 1 mei haar kat moeten laten inslapen. Ik ken het poesje al vanaf dat ze kitten was en voor het eerst bij haar kwam. Wat een dame was dat. Toen ik het las moest ik ook huilen. Vriendin huilt ook nog steeds. Daar gaat heel veel tijd overheen. Neem die tijd ook.

En ja ik mis je hier wel. Je kan zo mooi schrijven over je poezels. Gaat het binnenhouden een beetje? Geef ze allemaal maar een dikke knuffel en lekkere aai onder de kin van me. En jij ook weer een big hug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven