Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Fijne vakantie splinter !

En inderdaad erg leuke kussentjes olijfje
Splinter, over 3 weken zijn we er nog hoor

Druif, kommes ff hier wijffie

Leuk Olijf!
Ohhh shit, Splint, ben je er nog? Ik ben bij die whiskeybrouwerij geweest in Dublin, dat is een echte aanrader. Ben je er nog? Dan wil ik wel even googlen voor je, die rondleiding met proeferij is zo leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Splint, we zullen aan je denken hoor, terwijl jij van de Ierse whisky nipt . En you'll be truly missed!

Olijf, leuke kussens en een mooie combi met de bank

Druifje, wat rot meis
Thanks pilous, ik denk dat ik me aanstel we hebben maar 9 maanden een relatie gehad en het is nu bijna 2 maanden uit. En nog steeds heb ik elke dag huilbuien, slaap ik niet goed en eet ik nauwelijks.

Ik heb al ontzettend veel ondergewicht en ik trek het nu even niet meer
Jameson whiskey in Dublin;

http://www.jamesonwhiskey.com/home.aspx

7 Bow Street

DUBLIN 7, Co. Dublin, Ireland

quote:mylenevalerie schreef op 06 juni 2010 @ 16:32:

Ohhh shit, Splint, ben je er nog? Ik ben bij die whiskeybrouwerij geweest in Dublin, dat is een echte aanrader. Ben je er nog? Dan wil ik wel even googlen voor je, die rondleiding met proeferij is zo leuk.Zie andere posting adres en link.

Tipsy is gevonden!!! Tipsy zat gewoon in de kast.
voor Tipsy.

voor Druifje

Sterkte voor Hele....... (even de nick kwijt)
Haha, die Tipsy! Nou, fijn dat ze er weer is, de smiecht!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Tipsy kan heeel goed verstoppertje spelen dus . Maar gelukkig is ze er dus weer
Welcome back Tipsy

zal ik zo nog maar eens wat foto's spammen van mijn 2 luie donders ?
Achter een enorme zak hooi zat ze... Onder de laatste plank op de grond.
Hey, kletsmajoor sorry als ik een stomme vraag stel maar Tipsy is nieuw toch ?

Samen met mijn liefjes op bedje liggen, heb erg veel pijn en pijnstillers werken niet echt maar die 2 maken het wel draaglijker !
Ik ben weer terug en ik ben nog niet helemaal gerustgesteld. Het is naar alle waarschijnlijkheid een insectenbeet/prik in zijn tong of kaak. De DA schrok van de pijnreactie van S. toen hij in zijn bekje wilde kijken. De spier bij zijn kaak is opgezet en drukt daardoor op spieren bij het oog, waardoor zijn oog er wat raar uitziet.

S. heeft pijnstilling gekregen en een ontstekingsremmer en daarmee moet het binnen een paar uur beter gaan. Drinkt hij morgen nog niet, dan moeten we terug en wordt hij opgenomen om met een roesje te kijken wat er aan de hand is. Ik hoop echt dat hij over een paar uurtjes weer wat opknapt!

@ Annekeg: Veel mensen denken dat S. een originele Golden is, maar het is toch echt een kruisinkje Lab.

@ Kletsmajoor: fijn dat Tips weer terug is!!!

@ Splinter: veel plezier op vakantie!

@ Druifje: Ik weet niet of je er op zit te wachten, maar hier een kusje van een van onze katten: *knip*

@ Allen: bedankt voor het duimen, meedenken en mij steunen. Het heeft mij in elk geval goed geholpen om niet helemaal hysterisch te worden voordat vriend arriveerde Wat een zorgen kun je hebben om een huisdier (maar daar weten jullie alles van)
Heliantus wat een heerlijk kusje ! Ik zal hard duimen dat het snel beter gaat en het roesje niet nodig is !
Helian, ik hoop echt dat dit het is en dat Simba heel gauw opknapt!!
*klik*
Er is er nog één heel blij met de kussentjes

Olijf wat een lekker dropje
Fijn dat Tipsy terug is en beterschap met Simba!!
Hoera voor Tipsy! Gelukkig is ze er weer. Je moet er niet aan denken dat ze naar buiten was geglipt. Denk niet dat je haar dan terug gevonden zou hebben!

Ik heb een grote luie stoel en aan de onderkant zit een gat. Als Slofje heel erg bang is verstopt hij zich altijd in die stoel. Slofje de kat dus he, niet ikke

Zo ik heb vandaag weer op het asiel gewerkt en was echt in de knuffelstemming. Ik heb veel kittens geknuffeld en moest mezelf even streng toespreken, zo van NEE, 7 is genoeg

1 Poes moest bevallen, maar dat ging niet helemaal goed, er kwam alleen maar bloed uit. Ze is naar de DA gebracht voor een keizersnee. Hoop dat het goed afloopt.

Het is hier nog steeds droog. Volgens buienradar gaat de regen net aan mij voorbij. Ik woon dus in de Achterhoek.

MV wat kun jij ontzettend goed kokerellen zeg! Mooie foto's, die kunnen zo in een tijdschrift geplaatst worden!

Hoe gaat het trouwens met je rug?
Ooh wat een lieve foto Olijf!

En mooie kussentjes! (heb ik ook )
Oke Bieb
Joepie, wat een geluk dat het dus idd 'maar'; een insectenbeet is geweest Helianthus. Nu maar hopen dat de medicijnen snel aanslaan en goed gaan werken.

Dat kusje.... Mooie foto.

Die zoekfoto van Mystique, ik moest echt een tijd goed kijken eer ik haar zag. Kan zich dus net zo goed verstoppen als Tipsy. Ben wel blij dat de verstopperd er weer is.

Zo lag Tara er gisteravond bij, op haar plekje in de tuin. Onder de vlinderstruik en achter het gras en violen. Die had ik toch nog niet geplaatst toch? Of wel, ik weet het niet meer.

Op de bank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven