Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Nou Zoeb, dat is een pittige lijst die je af moet werken!

Succes!

En de 18 kg, zijn grootdeels de zwangerschapskilo's die er nog steeds niet af zijn.. en ben het nu zo zat.. wil weer een paar maten kleiner...
En nu heb je wel een muizenliedje in je hoofd :)

Leuk dat jullie elkaar allemaal gevonden hebben Ik zie die 18 kg ook niet hoor, Poessie.

Coe, en dat ze als de donder komen vandaag. Verdorie zeg. Die andere wb (de flats zijn dankbaar materiaal voor starters en asielzoekers) doet dat toch stukken beter. Flats (het is in Noord, toch?) zien er overigens knappies uit van binnen.
Nou die 18 kg zit er echt hoor, en zelfs als dat er af is ben ik niet een lichtgewicht.. Ik wilde het liefst 30 kg eraf.. maar goed, dat vind ik wat hooggegrepen voor nu..

Mamz, ik vind het ook leuk dat ik jou op hyves heb, ik zag je bij mn zus wel eens staan in haar vriendenlijst, maar wist niet wie jij was van viva .

Ik klik dat liedje niet aan hoor, zit ik er straks mee in mn hoofd.. Zit nu al het hele weekend met piet piraat in mn hoofd.. vrijdag gekeken met poessekind..

'piet piraat, piet piraat, schip ahoy hoy hoy'
*vlucht snel weg van piet piraat en zet het muizenliedje weer op*

Ik moet nog geld halen, in de stad. Een fiets halen. En nog wat regelgedoe. Ben weg dus

Heb nog niet eens geneusd op je hyves, Poessie, maar dat komt nog.

Ciao!
Dat is jouw kameraad,schip ahoy,hoy,hoy

Ik til net Ukkie op en en "scheurt"iets in mijn rug.Mijn hele linkerarm is nu dik en kan er niks mee.Vriend gebeld en we gaan zo naar huisarts.

Typen met 1 hand is raar
Met zijn schip de Scheve Schuit

Vaart hij alle dagen uit

Piet Piraat, Piet Piraat, Piet Piraat

Dat is mooi klote Coe, hopelijk valt het mee. doet zeker erg pijn?
Dat klinkt raar Coebergh ! Goed dat je zo naar de HA gaat.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Coe blijf je nu aan de gang. Het zit je echt niet mee hé.

Muizenliedje van Rudi Carell is echt gaaf.
Jeetje Coe, dat klinkt raar. Hoe laat mag je naar de huisarts?
Nou ja, Coe! Ik vraag me werkelijk af wanneer de '7 jaren' voorbij zijn voor jullie.

Ixsje heeft de waterpokken. Hij heeft er geen last van, maar zo'n gespikkeld bekkie is best grappig!
Coe, wat doe je nou? Jeetje, het lijkt wel een abonnement bij jullie zeg

Yonna, waterpokkies kunnen best schattig zijn. Maar heb je op mijn hyves wel eens foto's van Zoon gezien van de waterpkken? Kind heeft nog steeds heel veel littekens Maar goed, die kreeg er een infectie bij, dat scheelt.

Pffff, moest net iets moeilijk administratiefs doen, maar toch maar meteen gedaan en nu is het weer klaar.

Ook wel fijn.

Nu nog even werken, het schiet niet echt op maar ach

Gelf, is het gelukit vandaag met kat?
Hello,

Even kort want op werk..

Coe, dat klinkt heel raar.. ben benieuwd wat de huisarts zegt. Sterkte ermee!

Marels.. wat een ontzettend naar bericht over de vader van je vriendin. En dan ook nog zo vlak voor haar bruiloft.. echt heftig.

Zoeb, ik heb ook muizen zaterdagochtend lag er een halfje brood op het aanrecht waar een hele mooie gang in gegeten was.. Die muizen hebben natuurlijk feest nu de kat in de ziektewet zit

Kattebeest in kwestie eet en drinkt nog steeds niet zelf maar gedraagt zich wel weer meer als zichzelf gelukkig. Voor vandaag heb ik iemand geregeld die hem tussen de middag even wat water is gaan toedienen en even gezelschap heeft gehouden.

Morgen heb ik een halve snipperdag genomen. Ik hoop dat ie woensdag inmiddels zover is dat hij zelf drinkt en eet en anders ga ik weer iets anders bedenken.

Fijne dag allemaal!
Wanneer is je Lief wer thuis Gelf? Dan kan hij voor Kat zorgen.
Zaterdag pas weer jammergenoeg ...
He, Coebergh, wat dat nou weer. Hoop dat het relatief meevalt.

Hier ook een door geinfecteerde waterpokken getekend kindje, maar het ziet er ergens wel schattig uit. Nou ja, de meesten krijgen er geen infectie bij dus laten we hopen dat dat voor Boevemans ook zo is.

Geld is binnen en al weer bijna op, de aanvraag van het pasje is verleden week misgegaan, maar dat is helemaal geen nieuws voor me want dat gebeurt al jaren zo op mijn rekening. Zou het kunnen dat ze het niet leuk vinden dat ik gemiddeld een pasje per anderhalf jaar verslijt aan stommiteiten?

Ik zwaai alleen even want ik ben druk.

De hele bovenboel gestofzuigd.

Bed afgehaald.

Nieuw onderlaken gehaald bij de Hema.

Een heel snel terrasje 'gedaan'.

Was draait.

Nu nog:

Benedenboel stofzuigen

Was drogen en vouwen

Bed opmaken.

Iets te eten verzinnen.

Tjonge Coe, het gaat wel lekker daar geloof ik?

Hopelijk valt het mee.

Zoeb, alles gelukt voor de fietstocht?

Klinkt wel gezellig. Hopelijk hebben jullie mooi weer.

Boro, zwaar weekend gehad?

Arm Ixsje, waterpokkels. Gelukkig heeft ie geen last.

Oudste en Troela hebben alle twee één litteken in hun gezicht aan de waterpokken overgehouden.

Gelukkig dat het poezenbeest weer een beetje zichzelf is Gelf.Fijn dat er even iemand naar hem toe kon toen jij aan het werk was.

Poessiemauw, ik heb ook naar je foto gespiekt en ik vind je haar ook mooi

...en toen was ik het even kwijt...

Nou afijn, ik moet toch verder nu.

*Schopt zichzelf weer aan het werk*
Yonna,die 7 jaren had ik eigenlijk al gehad

Ik heb dus een spier bij mijn schouderblad "gescheurt" Niks aan te doen,rustig aan maar wel blijven bewegen.Voor de ergste pijn wel pijnstillers en die helpen wel.Ben alleen een beetje deuzig.

Gelf,hoop dat kat weer uit zichzelf gaat eten en drinken.

Ik ga Oudste even leren hoe ze aardappels moet schillen
Dat is dan wel weer fijn Coe: even rustig aan doen.

Ik hoop voor dochter (en jullie allemaal) dat het lukt met schillen.

Troela hier doet het af en toe ook maar zij doet het dan met een dunschiller ipv een aard.schilmesje.

Edit op het lijstje:

Ik ga ook dweilen.
Pff, zie net dat quiche 45 minuten in de oven moet. Ga maar eens gauw aan de slag dus om er eentje te maken.... Gelukkig is Lief laat thuis &-P
De hele bovenboel gestofzuigd.

Bed afgehaald.

Nieuw onderlaken gehaald bij de Hema.

Een heel snel terrasje 'gedaan'.

Was draait.

Nu nog:

Benedenboel stofzuigen

Was drogen en vouwen

Bed opmaken.

Iets te eten verzinnen.

Dweilen

Plee schoonmaken

Zo.

Ik kan trots zijn op mezelf.

Goldman eet niet mee ivm persooneelsuitje, maar Troela en ik wachten wel op de Oudste die moet werken tot 8 uur. Het wordt een broccolischotel. We hebben nu al trek.
Coe, wat balen zeg

Ik heb niets gedaan . Morgen weer een dag.
dubbelop
Vierkante aardappels op, Coe?

Cursus gehad, kinders hebben zich kennelijk goed gedragen bij de oppas, Oudste was nog wakker en als 'ie alleen is is 'ie leuk

Hij had een 'goed' voor zijn spreekbeurt dus kan dit jaar opgelucht adem halen als het gaat om werkstukken en spreekbeurten (djeez, kan er nog niet over uit dat hij een 'goed' kreeg voor een copypasted met tien vingers zelluf overgetypt werkstuk.. hij heeft notabene de eerste links op google gebruikt).
Meissies en maegdje. Ik ga morgen voor Robo naar twee Border Collie puppy's kijken. Zooo spannend vandaag op Robo's topic. Dus ik ben daar erg druk mee geweest en heb dus geen bal meer gedaan van mijn lijst. Dit was belangrijker.
Mogu,

Zoeb,succes vandaag met puppyjacht.

Nu eerst zien dat ik de kinderen aangekleed en gevoederd naar school krijg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven