Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 6 juni 2010 om 15:16

zondag 6 juni 2010 om 15:20
Nou, volgens mij ga ik op een goed moment naar de DA. Ik heb de hele ochtend gedacht dat het wel goed zou komen, maar nu hij ook duidelijk pijn heeft, ben ik blij dat ik al een afspraak voor straks heb gemaakt.
Hij vluchtte de tuin in na zijn gekerm. Hij is nu weer binnen en ligt weer op zijn kussentje. Hij weet zelf ook niet zo goed wat hij er mee aan moet allemaal, volgens mij.
Hij vluchtte de tuin in na zijn gekerm. Hij is nu weer binnen en ligt weer op zijn kussentje. Hij weet zelf ook niet zo goed wat hij er mee aan moet allemaal, volgens mij.
zondag 6 juni 2010 om 15:26
Ach wat een leuke lieve beesten. Ik heb zelf een Golden, lijkt wel een beetje op jouw Simba met dat koppie zo vragend.
En helemaal niet ego hoor, kom gewoon lekker je verdriet spuien . En tuurlijk die hormonen geven ook nog de nodige nadruk.
En helemaal niet ego hoor, kom gewoon lekker je verdriet spuien . En tuurlijk die hormonen geven ook nog de nodige nadruk.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
zondag 6 juni 2010 om 15:28
Onze hond had trouwens ooit vagenitis, en die deed echt heel raar, hij piepte, ging in een hoekje zitten, net alsof ze bang was, echt heel gek. De d.a. zei dat retrievers soms bang zijn voor pijn en dus de angst laten zien en niet de pijn. Nou ja vaag verhaal...het zijn in ieder geval bijzondere beestjes.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
zondag 6 juni 2010 om 15:50
Heel veel sterkte met Sima. Ik hoop dat je je zo lachend weer komt melden en dat er bijna niks aan de hand was
We hebben net nog een rondje buurt gedaan om te kijken of we Tips misschien zouden zien. Je weet maar nooit. Achter liep Mystique mee. Op een bepaald punt draaide ze af. Ik dacht dat ze geen zin meer had om mee te lopen. Toen ik verder liep zaten er twee dikke herders in een tuin. Afsluiting soort kippengaas. Ik ben niet bang voor blaffende honden maar dochter vond het toch wel eng. Mocht Tips ontsnapt zijn dan zit ze in ieder geval niet daar.
Aan de voorkant liep Roque mee. Glipte onderweg nog zo bij iemand naar binnen die aan de voordeur stond. Hoe heet de kat? HOE? Ik ga zo nog een keer het hele huis doorkammen. Ook de inbouwkasten maar even leeg halen dan.
Anneke: blij dat je bijna klaar bent. Ik hoop dat je snel wat hoort over die sollicitatie! Ik hoop dat die mevrouw misschien een andere oplossing heeft gevonden?
We hebben net nog een rondje buurt gedaan om te kijken of we Tips misschien zouden zien. Je weet maar nooit. Achter liep Mystique mee. Op een bepaald punt draaide ze af. Ik dacht dat ze geen zin meer had om mee te lopen. Toen ik verder liep zaten er twee dikke herders in een tuin. Afsluiting soort kippengaas. Ik ben niet bang voor blaffende honden maar dochter vond het toch wel eng. Mocht Tips ontsnapt zijn dan zit ze in ieder geval niet daar.
Aan de voorkant liep Roque mee. Glipte onderweg nog zo bij iemand naar binnen die aan de voordeur stond. Hoe heet de kat? HOE? Ik ga zo nog een keer het hele huis doorkammen. Ook de inbouwkasten maar even leeg halen dan.
Anneke: blij dat je bijna klaar bent. Ik hoop dat je snel wat hoort over die sollicitatie! Ik hoop dat die mevrouw misschien een andere oplossing heeft gevonden?
zondag 6 juni 2010 om 16:06
Nou, een laatste zwaai voor jullie!
Alle zooi is ingepakt en nu is het wachten op zwager en schoonzus. Althans, wachten...er moet nog 2 kilo asperges geschild worden....
Deze is vast voor Fido:
Deze is voor Olijfje, dinsdag pas openmaken!! Hieperdepiep....
En deze magt Mylene over een paar weken openen: Hoera!
En dan nu....snif....snotter....tijd voor het grote afscheid!
Lieve meiden, ik ga jullie écht missen! Pfff, weer wat nieuws, niet alleen de kat missen, maar ook jullie.
Bedankt voor de lieve vakantiewensen, tips, recepten ( ). Dat biertje in de kroeg zal denk ik een whiskey worden, maar ik drink hem op jullie. En ik zie jullie over ruim 3 weken weer! (op de dag dat TH naar de kaakchirurg mag!)
Anneke, ik blijf gewoon duimen voor je baan hoor.
Mylene, sterkte met je rug. Het is jammer genoeg niet meer gelukt om de oefeningen nog uit te schrijven, sorry!
Helianthus, las net over je hond. Griezelig! Sterkte ermee, zo´n mooi beestje...
Klets, ik heb ooit uren naar een kat gezocht, die was in de hoes van het dekbed gekropen, dat opgerold op het voeteneinde van het bed lag.... Succes met zoeken!
En voor alle anderen ook alle liefs en goeds en een hele dikke
(of word ik nu té sentimenteel?? )
Blijf lief voor jezelf en voor elkaar en tetter lekker door, maar niet zó veel dat er straks een Splinterloos topic is hè!!
Alle zooi is ingepakt en nu is het wachten op zwager en schoonzus. Althans, wachten...er moet nog 2 kilo asperges geschild worden....
Deze is vast voor Fido:
Deze is voor Olijfje, dinsdag pas openmaken!! Hieperdepiep....
En deze magt Mylene over een paar weken openen: Hoera!
En dan nu....snif....snotter....tijd voor het grote afscheid!
Lieve meiden, ik ga jullie écht missen! Pfff, weer wat nieuws, niet alleen de kat missen, maar ook jullie.
Bedankt voor de lieve vakantiewensen, tips, recepten ( ). Dat biertje in de kroeg zal denk ik een whiskey worden, maar ik drink hem op jullie. En ik zie jullie over ruim 3 weken weer! (op de dag dat TH naar de kaakchirurg mag!)
Anneke, ik blijf gewoon duimen voor je baan hoor.
Mylene, sterkte met je rug. Het is jammer genoeg niet meer gelukt om de oefeningen nog uit te schrijven, sorry!
Helianthus, las net over je hond. Griezelig! Sterkte ermee, zo´n mooi beestje...
Klets, ik heb ooit uren naar een kat gezocht, die was in de hoes van het dekbed gekropen, dat opgerold op het voeteneinde van het bed lag.... Succes met zoeken!
En voor alle anderen ook alle liefs en goeds en een hele dikke
(of word ik nu té sentimenteel?? )
Blijf lief voor jezelf en voor elkaar en tetter lekker door, maar niet zó veel dat er straks een Splinterloos topic is hè!!
zondag 6 juni 2010 om 16:11
Splinter Tot zieeeens Fijneee vakantieeee
Pilous: Ik heb wel een zoekplaatje voor je hoor. Zoek Mystique
Ik ben geloof ik niet echt mevrouw Helderder
Ik draai altijd een aantal wassen achter elkaar en kwak het dan uit de droger op de tafel zodat ik in een keer de was kan gaan vouwen. Dit was na de actie van ballenkater. En die kast stinkt nog steeds een beetje naar pies
Pilous: Ik heb wel een zoekplaatje voor je hoor. Zoek Mystique
Ik ben geloof ik niet echt mevrouw Helderder
Ik draai altijd een aantal wassen achter elkaar en kwak het dan uit de droger op de tafel zodat ik in een keer de was kan gaan vouwen. Dit was na de actie van ballenkater. En die kast stinkt nog steeds een beetje naar pies
zondag 6 juni 2010 om 16:15
Lieve mensen bedankt voor alle lieve woorden en knuffels dat doet me echt goed.
Fido happy birthday ! en helian wat een mooie foto's ! Heb honger gekregen van die prachtige amuses een paar pagina's terug.
Liefdesverdriet status is helaas nog hetzelfde. Het is mijn eerste keer dus ik verzuip zo ongeveer in mijn tranen
Even een knuffel voor iedereen
Fido happy birthday ! en helian wat een mooie foto's ! Heb honger gekregen van die prachtige amuses een paar pagina's terug.
Liefdesverdriet status is helaas nog hetzelfde. Het is mijn eerste keer dus ik verzuip zo ongeveer in mijn tranen
Even een knuffel voor iedereen

zondag 6 juni 2010 om 16:16
Lieve Splinter, héél veel plezier! Geniet er van, je zal zeker gemist worden hier. Snik, 3 weken weg... Ga maar gauw asperges schillen, daarna lekker eten en dan op weg!
Ik hoop dat het daar beter weer is dan hier.... het is hier al wel weer droog.
Daaaaag fijne vakantie voor je en je man! Tot over drie weken!
Ik hoop dat het daar beter weer is dan hier.... het is hier al wel weer droog.
Daaaaag fijne vakantie voor je en je man! Tot over drie weken!
zondag 6 juni 2010 om 16:18
HEEEL VEEEEEEEL PLEZIER Splintertje, geniet van je vakantie, geef eens een update als het lukt en drink er 1 (of 2 of 3, meer mag ook) op ons!
Helianthus, veel succes zometeen! Arme Simba, ik hoop dat het iets simpels is om te verhelpen, klinkt wel heel naar zeg
Ik moest jullie van Fido heel erg bedanken voor de felisietaasies! En ik gauw jou linkje dinsdag pas openen hoor Splinter (best wel moeilijk om er nu niet alvast op te klikken)
Zo, nieuwe kussentjes liggen op de bank, staat heel erg leuk vind ik zelf:
Helianthus, veel succes zometeen! Arme Simba, ik hoop dat het iets simpels is om te verhelpen, klinkt wel heel naar zeg
Ik moest jullie van Fido heel erg bedanken voor de felisietaasies! En ik gauw jou linkje dinsdag pas openen hoor Splinter (best wel moeilijk om er nu niet alvast op te klikken)
Zo, nieuwe kussentjes liggen op de bank, staat heel erg leuk vind ik zelf:
Ik ben mijn eigen bananenschil