Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
quote:biebelie schreef op 03 juni 2010 @ 23:58:

eerst eens aan jezelf denken MV ?!

Jouw katten hebben het goed,heel goed en weten echt niet dat jij ze een bak hebt beloofd hoor..

(zie ze al smiespelen in de gang... "najaa,eerst zegt ze jullie krijgen een bak en dan gaat ze doodleuk haar tanden laten repareren....bé-lach-e-lijk")

Hahahahah, ja mijn tanden zijn ook belangrijk. En ik heb 2 kattenbakken die goed zijn. Eentje is zegmaar ook nog mega groot, kunnen ze met zijn 2e in als het moet.

Dus het is niet dat ze niets hebben en elke dag maak ik de bak helemaal schoon.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Aah, Foppe de Haan...heb al eerder gelezen over hem.

Geweldig leuk dier

(of zijn baasje verteld het gewoon heel leuk)

Heb je al aan kleine opblaasvleugeltjes gedacht Sabel?
Hé Sabel, wat gezellig, kom je vaker hier met je leuke verhalen? We hebben meer die kipjes hebben dus we kunnen allemaal van die verhalen genieten.
MV, ga nu eerst voor je tanden. Wat Bieb zegt, jouw poezels weten in principe van niks, dus...

Pff, Puk probeert de hele tijd op schoot te springen en ik heb daar nu even niet zo'n zin in. Nu is hij net 3 x achter elkaar weer op schoot gesprongen waarbij hij zijn kop tegen het bureau stootte (3 x BOINK dus) en nu ligt hij dus gelukzalig toch op mijn schoot. Vind het zo zielig als dat beest nu een eeltbult aan het opsparen is omdat ik 'm niet altijd op schoot wil (want als het aan hem ligt...)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja, Foppe rules! (en zijn dames ook) Blijf hier posten Sabeltje, gezellig!!
Puk de eenhoorn

groeit vanzelf als ie zo doorgaat.

Ik ga ook tukken,truste maisjes
Sabel, ik wil in jouw tuin mijn zomervakantie doorbrengen.
Sabel, ik waag mij op een topic waar ik gewoonlijk nooit zou durven schrijven....Leuk om te lezen!
He komt iedereen even een lekker hapje hier meepikken? Moeten we vaker doen die late borrels. Leuk.
quote:pooky schreef op 04 juni 2010 @ 00:12:

Sabel, ik waag mij op een topic waar ik gewoonlijk nooit zou durven schrijven....Leuk om te lezen!Oh bedoel je hier pook? Nee toch? Gewoon komen hoor, je bent welkom.
Hoi tetterettes:)

Ik heb begrepen dat hier de dierenliefhebbers van het viva forum te vinden zijn, vandaar dat ik me ook maar even kom voorstellen:D

Ben sinds kort lid geworden van viva en... wat is dit verslavend zeg!

Met 4 katten, een konijn, hamsters en vissen hebben wij thuis een gezellige beestebende. Lijkt me gezellig om zo af en toe met jullie mee te tetteren;)

Plukje(zwart/wit) en James(rood)

James

Snoozy

Sofie en Snoozy

Sofie

Felix

Franky en Penelope
quote:mylenevalerie schreef op 04 juni 2010 @ 00:16:

He komt iedereen even een lekker hapje hier meepikken? Moeten we vaker doen die late borrels. Leuk. Jaaaaaaaaaaa! (oh ja, ik zou nu naar bed gaan)
quote:Kiekeboow schreef op 04 juni 2010 @ 00:19:

Hoi tetterettes:)

Ik heb begrepen dat hier de dierenliefhebbers van het viva forum te vinden zijn, vandaar dat ik me ook maar even kom voorstellen:D

Ben sinds kort lid geworden van viva en... wat is dit verslavend zeg!

Met 4 katten, een konijn, hamsters en vissen hebben wij thuis een gezellige beestebende. Lijkt me gezellig om zo af en toe met jullie mee te tetteren;)

[afbeelding]

Plukje(zwart/wit) en James(rood)

[afbeelding]

James

[afbeelding]

Snoozy

[afbeelding]

Sofie en Snoozy

[afbeelding]

Sofie

[afbeelding]

Felix

[afbeelding]

Franky en PenelopeWat een lieverds! Ben vooral helemaal weg van James.
*smelt bij foto's*

MV, wat hartelijk! Ik voel me helemaal welkom!
Ik ben gek op rooien. Wat een prachtige katten K.boow.

(ja alle katten vind ik leuk hoor)
Wij zijn ook altijd gek op rooie geweest.. hebben steeds gezegt OOIT nemen we een rooie kater. Maar dan loop je in het asiel toch weer tegen een ander onweerstaanbaar 'iets' tegen het lijf en ga je daar weer mee naar huis. Paar weken geleden zagen we james en je raad het al, meteen verkocht*zucht*
quote:Kiekeboow schreef op 04 juni 2010 @ 00:29:

Wij zijn ook altijd gek op rooie geweest.. hebben steeds gezegt OOIT nemen we een rooie kater. Maar dan loop je in het asiel toch weer tegen een ander onweerstaanbaar 'iets' tegen het lijf en ga je daar weer mee naar huis. Paar weken geleden zagen we james en je raad het al, meteen verkocht*zucht*Ah, mooi toch. Wilde nog even zeggen dat jouw dieren op de foto's uitstralen dat ze gelukkig en tevreden zijn. Vooral Snoozy lijkt de gelukzaligheid zelve, daar op de bank. En net als Felix (een oude rakker?) die zo statig ligt te dutten.
Iedereen die lekker mee wil tetteren over z'n huisdieren is hier welkom!

Verder houden we van drank, hapjes en off-topic gaan. Dus...
Neeeee zeg!

Ben ik een paar uurtjes weg, moet ik alweer 10 bladzijden bijlezen en blijkt er ook een nieuw topic te zijn!

Wow.

Dus bij deze nog:

!!!HAPPY NEW TOPIC!!!!

En in plaats van bubbels is dit beter op z´n plaats, denk ik

Past ook best bij al die lekkere hapjes!
Ja idd, de liefde straalt van de foto's af.
Splint, je weet toch dat je je irl moet inleveren als je bij de Tetterettes komt .
quote:Notebook schreef op 04 juni 2010 @ 00:35:

[...]

Ah, mooi toch. Wilde nog even zeggen dat jouw dieren op de foto's uitstralen dat ze gelukkig en tevreden zijn. Vooral Snoozy lijkt de gelukzaligheid zelve, daar op de bank. En net als Felix (een oude rakker?) die zo statig ligt te dutten.Dat vind ik leuk om te horen:) Felix begin inderdaad een oud beestje te worden, vooral de laatste maanden viel het me op dat hij veel rustiger en aanhankelijker wordt. Maar het is zo'n schat!
quote:Olijfje_ schreef op 04 juni 2010 @ 00:38:

Verder houden we van drank, hapjes en off-topic gaan. Dus... Zo te lezen hoor ik hier helemaal thuis *proost* :P
quote:Olijfje_ schreef op 04 juni 2010 @ 00:38:

Verder houden we van drank, hapjes en off-topic gaan. Dus... Oh! ik ben hier aan het juiste adres. Morgen plak ik plaatjes van mijn lieverds. MV, ik heb nooit dit topic geopend, vind het nu al leuk!
En ook allemaal nieuwe tetters, gezellig!

Welkom

Sabeltand, ik heb eerder over Foppe gelezen en je schrijft echt geweldig! Leuk als je mee komt doen.

En Kiekeboow, prachtige beestjes heb je. Je snapt het gelijk: lekker spammen!

(*hint voor de anderen *)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven