Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
vrijdag 4 juni 2010 om 00:03
quote:biebelie schreef op 03 juni 2010 @ 23:58:
eerst eens aan jezelf denken MV ?!
Jouw katten hebben het goed,heel goed en weten echt niet dat jij ze een bak hebt beloofd hoor..
(zie ze al smiespelen in de gang... "najaa,eerst zegt ze jullie krijgen een bak en dan gaat ze doodleuk haar tanden laten repareren....bé-lach-e-lijk")
Hahahahah, ja mijn tanden zijn ook belangrijk. En ik heb 2 kattenbakken die goed zijn. Eentje is zegmaar ook nog mega groot, kunnen ze met zijn 2e in als het moet.
Dus het is niet dat ze niets hebben en elke dag maak ik de bak helemaal schoon.
eerst eens aan jezelf denken MV ?!
Jouw katten hebben het goed,heel goed en weten echt niet dat jij ze een bak hebt beloofd hoor..
(zie ze al smiespelen in de gang... "najaa,eerst zegt ze jullie krijgen een bak en dan gaat ze doodleuk haar tanden laten repareren....bé-lach-e-lijk")
Hahahahah, ja mijn tanden zijn ook belangrijk. En ik heb 2 kattenbakken die goed zijn. Eentje is zegmaar ook nog mega groot, kunnen ze met zijn 2e in als het moet.
Dus het is niet dat ze niets hebben en elke dag maak ik de bak helemaal schoon.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 4 juni 2010 om 00:06
MV, ga nu eerst voor je tanden. Wat Bieb zegt, jouw poezels weten in principe van niks, dus...
Pff, Puk probeert de hele tijd op schoot te springen en ik heb daar nu even niet zo'n zin in. Nu is hij net 3 x achter elkaar weer op schoot gesprongen waarbij hij zijn kop tegen het bureau stootte (3 x BOINK dus) en nu ligt hij dus gelukzalig toch op mijn schoot. Vind het zo zielig als dat beest nu een eeltbult aan het opsparen is omdat ik 'm niet altijd op schoot wil (want als het aan hem ligt...)
Pff, Puk probeert de hele tijd op schoot te springen en ik heb daar nu even niet zo'n zin in. Nu is hij net 3 x achter elkaar weer op schoot gesprongen waarbij hij zijn kop tegen het bureau stootte (3 x BOINK dus) en nu ligt hij dus gelukzalig toch op mijn schoot. Vind het zo zielig als dat beest nu een eeltbult aan het opsparen is omdat ik 'm niet altijd op schoot wil (want als het aan hem ligt...)
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 4 juni 2010 om 00:17
vrijdag 4 juni 2010 om 00:19
Hoi tetterettes:)
Ik heb begrepen dat hier de dierenliefhebbers van het viva forum te vinden zijn, vandaar dat ik me ook maar even kom voorstellen:D
Ben sinds kort lid geworden van viva en... wat is dit verslavend zeg!
Met 4 katten, een konijn, hamsters en vissen hebben wij thuis een gezellige beestebende. Lijkt me gezellig om zo af en toe met jullie mee te tetteren;)
Plukje(zwart/wit) en James(rood)
James
Snoozy
Sofie en Snoozy
Sofie
Felix
Franky en Penelope
Ik heb begrepen dat hier de dierenliefhebbers van het viva forum te vinden zijn, vandaar dat ik me ook maar even kom voorstellen:D
Met 4 katten, een konijn, hamsters en vissen hebben wij thuis een gezellige beestebende. Lijkt me gezellig om zo af en toe met jullie mee te tetteren;)
James
Snoozy
Sofie en Snoozy
Sofie
Felix
Franky en Penelope
vrijdag 4 juni 2010 om 00:22
quote:Kiekeboow schreef op 04 juni 2010 @ 00:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
James
[afbeelding]
Snoozy
[afbeelding]
Sofie en Snoozy
[afbeelding]
Sofie
[afbeelding]
Felix
[afbeelding]
Franky en PenelopeWat een lieverds! Ben vooral helemaal weg van James.
[afbeelding]
[afbeelding]
James
[afbeelding]
Snoozy
[afbeelding]
Sofie en Snoozy
[afbeelding]
Sofie
[afbeelding]
Felix
[afbeelding]
Franky en PenelopeWat een lieverds! Ben vooral helemaal weg van James.
vrijdag 4 juni 2010 om 00:29
vrijdag 4 juni 2010 om 00:35
quote:Kiekeboow schreef op 04 juni 2010 @ 00:29:
Wij zijn ook altijd gek op rooie geweest.. hebben steeds gezegt OOIT nemen we een rooie kater. Maar dan loop je in het asiel toch weer tegen een ander onweerstaanbaar 'iets' tegen het lijf en ga je daar weer mee naar huis. Paar weken geleden zagen we james en je raad het al, meteen verkocht*zucht*Ah, mooi toch. Wilde nog even zeggen dat jouw dieren op de foto's uitstralen dat ze gelukkig en tevreden zijn. Vooral Snoozy lijkt de gelukzaligheid zelve, daar op de bank. En net als Felix (een oude rakker?) die zo statig ligt te dutten.
Wij zijn ook altijd gek op rooie geweest.. hebben steeds gezegt OOIT nemen we een rooie kater. Maar dan loop je in het asiel toch weer tegen een ander onweerstaanbaar 'iets' tegen het lijf en ga je daar weer mee naar huis. Paar weken geleden zagen we james en je raad het al, meteen verkocht*zucht*Ah, mooi toch. Wilde nog even zeggen dat jouw dieren op de foto's uitstralen dat ze gelukkig en tevreden zijn. Vooral Snoozy lijkt de gelukzaligheid zelve, daar op de bank. En net als Felix (een oude rakker?) die zo statig ligt te dutten.
vrijdag 4 juni 2010 om 00:39
vrijdag 4 juni 2010 om 00:41
quote:Notebook schreef op 04 juni 2010 @ 00:35:
[...]
Ah, mooi toch. Wilde nog even zeggen dat jouw dieren op de foto's uitstralen dat ze gelukkig en tevreden zijn. Vooral Snoozy lijkt de gelukzaligheid zelve, daar op de bank. En net als Felix (een oude rakker?) die zo statig ligt te dutten.Dat vind ik leuk om te horen:) Felix begin inderdaad een oud beestje te worden, vooral de laatste maanden viel het me op dat hij veel rustiger en aanhankelijker wordt. Maar het is zo'n schat!
[...]
Ah, mooi toch. Wilde nog even zeggen dat jouw dieren op de foto's uitstralen dat ze gelukkig en tevreden zijn. Vooral Snoozy lijkt de gelukzaligheid zelve, daar op de bank. En net als Felix (een oude rakker?) die zo statig ligt te dutten.Dat vind ik leuk om te horen:) Felix begin inderdaad een oud beestje te worden, vooral de laatste maanden viel het me op dat hij veel rustiger en aanhankelijker wordt. Maar het is zo'n schat!
vrijdag 4 juni 2010 om 00:42
quote:Olijfje_ schreef op 04 juni 2010 @ 00:38:
Iedereen die lekker mee wil tetteren over z'n huisdieren is hier welkom!
Verder houden we van drank, hapjes en off-topic gaan. Dus... Oh! ik ben hier aan het juiste adres. Morgen plak ik plaatjes van mijn lieverds. MV, ik heb nooit dit topic geopend, vind het nu al leuk!
Iedereen die lekker mee wil tetteren over z'n huisdieren is hier welkom!
Verder houden we van drank, hapjes en off-topic gaan. Dus... Oh! ik ben hier aan het juiste adres. Morgen plak ik plaatjes van mijn lieverds. MV, ik heb nooit dit topic geopend, vind het nu al leuk!
vrijdag 4 juni 2010 om 00:45