Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder

vrijdag 4 juni 2010 om 15:14
Kast is klaar! Wat ziet het er weer prachtig uit. Lekker netjes en opgeruimd. Kwam idd nog truien tegen die ik eigenlijk deze winter nog wel aan had willen hebben. Nou ja, volgende winter beter!
Hi Druifje. Mooie hond! Mooi koppie en een goeie bek met tanden.
Poes is ook een schatje, de paarse foto is errug mooi.
Als je naar het asiel gaat kan je vragen om een binnenkat. En eentje die gewend is aan honden. Lijkt me handiger. En er nog een bij... ja, ach, de bank is groot genoeg en het bed ook dus dan kan er best nog wel een poes bij. Gezellig toch? En er hoeft dan niet nog een bak bij, gewoon bij houden. Oh, ik moet de bakken ook nog doen...
Ik ben dus Ratteke, 41, heb 3 poezen, Maculata van bijna 16, Morgana van bijna 16 en Medusa van 17 of 18. Zij komt uit het asiel en ik weet niet hoe oud ze precies is. En dan heb ik nog Tara, hond, teefje van 2. Mams is een collie en paps is een kruising Duitse Herder/Berner Senner. Groot, lompe boerin en af en toe een chihuahua van 33 kilo.
Morgana
Maculata
Medusa
Tara
Hi Druifje. Mooie hond! Mooi koppie en een goeie bek met tanden.
Poes is ook een schatje, de paarse foto is errug mooi.
Als je naar het asiel gaat kan je vragen om een binnenkat. En eentje die gewend is aan honden. Lijkt me handiger. En er nog een bij... ja, ach, de bank is groot genoeg en het bed ook dus dan kan er best nog wel een poes bij. Gezellig toch? En er hoeft dan niet nog een bak bij, gewoon bij houden. Oh, ik moet de bakken ook nog doen...
Ik ben dus Ratteke, 41, heb 3 poezen, Maculata van bijna 16, Morgana van bijna 16 en Medusa van 17 of 18. Zij komt uit het asiel en ik weet niet hoe oud ze precies is. En dan heb ik nog Tara, hond, teefje van 2. Mams is een collie en paps is een kruising Duitse Herder/Berner Senner. Groot, lompe boerin en af en toe een chihuahua van 33 kilo.
Morgana
Maculata
Medusa
Tara
vrijdag 4 juni 2010 om 16:45
Hehe, ben thuis maar ik zou even naar de politie gaan om wat spullen voor mijn vriendin op te halen, bellen ze dat er op een deel geen onderzoek is gedaan en dat het nog snel moet gebeuren. Oke, dan wacht ik nog even.
Ik heb gister al lekker voor vandaag gekookt. Het smaakte niet hoe ik in gedachten had. Maar kon gister bij het proeven niet erop komen wat voor smaak ik dan mis. Dus straks maar weer even kijken.
Ik heb gister al lekker voor vandaag gekookt. Het smaakte niet hoe ik in gedachten had. Maar kon gister bij het proeven niet erop komen wat voor smaak ik dan mis. Dus straks maar weer even kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 4 juni 2010 om 16:49
Hey tetters, ik ben ook even thuis (maar de boodschappen zijn al wel binnen ). Ben een beetje moe van het testen vandaag en heb weinig tijd om bij te kletsen of even op de bank te hangen want er moet nog gekookt en straks dus gesport.
Sabeltandcavia, wat een geweldig verhalen over Foppe en zijn meisjes. En de andere nieuwe tetters: mooie dieren . En gezellig dat jullie mee komen kletsen!
Sabeltandcavia, wat een geweldig verhalen over Foppe en zijn meisjes. En de andere nieuwe tetters: mooie dieren . En gezellig dat jullie mee komen kletsen!
vrijdag 4 juni 2010 om 16:59
Ik moet wel een beetje aan Hanekam de rocker denken van Foppe. Die heb ik vroeger zo vaak gekeken.
http://www.youtube.com/watch?v=1Os74ZsLEVQ
http://www.youtube.com/watch?v=1Os74ZsLEVQ
vrijdag 4 juni 2010 om 17:44
Lieve tetters, ik dacht nog een momentje te hebben om ook inhoudelijk te reageren op de bijdrage van Anneke en de heftig en tot nadenken aanzettende reactie van Leo. En ook om te reageren op jullie andere verhalen natuurlijk. Nu lijkt het wel of ik dit als twitter gebruik: ik ga nu eten, ik ben nu thuis, pfffft, boeiend .
Maar goed, toen begon Forest weer te kokhalzen met mij als opperhen achter m aan, hopend dat ie misschien gewoon eens een haarbal uit zou spugen en dat het dan klaar is. Maar dat kwam niet dus toen een stukje antibraakpil gegeven (van de da meegekregen) en nu gaat het weer beter. Maar ja, de pastasalade springt niet uit zichzelf in de slaschaal dus ik loop achter op schema. En moet zo weg.... Man is gelukkig over 3 kwartier thuis en kan als opperhaan de boel in de gaten gaan houden (en mij smssen hoe het gaat ).
Weer een egoverhaal, sorry!
En tot later!
Maar goed, toen begon Forest weer te kokhalzen met mij als opperhen achter m aan, hopend dat ie misschien gewoon eens een haarbal uit zou spugen en dat het dan klaar is. Maar dat kwam niet dus toen een stukje antibraakpil gegeven (van de da meegekregen) en nu gaat het weer beter. Maar ja, de pastasalade springt niet uit zichzelf in de slaschaal dus ik loop achter op schema. En moet zo weg.... Man is gelukkig over 3 kwartier thuis en kan als opperhaan de boel in de gaten gaan houden (en mij smssen hoe het gaat ).
Weer een egoverhaal, sorry!
En tot later!
vrijdag 4 juni 2010 om 17:53
Ja Slofje
Wij hebben pizza gegeten. Ik heb er lekker extra roquefort opgedaan (de kaas dan). Roquefort heeft ook een stukje roquefort geproefd. Kon het wel waarderen Ik heb gezegd dat ik hém volgende keer op een pizza ga leggen als hij weer vogeltjes mee naar huis neemt. Buiten opeten is prima, binnen liever niet.
Ja, dat bericht van Leo... Leo ik zat vanmiddag even flink te knipperen in de speeltuin. Ik kon hier namelijk makkelijk meelezen toen jullie zo druk aan het tetteren waren. Ik vind dat ik helemaal niet zo snel geraakt wordt door mensendingen, maar dit maakte toch wel even indruk.
Anneke, ik vind ook dat het niet zomaar geblokkeerd zou mogen worden. Maar ik weet niet wat er achter de schermen aan mail richting topicopener gaat met verwijzingen naar de juiste hulp
Ratteke en Olijf, ik vond het ook wel weer leuk om jullie intro te lezen. Gewoon leuk om weer eens te lezen
Tabel nog maar even aanpassen?
Wij hebben pizza gegeten. Ik heb er lekker extra roquefort opgedaan (de kaas dan). Roquefort heeft ook een stukje roquefort geproefd. Kon het wel waarderen Ik heb gezegd dat ik hém volgende keer op een pizza ga leggen als hij weer vogeltjes mee naar huis neemt. Buiten opeten is prima, binnen liever niet.
Ja, dat bericht van Leo... Leo ik zat vanmiddag even flink te knipperen in de speeltuin. Ik kon hier namelijk makkelijk meelezen toen jullie zo druk aan het tetteren waren. Ik vind dat ik helemaal niet zo snel geraakt wordt door mensendingen, maar dit maakte toch wel even indruk.
Anneke, ik vind ook dat het niet zomaar geblokkeerd zou mogen worden. Maar ik weet niet wat er achter de schermen aan mail richting topicopener gaat met verwijzingen naar de juiste hulp
Ratteke en Olijf, ik vond het ook wel weer leuk om jullie intro te lezen. Gewoon leuk om weer eens te lezen
Tabel nog maar even aanpassen?
vrijdag 4 juni 2010 om 18:11
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 juni 2010 @ 17:13:
Waar zijn de andere kippenhouders nu?
Aanwezig! Net thuis en moet zo meteen nog van alles doen maar wilde eerst even hier kijken.
Lekker weer hè dames, straks met een koud roseetje op het balkon forummen. Tot die tijd ga ik me aan mijn huishoudelijke taken wagen.
Waar zijn de andere kippenhouders nu?
Aanwezig! Net thuis en moet zo meteen nog van alles doen maar wilde eerst even hier kijken.
Lekker weer hè dames, straks met een koud roseetje op het balkon forummen. Tot die tijd ga ik me aan mijn huishoudelijke taken wagen.
vrijdag 4 juni 2010 om 19:53
Je hebt het er maar druk mee hè Sabel
Ik hoef vanavond gelukkig niet te koken, slechts op te warmen: gisteren een enorme pan nasi gemaakt. Lekker handig met dit weer!
Ik heb 2 flesjes Jillz meegenomen, schijnt erg lekker te zijn dus ik ben benieuwd. Het ziet er iig lekker fris uit en dat er alcohol in zit is natuurlijk alleen maar mooi meegenomen Zit niet zoveel in hoor, morgen naar mijn ouders, kan daar moeilijk met een kater & alcoholwalm aan komen zetten.
Hum, hoe ga ik Olief nu eens wakker krijgen? Die is na zijn werk (en knetterdrukke werkweek) in slaap gesukkeld en met geen 10 paarden wakker te krijgen. Ik denk dat ik zo maar even op bed ga springen ofzo
Ik hoef vanavond gelukkig niet te koken, slechts op te warmen: gisteren een enorme pan nasi gemaakt. Lekker handig met dit weer!
Ik heb 2 flesjes Jillz meegenomen, schijnt erg lekker te zijn dus ik ben benieuwd. Het ziet er iig lekker fris uit en dat er alcohol in zit is natuurlijk alleen maar mooi meegenomen Zit niet zoveel in hoor, morgen naar mijn ouders, kan daar moeilijk met een kater & alcoholwalm aan komen zetten.
Hum, hoe ga ik Olief nu eens wakker krijgen? Die is na zijn werk (en knetterdrukke werkweek) in slaap gesukkeld en met geen 10 paarden wakker te krijgen. Ik denk dat ik zo maar even op bed ga springen ofzo
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 4 juni 2010 om 19:55
Echt waar MV? Dit vind ik nou het lekkerste weer in NL, zo'n 25 graden en een lekker windje. Warmer moet haast niet want dan wordt het gauw zo'n vieze plakboel. De luchtvochtigheid is nu trouwens maar 37% hier. En een pluizen/pollen in de lucht!! Heb maar een hooikoortstabletje genomen want daarstraks in de auto leek ik wel verkouden, heb lekker zitten spetteren
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 4 juni 2010 om 20:02
Hoooooi
Kom nog even binnenvallen.
Olijf die Jillz is best te drinken hoor isnievies.
Maar wat ik écht lekker vind staat er altijd naast: Strongbow Cider,ook lekker fris maar iets minder priklimonadeidee zeg maar.
net even lekker gedoucht en getut enzo en mijn nieuwe cd van Waylon snoeihard opgezet.
Zin aan lekker avondje met mooie ogen en een goed glas wijn
Isa loopt met haar factor 50 op de oren zo dommig rond...dikke witte Garnier,je ziet het precies zitten.
Maar na een hele middag buiten geen bloedende plekken
Kom nog even binnenvallen.
Olijf die Jillz is best te drinken hoor isnievies.
Maar wat ik écht lekker vind staat er altijd naast: Strongbow Cider,ook lekker fris maar iets minder priklimonadeidee zeg maar.
net even lekker gedoucht en getut enzo en mijn nieuwe cd van Waylon snoeihard opgezet.
Zin aan lekker avondje met mooie ogen en een goed glas wijn
Isa loopt met haar factor 50 op de oren zo dommig rond...dikke witte Garnier,je ziet het precies zitten.
Maar na een hele middag buiten geen bloedende plekken
vrijdag 4 juni 2010 om 20:05
Hahahaha Olijf. Ja lekker zo jumpen, dat deden die kleintjes ook bij mij vanochtend om 6 uur.
Ik kan niet tegen die hitte. Ik heb denk ik geen hooikoorts maar wel last van mijn allergie en astma dus heb het benauwd.
Bieb, heel veel plezier vanaaf. We spreken je later.
Ik kan niet tegen die hitte. Ik heb denk ik geen hooikoorts maar wel last van mijn allergie en astma dus heb het benauwd.
Bieb, heel veel plezier vanaaf. We spreken je later.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 4 juni 2010 om 20:06
vrijdag 4 juni 2010 om 20:07
Deze had ik ook nog. Hij staat al elders op het forum maar hier past hij ook .
Hemel op aarde
Was ik maar Foppe mijn grappige haan;
het dier heeft niets te klagen.
Hij heeft bij mij een droombestaan,
kent enkel dierendagen.
Hij is populair, een allemansvriend
Foppe is zeer geliefd.
Wordt vertroeteld, geaaid, op zijn wenken bediend
en mag schijten waar hij maar blieft.
Zijn exclusieve harem bevat
drie knuffelzachte hennen.
Hierdoor heeft hij orgasmes zat.
Ook daar kan ik aan wennen.
Hij kent geen honger of verdriet
gebreken, angst of zorgen.
Wie wil zo’n heerlijk leven niet?
Zo veilig en geborgen.
Te reïncarneren in mijn haan
dat lijkt me een mooi streven.
Daarom ga ik niet naar de maan
na het einde van mijn leven.
Wanneer ik overleden ben
zal mijn wens in vervulling gaan.
Al wat nodig is, zijn een broedse hen
en een kwakje van de haan.
Mijn as zal in mijn tuin worden uitgestrooid
nadat men is uitgerouwd.
Want alles wat op de grond is gegooid
wordt door de kippen als voer beschouwd.
Na een aantal weken in een ei
is mijn transformatie een feit.
Mijn toom een schattige kip erbij.
En ik ben mijn zorgen kwijt.
Dan ben ik net zo’n rotverwende haan
en heb ik niets te klagen.
Begin ik aan een droombestaan
met louter dierendagen.
Hemel op aarde
Was ik maar Foppe mijn grappige haan;
het dier heeft niets te klagen.
Hij heeft bij mij een droombestaan,
kent enkel dierendagen.
Hij is populair, een allemansvriend
Foppe is zeer geliefd.
Wordt vertroeteld, geaaid, op zijn wenken bediend
en mag schijten waar hij maar blieft.
Zijn exclusieve harem bevat
drie knuffelzachte hennen.
Hierdoor heeft hij orgasmes zat.
Ook daar kan ik aan wennen.
Hij kent geen honger of verdriet
gebreken, angst of zorgen.
Wie wil zo’n heerlijk leven niet?
Zo veilig en geborgen.
Te reïncarneren in mijn haan
dat lijkt me een mooi streven.
Daarom ga ik niet naar de maan
na het einde van mijn leven.
Wanneer ik overleden ben
zal mijn wens in vervulling gaan.
Al wat nodig is, zijn een broedse hen
en een kwakje van de haan.
Mijn as zal in mijn tuin worden uitgestrooid
nadat men is uitgerouwd.
Want alles wat op de grond is gegooid
wordt door de kippen als voer beschouwd.
Na een aantal weken in een ei
is mijn transformatie een feit.
Mijn toom een schattige kip erbij.
En ik ben mijn zorgen kwijt.
Dan ben ik net zo’n rotverwende haan
en heb ik niets te klagen.
Begin ik aan een droombestaan
met louter dierendagen.
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 4 juni 2010 om 20:07
Mylene wat balen dat jij niet van de warmte houdt..
Niet die hoge zwarte laarzen aanhouden nu hé
Van mij mag het tot en met december zo blijven,heerlijk.
Heb het gevoel dat alles (en ik) nu weer echt begint t leven.
Deur staat hier open,poezen rommelen in de tuin met een speelgedmuis danwel echte muis,de vogels kwetteren en straks beginnen de kikkers hier ook weer hun concert
Sabel is de vlag nu geel of blauw?
heb wel zin om te zwemmen ..
Niet die hoge zwarte laarzen aanhouden nu hé
Van mij mag het tot en met december zo blijven,heerlijk.
Heb het gevoel dat alles (en ik) nu weer echt begint t leven.
Deur staat hier open,poezen rommelen in de tuin met een speelgedmuis danwel echte muis,de vogels kwetteren en straks beginnen de kikkers hier ook weer hun concert

Sabel is de vlag nu geel of blauw?
heb wel zin om te zwemmen ..