Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Ja foto gelukt!!
Klets, kan ze misschien IN de bank zitten??
olijfje_ wijzigde dit bericht op 06-06-2010 13:58
Reden: bank, niet bak
% gewijzigd
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh duizend maal sorry, helemaal over Fido zijn verjaardag heen gelezen. Van harte;

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Aaaah, wat een leuke worst! *roept Fido* Goed gekozen MV, Fido is gék op worst!
worst? waar zie jij worst?

ik zie hartvormige kattensnoepjes....toch?

*begint aan ogen te twijfelen...of komt het door de kater?*
Klets, ik moest trouwens wel erg grinniken om de bijdehante opmerking van jouw dochtertje vanochtend
Ow. Ik zag er hartvormige stukjes worst in maar bij nadere inspectie denk ik idd dat het snoepjes zijn. Ook goed, Fido is nl ook gék op snoepjes (snap je nu waarom ik 'm vaak Kliko noem - hij luistert er ook nog naar )
olijfje_ wijzigde dit bericht op 06-06-2010 14:12
Reden: wordt...worst...moeilijk hoor, typen
% gewijzigd
quote:annekeg schreef op 06 juni 2010 @ 13:37:

MV misschien een rare vraag maar kun je niet iets voor jezelf beginnen met zo'n talent?

Ik zou heel graag er iets meer mee doen. De laatste tijd maak ik ook zelf recepten. En probeer iets wat ik dan nog niet eerder heb gezien, maar ja, het wiel heb ik niet uitgevonden dus wellicht zijn er al mensen voor mij geweest maar het zijn dan iig wel "unieke" recepten van mijn hand.

Ik had de laatste maanden hoop op iets wat ik kon doen op kookgebied maar ik denk niet dat we eruit gaan komen helaas. Daar had ik wel al mijn hoop op. Ook niet zo slim van mij maar ik dacht echt dat het goed zou komen.

Eind juni nog die nare rechtzaak en dan heb ik weer tijd om verder te gaan zoeken.

Over zoeken gesproken, oh Klets, ik hoop zo dat Tipsy thuis verstopt zit. Wat een zielig hommeltje. Bah, ik duim dat ze niet naar buiten is geslopen. Laat ons weten als je haar gevonden hebt.
Oh die snoepjes, ik zag ook worstjes van die Stegeman worst in hartvormpjes, krijg ik spontaan zin in, snik, die heb je hier niet. Je moest eens weten wat voor gekke dingen wij op ons lijstje "als we in NL zijn dan..." hebben staan, is hier met ons zessen echt een leuk onderwerp aan tafel. Net als jongste die aankomt met "mam vroeger in NL had ik een lievelingsrestaurantje gaan we daar weer heen?" "waar dan, hoe heette dat restaurantje" "geen idee, 't was bij een fietsenwinkel" "in groningen, assen, norg, enschede????", "geen idee maar je mocht altijd een kadootje uit een kist zoeken", Tjaaaaaaa????????????????? Lekker is tie. Echt je moet er eigenlijk bij zijn maar dit soort gesprekken hebben wij dus regelmatig hier. Niemand heeft heimwee maar ze hebben allemaal lang genoeg in NL gewoond om na zes jaar naar "iets" terug te verlangen. Een aantal van onze bezopen plannetjes:

- rotondes 10 keer rondrijden (je hebt hier niet zoveel vd dingen en vroeger was het manliefs grapje om op een rustige rotonde tig keer rond te rijden.

- met z'n allen naar de afhaal chinees en dan horen "kroeppoek bij?".

- patatje speciaal kopen

- met z'n allen naar Appie om o.a. jogydrink te kopen

- naar de tig "favoriete restaurantjes

- mijn favoriet: een broodje lever kopen

Nou zo zijn er nog tig maffe wensjes. We proberen eind dit jaar te komen. Lijkt me echt zooo superleuk.

Nou slaat natuurlijk helemaal nergens op dit verhaal, kweenie waarom ik dit zit te typen, niet echt interressant voor jullie, sorry dames, 't is laat/vroeg.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Anneke

Wat hebben jullie toch een gezellig boel thuis! Leuk als jullie eind dit jaar naar NL kunnen komen, gaan we wel meeten hè!!
De foto's van de wolken was van mei 2008. Daarna heeft het gigantisch geonweerd en gewaaid.

Nu regent het hier best hard. Niks klam, niks warm. Gewoon regen. De hele hemel zit potdicht. Het is een grijze grauwe dag.

Fido, van harte jongen. Op naar de volgende 10!

Hhahahah, Ann, je vergeet nog de filet american. En de belofte dat we gaan proberen dan te meeten met zijn allen. Oh leuk, heb er nu al zin in.
quote:Olijfje_ schreef op 06 juni 2010 @ 14:26:

Anneke

Wat hebben jullie toch een gezellig boel thuis! Leuk als jullie eind dit jaar naar NL kunnen komen, gaan we wel meeten hè!!Oh echt wel! Ophalen van het vliegveld, meeten, dan ff meegeven aan de familie en weer weg brengen en uitzwaaien.
een keer is genoeg
Voor Fido:

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ik verheug mij er zoooo enorm op, echt super!
Fiidooooo gefeliciteeeeeeerd.
Is er iemand van jullie online die me eventjes kan steunen?

Voor jullie val ik nu zo ineens in jullie topic, maar ik lees regelmatig stukjes met jullie mee. Dus voor mij is dit de meest logische plek om even van me af te schrijven.

Mijn hond doet sinds vanochtend raar. Ik heb al een afspraak om kwart voor vier bij de dierenarts. Maar ik ben nu zo verdrietig!

Mijn hond, kruising Lab eet de hele dag nog niet, drinkt niet, is suffig, zijn oogje ziet er raar uit, hij slikt moeilijk en als ik in zijn bekje wil kijken, dan kermt hij het uit van de pijn. Het gaat bij mij door merg en been.

Ik ben even heel onrustig en verdrietig. Ik ben zo bang dat er meer aan de hand is dan een 'steek van een insect' (wat ik vanochtend dacht).

Mijn vriend komt om 15.30uur thuis en ik zit nu nog alleen op de bank. Wil iemand mij een hart onder riem komen tetteren?
En voor Fido: Gefeliciteerd (beetje gezouten felicitaties, maar dat is vast niet erg )
Oh, dat klinkt niet goed Helianthus. Kan het zijn dat ie een klap heeft gehad of trap of tegen een auto is gelopen/aangereden?

Ik zal mn vriend ff vragen. Ontstoken tanden is zijn antwoord.

Hoe raar ziet het oog er uit? Wit te zien of draait het hele oog weg?

Wat zielig voor het beest. Is al oud of is t nog een jonkie?

Sterkte straks bij de da. Kom je alsjeblieft nog ff melden hoe het gegaan is? voor jou en je hond.
Ach Helianthus eerst een die kun je wel even gebruiken.

Hoe oud is je hondje, hoe heet hij? Is het nog maar net begonnen?

Wat een vragen he? Niet dat ik gelijk weet hoe of wat (je hebt echt niks aan mij) maar wil wel graag je even zeggen dat ik aan jou en je hond denk (een naam erbij maakt het makkelijker om aan hem te denken).

Het is altijd zo rot om een beest ziek te zien, ze kunnen je zo moeilijk vertellen wat er met ze is.

In ieder geval, sterkte meis, wie weet heeft ie wel onschuldig kiespijn ofzo. Ik ga in duimmodus...
Hé bah wat rot voor hond en voor jou.

In ieder geval gelukkig dat je zo snel naar een dierenarts kan!

Kan natuurlijk best dat je wel gelijk hebt hé met die insectenbeet...

maar voor nu: even volhouden en het dan aan de deskundigheid van de dierenarts overlaten.

Het lijkt wel alsof zijn oog wat troebel is en als hij me aankijkt, dan zie ik een deel wit. Met ontstoken tanden zou ik heel blij zijn (al klinkt dat natuurlijk een beetje gek). Liefst heb ik natuurlijk dat hij gewoon vrolijk en gezond is

Hij is 8 jaar. Ik zal even een fotootje zoeken.
Helian, sterkte
tetters! Heb net weer een half uurtje zitten lezen en ik geloof dat ik weer op de hoogte ben van jullie wel en wee.

Klets, ik hoop zo dat Tipsy elk moment uit de bank vandaan komt! Niks leuk om dat bange dametje kwijt te zijn.

Splinter, heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel plezier op vakantie!

Anneke, leuk, leuk, leuk om te lezen dat je eind van het jaar naar Nl komt: we staan op Schiphol met een broodje lever (met of zonder spekjes?) en een broodje filet americain hoor . En een meet moet gaan lukken.

Myleen, wat heb ik een heerlijke foto's en recepten langs zien komen. Hoe gaat het vandaag met je rug? Ik heb die oefeningen trouwens ook genoteerd, ik heb nogal eens last na een paar uur slenteren en hangen.

Olijf, wow, wat een enorme hagelstenen! Ik moest meteen aan balloze Puk denken .

Fido:

Delphi: is de grijzeduifkuif uiteindelijk wel in de juiste kleur veranderd?

Druifje: als je vandaag meeleest, sterkte!

Ratteke, wat balen dat je oog nog steeds zo dik is!

Leo, succes met het opnemen van de pilot. En ik had ook al het idee dat je tegenwoordig een heel leuk leven hebt.

En dan even een (weer)update van hier: het regent al, nog niet heel hard maar het is al een groot deel van de dag grijs. Zoals het ook in mijn hoofd al de hele dag een beetje grijzig is: vrijgezellendag was erg leuk, maar de hele middag op en aan het water met de zon van gisteren was ook wel vermoeiend. Gelukkig goed gesmeerd en de 2 flessen rosé moesten we met 12 delen dus de alcoholinname viel mee. Heb ik gisteravond wel weer ingehaald trouwens.

Ik ga ook maar eens iets nuttigs doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven