Mode & Beauty alle pijlers

Petjes dragen

08-06-2010 20:58 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik draag regelmatig een baseball cap ( petje ) nu heb ik gehoord dat het slecht zou zijn voor je haar, is dat zo ?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:08:

[...]

ToP, ik overweeg melding te maken bij de Angels over jouw gedrag. Het valt me op dat je steeds in een topic komt binnenvallen waar ik ook schrijf en dan overdreven kritisch reageert. Ik weet niet wat je daarmee wilt bereiken, maar het stoort nogal en is nogal onsympathiek ten opzichte van Paul, die zich oprechte zorgen maakt over zijn haar.

Groet

ErwtWist je al dat je van teveel kalmerende thee paranoide neigingen kunt krijgen? Ik snap dat je tegen de bevalling opziet maar je moet nu echt kappen met die thee. Misschien toch nog even de struisvogel methode proberen ?
Qwertu, ik ken PiP langer dan vandaag hoor
Peas on earth!
Paul het valt me op dat je geen antwoord geeft op mijn vraag. Daarom vraag ik je nogmaals waar je dit wetenschappelijk onderbouwd hebt gezien.
Vroegah zeiden ze bij ons op school tegen de jongens dat ze grote flaporen en een kale kop zouden krijgen van een pet.
Viva naar de knoppen.
Haarverlies

Waar je niet kaal van wordt, is door een hoed of pet te dragen. Als je een hoofddeksel draagt dat heel erg strak zit, kan het je haar wel beschadigen. Dan kan het plaatselijk afbreken. Maar haaruitval is dat niet.
Peas on earth!
Erwt ik zie net een foto van je vakantiebestemming van dit jaar. Dat verklaart een hoop...

Ik ga op het toverstafje klikken hoor
Peas on earth!
quote:Vinyl schreef op 08 juni 2010 @ 21:02:

Tsja, Xan deed het ook altijd. Je ziet wat er van is geworden!
Huilie. Stop daarmee, kom over twee weken maar terug kun je zeggen dat het kraamtranen zijn .
*overweegt een topic te openen met de vraag of de haren van de baby kunnen afbreken door die schattige mutsjes*
Peas on earth!
Ach zo.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:15:

Haarverlies

Waar je niet kaal van wordt, is door een hoed of pet te dragen. Als je een hoofddeksel draagt dat heel erg strak zit, kan het je haar wel beschadigen. Dan kan het plaatselijk afbreken. Maar haaruitval is dat niet.Dat zég ik!
Qwertu, sinds wanneer ben jij met dubbel-uu?
Peas on earth!
Zolang je het petje draagt uit estethische overwegingen en niet omdat je god 'het vliegende spaghettimonster' het zegt is het niet slecht voor je haar Paul. Als het wel religieus is dan moet je er belasting over betalen en breekt je haar af bij de wortel.
Volgens mij is het niet slecht. Het valt mij iig wel op dat vrouwen die normaal gesproken een hoofddoek dragen de mooiste kop met haren hebben;)
Voor Erwt

quote:Kiekeboow schreef op 08 juni 2010 @ 21:23:

Volgens mij is het niet slecht. Het valt mij iig wel op dat vrouwen die normaal gesproken een hoofddoek dragen de mooiste kop met haren hebben;)Maar dat knelt ook niet op hun hoofd
Peas on earth!
quote:amalia schreef op 08 juni 2010 @ 21:23:

Voor Erwt

[afbeelding]

Offtopic: hoest Amalia?
Peas on earth!
Ik zou heel erg uitkijken met het veel dragen van een petje. Ik heb wel eens gehoord dat je hoofd er af kan vallen als je ze te vaak draagt ( vaker dan 1 keer per maand)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:23:

[...]

Maar dat knelt ook niet op hun hoofd Daar heb je een punt:P
Jesses Pode, zit dat kind er nog in?
quote:dangeensuus schreef op 08 juni 2010 @ 21:28:

Jesses Pode, zit dat kind er nog in? Jahaaa... hij zit daar wel lekker klaarblijkelijk. Maarrrrr 't is z'n goed recht, want hij is op 21 juni gepland, dus als ie net zo punctueel is als ik, duurt het dus nog even
Peas on earth!
Is de kwestie kaal hoofd-petje niet een kip-ei verhaal ?

Juist als je kalend bent, moet je een petje gaan dragen tegen de zon.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:21:

Qwertu, sinds wanneer ben jij met dubbel-uu?Sinds ik geen dubbel-d meer heb.
quote:qwertuu schreef op 08 juni 2010 @ 21:38:

Sinds ik geen dubbel-d meer heb.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven