met vriend naar het strand..

06-06-2010 09:41 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal...

Ik was gisteren voor het eerst dit jaar met m'n vriend naar het strand gegaan..

Nu kreeg ik er opeens zo'n naar gevoel bij.. Ik ben zelf heel wit, heb cellulite (wat je vooral heel goed zien in de zon!!) , slappe billen.. (vind ik zelf) Daarom vind ik het al niet al te fijn om in m'n bikini voor honderden mensen te liggen. Maargoed ik vond dat ik niet moest aanstellen..

Nu liepen er natuurlijk een aantal vrouwen voorbij.. Mooi bruin, mooie huid, mooie billen.. en dat vind ik dan zoo erg

Ik weet dat ik me aanstel hier in hoor.. maar ik ben dan zo bang dat m'n vriend al die mooie benen en billen ziet en erachter komt dat hij misschien wel mooier kan krijgen..

Zijn er dames die dit herkennen? Haha, ik moest het even kwijt, en ik voelde me er ook schuldig over dat ik zo dacht.. vond mezelf echt een grote aansteller.
Ik neem aan dat je vriend je wel vaker naakt heeft gezien dus hij weet hoe je er uit ziet. Liefde gaat als het goed is verder dan een lichaam hoor.
Ik vermoed dat je nog erg jong bent?

Die honderden mensen kijken niet naar jou, want die vinden jou namelijk echt niet zo interessant....;)

En je vriend vind het toch leuk om met je te gaan> Als hij alleen wil om mooie vrouwen te kijken, dan neemt hij je vast niet mee.

Gewoon genieten.
ehm ja.. 23 ..

M'n vriend weet idd hoe ik er uit zie ja haha, maar dan toch is het zo confronterend!
Zijn die andere vrouwen "zum haben" dan?

Ik denk dat ook dat je je aanstelt. Hij ligt daar vrijwillig naast je en kan opstaan wanneer hem dat goeddunkt. Zolang hij niet wegloopt vindt hij jou dus de allerleukste vrouw met de beste combinatie lichaam en persoonlijkheid. Of ligt hij te dromen van het Nederlands elftal in de finale van het WK en heeft hij geen oog voor de wereld om hem heen, dat kan natuurlijk ook.
En misschien heeft je vriend wel hetzelfde hoor, bang dat jij kijkt naar als die gespierde, bruine, mannen die er best lekker uitzien maar meer ook niet haha
ben je ook..

als je dan naar die "mooiere" benen en billen kijkt.. check dan ook meteen even de dames met nog veel meer cellulites en hangbuiken die gewoon ongeneerd heerlijk van het zonetje genieten...

én check de mannen.. zitten er vast wel een paar bij die gespierder en bruiner zijn dan jouw viend.. maar zie je die balen??

Dus kappen met die onzin en gewoon heerlijk genieten van het zonnetje... desnoods ga je deze week ergens nog een keertje onder de zonnebank.. ben je de volgende keer gewoon heerlijk bruin...

BTW je vriendje heeft je toch vaker naakt gezien?? Is 'ie toen op je afgeknapt?
Ik herken het gevoel van een jaar of 15 terug bij mezelf. Weet niet of het met aanstellen te maken heeft..wellicht meer met onzekerheid.

Dit soort gevoelens los laten is lastig...weet wel dat als het je lukt, je je bevrijd voelt en beter in staat bent te genieten.

Onzekerheid, jezelf continu met anderen vergelijken daar wordt je namelijk dood en dood moe van vind ik.

Enne....je kan mij niet wijsmaken dat je gisteren op het strand louter dames hebt gezien zonder cellulite, met mooie billen en een mooi gebruinde huid.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Pffffff.. ik hou ineens bakken vocht vast, heb dus ineens een blubberbuik! En ik voelde me ook ongemakkelijk op het strand, maar vriend heeft meer de naakte borsten vrouwen (50+) opgemerkt dan hele mooie vrouwen..

Het zit gewoon tussen onze oren
Haha ja dat is inderdaad helemaal waar Wuiles..

Ik weet ook dat dit waarschijnlijk meer over mij zegt dan over hem.. ;)

Zou echt graag gewoon blij willen zijn met hoe ik ben, maar dan kijk ik om me heen en ga ik weer aan mezelf twijfelen.. terwijl je natuurlijk helemaal niet kunt vergelijken ..
Ik snap je wel hoor, ik heb erg lelijke benen en billen vind ik zelf, dus ik vind het ook erg confronterend het strand. Ga dus ook nooit.
Ja hihi.. je ziet er zeker ook bij die nog veel erger zijn.. ;)

Gek genoeg vallen die dan ook meteen af voor de 'contest' haha :$ Wat erg eigenlijk..

Ja das ook t gekke! Ik zie zeker ook mannen die gespierder en bruiner zijn dan mijn vriend, en toch vind ik hem absoluut het aantrekkelijkst.. Dus wederzijds is er ook niks aan de hand
Ik ben ook niet het tiepe dat lekker op het strand in mijn minibikini rondhuppelt. Ik voel me véél te onzeker over mijn keizersnede litteken met overhangend vel, witte dikke bovenbenen, huid die nooit bruin maar rood wordt en die verrekte scheerbultjes op mijn bikinilijn.

Vandaar dat ik ook nooit op het strand lig. Hooguit dat ik eens in een jurkje rondparadeer.

Maar ik weet wel heel zeker dat mijn lief de combinatie van al die vreselijke lichamelijke uiterlijkheden en gewoon mij als persoon de leukste mens van het strand zou vinden. En zo is dat vast ook bij jou!
Een vriendin van mij heeft verteld dat haar vriend het een keer na een dagje strand heeft uitgemaakt...

Sorry, we kunnen hier elkaar wel gaan aanpraten dat het mannen niets uitmaakt hoe een vrouwenlichaam eruit ziet, maar ik ben bang dat dat toch niet helemaal waar is. Of het van doorslaggevende betekenis is, is een andere vraag.
quote:Kabouter23 schreef op 06 juni 2010 @ 09:48:

Pffffff.. ik hou ineens bakken vocht vast, heb dus ineens een blubberbuik! En ik voelde me ook ongemakkelijk op het strand, maar vriend heeft meer de naakte borsten vrouwen (50+) opgemerkt dan hele mooie vrouwen..

Het zit gewoon tussen onze oren

Hihi ja dat geloof ik wel inderdaad!! Dat valt toch het eerst op!

Gister stond er ook een behoorlijk forse vrouw met bloemetjesbadpak constant gebukt zandkastelen met de kids te bouwen.. Die springen er toch het eerste uit haha..
Als je vriend je verlaat omdat hij op het strand mooiere lijven zien, dan moet hij vooral gaan lijkt me? Wil jij serieus een vent die jou verlaat om wat putjes, drelvel en een wit velletje?

Als hij dat zou doen zou hij je heel niet waard zijn.
quote:Lanvin schreef op 06 juni 2010 @ 09:55:

[...]

Hihi ja dat geloof ik wel inderdaad!! Dat valt toch het eerst op!

Gister stond er ook een behoorlijk forse vrouw met bloemetjesbadpak constant gebukt zandkastelen met de kids te bouwen.. Die springen er toch het eerste uit haha..En als zelfs zij zich niet druk maakt om haar verschijning...waarom jij dan wel?
Wat jammer he, dat we elkaar nog steeds zo beoordelen. Dat het je nog steeds 'beter' maakt als je bruin bent, geen cellulites, geen vet.

Terwijl ik toch stukken liever een leuk mens heb, dat ik dat veel belangrijker vind dan hoe iemand eruit ziet.
quote:misschicken schreef op 06 juni 2010 @ 09:55:

Als je vriend je verlaat omdat hij op het strand mooiere lijven zien, dan moet hij vooral gaan lijkt me? Wil jij serieus een vent die jou verlaat om wat putjes, drelvel en een wit velletje?

Als hij dat zou doen zou hij je heel niet waard zijn.

Is helemaal waar.. !

Het is meer gevoel denk ik ja.. Zijn exvriendin was ook wel heel mooi, en daarom speelt dat misschien ook wel een beetje mee.. jezelf constant aan iemand 'moeten' spiegelen voor je gevoel. Het gevoel dat je daarin niet achter mag blijven..
quote:misschicken schreef op 06 juni 2010 @ 09:57:

[...]

En als zelfs zij zich niet druk maakt om haar verschijning...waarom jij dan wel?Ja.. dat dacht ik gister eigenlijk ook.. ik dacht echt, wat heerlijk als je zo lekker over het strand kan huppelen en schijt kan hebben aan de rest! Lijkt me echt een verademing!
Tja, zijn vorige vriendin is niet voor niets zijn ex.

En als je toch naar het strand gaat, hoe je er ook uit ziet, dan kun je het maar beter naar je zin hebben toch? Het kost zoveel energie en plezier als je alleen maar kunt kijken naar een ander.
Heb je die onzekerheid ook wanneer je niet op het strand bent?

Met je kleding aan zullen er toch ook altijd vrouwen zijn die mooier zijn dan jij. Daar gaat hij toch ook niet op af?

Hij heeft een relatie met jou, omdat hij jou leuk vindt. Als hij mooier, leuker, anders had gewild was hij nooit een relatie met je begonnen.

Er lopen vast ook tig mannen rond die knapper zijn dan je vriend, maar daar ga jij niet voor, jij gaat voor hem.
Tevreden zijn met jezelf is nog altijd veel aantrekkelijker voor (de meeste) mannen dan een goddelijk lichaam en miepen over onbenulligheden.

Troost je, bij de meeste vrouwen komt dat met de jaren.. Ik ben 35 en minder "strak" dan 15 jaar geleden maar zit zoveel beter in m'n vel. Dit ben ik en als het niet goed is heb je pech. Ik ben aardig, lief, onderhoudend en betrokken (en nog zooooveel meer ) en mijn uiterlijk is zo'n klein en relatief onbelangrijk deel van mij. Zolang je jezelf goed verzorgt en het allemaal niet extreem is loopt hij heus niet weg om een beetje cellulitis.

Ik neem aan dat jij je vriend leuk, lief en lekker vindt... met al zijn "mindere puntjes". Zou jij het aantrekkelijk vinden als ie daar steeds heel krampachtig over zit te doen en al die minpuntjes steeds benoemt? Nee toch..
@TO: in fel zonlicht zie je echt iedere imperfectie, maar ook bij mannen, werkt dus twee kanten op.

Tip: ga naar een veel rustiger strand, ipv een overvol massa-iets.

Mensen kijken gebeurt ook op een terras, de sauna, op straat, en ook op strand. Dan zou je nergens meer heen kunnen toch?
quote:Lanvin schreef op 06 juni 2010 @ 09:51:

Ja hihi.. je ziet er zeker ook bij die nog veel erger zijn.. ;)

Gek genoeg vallen die dan ook meteen af voor de 'contest' haha :$ Wat erg eigenlijk..

Ja das ook t gekke! Ik zie zeker ook mannen die gespierder en bruiner zijn dan mijn vriend, en toch vind ik hem absoluut het aantrekkelijkst.. Dus wederzijds is er ook niks aan de hand Maar je eigen onzekerheden weglachen met andere vrouwen belachelijk maken is ook niet ok hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven