Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 6 juni 2010 om 18:06
Hey Mittens!!
Helianthus, we hopen met zijn allen dat het inderdaad een insectenbeet met extra gevolgen is en dat Simba nu snel opknapt. Het kusje is lief!
Olijf, echt lekkere kussens dus
Ratteke, je mag af en toe best dubbel spammen hoor (al had ik die ene nog niet eerder gezien denk ik): Tara is een leuke voor foto's!
Slofje, hopelijk loopt het goed af met de zwangere asielpoes. En knap dat je je kon beheersen met'dat kitten, zeker als je in een knuffelbui bent.
Helianthus, we hopen met zijn allen dat het inderdaad een insectenbeet met extra gevolgen is en dat Simba nu snel opknapt. Het kusje is lief!
Olijf, echt lekkere kussens dus
Ratteke, je mag af en toe best dubbel spammen hoor (al had ik die ene nog niet eerder gezien denk ik): Tara is een leuke voor foto's!
Slofje, hopelijk loopt het goed af met de zwangere asielpoes. En knap dat je je kon beheersen met'dat kitten, zeker als je in een knuffelbui bent.
zondag 6 juni 2010 om 18:16
Yep...ik leef zeker nog! Heb alleen erg drukke dagen gehad, zowel op werk als 's avonds. Even heel kort een beknopte opsomming..zeiluitje met werk, afspraken buiten de deur op werk, met de scooterT naar het strand, feestje bij vriendin, bbq, voetbaltoernooi...noem maar op! En ein-de-lijk Guus en Bram een chip! Zaterdagochtend. Precies op het goede moment had ik ze allebei thuis...hoera!!
Hoe is het hier? Heb wel veel aan jullie gedacht hoor, maar gewoon echt niet aan toe gekomen om hier langs te waaien...
Bijlezen is echt onmogelijk Ik zag wat nieuwe gezichten voorbij komen? Welkom!!!
Hoe is het hier? Heb wel veel aan jullie gedacht hoor, maar gewoon echt niet aan toe gekomen om hier langs te waaien...
Bijlezen is echt onmogelijk Ik zag wat nieuwe gezichten voorbij komen? Welkom!!!
zondag 6 juni 2010 om 18:45
zondag 6 juni 2010 om 18:50
quote:Slofje schreef op 06 juni 2010 @ 17:27:
MV wat kun jij ontzettend goed kokerellen zeg! Mooie foto's, die kunnen zo in een tijdschrift geplaatst worden!
Hoe gaat het trouwens met je rug?
Dank je voor het compliment. Ja lief dat je het vraagt, zag net dat Splint enzo het ook vroeg. Ja ik moet zeggen dat 2 dagen rust mijn rug zo goed heeft gedaan. Nou moet ik alleen al het werk van die dagen morgen doen. Dus even duimen dat het goed blijft. Maar het trekt overal naar toe die rugpijn dus ben blij dat het nu weg is.
Het bewaren van die oefeningen zijn niet goed gelukt. Er zit hier geen normale Word op en ik dacht dat ik het op de externe schijf had gezet maar niet dus. Even terug zoeken. Dus niet teveel kletsen anders vind ik het niet meer terug .
MV wat kun jij ontzettend goed kokerellen zeg! Mooie foto's, die kunnen zo in een tijdschrift geplaatst worden!
Hoe gaat het trouwens met je rug?
Dank je voor het compliment. Ja lief dat je het vraagt, zag net dat Splint enzo het ook vroeg. Ja ik moet zeggen dat 2 dagen rust mijn rug zo goed heeft gedaan. Nou moet ik alleen al het werk van die dagen morgen doen. Dus even duimen dat het goed blijft. Maar het trekt overal naar toe die rugpijn dus ben blij dat het nu weg is.
Het bewaren van die oefeningen zijn niet goed gelukt. Er zit hier geen normale Word op en ik dacht dat ik het op de externe schijf had gezet maar niet dus. Even terug zoeken. Dus niet teveel kletsen anders vind ik het niet meer terug .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 6 juni 2010 om 20:14
Zo, avondeten omgegooid (figuurlijk dan), we hadden geen zin in warme hap. Dus net nog even naar de suup geraced (gelukkig op zo. hier tot 8 uur open) en hamburgers en bolletjes voor Olief gehaald en pastasalade-dingen voor mij.
Hoewel het buiten al wel opgefrist is, is het binnen nog zo warm!
Hoewel het buiten al wel opgefrist is, is het binnen nog zo warm!
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 6 juni 2010 om 20:29
Oeh wat veel berichtjes zijn er weer gepost in een weekendtijd.
Ik zag heel veel mooie foto's voorbijkomen van poezen,honden, biebs tuin met mooie paarse planten die ik ook nog moet gaan kopen en van slecht weer foto's. Dat laatste was weer minder. Meestal een jinx he..
Helianthus ik zou net zo bang zijn geweest als ik alleen thuis had geweest met mijn diertjes en er zou er een zo bij zitten.. Geluiden die ze slaken uit pijn gaan inderdaad door merg en been.
Fijn dat je toch (redelijk) snel bij de DA terecht kon en dat het te behelpen is.
En wat ziet jouw kat er shiny uit olijf?!! wat voer jij dat prachtbeest toch?
Of komt dat omdat hij zwart is? Mijn witjes/rode glimmen niet
Hier ben ik na een daagje festival, winkelen in rdam echt Bek Af. Gisteren had ik voordat we naar het festival gingen enchiladas (?) gemaakt, maar omdat er steeds meer vrienden over de vloer kwamen moesten er wat groenten bij gegooid worden om het te laten vullen zeg maar. dus er gingen potten erwten,mais, veel tomaat/paprika noem het maar doorheen. Het werd er wel flauw van, maar het was heerlijk! tot een half uur daarna. We werden allemaal zoooo loom van het warme eten en daarna moesten we nog weg, haha. Was wel erg gezellig. Had echt een steen in mn buik, maar goed. Leuke muziek, leuke mensen ontmoet en heerlijk weer (iets te benauwd alleen).
Vandaag zou het toch zo hard gaan regenen? Hier is wel een klein buitje gevallen, maar nog geen onweer enzo..
Had ik al eens verteld dat ik gek ben op tiramisu? ..
Ik had zaterdagmorgen tiramisu gemaakt en er is nog een beetje over.. ik zit steeds te twijfelen of ik niet toch nog een stukje zal nemen haha.
oke... ik ga ervoor!
Ik zag heel veel mooie foto's voorbijkomen van poezen,honden, biebs tuin met mooie paarse planten die ik ook nog moet gaan kopen en van slecht weer foto's. Dat laatste was weer minder. Meestal een jinx he..

Helianthus ik zou net zo bang zijn geweest als ik alleen thuis had geweest met mijn diertjes en er zou er een zo bij zitten.. Geluiden die ze slaken uit pijn gaan inderdaad door merg en been.

Fijn dat je toch (redelijk) snel bij de DA terecht kon en dat het te behelpen is.
En wat ziet jouw kat er shiny uit olijf?!! wat voer jij dat prachtbeest toch?
Of komt dat omdat hij zwart is? Mijn witjes/rode glimmen niet

Hier ben ik na een daagje festival, winkelen in rdam echt Bek Af. Gisteren had ik voordat we naar het festival gingen enchiladas (?) gemaakt, maar omdat er steeds meer vrienden over de vloer kwamen moesten er wat groenten bij gegooid worden om het te laten vullen zeg maar. dus er gingen potten erwten,mais, veel tomaat/paprika noem het maar doorheen. Het werd er wel flauw van, maar het was heerlijk! tot een half uur daarna. We werden allemaal zoooo loom van het warme eten en daarna moesten we nog weg, haha. Was wel erg gezellig. Had echt een steen in mn buik, maar goed. Leuke muziek, leuke mensen ontmoet en heerlijk weer (iets te benauwd alleen).
Vandaag zou het toch zo hard gaan regenen? Hier is wel een klein buitje gevallen, maar nog geen onweer enzo..
Had ik al eens verteld dat ik gek ben op tiramisu? ..
Ik had zaterdagmorgen tiramisu gemaakt en er is nog een beetje over.. ik zit steeds te twijfelen of ik niet toch nog een stukje zal nemen haha.
oke... ik ga ervoor!

Poelepoelepoelepoes!
zondag 6 juni 2010 om 20:32
Tipsy in de kast.. gelukkig! Ze ligt er heel lekker zo te zien, haha.. Ze zullen op zo'n moment ook nooit even een mauwtje slaan als je ze roept he..
En die zalmbonbons zien er goddelijk uit.. Ik ben helemaal niet zo'n viseter, maar dit zou ik zonder te twijfelen bestellen.
MMmmmm.
Itsme, hoe was scheveningen? ik heb er denk ik overheen gelezen.. :S
En die zalmbonbons zien er goddelijk uit.. Ik ben helemaal niet zo'n viseter, maar dit zou ik zonder te twijfelen bestellen.
MMmmmm.
Itsme, hoe was scheveningen? ik heb er denk ik overheen gelezen.. :S
Poelepoelepoelepoes!
zondag 6 juni 2010 om 20:37
Schuif die tiramisu mijn kant ook even op wil je? mmm
Leuk zo'n festivalletje.
Las al iets over Duveltje ofzo?
even googlen...hee zag dat het vandaag ook nog was en net afgelopen.
Line-up zegt me dan weer helemaal niks
Net lekker makkelijk gegeten,gebakkenaardappeltjes met resje pastasalade.
Ga zo even een bakkie koffie drinken bij mooie ogen als toetje.
Mittens,leuk dat je er even was en filmkijkze!
Hier vallen nu pas de eerste druppels....pff...koppijnweer (of is dat nog steeds van alle bier gisteren?)
Leuk zo'n festivalletje.
Hier vallen nu pas de eerste druppels....pff...koppijnweer (of is dat nog steeds van alle bier gisteren?)
zondag 6 juni 2010 om 20:41
quote:heartwork schreef op 06 juni 2010 @ 20:32:
Tipsy in de kast.. gelukkig! Ze ligt er heel lekker zo te zien, haha.. Ze zullen op zo'n moment ook nooit even een mauwtje slaan als je ze roept he..
MMmmmm.
Itsme, hoe was scheveningen? ik heb er denk ik overheen gelezen.. :SEr waren een paar verschillende, eentje met carpaccio (buitenkant) met bospaddenstoelenmousse, een vulling met ham/asperge, ook met makreel, maar ook een met kalfsbiefstuk, enz. dus het was niet alleen maar vis. Ja ik heb ze nniet allemaal met kerst gemaakt hoor. Eentje voor het eten bij Poezz en de rest heb ik gemaakt voor de forummers hier.
MMmmmm.
Itsme, hoe was scheveningen? ik heb er denk ik overheen gelezen.. :SEr waren een paar verschillende, eentje met carpaccio (buitenkant) met bospaddenstoelenmousse, een vulling met ham/asperge, ook met makreel, maar ook een met kalfsbiefstuk, enz. dus het was niet alleen maar vis. Ja ik heb ze nniet allemaal met kerst gemaakt hoor. Eentje voor het eten bij Poezz en de rest heb ik gemaakt voor de forummers hier.

zondag 6 juni 2010 om 20:46
zondag 6 juni 2010 om 20:49
quote:biebelie schreef op 06 juni 2010 @ 20:37:
Leuk zo'n festivalletje.
Ik kende de bands ook niet, maar vind het altijd wel leuk om lokale bandjes te zien optreden. Dan zie je opeens de nerd van de kroeg de sterren van de hemel spelen. Echt leuk om te zien.
Mv.. als je dat alleen met kerst had gegeten had ik wel een maatje 72 bij je verwacht natuurlijk
Maar klinkt allemaal heerlijk. Makreel vind ik erg lekker, net als witvis. Maar doe er nooit iets bijzonders mee.
Omdat het vrij prijzig is durf ik niet zo goed te experimenteren ermee. (wat als het niet lekker is?!)
Tiramisu is nu beetje klef.. lekker!
Ik heb mijn vriend een nieuwe guitar hero gegeven. Zo blij als een klein kind. Alleen.. nu kan ik dus weer geen tv kijken haha.
MV. ik ben ook de hele dag al zo moe/hoofdpijn. Komt vast van het weer.
Heb je misschien ook hooikoorts?
Leuk zo'n festivalletje.
Ik kende de bands ook niet, maar vind het altijd wel leuk om lokale bandjes te zien optreden. Dan zie je opeens de nerd van de kroeg de sterren van de hemel spelen. Echt leuk om te zien.
Mv.. als je dat alleen met kerst had gegeten had ik wel een maatje 72 bij je verwacht natuurlijk

Maar klinkt allemaal heerlijk. Makreel vind ik erg lekker, net als witvis. Maar doe er nooit iets bijzonders mee.
Omdat het vrij prijzig is durf ik niet zo goed te experimenteren ermee. (wat als het niet lekker is?!)
Tiramisu is nu beetje klef.. lekker!
Ik heb mijn vriend een nieuwe guitar hero gegeven. Zo blij als een klein kind. Alleen.. nu kan ik dus weer geen tv kijken haha.
MV. ik ben ook de hele dag al zo moe/hoofdpijn. Komt vast van het weer.
Heb je misschien ook hooikoorts?
Poelepoelepoelepoes!
zondag 6 juni 2010 om 20:52
zondag 6 juni 2010 om 20:55
Ik kom eventjes binnen vallen, afgelopen dagen niet aan toe gekomen hier mee te lezen, laat staan te schrijven. Verlaat Happy New Topic aan iedereen in ieder geval! En natuurlijk welkom aan alle nieuwe tetteraars!
Ik hoop dat het iedereen goed gaat verder!!
Ben zelf druk aan het zoeken en googlen en weetikveelwatten want met Zoë is het weer helemaal mis. D'r latex pakje begint wat uit te scheuren (had 't ook even gauw gauw in mekaar gezet toen natuurlijk, en nu scheurt 't bij kniphoekjes zeg maar) en d'r nek ligt weer open
Morgen ga ik met d'r naar eigen da om te controleren waar die friggin' chip precies zit, en als die op de plek zit waar ze steeds krabt dan moet dat ding er uit. Dat schijnt op zich wel te doen te zijn, wel narcose en zo, maar geen enorm ingewikkelde ingreep.
En als het dat niet is... Dan weten we 't niet. De da's weten 't niet. De dermatoloog weet 't niet. Ik vind het verschrikkelijk om op te moeten schrijven, maar... enige optie is dan helaas d'r nageltjes aan d'r achterpoten te laten verwijderen... En ik hoop zó dat dat niet hoeft... Maar hier gaat ze aan onderdoor, die latex outfit is wel beter als de kap maar gewoon lopen doet ze nog altijd niet. Ze tijgert. En speelt stukken minder. Dit kan niet de rest van haar leven zo blijven.
Maar ik ga weer verder zoeken en googlen en dingesen! Tot later!!
Iets anders
zondag 6 juni 2010 om 21:00
Babs, ik heb ook geen oplossing. Hopelijk is het de chip. Maar mocht die er nou niet zitten, zou je dan niet met je da meteen al afspreken dat ze dan direct geholpen wordt aan haar nageltjes als ze onder narcose is. Want 2 x onder zeil is ook zo zielig. En ook eng steeds onder narcose.