Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Hallo ladies,

Wat een arbeidsethos hier

@Assie

De middag vrij nemen is helaas geen optie. Ik probeer een beetje spaarzaam te zijn met mijn vrije dagen en heb binnenkort een hoop gelegenheden waarbij ik ze nodig heb (pensioen papa, WK, jurk doorpassen).

@nukje

Wat jammer dat die vriendschap is stuk gelopen. Ik zou ook echt nog gewoon mezelf willen zijn naast het moederschap. Nog wel eens met vriendinnen afspreken zonder kind erbij en minimaal een keer in de week sporten.

Ik kan me er niets bij voorstellen dat je dan zo'n enorme buik krijgt. En dat je daar dan speciale kleding voor moet kopen ja. Heel raar.

@pipo

Ik ken ook geen dames die zeekoe zijn gebleven. Al is niemand meer net zo slank als voor de zwangerschap.

@janine

Wat voel je dan in je buik?

Helaas heb ik de buik van mijn moeder ge-erfd. Sinds ik ongesteld werd is hij al wat dikker. Strak zal die wel nooit meer worden (of het wordt een Mommy make-over tzt haha).
@frutje: geen zin in werken... bah! ben er helemaal klaar mee. Heb zin in shoppen, in de zon liggen, boekje lezen, wandelen.. kortom alles behalve werken!

wat ik voel: ja, spierachtige, beetje krampjes soms, trekkerig gevoel.. niet erg hoor. maar je voelt het wel..! Ik hoop dat het goed is... Ik las net dat je met een dubbele baarmoeder zoveel meer kans hebt op miskramen maar dat ligt aan welke afwijking je hebt. Heb je een 2 baarmoeders (dus dat ze niet met elkaar verbonden zijn, dan is de kans op miskraam minder dan bij een septum. En volgens mij heb ik een septum ofwel uterus bicornis unicollis.. en die andere is bicollis.. ofzoiets.. arghhh, moeilijke termen weer.. en dat voor op de vrijdag..! maar ik geniet wel!

vanmorgen liep ik vrolijk naar mijn werk... toen liep ik op een jongen (man) af.. die al vrolijk buiten aan het werk was.. (een lekkertje).. keek ie mij (langer dan normaal) aan.. en riep heel vrolijk: goedemorgen! met een knipoog haha.. nou, ja, misschien straal ik nu meer sinds ik zwanger ben haha.. of zou het aan het weer liggen...??!!! JIPPIE!!
Haha Janine

Ik moet hardop glimlachen van je anekdote. Het zal wel een combinatie zijn van je gelukzalige uitstraling en het zonnige weer!

25 juni mag je naar de vlos? Of was het de gyn? Wordt er dan ook een echo gemaakt? Probeer niet teveel te piekeren (makkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk). Als het mis gaat, gaat het mis. Dan verander je er niets aan. Maar de kans dat het goed gaat is nog altijd groter dan andersom. Ook in jouw geval toch?

Pfft... Bijna twee uur, de dag kruipt voorbij.
de dag kruipt idd voorbij..

net ff kleding gekocht in de stad.. shirtjes waarin ik wel een buikje kan verbergen haha.. en een leuk vestje (zo'n lange met strepen..)

en een overheerlijk broodje..

nu maar weer wat doen. maar rustig aan. Kep maar 1 opdracht liggen hier.. en ow, ze gaan om 16.30 uur borrelen, dan drink ik maar wat fris hoor!

en ja, ik heb wel meer kans.. maar ja, ik ga er maar niet vanuit. Heb veel succesverhalen gehoord.
Leuk nieuwe, tactische kleren...

Ik heb net een extra spoedopdracht gekregen en ga er maar eens aan beginnen. Misschien krijg ik wel de geest en vliegt de middag voorbij...
nou eentje is niet geheel tactisch maar ja boeien...! haha

hop met je spoed opdracht.!
Janine; wat een perfecte lunch besteding! Shoppen voor tactische kleding. En de borrel; gaat helemaal goed komen. Je kan ook altijd nog zeggen dat je vanavond moet sporten.....dat werkt ook niet echt lekker met alcohol op. Ennuh....misschien kan je binnenkort 1 collega in vertrouwen nemen? Ik heb mijn collega met dat soort dingen ook mooi kunnen helpen. Erg leuk!
ja, 1 collega... waarmee ik ook ben wezen shoppen. Wij kunnen het erg goed met elkaar vinden..! die ga ik het binnenkort (na echo) vertellen..
Hier kruipt de tijd ook voorbij... Als een schildpad
Jullie hebben mail!
een schildpad is er nog snel bij...

mooie buik boef...! ben nu al jaloers..
Zo, de eerste tekstversie is af. Nu even laten liggen en dan nalezen.

@Boef

Leuk en mooi die buik! Wauw!

@janine

Zo zie jij er over een week of wat (kan ff niet zo snel rekenen) ook uit! Waaah!

Zo, is het toch al bijna vier uur.
10 over vier.. om half 5 borrelen en half 6 sta ik buiten het pand.. en geen sec later....haha
Ok, nu ben ik echt eenzaam en alleen hier.

Iedereen zit op het terras/ is aan het borrelen/iets leuks buiten aan het doen...

En ik zit dus hier, achter mijn pc. Nog een half uur. Zucht.
Hoi dames, wat wordt hier toch lekker gekletst!

ik kan helaas overdag tijdens werk niet meedoen. Lees wel vaak mee via i phone maar vind dar toetsenbord zo irritant.

Fijn te lezen dat t met iedereen zwanger of niet zwanger goed gaat. Maar wat wil je ook met dit weer! Zie ook alles rooskleurig in en zwanger worden gaat vast lukken!

Kus moimoi
Goodmorning ladies! Boef, wat leuk zeg, die foto's. Ik ben helemaal weg van het bedje .

Ik bedacht me vandaag ineens dat mijn vruchtbare periode er - als het goed is - nu weer aan zit te komen. Ergens deze week. Dus ik denk dat ik maar weer eens in de aanval ga .

Mijn god, Nukkeman moest eens weten...
@nukje, mijn periode komt er ook weer aan en ben weer van plan deze goed te benutten haha!

vriendlief eb ik kwamen er wel achter dat we elkaar maar weinigzien se komende periode. Maarja eigenlijk is een lucky shot genoeg toch haha!
quote:nukje schreef op 05 juni 2010 @ 10:24:

Dus ik denk dat ik maar weer eens in de aanval ga .

You go girl!!!
@nukje en moimoi...: aanvallen!

gisteren heerlijk met vriendinnen gepicknickt in park... (voor mij zonder alcohol, gelukkig had ik de smoes dat ik reed). Verder vond ik zooooo moeilijk om mijn mond te houden. Het zijn mijn beste vriendinnen (waarvan 1 zwanger). Later zijn we naar de stad gegaan hapje eten... En toen vroeg een vriendin aan de zwangere vriendin: goh, wat mag jij eigenlijk allemaal niet eten.. (Toen dacht ik: Dat mag ik ook niet, ik ben ook zwanger!!!).. maar ja, toch maar mond houden he..

Eerst willen we het vertellen aan mijn schoonouders(deze week). En na de eerste echo aan de rest..! alleen ik vind het zo moeilijk!
Jeetje Janine... Dat lijkt me echt moeilijk om voor me te houden. Volgens mij zouden mijn beste vriendinnen het gelijk aan me merken. Zeker omdat het onderwerp ook vaak ter sprake komt.

Nukje en Moimoi: go for it!!!!
Ik zou het niet voor me kunnen houden, tenminste, niet bij goede vriendinnen en familie inderdaad!

Pfff, vandaag een lichte kater, geloof ik. Gisterenmiddag de hele dag op een terrasje gezeten met een wijntje en gisteravond ook nog naar een tuinfeest met aardig wat prosecco. Ik ben niks meer gewend!
Hihi bedankt voor alle aanmoedigingen!
Hoi, poe wat wordt hier veel geschreven, ik kan het helaas niet allemaal bijhouden, laat staan op iedereen reageren!

@nukje en moimoi, ik zou zeggen: ga ervoor!

@janine, moeilijk he, om nog niks te verklappen terwijl je zelf zo blij en enthousiast bent van binnen. Wanneer krijg je je eerste echo?

Nu even verder als ego-post: vandaag ben ik precies 13 weken zwanger en het tweede trimester is aangebroken. Afgelopen vrijdag heb ik mijn tweede echo gehad ivm de nekplooimeting /combinatietest.....en ik ben helemaal gerustgesteld!!! Ik had al een week helemaal geen symptomen meer, dus ik dacht, beebje leeft toch nog hopelijk wel?!! En ja hoor, hij liet zich heel goed zien en was heel actief, hij schopte en raakte met z'n handje een paar keer z'n hoofdje en buikje aan . Er was verder veel meer te zien dan ik verwacht had (hersenhelften, ruggegraat, ribjes, maagje, blaas, vingertjes). De nekplooi was gunstig en gecombineerd met de andere factoren is de kans 1:5860. Heel erg klein dus .

Over een week gaan we mijn schoonfamilie in het buitenland bezoeken en gaan we hun EINDELIJK het grote nieuws vertellen, can't wait! (willen we namelijk per se in levende lijve doen)
hey allemaal..

Ben t wekeend heeeel durk geweest maar ik ben er weer

@ Orchid: Leuk dat je je schoonouders het in levende lijve gaat vertellen dat lijkt me ook zo cool als ik dalijk zwanger ben.. om het prachtige nieuws "persoonlijk"te brengen":-) zei wonen namelijk ook in het buiteland

Eergister zaten vriendlief en ik op een terasje in het zonnetje waarop hij ineens zei stop anders met roken... ik vroeg verbaast want.. hij zegt als je dan 12 maanden gestopt ben kunnen we aan kindjes gaan beginnen.. nog geen week geleden zegt hij oktober 2011 en nu al juni 2011 hij is er dus best wel mee bezig het wordt ook steeds sneller... :-) dus heb gister en vandaag al niet meer gerookt.. (weet immers waar ik het voor doe he )..

morgen op me werk... aangeven dat ik gestopt ben met de rede???... uhm last van me keel??
@boefje: als ik goed reken, was je al over de 20 weken zwanger toen je op vakantie ging, klopt dat? Hoe ging dat fysiek, kon je het allemaal nog een beetje aan, of heb je voornamelijk op het strand geluierd? Zat je buik/gewicht je nog niet in de weg? Ik vraag dit omdat wij overwegen om, voordat ik beval, nog graag 1x met z'n tweetjes op vakantie willen gaan. En ik dacht nu aan eind augustus, begin september, dus dan zal ik zo rond de 25 weken zitten. We denken aan een combi van citytrip/strand in een mediterrane omgeving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven