Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Moggu!

Slecht geslapen en vroeg weer wakker, slechte combi...

Gisteren nog lekker gezwommen Zoeb? Wat een luxe joh, een zwembad en een sauna (of was die sauna nou niet helemaal gelukt en zeg ik iets verkeerds? )

Fus, wat schrikken van je pa! Waarom had je verder een rotdag, gewoon zomaar een off-day?

Ik ben en blijf aan huis gekluisterd, poes (of eigenlijk kat) drinkt en eet nog steeds niet. Moet onder dwang water in zn bekje spuiten omdat ie anders uitdroogt. Vandaag moet ik em toch op een of andere manier leren zelf te drinken want moet morgen natuurlijk weer gaan werken... hoop dus heel erg dat dat gaat lukken!

Fijne dag allemaal, ik geloof dat het weer nog even mooi blijft??
goedemorgen

klinkt als een gezellig dagje mamz

Arme kat gefling, hopen dat hij vanaf vandaag toch wel zelf wil drinken

hier nog een relaxt dagje. Nou ja, we rijden even naar Enschede en terug voor iets op te halen en dan naar mijn schoonzus want die is jarig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh

vandaag een rustige dag, het is te warm om veel te doen en Mmetje was er vroeg bij vanmorgen. En wil niet meer slapen, dus dat zit er voor mij ook niet meer in.

Verder wachten totdat James terug komt, die is een weekend de hort op.

Dadelijk ga ik proberen om ons druktemakertje (hij brabbelt de laatste paar dagen aan een stuk door ) de mond te snoeren door hem voor het eerst mango te laten proeven. Ik ben benieuwd wat 'ie er van vindt
Goh, Gelf, wat vervelend van poes, ik snap dat je je zorgen maakt.
Kan jouw vader niet een alarm ding om zijn nek gaan dragen, Fus?

Of wordt hij in geval van een hypo zo snel beroerd dat hij het niet redt om daar op te duwen?
Mogguh

Vandaag een beetje wolkjes en dat komt goed uit, het is niet slim om nu naar het zwembad of ander water te gaan en ik snak naar water op zo'n idioot hete dag.

Gelfling, als hij niet zelf gaat drinken kun je nog proberen een constructie te verzinnen om zijn pootje zodat hij het verband er met geen godsmogelijkheid af krijgt en dan de kap eraf... maar kan me zo voorstellen dat je ook niet rustig werkt als je niet weet of kat wel voor zichzelf zorgt.

Vandaag:

Voortuin strimmen

Afwas

Was

Studie

Voldoende rust

En kinders weer thuis natuurlijk
Mogguh

Schrikken van je vadertje Fuss, zo'n alarmknop rond zijn nek zou idd misschien een goed idee zijn?

Kan poes nu al goed eten en drinken Gelf?

Hopelijk is dat andere dingetje onschuldig. Wanneer weet je de uitslag?

Hoe vond Mmetje de mango MissM?

Mamz was het geloof ik die het vroeg:

Wij staan voornamelijk op kleine kermisjes, in dopen en kleine stadjes.

Afgelopen weekend was het op een soort combinatie dorpsfeest/kermis, met veel andere dingen georganiseerd. (Bingo voor de ouderen, zeepkistenrace, 6-kamp enzo.)

En er was een grote feest-biertent waar 's avonds een bekende nnl-er optrad. Het was een goeie, drukke kermis voor ons, we kunnen tevreden zijn .

Nu ben ik twee weken 'vrij'.

4 dagen druk dus 4 dagen is er niet veel in huis gebeurd.

De was draait dus al en ik ga zo met de stofzuiger rond.

Ook moeten er nodig boodschappen gehaald worden, maar dat red ik nog wel tot morgen. Hoop ik,

Jammer van het weer.

De regen is al bijna hier

Tot later maisjes. En Happy .
Ha Gold, ben je er weer kermisvrouw

MissM, ben benieuwd wat Mmetje van mango vindt... bij het proberen van nieuwe dingen kunnen ze van die ontzettend grappige koppies trekken..

Mamz, jouw tip was heel goed ware het niet dat hij ook hechtingen heeft bij zn staart en op zn zij (ook bultjes weggehaald) en daar mag ie niet aankomen.

Ik ben hard aan t verzinnen hoe ik hem moet gaan interessen voor eten en drinken maar heb nog geen briljant idee. Net dus maar weer even met het spuitje gegaan.

Ik kan haast beter een katten-topic openen Maarrrr ik ben nogal eenkennig op het forum, schrijf eigenlijk alleen hier.

Hier is het al flink bewolkt dus het huis kan gelukkig een beetje afkoelen. Maar voor iedereen met leuke buitenplannen voor vandaag hoop ik natuurlijk dat het mooi blijft!
Okee, Goldie, dit keer wel onthouden. Valt er dan zoveel te kermissen in onze regio of ben je best wel ver onderweg?

Gelfling, druppende kraan, een delicatesse wat hij normaal niet krijgt of waar hij niet aan mag komen?

Zou er inderdaad maar een kattentopic aan wijden als je morgen echt wilt gaan werken.

Verbant zichzelf naar tuin.
Nee hoor, allemaal in de omgeving.

Deze keer was het 25 minuten rijden en da's eigenlijk dan het verst dat we ooit gaan.

Er wordt eigenlijk best veel georganiseerd in de dorpen en stadjes hier in de buurt.

De eerste was is klaar.

En het regent hier.

We hebben net besloten dat we toch gaan zwemmen, het water is toch goed op temperatuur.
Gefling heb je niet een bredere drinkbak. Dus eentje die ronder en platter is. Dan kan hij er misschien wel blij
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Vandaag:

Voortuin strimmen en achtertuin (die is nu kaal)

Afwas

Was

Studie

Voldoende rust

En kinders weer thuis natuurlijk
Wat een raar weer is het hé. Dan schijnt de zon en dan is er weer een hoop bewolking. We hebben steeds bezoek gehad en nu is het hier heerlijk stil. Manlief is met de hond gaan fietsen.

Nee Gelf. De sauna is heerlijk en nu het zwembad erbij nog veel lekkerder. Gisteren voor het eerst een complete saunasessie gedaan. Eerst een kwartier in de sauna. Afkoelen in het zwembad. Wat erg koud was maar wel heerlijk. En dit zo drie keer herhaald. Daarna gedoucht en toen hebben we nog tot 1 uur buiten gezeten. Het was zoooo lekker.

Ik heb geen tips voor je wat de poes betreft. Misschien moet je eens op het tettertopic schrijven. Er zijn daar vast meiden die je een goeie tip kunnen geven.
Fus dat is schrikken hé. Wij zitten met moeder ook altijd in de stress. Omdat ze steeds wegvalt en dan even buiten westen is.

We zijn bang dat ze eens verkeerd valt en dat het dan helemaal mis is. Wij willen dat ze naar een verzorgingshuis gaat, maar ze wil niet tussen de oudjes zitten. En ze is 87. Lekker eigenwijs dus. Waar heb ik het van.
Dag liefjes,

Eerst even een ego-post, ik ga zo teruglezen...

Hoor net dat de vader van een vriendinnetje, die ik ook kende, toch nog plotseling is overleden vanmorgen.

Man was pas 68.

Ik heb zoooo met haar te doen, vooral omdat ze over twee weken gaat trouwen....

Bah.
668, the neighbour of the Beast
Ha ha, zelf 87 zijn en niet tussen de oudjes willen zitten!

Ik vind jou moedertje leuk Zoeb!

Vreemd weer ja, wij hebben in de regen gezwommen, mijn eerste keer dit jaar. Het was heerlijk!

Pfff, ik heb een boel gewassen, gedroogd en gevouwen.

Er hangt ook nog een boel en morgen wil ik alle bedden verschonen dus de Mount Everwash is nog niet ten einde.

Gisteren op de rommelmarkt rond de kermis een stappen chick-films gekocht dus vriendin en ik gaan vanavond met een fles rosé en een zak chips de eerste kijken.

Psssst... Had ik al verteld dat ik me goed voel?

Durf het niet hardop te zeggen want altijd als ik me goed voel gebeurd er wel weer iets naars...

Dag lieverds!
He potverdrie Marels. Wat een vreselijk nieuws.

'Toch nog onverwacht'. Was ie ziek?
Hij was hartpatiënt en lichamelijk gewoon echt niet goed meer.

Maar ja, van iemand die al jaren kwakkelt verwacht je niet dat hij van de ene op de andere dag er ineens niet meer is.

Net proberen terug te lezen, maar 't komt later wel, even druk met vriendin op msn ook.
O.M.G.

Vergeet ik nog te zeggen dat ik net mijn jongste kind heb moeten leren hoe ze haar bikinilijn moet scheren....

Ik ben naar mijn gevoel nu echt klein kind 'af'
Oke, het blijft verschrikkelijk. 68 is gewoon veel te jong...
Ai, da's wel ernstig, als je dat je jongste moet leren

Het ergste voor vriendinnetje is dat ze dus over twee weken gaat trouwen en dat haar vader daar gewoon niet meer bij kan zijn....
Inderdaad. Nu je vader moeten begraven en over twee weken trouwen, en dan je vader moeten missen. Da's wel heel erg.
Oei GL... dat noemen ze nog eens met de neus op de feiten gedrukt worden.

Jee Marels... verschrikkelijk. En jong nog. Ik weet helaas hoe het is om een belangrijke gebeurtenis zonder je vader of moeder te moeten meemaken. Dat valt niet mee!!!
Hoe zou Nikki het hebben in Spanje?
Hé bah Marels. Wat erg voor je vriendin. Heeft ze net haar vader begraven. Dan heb je verdriet. En veel verdriet en dan moet ze zich op haar bruiloft gaan foucussen. Wat oneerlijk.

Groot worden ze dan het Gold.

Vroeger vonden wij die uitspraken van mijn moeder ook wel leuk. en een aantal broers zijn er trots op. Die lullen ook nog met haar mee. Waarom zien die mannen niet in dat het gewoon moet ondertussen. Maar tegenwoordig begint het irritant te worden. Ze kan gewoon niet meer alleen blijven. We beginnen er nu wel steeds over als we bij haar zijn. Kan ze er aan wennen dat het toch echt moet gaan gebeuren. Alleen maken die bewuste broers weer dat ze er niet aan hoeft te denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven