Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
vrijdag 4 juni 2010 om 20:14
He lieverds,
Helaas nog geen nieuws vh sollicitatie front...
Voor alle nieuwtjes hier:
Ik ben dus Anneke, heb 2 katertjes (O'Malley en Toulouse) en 2 honden; een teckel Hopper en een Golden Sanna, en 14 vissen (blub, blub, blub, mr. Schultz, blub, blub, nou ja you get the picture).
Mr. Schultz is de bully vh aquarium en is genoemd naar een leraar van vroeger op wie hij sprekend lijkt.
Verder 4 kids in del eeftijd van bijna 15 tot 21 en een hubby, die gelukkig net als ik gek is op beesten. Ik woon een beetje uit de buurt in Calgary en werk hier aan de crisislijnen, meestal 's nachts, en studeer er nog een beetje bij.
Leuk om weer een stel nieuwe tetterietjes erbij te zien, allemaal welkom!!!!
Helaas nog geen nieuws vh sollicitatie front...
Voor alle nieuwtjes hier:
Ik ben dus Anneke, heb 2 katertjes (O'Malley en Toulouse) en 2 honden; een teckel Hopper en een Golden Sanna, en 14 vissen (blub, blub, blub, mr. Schultz, blub, blub, nou ja you get the picture).
Mr. Schultz is de bully vh aquarium en is genoemd naar een leraar van vroeger op wie hij sprekend lijkt.
Verder 4 kids in del eeftijd van bijna 15 tot 21 en een hubby, die gelukkig net als ik gek is op beesten. Ik woon een beetje uit de buurt in Calgary en werk hier aan de crisislijnen, meestal 's nachts, en studeer er nog een beetje bij.
Leuk om weer een stel nieuwe tetterietjes erbij te zien, allemaal welkom!!!!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)

vrijdag 4 juni 2010 om 20:31
quote:Kletsmajoor schreef op 04 juni 2010 @ 17:53:
Ja, dat bericht van Leo... Leo ik zat vanmiddag even flink te knipperen in de speeltuin. Ik kon hier namelijk makkelijk meelezen toen jullie zo druk aan het tetteren waren. Ik vind dat ik helemaal niet zo snel geraakt wordt door mensendingen, maar dit maakte toch wel even indruk.
Met welk bericht heb ik je dan van streek gemaakt lieffie?
(= zich van geen kwaad bewust )
Ja, dat bericht van Leo... Leo ik zat vanmiddag even flink te knipperen in de speeltuin. Ik kon hier namelijk makkelijk meelezen toen jullie zo druk aan het tetteren waren. Ik vind dat ik helemaal niet zo snel geraakt wordt door mensendingen, maar dit maakte toch wel even indruk.
Met welk bericht heb ik je dan van streek gemaakt lieffie?
(= zich van geen kwaad bewust )
vrijdag 4 juni 2010 om 20:35
Oh ik zal me ook ff voorstellen (kort ...er wordt op me gewacht)
Bieb,eind 30 en net weer vrijgezel.
Momenteel nog bij ex in huis en over een kleine 2 maand weer met mijn 3 skatten in een ander onderkomen.
Isa,(V) Brits korthaar lilac van 10 jaar
Bibi,(V) Brits korthaar silver tabby van 9 jaar
Dimitris (M)(aka Zwart Monster aka ZM maar ook wel eens ZW genoemd...Zwart Wonder)
zwerfkat uit Griekenland van 2 jaar met een heel groot ego,een gouden hartje en sinds een aantal weken zonder piemol.
Hij is er bijna tussenuitgepiept en een penisamputatie was zijn enige redding.
ondertussen is hij dat alweer vergeten (5 weken geleden geopereerd) en gaat hij weer al spelend door het leven
En nu ben ik de deur uit,heb een zoenafspraak.
Fijne avond maisjes!!!!
Bieb,eind 30 en net weer vrijgezel.
Momenteel nog bij ex in huis en over een kleine 2 maand weer met mijn 3 skatten in een ander onderkomen.
Isa,(V) Brits korthaar lilac van 10 jaar
Bibi,(V) Brits korthaar silver tabby van 9 jaar
Dimitris (M)(aka Zwart Monster aka ZM maar ook wel eens ZW genoemd...Zwart Wonder)
zwerfkat uit Griekenland van 2 jaar met een heel groot ego,een gouden hartje en sinds een aantal weken zonder piemol.
Hij is er bijna tussenuitgepiept en een penisamputatie was zijn enige redding.
ondertussen is hij dat alweer vergeten (5 weken geleden geopereerd) en gaat hij weer al spelend door het leven
En nu ben ik de deur uit,heb een zoenafspraak.
Fijne avond maisjes!!!!

vrijdag 4 juni 2010 om 21:06
*even snel.
Bij mijn ouders zijn mijn lievelingspoesjes weg. Opgehaald door hun nieuwe eigenaar. Volgens mijn pap was het zoooo'n leuke vrouw. Echt iemand met een hart voor dieren.
Ze zei dat ze zou mailen.. Ik hoop het maar. Dan kan ik haar ook foto's sturen van toen ze nog klein waren.
Dat vind ik zelf ook altijd zo leuk.Moet nu gauw weer offline.Film kijken.
Mn dag is alweer een 8 hoor ann..
mn appelcake is namelijk Heeeeeerlijk.
Bij mijn ouders zijn mijn lievelingspoesjes weg. Opgehaald door hun nieuwe eigenaar. Volgens mijn pap was het zoooo'n leuke vrouw. Echt iemand met een hart voor dieren.
Ze zei dat ze zou mailen.. Ik hoop het maar. Dan kan ik haar ook foto's sturen van toen ze nog klein waren.
Dat vind ik zelf ook altijd zo leuk.Moet nu gauw weer offline.Film kijken.
Mn dag is alweer een 8 hoor ann..

Poelepoelepoelepoes!
vrijdag 4 juni 2010 om 21:08
quote:biebelie schreef op 04 juni 2010 @ 20:07:
Mylene wat balen dat jij niet van de warmte houdt..
Niet die hoge zwarte laarzen aanhouden nu hé
..
Ja dat is mijn probleem, die laarzen zijn speciaal voor mijn zolen voor mijn zere voeten. Ik heb geen zomerschoenen nog die ik aan kan. Ik heb deze en ik heb bergschoenen. Ja ik heb wel een zomerschoentje, maar ik moet niet meer dan 5 min. erop lopen.
Van de week maakte iemand reclame wat niet mocht over zomerschoenen waar je steunzolen in konden, maar ik kon de site niet vinden. Geeft niet, ik ga van de zomer toch niet weg. Maar wel een beetje lastig.
Volgens mij is er aan de overkant van het water een concert bezig. Kan alleen niet goed horen welke zangeres. Hoor een hoop herrie.
Mylene wat balen dat jij niet van de warmte houdt..
Niet die hoge zwarte laarzen aanhouden nu hé
..
Ja dat is mijn probleem, die laarzen zijn speciaal voor mijn zolen voor mijn zere voeten. Ik heb geen zomerschoenen nog die ik aan kan. Ik heb deze en ik heb bergschoenen. Ja ik heb wel een zomerschoentje, maar ik moet niet meer dan 5 min. erop lopen.
Van de week maakte iemand reclame wat niet mocht over zomerschoenen waar je steunzolen in konden, maar ik kon de site niet vinden. Geeft niet, ik ga van de zomer toch niet weg. Maar wel een beetje lastig.
Volgens mij is er aan de overkant van het water een concert bezig. Kan alleen niet goed horen welke zangeres. Hoor een hoop herrie.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 4 juni 2010 om 21:41
goedenavond,
Wij waren naar blijdorp. Een van de mooiste dierentuinen vind ik zelf.
Nieuwkomers welkom (als er al nieuwe bij zijn na vanochtend)
Splinter, ik heb de kaartjes gehad. We zijn vandaag al flink gekleurd dus dan kunnen we morgen lekker in de zon. Nogmaals hartstikke bedankt voor de kaartjes
Biebs, veel plezier vanavond. Ik drink hier in ieder geval strakjes een kant en klare mojito
Leo, in de situatie van afgelopen dagen ben ik het ook eens met je. Het is beter voor iedereen, hoe hard dat misschien ook is. En ik praat ook met mijn beesten hoor. Gisteren nog tegen pluk. Over de vlieg in de slaapkamer
Wij waren naar blijdorp. Een van de mooiste dierentuinen vind ik zelf.
Nieuwkomers welkom (als er al nieuwe bij zijn na vanochtend)
Splinter, ik heb de kaartjes gehad. We zijn vandaag al flink gekleurd dus dan kunnen we morgen lekker in de zon. Nogmaals hartstikke bedankt voor de kaartjes
Biebs, veel plezier vanavond. Ik drink hier in ieder geval strakjes een kant en klare mojito
Leo, in de situatie van afgelopen dagen ben ik het ook eens met je. Het is beter voor iedereen, hoe hard dat misschien ook is. En ik praat ook met mijn beesten hoor. Gisteren nog tegen pluk. Over de vlieg in de slaapkamer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 4 juni 2010 om 21:46
quote:biebelie schreef op 04 juni 2010 @ 20:37:
Lé...waarschijnlijk waar je verteld dat je zelf ook nare ervaringen ala D hebt gehad..
misschien praat ik voor mn beurt maar toen moest ik ook even slikken iig.
Ja, D is TO van zm-topic?
Tipsy op bed, hoera hoera. Vanmiddag dacht ik dat ze in de vensterbank zat en ik dacht aan de linkerkant. Dus ik stak mn kop achter het gordijn aan de rechterkant. Poes zat rechts en sprong drie meter in de lucht toen ik dat deed. Ik toen ook
In de startblokken om snel weg te kunnen spurten...
En mn prachtige studentenslaapkamergordijnen:
Ze heeft er een tweede patroontje bijgemaakt
Lé...waarschijnlijk waar je verteld dat je zelf ook nare ervaringen ala D hebt gehad..
misschien praat ik voor mn beurt maar toen moest ik ook even slikken iig.
Ja, D is TO van zm-topic?
Tipsy op bed, hoera hoera. Vanmiddag dacht ik dat ze in de vensterbank zat en ik dacht aan de linkerkant. Dus ik stak mn kop achter het gordijn aan de rechterkant. Poes zat rechts en sprong drie meter in de lucht toen ik dat deed. Ik toen ook
In de startblokken om snel weg te kunnen spurten...
En mn prachtige studentenslaapkamergordijnen:
Ze heeft er een tweede patroontje bijgemaakt

vrijdag 4 juni 2010 om 23:09
Ik was 'even' aan het teruglezen
@Sabel Leuk je hier te lezen. Ik heb je schrijfsels hardop voorgelezen en vriend is fan, ik ook. Ik heb geen kippen (de buren wel) maar wel een eend. Nog even tenminste. Vandaag heeft ze voor het eerst in de vijver gezwommen, maar ze vond de vissen eng
Andere nieuwkomers
Leo, fijn je te lezen wijffie. Fijn dat Fien de dvd grijs draait.
En verder heb ik wel gelezen, maar niet blijven hangen.
Ik ben er niet zo heel veel, want moe enzo.
Ah lieve Tipsy.
Nee ik zit mij te vervelen. Ik heb het geluid van mijn tv maar uitgezet, dan hoor ik het concert of ik erbij ben. Net werd of de liedjes van De Dijk gezongen of het was De Dijk. Ik zit te googlen maar kan niets vinden wat voor concert dat nou is.
Nee ik zit mij te vervelen. Ik heb het geluid van mijn tv maar uitgezet, dan hoor ik het concert of ik erbij ben. Net werd of de liedjes van De Dijk gezongen of het was De Dijk. Ik zit te googlen maar kan niets vinden wat voor concert dat nou is.
vrijdag 4 juni 2010 om 23:12
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 juni 2010 @ 23:09:
Ik was vanavond op uitnodiging van Twister naar MJ aan het kijken, toen ik plotseling een kikker hoorde blaffen in mijn vijver. Ik kijken, maar ik zag niets vreemds zoals een zeehond of iets dergelijks. Het was echt een blafgeluid op zijn kikkers. Raar hè?Kwaf?
Ik was vanavond op uitnodiging van Twister naar MJ aan het kijken, toen ik plotseling een kikker hoorde blaffen in mijn vijver. Ik kijken, maar ik zag niets vreemds zoals een zeehond of iets dergelijks. Het was echt een blafgeluid op zijn kikkers. Raar hè?Kwaf?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
vrijdag 4 juni 2010 om 23:16
Nou ik hoop nog dat mijn tandarts maandag een mooi voorstel heeft. Maar het is een gezamelijke praktijk, waar meerdere tandartsen in 1 pand zitten, dus was een lief voorstel wat iemand hier zei maar denk niet dat ze het zwart kunnen doen. Die ruimtes zijn namelijk niet afgesloten dus ik vrees dat het niet gaat, maar misschien doet hij aan uitgestelde betalingen voor 1 keer.
Volgens mij is het De Dijk die speelt. Ik ken alle nummers tenminste. Helemaal niet gelezen. Vergeten een paar weken de plaatselijke suffertjes te lezen.
Och Duck die bang is van de vissen. Hoop dat het goed komt.
Volgens mij is het De Dijk die speelt. Ik ken alle nummers tenminste. Helemaal niet gelezen. Vergeten een paar weken de plaatselijke suffertjes te lezen.
Och Duck die bang is van de vissen. Hoop dat het goed komt.