viva cadeau!
zondag 6 juni 2010 om 17:40
Deze maand heb ik viva Cadeau abbo genomen.
Zo leuk!
Heb er ook die geweldige jurk bij gekregen die deze maand het Cadeau is bij viva...super leuk!!!
je kan de jurk meer manieren knopen..
Nu is mijn vraag: Wie heeft deze jurk ook ?
en hoe kan ik hem allemaal knopen???
Hebben jullie nog nieuwe ideeen?
Liefs van ZOMMEERR
Zo leuk!
Heb er ook die geweldige jurk bij gekregen die deze maand het Cadeau is bij viva...super leuk!!!
je kan de jurk meer manieren knopen..
Nu is mijn vraag: Wie heeft deze jurk ook ?
en hoe kan ik hem allemaal knopen???
Hebben jullie nog nieuwe ideeen?
Liefs van ZOMMEERR
zondag 6 juni 2010 om 17:49
zondag 6 juni 2010 om 17:51
zondag 6 juni 2010 om 17:54
quote:Wintermuts schreef op 06 juni 2010 @ 17:51:
Geen idee, bijna geen enkel van de vivaforummers lezen de viva uberhauptIk denk meer dan er toegegeven wordt. Het is hier namelijk geloof ik not done om de viva te lezen, want niet hoogstaand. Ik lees m wel soms trouwens, net als de Donald Duck en de Flair en de Libelle en net wat er interessant/amusant uitziet als ik boodschappen doe. Het hoeft niet altijd hoogstaand te zijn om amusementswaarde te hebben gelukkig
Geen idee, bijna geen enkel van de vivaforummers lezen de viva uberhauptIk denk meer dan er toegegeven wordt. Het is hier namelijk geloof ik not done om de viva te lezen, want niet hoogstaand. Ik lees m wel soms trouwens, net als de Donald Duck en de Flair en de Libelle en net wat er interessant/amusant uitziet als ik boodschappen doe. Het hoeft niet altijd hoogstaand te zijn om amusementswaarde te hebben gelukkig
zondag 6 juni 2010 om 18:16
WAT onwijs grappig...dat jullie geen viva lezen
Ik denk: Dit zijn allemaal mensen die de viva elke week 3x lezen..haha
Dus dit forum is helemaal niet voor viva fans?
Ik lees Elle Grazia..Margriet word ook steeds hipper die lees ik bij me oma.
hahah
Viva dus nu net door dat jurkje laten verleiden..maar ben er wel blij mee...het is wel een stoer blad
Ik denk: Dit zijn allemaal mensen die de viva elke week 3x lezen..haha
Dus dit forum is helemaal niet voor viva fans?
Ik lees Elle Grazia..Margriet word ook steeds hipper die lees ik bij me oma.
hahah
Viva dus nu net door dat jurkje laten verleiden..maar ben er wel blij mee...het is wel een stoer blad