Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Mozes kriebel. Normaal hoef ik maar 7 pagina's door te lezen, maar nu moest ik En 13 pagina's teruglezen EN beginnen in een nieuw topic. Heb ik verdorie alle lekkere hapjes gemist. Gelukkig waren jullie de baileys vergeten

Ann, klinkt super die baan. Soms is dat ook een test he. Zo'n informeel gesprek. Of je hoofd-en bijzaken kunt scheiden, of je past bij hun team en dat soort dingen. Volgens mij ben je wel geslaagd als ik dat zo lees! *duimen*

En wat een zielig verhaal van dat oudere echtpaar. Maar ergens vind ik het ook wel romantisch.. samen doodgaan.

-Alleen wie ging er dan eerst, en hoe?.. brrr..

Wie had nou die oorbellen geposts? Om te kiezen? Olijfje toch? Dat horloge wat later werd gepast gepost werd, pastte wel goed bij het eerste paar..

Even denken, wat herinner ik me nog meer.

Oja, nieuwelingen. Heel veel beestjes!

Kiekeboow, wat een prachtige katten en nijnen. Zelf houd ik niet zo van nijntjes, om te houden, maar vind ze bij anderen altijd zo leuk (en als logeernijn vind ik ze ook geweldig!).

fleecevest.. wat een Prachtige nijntjes. Mooie kleur vacht !

Hier gaat alles goed.

Heb alleen heeeeeeeel veel last van mijn hooikoorts.

Zo zien die van mij er nu ook uit :(

Alleen dan zijn ze bruin, maatje groter en makeup van gisteren. haha

Oh.. en ja ik heb medicijnen, maar die helpen op sommige dagen niet voldoende.
Poelepoelepoelepoes!
Goedemorgen! Weer zo'n zonnig dagje, heerlijk!

Mylene, dat was wel erg vroeg ja (en laat vannacht)! Kun je niet nog eventjes onderuit straks?

Its, veel plezier in de dierentuin! Welke ga je heen? Jullie maken er echt een leuke week van! De kaarten liggen als het goed is in de bus als je vanavond thuiskomt.

Anneke, je hebt er weer mooie plaatjes bij gezocht.

Enne....geef Toulouse eens KATTENbaktraining (en geen VOERvaktraining)! Maf beest. En de honden staan erbij en kijken ernaar? Ook maf.

Bengel, lekker druk ben je. Ik zwaai maar vast naar je, want als jij terug komt, ben ik weg! Veel plezier!

En Tipsy krijgt met de dag een beetje meer vertrouwen, wat fijn zeg!

Ha lieve Leo! Ik zag je andere topic ook al als een speer gaan. Volgens mij ben je echt heel goed bezig. Knuffel voor jou en je verdriet.

Ben benieuwd hoe het gaat met de poezels in huis!

Ratteke, lekker genieten van het zonnetje vandaag he. Meer niet. Of heb je iets op het programma staan?

En Heartwork, jij kunt misschien maar beter even binnen blijven? Dat ziet er echt niet fijn uit!

Fleecvest, welkom! Gelijk al mooie spam, ze zien echt echt te schattig uit samen!

Zooooo, en nu ga ik hard aan het werk (duh), want het is mijn laatste werkdag en ik moet alles afkrijgen! Bij voorkeur voor 17.00u en niet (zoals meestal) met een rooie kop om 20.00u als laatste het pand verlaten.
Mogge oude en nieuwe tetters! Ben aan het werk dus het blijft bij maar het topic is in goeie handen zie ik. Stress om Forest is weer gezakt, kies zeurt wel lekker door. Geniet van het mooie weer, ik kijk vanachter het glas hoe de zon schijnt. Vanavond lekker softballen, dat is ook leuker met dit weer .
Ik ga zo lekker een appelcake bakken.

daar heb ik toch een trek in.

Kunnen jullie trouwens ook zo blij als een kind worden van cakejes met slagroom en hagelslag of iets in die trant?

Oh.. ik geniet daar nog net zo veel van als toen ik 8 was.
Poelepoelepoelepoes!
TH.. softbal is dat nou met een knuppel of met zo'n plankje?

Ik weet nog dat wij dat altijd heeeeel fanatiek deden op de middelbare school en dat ik er heel goed in was. Helaas zat de dichtstbijzijnde vereniging iets te ver weg voor mij.

Ik wilde vroeger ook op rugby, maar ben achteraf toch wel blij dat ik dat niet gedaan heb. Had ik helemaal een tomboy geworden.
Poelepoelepoelepoes!
HW gaat het trouwens weer een beetje, je zit al een paar daagjes in mijn bolletje...
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Môgge dames! Gaaperdegaap, nog ff wakker worden hoor. Ik heb vannacht zo grappig gedroomd, ik zat in een soort Harry Potterwereld, ik kon vanalles: vliegen, toveren, onder water ademen. Was erg leuk.

Ik zie nou trouwens ook de hele tijd schoonzwemmende kippen met badmutsjes en een haan die salto's maakt van de duikplank voor me (ik heb er gisteren echt tranen met tuiten om gelachen!!)

En welkom nieuwe tetters! Wat een lieve beesten allemaal!

Anneke, wat is Toulouse voor een mafketel?? Ik zie het helemaal voor me: hoe hij met zo'n verzaligde blik staat te piesen in de voerbak. Maf beest hoor...

Its, succes bij de DA en veel plezier in de dierentuin! Je hebt er zalig weer voor!

Leo, fijn je hier weer even te zien lieverd!

Heartwork, ik ben gek op cake. De geur ook als een cake in de oven staat...hmmmm zalig, daar word ik helemaal blij van.

Ah, Senseo is opgewarmd, ff koffie halen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:annekeg schreef op 04 juni 2010 @ 08:56:

Voor Sabeltand:

[afbeelding]

Er is zelfs een boek voor (je moet er blijkbaar vroeg meebeginnen):

[afbeelding]

Hahahahah, wat een humor. Ben je aangenomen Ann?

Nee Splint, ik moet over een half uur de deur uit en ben pas laat thuis dus even nog een uurtje meepakken zit er niet in. Bah, gelukkig heb ik geen tijd vandaag om in het zonnetje te zitten maar ik zou wel bruin willen zijn. Ik kan alleen niet tegen de warmte dus zonnen is niets voor mij.

Veel plezier Kikkertje in de dierentuin.

Sorry als ik af en toe vergeet om op iets te reageren, maar het gaat zo hard de laatste tijd.

Oja arme Tipsy, hoop dat ze op het bed blijft komen.

Nou tot laterz meiden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hi MV, kwee nog niks. Hoor als het goed is vandaag of ik door ga naar ronde 2. Er gaan er twee door naar de volgende ronde, ofterwijl naar de "board". Spannend dussssss.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ok, dan ga ik nog even voor je duimen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:heartwork schreef op 04 juni 2010 @ 10:49:

Ik ga zo lekker een appelcake bakken.

daar heb ik toch een trek in.

Kunnen jullie trouwens ook zo blij als een kind worden van cakejes met slagroom en hagelslag of iets in die trant?

Oh.. ik geniet daar nog net zo veel van als toen ik 8 was.

Ja heerlijk! Of, om te kopen, van die custardcakejes.

'Vroeguh' maakte ik altijd extra cakebeslag als ik ging bakken, om lekker zelf op te eten.

(of eigenlijk: ik maakte zelfs regelmatig een minimale hoeveelheid beslag, met 1 ei, om gewoon op te eten. Niks bakken dus. Mjam.)
Lekker hè, cakebeslag snoepen

Ann, ik verwacht gewoon echt dat jij doorgaat naar de 2e ronde hoor!! Duimduimduim!
Twee luie heren

Ik kan helemaal geen fatsoenlijke NL cake meer bakken ivm de hoogte, die heeft invloed op het rijsen. Ook bisquit gebak lukt me niet meer, blijven allemaal heel zieligjes laag.
Dank je Olijf, en wat een snoepies die luie heren van jou!
HW, softbal is met een knuppel. Met een plankje is slagbal en wordt veel op de basisschool gespeeld. Het is echt een hele mooie dag vandaag . Ik ga ff eten en dan weer tetteren, eh, testen :-)
Ik moet het even kwijt. Ik ben zo geschrokken over het harde beleid hier mbt zelfmoord. Ik lees net een berichtje van iemand die het echt helemaal niet meer ziet zitten en die wordt gewoon keihard gestraft. Het is mij er zo ingepompt hoe ernstig het negeren van dit soort signalen is en dan hoppa eraf gekwakt. Ik had net een stukje geschreven waar ik haar uitnodig om over haar gevoelens te praten ipv over haar "zelfmoord" en zelfs dat kan niet. Bah, ik zit er echt even mee. Kweet dat ik het hier niet kwijt zou moeten maar bah wat naar. Een forum is toch een ontmoetingsplaats, en als je op straat iemand tegen komt die om hulp roept help je hem toch ook? Ik ben echt geschrokken. Sorry dames.
Wow, wat wordt hier veel geschreven! Niet bij te houden zeg. Die plaatjes van Annekeg . Verder weet ik echt niet meer wie wat gepost heeft maar wat een lieve beesies allemaal. Die nijnen, awww .

Leo, is je poes dood? Wat erg :( . Sterkte meid

Tja, Foppe die salto's maakt...in werkelijkheid is hij de grootste schijterd van het stel. Als ik bijvoorbeeld iets lekkers wil geven wat ze nog niet kennen dan gaat dat ongeveer als volgt:

Ik: Kijk eens Foppe! Eten!

Foppe komt enthousiast aanrennen en komt vlak voor me abrupt tot stilstand. Ojee, iets vreemds. Vreemd=eng. Hij kijkt met een scheef kopje naar wat ik in mijn hand heb en heeft al een pootje in de vluchthouding staan. Heel voorzichtig loopt hij een rondje om de aangeboden lekkernij heen terwijl hij bedenkelijk kijkt. Zou hij het wagen een pik erin te geven?

Na zeven rondjes krijgen de hennen iets in de gaten. Ze spurten naar me toe, lopen de haan ondersteboven en binnen 0,05 seconden is alles op. Het vraagteken boven Foppes koppie is bijna zichtbaar.

Dus een haan die met een zwarte zonnebril door mijn tuin loopt met een hen onder iedere vleugel terwijl hij zijn kam naar achter zwaait zal vermoedelijk fantasie blijven.

(edit:Dit bericht staat een beetje raar na de laatste post van Annekeg. Ik had het nog niet gezien toen ik deze post schreef.)
Ik vind hier dingen van.
*gaaaap* Wat een dag! Ben nog tot diep ik de nacht bezig geweest om de andere topics door te spitten, jullie worden bedankt:P Nee ik overdrijf.. heb alleen de vorige teruggelezen maar zelfs daarmee was ik al een goed uur zoet.. haha niet normaal hoe jullie kunnen tetteren:P

@ Fleecevest: Ik ben echt verliefd op je nijnen, wat een schatjes:heart:

@ Ratteke: Heb jullie indd gevonden en doe mijn uiterste best om jullie een beetje bij te houdenX-D

@ Heartwork: Hoop dat je vandaag niet al te veel op pad hoeft want dat ziet er niet fijn uit:( Hoop dat het snel beter gaat:)

@ Olijfje: Wat een leuke foto, zo lekker relaxed als ze erbij liggen. Die linker lijkt precies op mijn felix.. Heb echt een zwak voor zwarte katers *smelt*

@ Its: Veel plezier in de dierentuin, het is er heerlijk weer voor! Geniet ervan:D

Hoop dat ik niemand vergeten ben.. jullie gaan ook zo snel;) Nog een paar uurtjes werken en dan lekker met een drankje de zon in, om het weekend in te luiden:D

Jullie nog plannen voor het weekend?
quote:annekeg schreef op 04 juni 2010 @ 11:36:

HW gaat het trouwens weer een beetje, je zit al een paar daagjes in mijn bolletje...

Ik geef mn dagen een 6. Jaja.. ik heb een puntendagboek. Echt super suf. Maar het helpt wel. Voor mijn hoofd. Het stopt de altijd aanwezige gedachten een beetje. (was een tip van de psych die ik had toen ik 16 was).

Tis allemaal een beetje veel, maar ik probeer het gewoon veel te relativeren.

Over dat Zm gebeuren. Ik denk dat het te gevaarlijk is omdat het altijd mensen triggert om dieper te gaan. Viva moet zichzelf als forum natuurlijk ook beschermen. Ze willen zich kwalificeren als een groep voor jonge dames met een wat hoger iq ofzoiets. Daar horen dit soort problemen gewoon niet bij.

Maar als je kind dood gaat, verkracht wordt, joran van der sloot weer eens in het nieuws is mag (bijna) alles. Het is behoorlijk scheef.

Maar ik begrijp goed wat je bedoelt hoor ann.. Ik zou het liefst door mn computer kruipen en naar de user toe gaan.

De appelcake staat nu in de oven. Heb er lekker veel citroensap en rasp doorgedaan. Mmm.. daarna warme abrikozenjam erop en smullen maar.

Mijn vader komt zometeen naar mn stadje om bij iemand wat te klussen. Daarna reis ik met hem mee 'anders moet hij zo veel betalen voor de trein'... zo zegt hij dat hij heel graag wil dat ik mee naar huis kom. vandaar zijn fav gebak.. de appelcake.

En splinter die custardcakejes vind ik zo goor! Lijkt wel of er zand tussen zit (is waarschijnlijk de suiker?). Custard vind ik Heerlijk, maar niet in die kant en klare cakejes bij de supermarkt vandaan.

Oh custard.. mmmm... *heb ik dat nog in huis?

oja en Ann.. je komt er vast door!

ik heb zo mn best gedaan met duimen draaien dat het echt niet anders kan. heb je ze niet verteld van je fanbase aan de andere kant van de wereld ? ;)
Poelepoelepoelepoes!
quote:Kiekeboow schreef op 04 juni 2010 @ 12:56:

* allemaal lieve woorden*

Hoop dat ik niemand vergeten ben.. jullie gaan ook zo snel;) Nog een paar uurtjes werken en dan lekker met een drankje de zon in, om het weekend in te luiden:D

Jullie nog plannen voor het weekend?

Haha kiekeboow.. je moet eens een weekendje wat andere dingen gaan doen en dan terug komen. Ik heb weleens gehad dat ik 32 pagina's kon teruglezen!

En dat doe je dan nog ook, want je wilt precies weten wat er gebeurt is met de vermiste kat, de kat die zijn balletjes heeft weg laten halen, het ontsnapte konijn, de cake die niet wil lukken, persoonlijke dingen, haptonomen, tandartsen..

Ik ga vanavond een avondje naar mijn ouders. Dan rij ik morgenochtend met een vriendin van daar mee naar mijn stad (dus weer terug) om daar naar een klein festivalletje te gaan. duveltjesrock ofzoiets. Rock en metal muziek.

Vind ik altijd wel leuk.. vooral omdat het mooi weer wordt!

Daarna groot catan spelen met mijn nichtjes en dan wil ik wel echt winnen! :D

Ohja.. en morgen ga ik dan dus ook de mojito drinken, want anders mag ik niet meer terug komen op het forum van biebelie ;) . haha
Poelepoelepoelepoes!
Lieve HW, een zesje dat is nog knap magertjes meis. Trouwens wij vragen hier ook altijd om een cijfer, soms wel raar hoor: How do you rate your suicide thoughts today on a scale of 10? Voel me dan net of ik vraag om de punten bij het songfesitval.

Ik hoop dat jouw daagjes gauw naar een 8 of hoger klimmen!

Ja dat Zm gedoe, er zijn zoveel misverstanden over. Hier op de cursus hoorden we dat het hoogste percentage Zm is onder tandartsen. Gek he? In ieder geval dus hooggeschoolde mensen. Ook denken veel mensen dat je "mensen op een idee brengt" ofzo. Daar is heel veel onderzoek naar gedaan en dat is gewoon niet waar. Wij moeten bij elk gesprek de Zm vraag stellen, vond ik in het begin heel moeilijk maar ik weet nu dat het heel belangrijk is.

Het voelt hier in ieder geval heel verkeerd dat ze gewoon mensen vh forum afknikkeren, brrr, vind het echt heel rot.
HW, veel plezier dit weekend, misschien wel een 8'je voor zaterdag of zondag?
Haha bedankt voor de waarschuwing heartwork.. Ik heb waarschijnlijk zondagavond pas weer de mogelijkheid om online te komen, dus dat wordt een hele berg leeswerk:P Gelukkig kan ik maandag een klein beetje uitslapen;)

Duveltjesrock.. dat ga ik even googelen.. ben namelijk ook wel van de rock. Dat is zaterdag toch? We zouden eigenlijk naar de apenheul gaan:P
Om een of andere onverklaarbare reden krijg ik nu onwijs veel zin in appelcake.. kan hem bijna ruiken:P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven