3000+ deel 53!

29-05-2010 15:09 3009 berichten

Deel 53 alweer!

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
ik ben er vandoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

The sun is shining, life is goooooooood.

Ik ga zo naar een huis kijken. Het is me alleen niet helemaal duidelijk of ik nu wel of niet nummer 1 ben op de lijst. Erg verwarrend:). Maar het ziet er positief uit.

Gaat het dan echt gebeuren. Moet sgaapie dan toch echt op jacht naar vloeren en gordijnen .

Ook nog, alweer, een leuk weekeind voor de boeg.

Heb ik dat?!
@ Bam

@ Iry

Meiden jullie zijn sterker als je zelf denkt.
Heb ik dat?!
Wat spannend Sgaap!
Spannend sgaap

verder niets gelezen. Ben weer aan het werk en ben toe aan weekend. Nog een paar uur en dan is het zo ver

Ik kom alleen even zwaaien. Genieten jullie een beetje van het mooie weer? Wel doen hoor, want te heet is ook niks. Het is al een poos tussen de 35 en de 42 graden en vandaag ga ik geheel tegen m'n principes in naar een grote shopping mall. Het is er vreselijk (druk en duur), maar er is airco. En een heerlijke plek om te lunchen. En ook een goede bioscoop. Dus dat is het plan voor vandaag. Morgen weer naar het zwembad, ook fijn.

Prettige dag allemaal!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Mogguh
ondanks dat ik laat was vannacht, er om 9 uur al weer uit. Was hangt al, er draait er nog eentje. Fris en fruitig op de bank nog een beetje bijkomen
Hoera wat een mooie dag.

Zo snel nog even een uurtje naar mijn werk om dan snel door te racen naar Scheveningen om dan op mijn gemak een pannekoek te gaan eten en de rest van de middag te kletsen
:( Sgaapie minder blij.. Een bouwval , echt een bouwval. En zoveel geld wil ik echt niet in een huurhuis gaan steken. En de info die ik gekregen had klopte voor geen meter.

Op naar de volgende mogelijkheid dan maar weer.
Heb ik dat?!
He wat balen Sgaap.
Sjips Sgaap, das balen!

Floor!
Ohw... wat balen Sgaap.
Dames ik wil jullie een dilemma voorleggen.

Er komt misschien een huis vrij, mooie tussenwoning. Echter er heeft zich daar een familie drama afgespeeld..........

Gister gezegd dat ik geen interesse had maar nu denk ik; In ieder huis gaan mensen dood, worden mensen geboren enzo.
Heb ik dat?!
Het zou mij niks uitmaken Sgaap maar daar heb je niks aan want jij moet er gaan wonen, niet ik.

Braakzin: Je moet doen wat voor jou goed voelt
Als de huidige kandidaat afhaakt toch maar eens even gaan kijken. Kan nog altijd weigeren natuurlijk.
Heb ik dat?!
Ieder huisje heeft een kruisje, dat heb ik ondertussen wel geleerd. In het ene huis wat meer dan een ander..

Lekker je huis religieus uitroken, de negatieve geesten vriendelijk doch dringend verzoeken weg te gaan et voila: je huis is gereinigd! Weet je hoe dat moet?
En nu niet denken dat ik gek ben, ik ben spiritueel ingesteld
En toen reageerde niemand meer..

Heeft er niemand ervaringen met geesten? Of is mijn familie gewoon gek? (hmmm.. Ga nu toch wel twijfelen )
Echt geesten weet ik niet choco, maar ik "voel" wel vaak dingen
Wat voor dingen pop?
(het is ook niet dat we geesten zien hoor maar sommigen laten hun aanwezigheid voelen..)
Maargoed, beetje raar onderwerp op zo'n mooie ochtend! Ik zeg dus sgaapie, lekker doen!
Hele sterke emoties waarvan ik vermoed dat ze niet van mij zijn, dromen over dingen die even later echt gebeuren en ik voel pijn bij een ander, niet dat ik dan ook pijn heb maar een raar tintelend gevoel, lijkt wel op het gevoel wat je hebt als je zenuwachtig ben

(heeft dit nog nooooit aan iemand verteld haha heerlijk die "anonimiteit"!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven