Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 6 juni 2010 om 21:07
Oh heartwork eet lekker wat tiramisu, doe het voor mij please .
Hier in het zuiden ook maar een klein buitje en welgeteld een donderslag, Spike was wel echt al overstuur van die ene knal en gooide zijn 20 kilo op me om lekker te knuffelen.
Had ik al gezegd dat tara echt een mooie hond is ?
Nu ik lees over jouw enchiladas heartwork schiet me weer een vraagje binnen... Mag mijn poes soms wat erwtjes of mais eten ? Ze is er namelijk echt gek op !
Hier in het zuiden ook maar een klein buitje en welgeteld een donderslag, Spike was wel echt al overstuur van die ene knal en gooide zijn 20 kilo op me om lekker te knuffelen.
Had ik al gezegd dat tara echt een mooie hond is ?
Nu ik lees over jouw enchiladas heartwork schiet me weer een vraagje binnen... Mag mijn poes soms wat erwtjes of mais eten ? Ze is er namelijk echt gek op !
zondag 6 juni 2010 om 21:11
Jemig Babs, zou dát het kunnen zijn?? Gewoon die stomme chip?? Goh, als dat de oplossing nou toch is!
Ik ben ook al de hele dag erg moe (ook door gisteren) en suf, we hebben aan het eind van de middag lekker samen een tukje gedaan. De Poekels doen ook niet meer dan nodig is.
HW, Fido glanst idd enorm, ik kan hem ook eigenlijk niet met flitser fotograferen omdat 'ie dan standaard overbelicht op de foto staat. Het schijnt ook te komen omdat Burmezen haast geen ondervacht hebben. Maar het is een mooie glimmerT idd en hij krijgt geeneens speciaal glimvoer en ik borstel hem ook niet zo heel veel.
Olief en ik hebben allebei een stijve nek, dat komt ervan als je over de snelweg rijdt met alle raampjes open!
Ik ben ook al de hele dag erg moe (ook door gisteren) en suf, we hebben aan het eind van de middag lekker samen een tukje gedaan. De Poekels doen ook niet meer dan nodig is.
HW, Fido glanst idd enorm, ik kan hem ook eigenlijk niet met flitser fotograferen omdat 'ie dan standaard overbelicht op de foto staat. Het schijnt ook te komen omdat Burmezen haast geen ondervacht hebben. Maar het is een mooie glimmerT idd en hij krijgt geeneens speciaal glimvoer en ik borstel hem ook niet zo heel veel.
Olief en ik hebben allebei een stijve nek, dat komt ervan als je over de snelweg rijdt met alle raampjes open!
Ik ben mijn eigen bananenschil

zondag 6 juni 2010 om 23:14
Verdemme Babs....het wil ook maar niet lukken hé.
Had zo gehoopt en verwacht dat na je laatste bezoek aan die ene goeie dure arts er een eind aan dat gesukkel kwam.
de chip bij ZM hebben ze van bovenaf bekeken net boven zijn linkerschouderblad geschoten....neem aan dat dat een standaard plek is (richtlijn) zodat er makkelijk door iedereen te scannen is?!
Is dat ook de plek van Zoë?
Had zo gehoopt en verwacht dat na je laatste bezoek aan die ene goeie dure arts er een eind aan dat gesukkel kwam.
de chip bij ZM hebben ze van bovenaf bekeken net boven zijn linkerschouderblad geschoten....neem aan dat dat een standaard plek is (richtlijn) zodat er makkelijk door iedereen te scannen is?!
Is dat ook de plek van Zoë?
zondag 6 juni 2010 om 23:24
quote:biebelie schreef op 06 juni 2010 @ 23:14:
Is dat ook de plek van Zoë?Bij mijn katten ook. Volgens mij is dat een standaard plek, anderss kunnen ze wel aan de gang blijven om die chip te vinden.
Is dat ook de plek van Zoë?Bij mijn katten ook. Volgens mij is dat een standaard plek, anderss kunnen ze wel aan de gang blijven om die chip te vinden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 6 juni 2010 om 23:26
quote:mylenevalerie schreef op 06 juni 2010 @ 23:24:
[...]
Bij mijn katten ook. Volgens mij is dat een standaard plek, anderss kunnen ze wel aan de gang blijven om die chip te vinden.
ja dat was ook een beetje mijn gedachte.
Kan Babs misschien checken of het daar is.
Bij ZM heb ik m nog een poos na het schieten kunnen voelen,nu niet meer is dieper in het vlees genesteld.
Maar misschien is ie bij Zoë wel te voelen als ze er zo'n last van heeft dat haar lichaampje probeert het af te stoten oid.
[...]
Bij mijn katten ook. Volgens mij is dat een standaard plek, anderss kunnen ze wel aan de gang blijven om die chip te vinden.
ja dat was ook een beetje mijn gedachte.
Kan Babs misschien checken of het daar is.
Bij ZM heb ik m nog een poos na het schieten kunnen voelen,nu niet meer is dieper in het vlees genesteld.
Maar misschien is ie bij Zoë wel te voelen als ze er zo'n last van heeft dat haar lichaampje probeert het af te stoten oid.
zondag 6 juni 2010 om 23:30
Ik heb ze bij mijn katten niet kunnen voelen. Maar ik heb ooit eens een navelpiercing laten zetten en 9 maanden onsteking, mijn lichaam heeft dat kut ding eruit gewerkt en ik heb er een vreselijk lelijk litteken van. Dus als je kat voor nikkel ofzo allergisch is dan zou dat best kunnen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 6 juni 2010 om 23:33
Dat is volgens mij idd de standaard chipplek. Ik hoop maar dat dat het is Babs, liever een Zoë zonder chip dan deze ellende. Arm beestje...
Bieb, ik zit nu aan de Strongbow, maar vind de Jillz lekkerder. Dit is iets te 'bierig' voor mij (ik hou niet van bier dus).
Blll, ik blijf suffig vandaag maar heb ook geen zin om naar bed te gaan eigenlijk. Surf een beetje rond op internet enzo.
Bieb, ik zit nu aan de Strongbow, maar vind de Jillz lekkerder. Dit is iets te 'bierig' voor mij (ik hou niet van bier dus).
Blll, ik blijf suffig vandaag maar heb ook geen zin om naar bed te gaan eigenlijk. Surf een beetje rond op internet enzo.

zondag 6 juni 2010 om 23:33
He bah, is Zoë nog niet in orde? Dit is een gebed zonder eind aan het worden. Ik help je hopen dat het de chip is en verder niks.
Bieb slaap lekker, gaat wel lukken denk ik. Wat rustiger geworden in je hoofd?
Ik ga zo naar bed. Morgen blijf ik nog thuis. Om 4 uur naar de haptonoom. Dinsdagochtend huisarts. Kan hij gelijk een paar andere dingen bekijken en hopelijk behandelen. In ieder geval dat oog van me. Ik loop voor lul zo.
Maar goed, dat duurt nog ff. Nu gaat dat dikke oog dicht.Tot morgen!
Bieb slaap lekker, gaat wel lukken denk ik. Wat rustiger geworden in je hoofd?
Ik ga zo naar bed. Morgen blijf ik nog thuis. Om 4 uur naar de haptonoom. Dinsdagochtend huisarts. Kan hij gelijk een paar andere dingen bekijken en hopelijk behandelen. In ieder geval dat oog van me. Ik loop voor lul zo.
Maar goed, dat duurt nog ff. Nu gaat dat dikke oog dicht.Tot morgen!
zondag 6 juni 2010 om 23:37
quote:Olijfje_ schreef op 06 juni 2010 @ 23:33:
Bieb, ik zit nu aan de Strongbow, maar vind de Jillz lekkerder. Dit is iets te 'bierig' voor mij (ik hou niet van bier dus)..
Jammer... dat is dan wat ik op die Jillz een beetje tegen heb,dat het net priklimonade is
Hoop niet dat je een hele tray hebt gehaald?
zo goedkoop zijn ze niet.
Ik sla meestal mijn slag als ze bij Albert Heijn in de aanbieding zijn,zijn ze vaak voor de helft vd prijs en de Jillz ook.
Bieb, ik zit nu aan de Strongbow, maar vind de Jillz lekkerder. Dit is iets te 'bierig' voor mij (ik hou niet van bier dus)..
Jammer... dat is dan wat ik op die Jillz een beetje tegen heb,dat het net priklimonade is
Hoop niet dat je een hele tray hebt gehaald?
zo goedkoop zijn ze niet.
Ik sla meestal mijn slag als ze bij Albert Heijn in de aanbieding zijn,zijn ze vaak voor de helft vd prijs en de Jillz ook.
zondag 6 juni 2010 om 23:40
Ratteke,groot gelijk dat je morgen en dinsdag ook thuis bent.
stapje voor stapje hé
en fijn..naar de Hapto.
Heb je op dat topic van gisteren ook nog gelezen?
Ik kwam na jou mijn verhaaltje doen en zo anders dan jouw ervaring..
en ben idd nu weer wat rustiger in mijn hoofd.
mijn timing sucks maar ik ga er gewoon voor .....en dan wel kallumpies aan en geen verplichtingen..gewoon lekker genieten
TH slaap lekker!!
stapje voor stapje hé
en fijn..naar de Hapto.
Heb je op dat topic van gisteren ook nog gelezen?
Ik kwam na jou mijn verhaaltje doen en zo anders dan jouw ervaring..
en ben idd nu weer wat rustiger in mijn hoofd.
mijn timing sucks maar ik ga er gewoon voor .....en dan wel kallumpies aan en geen verplichtingen..gewoon lekker genieten
TH slaap lekker!!
zondag 6 juni 2010 om 23:45
Psies Bieb, go with the flow zeg maar. Weet je, jouw hoofd en je gevoel zitten niet op één lijn nu. Je bent gevoelsmatig nog met 1 been in je vorige relatie en dat aan het afwikkelen maar het feit dat je wel verliefd bent/wordt, geeft aan dat je koppie al een paar stappen verder is. Dat is ook verwarrend. Maar komt goed
En ik heb maar 2 flesjes gekocht hoor, dus valt mee. Ik vind het wat te bitter.
Ratteke, goed dat je nog thuisblijft. Ratteke is nu het belangrijkste, o zo!
En ik heb maar 2 flesjes gekocht hoor, dus valt mee. Ik vind het wat te bitter.
Ratteke, goed dat je nog thuisblijft. Ratteke is nu het belangrijkste, o zo!
maandag 7 juni 2010 om 00:08
Babs kun je de chip niet voelen?
Mijn Fien heeft hem tussen haar schouderbladen. Mystique heeft hem in haar linkerschouder. Bij de Mirtoskatten schrijven ze in het boekje vaak waar de chip geplaatst is.
Tipsy is op ontdekkinstocht door het huis. Zit nu naast me net over het randje van de bank te gluren met van die glimogen. Mijn eigen katten doen dat alleen als ze een speelbui hebben en een vangactie gaan houden. Ze is al 8x naast me komen zitten op de leuning. Mag alleen nog niet kijken of aankomen
Mijn Fien heeft hem tussen haar schouderbladen. Mystique heeft hem in haar linkerschouder. Bij de Mirtoskatten schrijven ze in het boekje vaak waar de chip geplaatst is.
Tipsy is op ontdekkinstocht door het huis. Zit nu naast me net over het randje van de bank te gluren met van die glimogen. Mijn eigen katten doen dat alleen als ze een speelbui hebben en een vangactie gaan houden. Ze is al 8x naast me komen zitten op de leuning. Mag alleen nog niet kijken of aankomen