Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Zo zie je maar Klets, ze ontdooit ineens toch redelijk snel. Fijn hoor!
Ik ben mijn eigen bananenschil
ik ga mn telefoon ook dichtdoen nu...bis morgen !
Slaap lekker allemaal! Ik ga ook zo lekker op bed liggen en nog ff lezen en dan
Moge tetters,

Veel succes met Zoe vandaag bij de da. Ik hoop zo dat het maar die chip is.

Leuk dat Tipsy wat losser wordt.

Lé vandaag natuurlijk veel succes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat goed van Tipsy!!! Dat gaat de goede kant op zeg. Wat een opluchting zal dat zijn zeg. Nu nog een paar stapjes verder en dan kan je haar vast wel aaien. Heel voorzichtig met één vinger.

Ik heb vandaag zowaar uitgeslapen. Half 9 er uit. Ik heb alleen geen idee wat ik vandaag eens zal gaan doen....

De hemel zit hier ook nog potdicht. Geen onweer gehad hoor gisteren, en maar een klein regenbuitje. Maar Itsme heeft wel noodweer gehad?
goedemorgen

Wat fijn dat het met tipsy al wat beter gaat

biebs, lekker rustig aan doen hoor met met mooie ogen en vooral proberen te genieten

Babs, succes met Zoe bij de DA. Hoop dat het inderdaad de chip is. Dat zou het echt een stuk makkelijker maken denk ik zo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Morning ladies!!

Ik heb spiehiehierpijn...boehoe....gister voetbaltoernooi gehad en dat zijn mijn bovenbenen duidelijk niet gewend!

Babs..succes bij DA vandaag!! Hoop dat het die chip is en dat ze het dus makkelijk kunnen oplossen. Guus en Bram hebben zaterdag hun chip gekregen en zit ook tussen hun schouderbladen. Ik neem aan dat dit de standaard plek is?

Oeh Klets...cool dat Tips loskomt!

Ratteke...ik ben jaloers! Nou jou, natuurlijk niet op de reden en de achterliggende "toestanden" maar wel op je vrije dag! Ik zou nog wel honderd dingen weten om thuis te doen
Even een update. Gisteravond heeft S. niks meer gegeten en gedronken. Hij leek ook niet echt op te knappen van de pijnstilling die hij heeft gehad.

Het vaste ritueel 's ochtends is: Uit de bench, knuffelen, uitlaten en dan brokken. Toen hij uit de bench kwam was hij wel weer vrolijker dan gisteravond (Joehoee!). Even geknuffeld, aangelijnd en vervolgens ben ik gaan wandelen met de beestjes.

Weer thuis heeft hij uit de waterbak een paar slokken water gedronken. Daarna heb ik hem zijn brokken voorgezet, maar hij wilde niet eten. Vervolgens heb ik een boterham in stukjes in water laten soppen en hem dat voorgezet, maar ook dat wilde hij niet. Toen ben ik hem maar uit de hand gaan voeren en dat lukte wel. Hij heeft dus nu in elk geval wel wat vocht binnengekregen, maar omdat het nog niet echt uit hemzelf komt, zal ik het vandaag nog goed in de gaten houden. Ik hoop dat hij in de loop van de ochtend opnieuw zelf wat water gaat drinken. Zwelling zit er nog en ondanks dat hij vanochtend wel blij en vrolijk uit zijn bench kwam, is hij zichzelf duidelijk nog niet!
wij hoopten op noodweer, maar ik heb niets gemerkt. Ja wat zielige regen
Heeft het überhaupt wel ergens geonweerd? Hier dus ook alleen maar regen.

Its, ik dacht dat het bij jou wel was losgebarsten maar dus ook niet. Hmm, stomme weersberichten ook, kan er niks van op aan dus.

Helian, het schiet dus nog niet echt op met je ventje. Gelukkig al wel wat gedronken, dat is goed. Zonder eten kunnen ze nog wel een tijdje maar niet zonder vocht. Ik hoop echt voor je dat ie vandaag wat meer opknapt. Toch ook raar dat de medicijnen niet zo heel goed geholpen hebben. Kijk het vandaag nog aan en als ie nog niet gegeten heeft bel je gewoon de da nog maar een keer. Sterkte er mee.
Bij ons ook geen onweer...volgens mij wel een flits ergens ver weg, maar dat was het dan ook wel. Of ik moet er doorheen zijn geslapen, zou ook zomaar kunnen!!

Helian...fijn dat hij wel iets blijer is en verder wat Ratteke zegt, goed in de gaten houden en anders DA gewoon bellen! Sterkte ermee hoor!!
quote:Helianthus2106 schreef op 07 juni 2010 @ 09:40:

Even een update. Gisteravond heeft S. niks meer gegeten en gedronken. Hij leek ook niet echt op te knappen van de pijnstilling die hij heeft gehad.

Het vaste ritueel 's ochtends is: Uit de bench, knuffelen, uitlaten en dan brokken. Toen hij uit de bench kwam was hij wel weer vrolijker dan gisteravond (Joehoee!). Even geknuffeld, aangelijnd en vervolgens ben ik gaan wandelen met de beestjes.

Weer thuis heeft hij uit de waterbak een paar slokken water gedronken. Daarna heb ik hem zijn brokken voorgezet, maar hij wilde niet eten. Vervolgens heb ik een boterham in stukjes in water laten soppen en hem dat voorgezet, maar ook dat wilde hij niet. Toen ben ik hem maar uit de hand gaan voeren en dat lukte wel. Hij heeft dus nu in elk geval wel wat vocht binnengekregen, maar omdat het nog niet echt uit hemzelf komt, zal ik het vandaag nog goed in de gaten houden. Ik hoop dat hij in de loop van de ochtend opnieuw zelf wat water gaat drinken. Zwelling zit er nog en ondanks dat hij vanochtend wel blij en vrolijk uit zijn bench kwam, is hij zichzelf duidelijk nog niet!

Kun je niet iets van vlees ofzo pureren tot een sap? Iets vloeibaars dus? het is toch slecht voor een hond als ze een dag niet eten?

Blij dat hij alweer wat vrolijker is.. Geeft de burger moed he
Poelepoelepoelepoes!
En.. ik wil even mn frustratie uiten over mn vrienden die gisteravond langs kwamen.

Liefje dit . liefje dat.. blegh..

Wat is dat toch met liefje.

Ik noem mijn vriend gewoon bij zijn naam of af en toe eens dude.. en wanneer we alleen zijn wil ik hem best nog weleens lieverd of schat noemen ofzo, maar liefje? *kots*.
Poelepoelepoelepoes!
Minitetter van mij: dat vrolijke meisje hiernaast met haar groene shirtje is door onze eigenste Maleficent gemaakt! Zie de blogs. Leuk he?
Jaa leuk voor Male :-)

Ik vind eigenlijk dat je een soort keuzemenu zou moeten hebben dat je je eigen achtergrond mag kiezen.

Weet je waar ik spontaan van ga braken Hw? Topper... Vind ik liefje nog beter.

Heli... is dit genoeg verbetering dan voor de hond?
Ik zit in mn sportkleding. Ik ben ondertussen ook al zo'n 3,5 jaar geleden bevallen en nog steeds zwaarder dan daarvoor. Dat moet er nu ook maar eens af. Ik begin elk jaar in de zomervakantie maar daarna vond ik het zo lastig bijhouden...

Tips zit nu weer in de kast. Zal pas vanavond als dochter weer op bed ligt komen... Ik moet denk ik gewoon weer op de bank gaan liggen als ik haar wil zien
Male is goed. Mijn avatOr van Bo op een officiele wk bal heeft Male ook gemaakt.
Môgge dames,

Helian, fijn dat Simba weer ietsie beter gaat maar ik had gewoon gehoopt op een helemaal blije en herstelde hond! Ik hoop dat 'ie gauw toch helemaal opknapt! Moet je nou vandaag de da weer bellen hoor het gaat?

Male (al weer even niet gezien meiske!) wat een leuke achtergrond heb je gemaakt, hier word ik helemaal blij van! Veel, veeeeel beter dan die achtergrondmeisjes van Viva zelf. Kan je dit niet elke week doen?

Ik heb gisteravond nog een geweldige foto van de Poekels gemaakt, die ga ik zo plaatsen. Eerst even koffie maken!
Ohohoh, wat liggen die kussentjes toch lekker

ik zeg viva huur male in voor het maken van de leuke achtergronden. Male
Hahahahah wat een prachtige foto, ja de een neemt de ander als kussentje, zo kan ik het ook.
geweldig, die foto's. Hier moeten ze niets hebben van kussentjes. Ze liggen het liefst op mijn kleren
Bij ons zijn ook de kleren favoriet. Of een tas...doet het ook altijd goed!

Die grijze ligt er wel bijzonder bij, zo op z'n rug
Hij is wel heel trots op zijn bijgewerkte kruis, he, Olijf?
Olijf, mooie kussentjes. En wat liggen de katten er leuk bij

Tipsy lag net in de vensterbank toen ik thuiskwam. Ik was helemaal blij verrast. Ze schoot alleen snel weer weg toen ik een foto wilde maken

Hebben jullie trouwens nog iets gehoord over dat vliegtuig?

http://www.volkskrant.nl/ ... nding_deed_niets_verkeerd

Ik hoorde hem gisteravond overvliegen en het klonk best angstaanjagend. Hij was in ieder geval niet op mn hoofd neergestort en toen was ik het eigenlijk alweer vergeten tot de gastouder erover begon vanochtend. Gelukkig een veilige landing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven